Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2010, 21:31
Verwijderd
Ontopic.
Advertentie
Oud 10-03-2010, 23:37
Wammus
Wammus is offline
Offtopicness hier maar ik ben morgenavond een avond alleen thuis dus dan kan het wel weer een keer.

Verder gaat het hier allemaal prima. Maud groeit voorspoedig en begint ondertussen naar dingen te grijpen en ze in haar mond te stoppen. Het is echt zo'n schatje. Ze slaapt hele nachten door wat echt heel fijn is. Ook reageert ze steeds beter op stemmen en is ze vooral heel geïnteresseerd in alles wat er om haar heen gebeurd.
Oud 11-03-2010, 00:19
Verwijderd
heel tof wim!

offtopic as usual!
Oud 11-03-2010, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Ontopic.
ik ben ook echt knetter stoned
Oud 11-03-2010, 11:48
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Offtopicness hier maar ik ben morgenavond een avond alleen thuis dus dan kan het wel weer een keer.

Verder gaat het hier allemaal prima. Maud groeit voorspoedig en begint ondertussen naar dingen te grijpen en ze in haar mond te stoppen. Het is echt zo'n schatje. Ze slaapt hele nachten door wat echt heel fijn is. Ook reageert ze steeds beter op stemmen en is ze vooral heel geïnteresseerd in alles wat er om haar heen gebeurd.
Cool, ben echt benieuwd

En een stoner en goeie vriend ineens als buurman hebben is zo veel te gezellig
Oud 12-03-2010, 21:31
Wammus
Wammus is offline
Jullie komen de 24e toch?
Oud 12-03-2010, 21:57
Verwijderd
wat is er de 24e?
Oud 12-03-2010, 22:22
Wammus
Wammus is offline
Als het goed is gaat ie dan langskomen om maud en m'n nieuwe huisje te bekijken.
Oud 13-03-2010, 11:46
Verwijderd
voor zowie

Oud 13-03-2010, 19:51
Verwijderd
Ik zit behoorlijk sadc .
tyfus week achter de rug, nu eindelijk rust.
Oud 13-03-2010, 19:52
Verwijderd
met op de achtergrond Bessie Smith - Kitchen Man en een pak ijsthee in den hand.<3
Oud 13-03-2010, 19:59
Verwijderd
kijk het af <3

Oud 13-03-2010, 23:26
Toneless
Toneless is offline
Ontopic . Lekker nummertje Trut.
Oud 15-03-2010, 07:53
SacredRose
SacredRose is offline
ik ga echt nooit meer op zondagavond drinken met vrienden. ben gewoon nog half dronken en heb maar 2 uur slaap gehad in totaal
en nu hopelijk een rustig weekje tegemoet
Oud 15-03-2010, 10:35
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Jullie komen de 24e toch?
Ik hoop het duizend. Moet effe kijken of ik werk kan verzetten, maar moet denk ik wel gaan lukken. Anders kan ik best wel eens de klootzak uithangen en gewoon moeilijk doen

En jezus, zit weer in een bier/pagan periode hoor
Oud 15-03-2010, 10:36
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Gelukkig was ik gister slim genoeg nee te zeggen tegen de kroeg
Oud 15-03-2010, 10:43
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline

Oud 15-03-2010, 11:03
SacredRose
SacredRose is offline
^vet nummer

wou dat ik gister ook nee had gezegd. zit nu echt nog brak op school.
wijze les voor de volgende keer
Oud 16-03-2010, 09:22
Verwijderd
zondag bier en voetbal kijken was prrrrrrrrrrima gelukkig braaf om half een naar huis gegaan
Oud 17-03-2010, 01:48
Verwijderd
pff ik ben echt facking stoned van mixjes ga ik echt helemaal naar de klote
Oud 17-03-2010, 08:11
HTID
HTID is offline
HTID vanuit het ziekenhuis. Lig er inmiddels alweer een week met als dieptepunt platgespoten worden met een morfinespuit. Vandaag operatie en dan kan ik hopelijk weer lopen.

On the bright side, ik ga dit jaar naar het Boom festival in Portugal. Zoals het er naar uitziet is er nog een plek vrij in onze auto dus als iemand van jullie van plan is om te gaan, pm me.

http://www.boomfestival.org/boom2010/
Oud 17-03-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
HTID vanuit het ziekenhuis. Lig er inmiddels alweer een week met als dieptepunt platgespoten worden met een morfinespuit. Vandaag operatie en dan kan ik hopelijk weer lopen.

On the bright side, ik ga dit jaar naar het Boom festival in Portugal. Zoals het er naar uitziet is er nog een plek vrij in onze auto dus als iemand van jullie van plan is om te gaan, pm me.

boom omg als ik ergens een keer heen zou willen gaan is dat het wel..
Oud 17-03-2010, 23:09
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Ziet er goed uit Gaat me dit jaar niet lukken, maar deze hou ik in mijn achterhoofd
Oud 18-03-2010, 17:00
Verwijderd
chillen in het vondelpark
Citaat:

hoe is je operatie gegaan? hopelijk alles goed?

huisgenoot vroeg ook of ik naar boom wilde, lijkt me wel supervet zal eens er over denken...
Oud 18-03-2010, 22:27
Wammus
Wammus is offline
Dat boomfestival ziet er inderdaad goed uit. Ik kan helaas niet maar veel plezier aan degene die wel gaan.

Verder weinig stonedheidstaferelen hier de aankomende tijd in verband met het familieleven.
Oud 19-03-2010, 08:52
SacredRose
SacredRose is offline
beterschap HTID.
dat boom festival ziet er zeker vet uit. jammer genoeg zit het er dit jaar niet in om te gaan.
wordt een beetje veel met sziget erbij
zijn er nog meer mens hier die naar sziget gaan?
Oud 19-03-2010, 10:19
HTID
HTID is offline
Citaat:
chillen in het vondelparkhoe is je operatie gegaan? hopelijk alles goed?

huisgenoot vroeg ook of ik naar boom wilde, lijkt me wel supervet zal eens er over denken...
Operatie ging goed. Het was met lokale verdoving dus ik kon alles volgen. Ik kan alweer wat lopen met een rollator dus hopelijk laten ze me volgende week weer gaan.
Oud 19-03-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
zijn er nog meer mens hier die naar sziget gaan?
ja, misschien, zit erover te twijfelen. twee mensen vroegen of ik mee ga, nog even kijken hoe en wat precies, maar het lijkt me sowieso wel vet Hoe ga jij?
Citaat:
Operatie ging goed. Het was met lokale verdoving dus ik kon alles volgen. Ik kan alweer wat lopen met een rollator dus hopelijk laten ze me volgende week weer gaan.
okee, gelukkig wel gek dat je alles gewoon nog kan volgen? beterschap!!

Laatst gewijzigd op 19-03-2010 om 15:09.
Oud 19-03-2010, 19:37
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Goede zaak. Veel sterkte de aankomende tijd kerel en ik hoop dat het allemaal snel weer goed gaat met je.

Voor mij wordt het alleen Lowlands dit jaar en ja ik heb al een kaartje. Ik zou graag nog een keer naar Sziget willen maar een week weg zit er voor mij maar zo niet in.
Oud 19-03-2010, 22:06
SacredRose
SacredRose is offline
klinkt goed HTID, hopelijk komt het niet meer terug

en hoe ik bij Sziget ga komen weet ik nog niet. we gaan denk ik met de auto als dat een beetje te doen is.
maar nu eerst even lekker ontopic zijn
Oud 20-03-2010, 04:05
Verwijderd
Citaat:
lekker ontopic zijn
joa hier ook heb een poos worms 2 zitten spelen met een huisgenoot grappig oud spel
Oud 20-03-2010, 09:50
SacredRose
SacredRose is offline
ahh worms het blijft vet
vanavond final fantasy 13 spelen en jointjes roken
Oud 21-03-2010, 21:09
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
vanavond final fantasy 13 spelen en jointjes roken

En jezus, net wakker, nu effe eten en een jointje roken om te hopen dat ik over een paar uur weer kan slapen TekTekTek

Hoe was jullie weekend?

Geen sziget dit jaar, wel weer effe leuk na vier jaar. Of wacken, of effe niets dit jaar
Oud 21-03-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:

En jezus, net wakker, nu effe eten en een jointje roken om te hopen dat ik over een paar uur weer kan slapen TekTekTek

Hoe was jullie weekend?

Geen sziget dit jaar, wel weer effe leuk na vier jaar. Of wacken, of effe niets dit jaar
tekno? fack, waar ben je geweest, en waarom wist ik niet dat het daar was vrijdag zou ik naar dnb/tekno gaan in de watt in rotterdam, maar miste de laatste trein :') zaterdag gebarbequed, naar fakkelbrigade geweest in de melkweg , en dnb feestje in de flexbar maar daar was niet zo heel veel aan... beetje jammer er waren leukere dingen te doen maja volgende x beter
Oud 22-03-2010, 12:18
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
tekno? fack, waar ben je geweest, en waarom wist ik niet dat het daar was vrijdag zou ik naar dnb/tekno gaan in de watt in rotterdam, maar miste de laatste trein :') zaterdag gebarbequed, naar fakkelbrigade geweest in de melkweg , en dnb feestje in de flexbar maar daar was niet zo heel veel aan... beetje jammer er waren leukere dingen te doen maja volgende x beter
Utrecht. Best wel groot, en sowieso een kk hard feestje Ging er min of meer wel vanuit dat je het wist, dacht je nog 2 keer gespot te hebben Maar moet echt zeggen dat vergeleken goeie tekno goa me echt totaal gestolen kan worden. En gelukkig beginnen meer mensen die ik ken van tekno te houden, of minder van goa, dus allemaal wel chill allemaal. En heb voortaan ook een lift, altijd chill
Maar het weer gaat weer beter worden, dus gaat sowieso wel meer te doen zijn

Maar opzich wel blij dat de normale week weer begonnen is
Oud 22-03-2010, 15:16
Verwijderd
goeie tekno <333 hmm... aaaah... feestjes.
Oud 22-03-2010, 15:16
Verwijderd
ooh utrecht haha die wist ik wel inderdaad, goed gedacht jammer dat mensen waar ik mee in stad was geen zin hadden om mee, als ik had geweten dat jij er was was ik mss wel gekomen. had ook geen zin om weer alleen... maja, jammer dan. maar het was wel vet dus? nog tot laat doorgegaan? ik hoorde al dat t best groot was...
Oud 22-03-2010, 15:18
capibara
capibara is offline
Citaat:
Utrecht. Best wel groot, en sowieso een kk hard feestje
Hehe, hier was ik ook. Volgende keer even meeten en een biertje klappen
Oud 22-03-2010, 15:23
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Duidelijk mee eensch, moet ik je natuurlijk nog wel spotten

En ik ging om 12.00 uur, was al wel een vercrackte bende toen, maar had niet echt het gevoel dat het op het punt stond om af te lopen
Oud 23-03-2010, 11:01
SacredRose
SacredRose is offline
zo vanavond wss weer ontopic zijn.
en heb zojuist te horen gekregen dat we bijna 5 uur voor niks aan iets hebben zitten werken.

en vrijdag mischien een klein tekno feestje in de buurt dus dus heb al zin in het weekend
Oud 23-03-2010, 11:15
Verwijderd
Citaat:
en vrijdag mischien een klein tekno feestje in de buurt dus dus heb al zin in het weekend
in welke buurt?
Oud 23-03-2010, 12:09
SacredRose
SacredRose is offline
uden
weet niet of het iets is ben er nog nooit geweest dus zal wel zien wat het word
Oud 23-03-2010, 13:34
Verwijderd
uden wtf ik moest het opzoeken op google maps maar dat is wel een beetje ver weg en daar rijden ook geen treinen ofzo ;p

ik ga zo lekker chillen in het vondelpark
Oud 23-03-2010, 13:56
SacredRose
SacredRose is offline
^^haha dacht ik al. nee er rijden inderdaad geen treinen je zou dus met de bus vanuit den bosch moeten gaan en dat duurt meer dan een uur

vondelpark is zeker wel relaxt om te chillen
Oud 23-03-2010, 23:48
JiMJiM
JiMJiM is offline
amsterdamse bos > vondelpark
Oud 23-03-2010, 23:52
Verwijderd
in het amsterdamse bos heb je heerlijk rustige plekjes, vondelpark is gewoon leuk want mensen kijken
Oud 24-03-2010, 00:11
Wammus
Wammus is offline
Door jullie gelul over het Vondelpark kreeg ik spontaan zin in Acda & De Munnik.
Oud 24-03-2010, 15:55
Verwijderd
k00k0 zometeen terrasje <3
Oud 25-03-2010, 02:04
HTID
HTID is offline
Hmm ik zit te spacen op temazepam. Tegen de verwachting in ging het net nog best hard
Oud 25-03-2010, 14:02
HTID
HTID is offline
Gister kreeg ik een nieuwe buurman. Hij kan alleen maar slapen, scheten laten en heee heee zeggen.

Vanacht om half 5 stond hij ineens in zijn blote kont in paniek te schreeuwen om ene Marie. Hij zat echter vast aan allerlei apparaten(waaronder een slang in zijn pik) dus hij kwam niet verder dan een meter van zijn bed af.

Toen ik de zuster belde en die hem in zijn bed probeerde te leggen scheet hij met donders geweld de hele vloer onder. Tijdens de excersitie heeft hij zichzelf beschadigd.

Ik weet dat ik het vaak gezegd heb, maar dit ging gewoon echt te ver.

Regels voor berichten