Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga echt nooit meer op zondagavond drinken met vrienden
![]() ![]() en nu hopelijk een rustig weekje tegemoet ![]()
|
HTID vanuit het ziekenhuis. Lig er inmiddels alweer een week met als dieptepunt platgespoten worden met een morfinespuit. Vandaag operatie en dan kan ik hopelijk weer lopen.
On the bright side, ik ga dit jaar naar het Boom festival in Portugal. Zoals het er naar uitziet is er nog een plek vrij in onze auto dus als iemand van jullie van plan is om te gaan, pm me. http://www.boomfestival.org/boom2010/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
chillen in het vondelpark
![]() Citaat:
huisgenoot vroeg ook of ik naar boom wilde, lijkt me wel supervet ![]() |
![]() |
|
beterschap HTID.
dat boom festival ziet er zeker vet uit. jammer genoeg zit het er dit jaar niet in om te gaan. ![]() wordt een beetje veel met sziget erbij ![]() zijn er nog meer mens hier die naar sziget gaan?
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 19-03-2010 om 15:09. |
![]() |
||
Citaat:
Voor mij wordt het alleen Lowlands dit jaar en ja ik heb al een kaartje. ![]() ![]()
|
klinkt goed HTID, hopelijk komt het niet meer terug
en hoe ik bij Sziget ga komen weet ik nog niet. we gaan denk ik met de auto als dat een beetje te doen is. maar nu eerst even lekker ontopic zijn ![]()
||
Citaat:
![]() En jezus, net wakker, nu effe eten en een jointje roken om te hopen dat ik over een paar uur weer kan slapen ![]() ![]() ![]() Hoe was jullie weekend? ![]() Geen sziget dit jaar, wel weer effe leuk na vier jaar. Of wacken, of effe niets dit jaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar het weer gaat weer beter worden, dus gaat sowieso wel meer te doen zijn ![]() Maar opzich wel blij dat de normale week weer begonnen is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ooh utrecht
![]() ![]() |
![]() |
|
zo vanavond wss weer ontopic zijn.
![]() ![]() en heb zojuist te horen gekregen dat we bijna 5 uur voor niks aan iets hebben zitten werken. ![]() ![]() en vrijdag mischien een klein tekno feestje in de buurt dus ![]()
|
^^haha dacht ik al. nee er rijden inderdaad geen treinen je zou dus met de bus vanuit den bosch moeten gaan en dat duurt meer dan een uur
![]() vondelpark is zeker wel relaxt om te chillen ![]()
|
Gister kreeg ik een nieuwe buurman. Hij kan alleen maar slapen, scheten laten en heee heee zeggen.
Vanacht om half 5 stond hij ineens in zijn blote kont in paniek te schreeuwen om ene Marie. Hij zat echter vast aan allerlei apparaten(waaronder een slang in zijn pik) dus hij kwam niet verder dan een meter van zijn bed af. Toen ik de zuster belde en die hem in zijn bed probeerde te leggen scheet hij met donders geweld de hele vloer onder. Tijdens de excersitie heeft hij zichzelf beschadigd. Ik weet dat ik het vaak gezegd heb, maar dit ging gewoon echt te ver.
|
![]() |
|
|