| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, en youtube gaat hem ook niet worden want dat zijn allemaal vage filmpjes waardoor je geen goede indruk van hem krijgt. Hij zingt echt belachelijk mooi. Iedere toonhoogte loepzuiver, en de muziek deed me vandaag een beetje denken aan Bon Iver. Maar hij wordt ook vergeleken met Tom Waits en Aphex Twin. Dat hoorde ik er niet in, maar hij speelde vandaag ook accoustisch en normaalgesproken met een band.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() blijf ik hopen Ik ben wel heel benieuwd nu, post even een linkje als je wat fatsoenlijks vindt! |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben lekker gaan uit eten met m'n zusje. Dat had ik helemaal niet gepland, maar ze belde me ineens op of ik mee ging naar dat concert in de Cul de Sac (van Marlon Penn dus) en toen was hij klaar en zei ze 'Ik heb nog niks gegeten. Wat zullen we doen?' Meestal ben ik degene die voorstelt om wat te gaan eten ergens want zij heeft nooit geld
En nu had ik dat eigenlijk niet, maar ach. Was gewoon fijn om er even uit te zijn, na een halve dag huilen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoopte al op een vrolijke forummeet bij Mumford & Sons Maar ik zal voor je duimen! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
Spoiler
zo, ik heb mij prima vermaakt vanavond |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga naar mgmt ![]() ik heb bizar veel gedronken, nog meer gerookt, veel te veel geschreeuwd, minimaal 6cds uit volle borst meegezongen, 20 sven kramer moppen verteld(wat niemand kon waarderen) en vooral besloten dat ik mijn vriendinnetjes die niet in utrecht wonen echt veel te gaaf zijn en dat ik die veel meer moet zien. Oh en een uur of 5 geslapen in totaal
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
hoi ik wil jullie even zeggen dan jullie allemaal naar http://www.last.fm/music/Peter%2BBro...Machinefabriek moeten luisteren.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
vrolijke forummeet daar is natuurlijk ook heel gaaf! |
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://holyfuckingshit40000.blogspot...iek-blank.html daar kan je het kopen, tussen haakjes.
|
|
|
||
|
Citaat:
Klinkt vrij herkenbaar ![]() Oh, ik wil ook naar MGMT! Maar ik heb ze toch al eens gezien dus dat zie ik dan maar als een schrale troost
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mijn zusje vertelde dus net dat het echt hommeles is thuis
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat naar allemaal.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Knuffels voor jou. Wel goed dat je het op papier hebt gezet, dan is het ''weg,'' wat heel symbolisch is, maar wel kan helpen.
|
|
![]() |
|
|