| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
You: Hi
You: Where you come from Stranger: i got 2 pickles i got 2 pickles i got 2 pickles hey hey! Stranger: i got 2 pickles i got 2 pickles i got 2 pickles hey hey! Stranger: bastard. Stranger: hey hey Your conversational partner has disconnected. eh?
|
|
||
|
Citaat:
![]() Trouwens, hoi mensen! Teeering, ik heb me een tantoe hard weekendje achter de rug zeg! Heb mezelf in tijden niet meer zo voor lul gezet en ook in tijden niet meer zo ziek geweest. Bedankt alcohol! Net thuis uit werk en moet eigenlijk nú slapen, want ik moet half 5 weer op voor een vroege dienst.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal het onthouden voor als ik ooit midden in de nacht, met vriendinnen, niks beters te doen heb. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh gebrek aan slap, drank, dan wordt ik altijd jankerig. Maar wel fijn jankerig, gewoon zo van lekker huilen omdat ik daar zin in heb, lekker puh. (ofzo )
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben vandaag bij No Sleep Til´Burg geweest, en daar speelde Marlon Penn en hij was echt ontzettend goed en jij moet die muziek ook leren kennen ![]() Citaat:
![]() Ik heb toen een variant gezien (live), ook met Jeroen van Veen, en met vier vleugels. Die heeft mijn vader ook op cd, en dat is de beste die ik ken (weet verder niet precies te zeggen welke uitvoering dat is, maar in elk geval dus vier vleugels, met Jeroen van Veen). Zelf heb ik de versie van Jeroen en Sandra. Twee vleugels dus. Ook mooi, maar toch iets minder. |
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar tof dat je daarheen gaat Ik ga ondertussen even een youtube-filmpje van Marlon Penn zoeken, want Limewire kent hem natuurlijk weer niet.. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik bedoel in mijn eerste studiejaar zeiden ze dat de norm 10% extra was, maar ik heb dat maar 1x mogen doen, want verder wordt het altijd uitgezonderd En indd af en toe is zwelgen gewoon fijn zeker als je een zak spekkies hebt.
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want ik had er geen geld voor en het was veel te snel uitverkocht, maar nu ga ik gratis & het is ook nog in de oude zaal van de melkweg en dat vind ik een gave zaal ![]() Zocht m al voor bittorrent maar daar kan ik m ook niet vinden |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||