Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geloof dat dat deze woensdag was. Lekker vals sneren in de hoop dat iemand hapt en je nog bozer kan doen. Zonder reden.
Wanneer heb jij voor het laatst een sarcastische opmerking gemaakt?
|
Ik huil echt nóóit bij films ed. Het is 1 keer voorgekomen, aan het eind van American History X, een jaar of 10 geleden en toen was ik een behoorlijke emo bui.
WHJVHL iets gemaakt waar je trots op was, en wat was dat?
|
uhmm om half 6 in de ochtend was voor mij het gekste, op de markt
verder, tja, opassen de hele dag, omdat een weekend die ouders wegwaren dus ja.... wanneer heb je voor het laatst je computer uit het raam willen gooien en waarom?
|
Afgelopen dinsdag, meen ik. Hij zat bij de Albert Heijn. Hij was heel onverzorgd en op de accordeon kon hij eigenlijjk ook heel weinig. Dus dacht ik bij mijzelf "Het is niet zijn schuld dat hij op straat leeft, hij heeft nou eenmaal een slecht genenpakket". Dus gaf ik hem 2 euro.
8-) Wanneer heb je voor het laatst tot diep in de nacht de bloemetjes buiten gezet? |
![]() |
||
Citaat:
Wanneer heb jij voor het laatst niet thuis gegeten en waar was je wel?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst? Little Phoebe | 500 | 09-09-2010 19:30 | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst?? Verwijderd | 500 | 08-06-2010 12:23 | |
Seksualiteit |
Het wanneer heb je voor het laatst topic #? december | 95 | 30-01-2008 02:29 | |
De Kantine |
[SPEL] Wanneer heb je voor het laatst...? Verwijderd | 500 | 22-04-2006 19:41 | |
Seksualiteit |
Het wanneer heb je voor het laatst topic december | 499 | 25-07-2005 17:55 | |
Seksualiteit |
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad? bracelance | 158 | 03-07-2002 12:15 |