Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2010, 21:21
Verwijderd
Een meisje hield de hele tijd haar boek "Algebra" omhoog en zei na 20 seconden "x+4" en disconnecte.
Advertentie
Oud 14-03-2010, 21:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een meisje hield de hele tijd haar boek "Algebra" omhoog en zei na 20 seconden "x+4" en disconnecte.
wtf
Verwijderd
Wat een slome, saaie hoofden de hele tijd. Je zou denken dat ze geen plezier hebben in chatroulette. De vrouwen kijken meestal wel wat wakkerder uit hun doppen.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oud 14-03-2010, 21:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een slome, saaie hoofden de hele tijd. Je zou denken dat ze geen plezier hebben in chatroulette. De vrouwen kijken meestal wel wat wakkerder uit hun doppen.
jahe. Echt alsof ze moeten chatrouletten van iemand.
Oud 14-03-2010, 21:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
flyaway is lief
Oud 14-03-2010, 21:26
Verwijderd
ik heb dat een keer gedaan, en toen had ik een awkward staarwedstrijd met een of andere gast.
Oud 14-03-2010, 21:36
Miekje*
Miekje* is offline
You: Hi
You: 54 male from turky
Your conversational partner has disconnected.

:
Oud 14-03-2010, 21:36
Verwijderd
ik had net een groep amerikanen die in een hangmat in de tuin zaten, en ze zeiden 'hey, what's your name' en ik zei 'my name is ludwig' en toen zeiden ze heeeel grappig met een amerikaans accent ludwig en ze riepen 'hi guys, come and meet our dutch friend ludwig, he is a really nice guy' and i was like
Oud 14-03-2010, 21:37
Miekje*
Miekje* is offline
Stranger: asl
You: asshole yeah!

ik maak flauwe grappen
Oud 14-03-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
wat is dat dan?
Een schaakopening.
Oud 14-03-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
You: 54 male from turky

:
Het is Turkey
Oud 14-03-2010, 21:39
Verwijderd
Holy shit, Fizzle!
Jij kent Canto Ostinato!!!
Dat is mijn allerallerliefste lievelingsmuziekstuk.
Ik moet er echt heel vaak bij huilen.
Heb het ook live gezien twee jaar terug, maar toen duurde het maar 2 uur, geen 3 of 4 uur zoals op de cd´s die ik thuis heb
Oud 14-03-2010, 21:40
Verwijderd
Wat voor iets raars zijn jullie nou weer aan het doen?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het is Turkey
Oh
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aan het chatten.
Oud 14-03-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
chatroulette.com

(ik doe niet mee)
Verwijderd
Citaat:
Aan het chatten.
Dat deed ik voor het laatst op scouting, toen ik dertien was.
Verwijderd
hoi absinthe
Oud 14-03-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dat deed ik voor het laatst op scouting, toen ik dertien was.
dit is niet helemaal dat soort chatten
Verwijderd
Citaat:
chatroulette.com

(ik doe niet mee)
Ook van de oude stempel?
Verwijderd
Citaat:
Ook van de oude stempel?
ik vind chatten met vreemden & webcams eng.
Verwijderd
Oh en dat ze op volgende kunnen drukken als ik niet beval ook
Oud 14-03-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet eng maar ik kan geen enkel argument vóór bedenken.
Ben je al minder brak?
Oud 14-03-2010, 21:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een schaakopening.
Citaat:
Holy shit, Fizzle!
Jij kent Canto Ostinato!!!
Dat is mijn allerallerliefste lievelingsmuziekstuk.
Ik moet er echt heel vaak bij huilen.
Heb het ook live gezien twee jaar terug, maar toen duurde het maar 2 uur, geen 3 of 4 uur zoals op de cd´s die ik thuis heb
ooh wat gaaf dat jij dat ook kent!!
Mijn pianolerares speelde dat altijd, ik kwam vaak bij hun thuis omdat ze naast school woonde en ik bevriend was met haar zoon dus ik heb het heel erg vaak gehoord en ik vind het supertof!

Ik wil er ook vet graag een cd van welke uitvoering raad jij aan?
Oud 14-03-2010, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ben je al minder brak?
midden in de nacht met vriendinnen is het vrij hilarisch.

joaah. Emotioneel een beetje instabiel, maar niet beroerd of hoodpijnerig meer
Oud 14-03-2010, 21:45
Miekje*
Miekje* is offline
You: Where you come from
Stranger: i got 2 pickles i got 2 pickles i got 2 pickles hey hey!
Stranger: i got 2 pickles i got 2 pickles i got 2 pickles hey hey!
Stranger: bastard.
Stranger: hey hey

eh?
Oud 14-03-2010, 21:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ook.

Trouwens, hoi mensen!

Teeering, ik heb me een tantoe hard weekendje achter de rug zeg! Heb mezelf in tijden niet meer zo voor lul gezet en ook in tijden niet meer zo ziek geweest. Bedankt alcohol!
Net thuis uit werk en moet eigenlijk nú slapen, want ik moet half 5 weer op voor een vroege dienst.
Oud 14-03-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
midden in de nacht met vriendinnen is het vrij hilarisch.

joaah. Emotioneel een beetje instabiel, maar niet beroerd of hoodpijnerig meer
Van het gebrek aan slaap of van iets vervelend?

Ik zal het onthouden voor als ik ooit midden in de nacht, met vriendinnen, niks beters te doen heb.
Oud 14-03-2010, 21:46
Verwijderd
Hoi Trimm
Oud 14-03-2010, 21:47
Verwijderd
Oh goffer ik heb nog steeds 21 woorden te veel.
Oud 14-03-2010, 21:47
Verwijderd
Hoi Trimm!
Oud 14-03-2010, 21:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We heeebben een woooooonbooooooooot
hij liiigt aaan de aaaaaamsteeeeeeeel
Oud 14-03-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
We heeebben een woooooonbooooooooot
hij liiigt aaan de aaaaaamsteeeeeeeel
Nou maar ik heb ships.
Oud 14-03-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Van het gebrek aan slaap of van iets vervelend?

Ik zal het onthouden voor als ik ooit midden in de nacht, met vriendinnen, niks beters te doen heb.
bereid je wel voor op veel piemels .

oh gebrek aan slap, drank, dan wordt ik altijd jankerig. Maar wel fijn jankerig, gewoon zo van lekker huilen omdat ik daar zin in heb, lekker puh. (ofzo )
Oud 14-03-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Oh goffer ik heb nog steeds 21 woorden te veel.
mag geen 10% overschrijding?
Oud 14-03-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
hoi absinthe
Hoi Sann!
Ik ben vandaag bij No Sleep Til´Burg geweest, en daar speelde Marlon Penn en hij was echt ontzettend goed en jij moet die muziek ook leren kennen

Citaat:
ooh wat gaaf dat jij dat ook kent!!
Mijn pianolerares speelde dat altijd, ik kwam vaak bij hun thuis omdat ze naast school woonde en ik bevriend was met haar zoon dus ik heb het heel erg vaak gehoord en ik vind het supertof!

Ik wil er ook vet graag een cd van welke uitvoering raad jij aan?
Ik ken het ook echt al jaren en het is ook echt al jaren mijn lievelingsmuziek. Echt tot huilens toe dus. En ik kan de cd dus op repeat luisteren, uren lang
Ik heb toen een variant gezien (live), ook met Jeroen van Veen, en met vier vleugels. Die heeft mijn vader ook op cd, en dat is de beste die ik ken (weet verder niet precies te zeggen welke uitvoering dat is, maar in elk geval dus vier vleugels, met Jeroen van Veen). Zelf heb ik de versie van Jeroen en Sandra. Twee vleugels dus. Ook mooi, maar toch iets minder.
Oud 14-03-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
bereid je wel voor op veel piemels .

oh gebrek aan slap, drank, dan wordt ik altijd jankerig. Maar wel fijn jankerig, gewoon zo van lekker huilen omdat ik daar zin in heb, lekker puh. (ofzo )
Dat kan fijn zijn ja, even zwelgen in zelfmedelijden.

Citaat:
mag geen 10% overschrijding?
Nou, er staat dat de norm strikt gehanteerd wordt en dat langere essays niet worden nagekeken. Maar mijn docente is verder helemaal niet streng of zo, dus persoonlijk is ze wellicht vóór 10% speling.
Oud 14-03-2010, 21:53
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/member.php?u=111669

zie die posts why!
Verwijderd
Citaat:
Hoi Sann!
Ik ben vandaag bij No Sleep Til´Burg geweest, en daar speelde Marlon Penn en hij was echt ontzettend goed en jij moet die muziek ook leren kennen

Ik ken het ook echt al jaren en het is ook echt al jaren mijn lievelingsmuziek. Echt tot huilens toe dus. En ik kan de cd dus op repeat luisteren, uren lang
Ik heb toen een variant gezien (live), ook met Jeroen van Veen, en met vier vleugels. Die heeft mijn vader ook op cd, en dat is de beste die ik ken (weet verder niet precies te zeggen welke uitvoering dat is, maar in elk geval dus vier vleugels, met Jeroen van Veen). Zelf heb ik de versie van Jeroen en Sandra. Twee vleugels dus. Ook mooi, maar toch iets minder.
Ah gaaf! Zal eens checken. Maar moet eerst het repertoire van MGMT weer even opfrissen want ik ben gister uigenodigd om mee te gaan naar hun concert in de melkweg
Verwijderd
Het is zo bizar mooi hoe dat muziekstuk van het ene thema naar het andere thema glijdt en met zo weinig materiaal urenlang kan ontroeren <3333
Oud 14-03-2010, 21:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wezijnerweerbij en dat is priiihimaaaa, VIIIIIVAAAA HOLLAN-DI-A!!!!
Oud 14-03-2010, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ah gaaf! Zal eens checken. Maar moet eerst het repertoire van MGMT weer even opfrissen want ik ben gister uigenodigd om mee te gaan naar hun concert in de melkweg
Oh dat is ook wel leuk ja. Hoewel ik de laatste tijd een beetje MGMT-af ben moet ik zeggen. Heb er iets te veel naar geluisterd ofzo Maar tof dat je daarheen gaat

Ik ga ondertussen even een youtube-filmpje van Marlon Penn zoeken, want Limewire kent hem natuurlijk weer niet..
Verwijderd
Citaat:
Dat kan fijn zijn ja, even zwelgen in zelfmedelijden.

Nou, er staat dat de norm strikt gehanteerd wordt en dat langere essays niet worden nagekeken. Maar mijn docente is verder helemaal niet streng of zo, dus persoonlijk is ze wellicht vóór 10% speling.
bweh ik vind het zo irritant dat ze dat elke keer erbij zetten ik bedoel in mijn eerste studiejaar zeiden ze dat de norm 10% extra was, maar ik heb dat maar 1x mogen doen, want verder wordt het altijd uitgezonderd

En indd af en toe is zwelgen gewoon fijn zeker als je een zak spekkies hebt.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou maar ik heb ships.
ooh
Citaat:
Hoi Sann!

Kan ik me voorstellen, het is ook oorspronkelijk voor vier vleugels geschreven. Jeroen van Veen. *opschrijf*

Citaat:
Het is zo bizar mooi hoe dat muziekstuk van het ene thema naar het andere thema glijdt en met zo weinig materiaal urenlang kan ontroeren <3333
Ja geweldig he
Oud 14-03-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is ook wel leuk ja. Hoewel ik de laatste tijd een beetje MGMT-af ben moet ik zeggen. Heb er iets te veel naar geluisterd ofzo Maar tof dat je daarheen gaat

Ik ga ondertussen even een youtube-filmpje van Marlon Penn zoeken, want Limewire kent hem natuurlijk weer niet..
Ja ik vind 't ook heel tof Want ik had er geen geld voor en het was veel te snel uitverkocht, maar nu ga ik gratis & het is ook nog in de oude zaal van de melkweg en dat vind ik een gave zaal

Zocht m al voor bittorrent maar daar kan ik m ook niet vinden
Verwijderd
Citaat:
Ben je al minder brak?
nou je komt best leuke dingen tegen. Ik had een gesprek met twee Hongaren die een pizza aten er een bordje bij hadden gezet met 'buy us a new hamster!' en ik heb twee mensen nagetekend en ik heb een jongen ontmoet, amerikaan die in zuid korea engelse les gaf en allerlei koreaanse verpakkingen liet zien en hij bleek een kunststudent te zijn en we hebben elkaar elkaars werk laten zien en ik zag amerikanen die chillden in een tuin en een meisje dat uit rotterdam bleek te komen en mij zo door midden ging breken en een jongen die wilde dat ik mijn dikke pik liet zien en een turk die wel homo was vond maar mij toch net iets te gay vond en een fransman die behoorlijk gay was en mij een echte beer vond, vooral met mijn boswachtersjas aan en ik heb iemand laten schrikken. Prima avond.
Verwijderd
Citaat:
bweh ik vind het zo irritant dat ze dat elke keer erbij zetten ik bedoel in mijn eerste studiejaar zeiden ze dat de norm 10% extra was, maar ik heb dat maar 1x mogen doen, want verder wordt het altijd uitgezonderd

En indd af en toe is zwelgen gewoon fijn zeker als je een zak spekkies hebt.
Het is al zo kort en bondig, bijna kort door de bocht en nu moet ik ook nog allerlei woorden gaan schrappen.
Oud 14-03-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
nou je komt best leuke dingen tegen. Ik had een gesprek met twee Hongaren die een pizza aten er een bordje bij hadden gezet met 'buy us a new hamster!' en ik heb twee mensen nagetekend en ik heb een jongen ontmoet, amerikaan die in zuid korea engelse les gaf en allerlei koreaanse verpakkingen liet zien en hij bleek een kunststudent te zijn en we hebben elkaar elkaars werk laten zien en ik zag amerikanen die chillden in een tuin en een meisje dat uit rotterdam bleek te komen en mij zo door midden ging breken en een jongen die wilde dat ik mijn dikke pik liet zien en een turk die wel homo was vond maar mij toch net iets te gay vond en een fransman die behoorlijk gay was en mij een echte beer vond, vooral met mijn boswachtersjas aan en ik heb iemand laten schrikken. Prima avond.
Dat klinkt wel leuk ja. Maar dat ben jij weer, jij trekt gave mensen aan, mij zou dat niet lukken.
Oud 14-03-2010, 22:00
Verwijderd
Wil je het hebben? Ik ben het nu al zat. Ik dacht, wow chips dat heb ik in een eeuwen gehad en het is zo lekker. Nu heb ik 10.000 calorieën op maar genieten was het niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten