Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2010, 22:00
Verwijderd
hoi
Advertentie
Oud 14-03-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Het is al zo kort en bondig, bijna kort door de bocht en nu moet ik ook nog allerlei woorden gaan schrappen.
hoe kort? als 't niet te lang is wil ik 'm wel even doorlezen en kijken of ik wat kan vinden om te schrappen.
Oud 14-03-2010, 22:01
Verwijderd
hoi kopmuntkip
Oud 14-03-2010, 22:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat klinkt wel leuk ja. Maar dat ben jij weer, jij trekt gave mensen aan, mij zou dat niet lukken.
Ik was net even aan het kijken, met m'n eigen webcam uit en het eerste wat ik zag was een vent met een hele dikke pens en behaarde benen die met een X-box controller zat te pielen.
Oud 14-03-2010, 22:02
Verwijderd
nee, dat is het mooie, het is compleet random, je trekt ook random mensen aan! Ik ben ook genoeg tieten en piemel volk tegengekomen, net als een lieve knul die OPEENS zijn piemel liet zien
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Goedesavonds allemaal
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben een meisje uit Virginia wijs aan het maken dat mijn clitoris net zo groot is als de nagel van de ringvinger. Ik geloof dat ze erin trapt.
Verwijderd
Citaat:
hoi kopmuntkip
Hallowa San en de rest
Oud 14-03-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:
hoe kort? als 't niet te lang is wil ik 'm wel even doorlezen en kijken of ik wat kan vinden om te schrappen.
Twee keer 1.000 woorden. Thanks, maar ik denk dat ik al een lange zin heb die misschien in zijn geheel wel weg kan.
Oud 14-03-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vind 't ook heel tof Want ik had er geen geld voor en het was veel te snel uitverkocht, maar nu ga ik gratis & het is ook nog in de oude zaal van de melkweg en dat vind ik een gave zaal

Zocht m al voor bittorrent maar daar kan ik m ook niet vinden
Dat had ik met Mumford & Sons

Ja, en youtube gaat hem ook niet worden want dat zijn allemaal vage filmpjes waardoor je geen goede indruk van hem krijgt. Hij zingt echt belachelijk mooi. Iedere toonhoogte loepzuiver, en de muziek deed me vandaag een beetje denken aan Bon Iver. Maar hij wordt ook vergeleken met Tom Waits en Aphex Twin. Dat hoorde ik er niet in, maar hij speelde vandaag ook accoustisch en normaalgesproken met een band.
Oud 14-03-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:

Ja, en youtube gaat hem ook niet worden want dat zijn allemaal vage filmpjes waardoor je geen goede indruk van hem krijgt. Hij zingt echt belachelijk mooi. Iedere toonhoogte loepzuiver, en de muziek deed me vandaag een beetje denken aan Bon Iver. Maar hij wordt ook vergeleken met Tom Waits en Aphex Twin. Dat hoorde ik er niet in, maar hij speelde vandaag ook accoustisch en normaalgesproken met een band.
who, tom waits en aphex twin in een zin, over welke kerel ging dit?
Oud 14-03-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
who, tom waits en aphex twin in een zin, over welke kerel ging dit?
Marlon Penn.
Maar ik vond dat dus niet hoor, toen ik hem vanmiddag hoorde
Maar ik heb hem dan ook nog nooit met band gehoord.
Verwijderd
Hallo Musiquefreak! Leuk dat je er weer bent
Verwijderd
kijk, deze meneer had ik aan de haak geslagen en liet opeens zijn pielemans zien

en ohja ik had een baard, als experiment maar dat had ik jullie al verteld he
Spoiler
Oud 14-03-2010, 22:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
kijk, deze meneer had ik aan de haak geslagen en liet opeens zijn pielemans zien

Spoiler
Omg, coole baard.
Oud 14-03-2010, 22:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wil je het hebben? Ik ben het nu al zat. Ik dacht, wow chips dat heb ik in een eeuwen gehad en het is zo lekker. Nu heb ik 10.000 calorieën op maar genieten was het niet.
waarom was het niet genieten dan?
Oud 14-03-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:

mjuh ik ga ook naar mumford & sons want musiquefreak gaat haar partner dumpen en mij meenemen
blijf ik hopen
Ik ben wel heel benieuwd nu, post even een linkje als je wat fatsoenlijks vindt!
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Hallo Musiquefreak! Leuk dat je er weer bent
Whoeh ze is niet meer boos!

Hoe was je weekend?
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Omg vies ventje ben je!
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Oud 14-03-2010, 22:08
Verwijderd
jáááá ik word er echt een ontzettend vies ventje van ik ging ook automatisch heel chagrijnig en met kleine oogjes kijken, ik werd er echt een smiecht van ;:
Verwijderd
Citaat:
waarom was het niet genieten dan?
Ja weet ik veel, het viel tegen, was niet echt lekker, alleen maar vet en wel verslavend.
Verwijderd
Citaat:
Whoeh ze is niet meer boos!

Hoe was je weekend?
waarom was ik ook al weer boos?

mijn weekend was echt heul vet
Oud 14-03-2010, 22:09
Verwijderd
Ik ben lekker gaan uit eten met m'n zusje. Dat had ik helemaal niet gepland, maar ze belde me ineens op of ik mee ging naar dat concert in de Cul de Sac (van Marlon Penn dus) en toen was hij klaar en zei ze 'Ik heb nog niks gegeten. Wat zullen we doen?' Meestal ben ik degene die voorstelt om wat te gaan eten ergens want zij heeft nooit geld En nu had ik dat eigenlijk niet, maar ach. Was gewoon fijn om er even uit te zijn, na een halve dag huilen.
Verwijderd
Citaat:
jáááá ik word er echt een ontzettend vies ventje van ik ging ook automatisch heel chagrijnig en met kleine oogjes kijken, ik werd er echt een smiecht van ;:
En als je nou eens een heel gedistingeerd sikje en snorretje maakt? En je haar stijl naar achteren doet?
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
waarom was ik ook al weer boos?

mijn weekend was echt heul vet
Wat heb je allemaal gedaan?

Haha euhhhh, ik zou het niet meer weten
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een baard staat je prima trouwens, ecnelis!
Oud 14-03-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
mjuh ik ga ook naar mumford & sons want musiquefreak gaat haar partner dumpen en mij meenemen
blijf ik hopen
Ik ben wel heel benieuwd nu, post even een linkje als je wat fatsoenlijks vindt!
Oh, ik dacht even dat je het serieus meende
Ik hoopte al op een vrolijke forummeet bij Mumford & Sons
Maar ik zal voor je duimen!
Verwijderd
Citaat:
Ik ben lekker gaan uit eten met m'n zusje. Dat had ik helemaal niet gepland, maar ze belde me ineens op of ik mee ging naar dat concert in de Cul de Sac (van Marlon Penn dus) en toen was hij klaar en zei ze 'Ik heb nog niks gegeten. Wat zullen we doen?' Meestal ben ik degene die voorstelt om wat te gaan eten ergens want zij heeft nooit geld En nu had ik dat eigenlijk niet, maar ach. Was gewoon fijn om er even uit te zijn, na een halve dag huilen.
Oh Minke voel je je weer/nog steeds zo slecht? Bah zeg.
Verwijderd
Citaat:
Stranger: looking for someone to talk about best "video" sites
You: tell me
You: whats your best video?
Stranger: well are you over 18?
You: I saw your mom in " Naughty milf".
Stranger: hot
Stranger: i like redtub.com
Stranger: redtube.com
Stranger: thats the one i usually like
You: I like slettube.nl
Verwijderd
Citaat:
als je lacht dan valt het ook een beetje uit elkaar, dan word ik echt zo'n knullie

Spoiler

zo, ik heb mij prima vermaakt vanavond
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja weet ik veel, het viel tegen, was niet echt lekker, alleen maar vet en wel verslavend.
oh he bah
Citaat:
wat leuk! ^^
Oud 14-03-2010, 22:11
Philosophy
Philosophy is offline
Minke heeft leuke zusjes.
Oud 14-03-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
En als je nou eens een heel gedistingeerd sikje en snorretje maakt? En je haar stijl naar achteren doet?
als ik mijn haar stijl naar achter doe ben ik net een italiaanse nicht, ben ik al achter. Maar sik en snorretje valt te proberen
Oud 14-03-2010, 22:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nu nog een regenjas aan en vragen of die mensen ook van bonbonnetjes houden. Van die lekkere natte...
Verwijderd
Citaat:
dit bericht roept zo twee emoties op he, zo van, meh, meeeeeh en hey, prima dagje!
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je allemaal gedaan?

Haha euhhhh, ik zou het niet meer weten
of het was iets met mumford & sons of iets met archont denk ik zo. Hum. Ik zoek wel terug als jij het niet verteld! (Dus doe maar gewoon vertellen)

Ik ga naar mgmt

ik heb bizar veel gedronken, nog meer gerookt, veel te veel geschreeuwd, minimaal 6cds uit volle borst meegezongen, 20 sven kramer moppen verteld(wat niemand kon waarderen) en vooral besloten dat ik mijn vriendinnetjes die niet in utrecht wonen echt veel te gaaf zijn en dat ik die veel meer moet zien. Oh en een uur of 5 geslapen in totaal
Verwijderd
Citaat:
nu nog een regenjas aan en vragen of die mensen ook van bonbonnetjes houden. Van die lekkere natte... [afbeelding]
Oud 14-03-2010, 22:13
Verwijderd
hoi ik wil jullie even zeggen dan jullie allemaal naar http://www.last.fm/music/Peter%2BBro...Machinefabriek moeten luisteren.
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik dacht even dat je het serieus meende
Ik hoopte al op een vrolijke forummeet bij Mumford & Sons
Maar ik zal voor je duimen!
mjuh ik hoop het ook! Maar goed, ik denk dat ze op lowlands staan, dus komt wel goed anders.

vrolijke forummeet daar is natuurlijk ook heel gaaf!
Verwijderd
http://holyfuckingshit40000.blogspot...iek-blank.html daar kan je het kopen, tussen haakjes.
Oud 14-03-2010, 22:14
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
of het was iets met mumford & sons of iets met archont denk ik zo. Hum. Ik zoek wel terug als jij het niet verteld! (Dus doe maar gewoon vertellen)

Ik ga naar mgmt

ik heb bizar veel gedronken, nog meer gerookt, veel te veel geschreeuwd, minimaal 6cds uit volle borst meegezongen, 20 sven kramer moppen verteld(wat niemand kon waarderen) en vooral besloten dat ik mijn vriendinnetjes die niet in utrecht wonen echt veel te gaaf zijn en dat ik die veel meer moet zien. Oh en een uur of 5 geslapen in totaal
Haha altijd leuk Klinkt vrij herkenbaar

Oh, ik wil ook naar MGMT! Maar ik heb ze toch al eens gezien dus dat zie ik dan maar als een schrale troost
Verwijderd
Citaat:
Oh Minke voel je je weer/nog steeds zo slecht? Bah zeg.
Mja. Maar nu gaat het dus wel weer wat beter. Ach, ik ben gewoon een emotioneel wrak en dat haat ik. En vanmiddag heb ik een lange mail met een heel verhaal gestuurd naar die vriend van mij waar ik 'ruzie' mee heb (niet mee praat) en dat was heel heftig, om alles zo uit te typen.
En mijn zusje vertelde dus net dat het echt hommeles is thuis
Verwijderd
Citaat:
Mja. Maar nu gaat het dus wel weer wat beter. Ach, ik ben gewoon een emotioneel wrak en dat haat ik. En vanmiddag heb ik een lange mail met een heel verhaal gestuurd naar die vriend van mij waar ik 'ruzie' mee heb (niet mee praat) en dat was heel heftig, om alles zo uit te typen.
wat naar allemaal.
Oud 14-03-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Haha altijd leuk Klinkt vrij herkenbaar

Oh, ik wil ook naar MGMT! Maar ik heb ze toch al eens gezien dus dat zie ik dan maar als een schrale troost
nu heb je nog niet verteld waarom ik boos was!
Oud 14-03-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
dit bericht roept zo twee emoties op he, zo van, meh, meeeeeh en hey, prima dagje!

Nou ja, dat klopt ook wel zo ongeveer
Oud 14-03-2010, 22:16
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
nu heb je nog niet verteld waarom ik boos was!
Volgens mij omdat jij mij uit bed gooide en omdat ik toen zei 'Ik ga lekker naar Mumford & Sons Naanananana' of iets in die richting
Oud 14-03-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Knuffels voor jou. Wel goed dat je het op papier hebt gezet, dan is het ''weg,'' wat heel symbolisch is, maar wel kan helpen.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij omdat jij mij uit bed gooide en omdat ik toen zei 'Ik ga lekker naar Mumford & Sons Naanananana' of iets in die richting
over archont en mumford en sons dus HA.

Ach ik ben er over heen
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik ben trouwens ook gek ook dat ik morgenvroeg vrijwillig op sta om 06.00 uur om m'n papalief naar de Mac te brengen waar hij wordt opgehaald voor z'n werk (week cursus in Rijswijk ofzo). Pff
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten