Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2010, 20:39
Giles
Giles is offline
Ik heb het geen moment erg gevonden om mijn man's naam over te nemen. Nu hoef ik 'm nergens meer te spellen. Dat gedoe over je familienaam doorgeven.. pfoe. Waarvoor? What's in a name enzo.
Oud 27-02-2010, 09:50
Nona
Nona is offline
Even een vraagje tussendoor hoor. Als je beide achternamen houdt (dus voornaam, naam man, naam vader), moet er dan een streepje tussen beide achternamen, of juist niet, of alleen als er geen tussenvoegsels bij zitten, of ben je daar vrij in of...?
Oud 27-02-2010, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Even een vraagje tussendoor hoor. Als je beide achternamen houdt (dus voornaam, naam man, naam vader), moet er dan een streepje tussen beide achternamen, of juist niet, of alleen als er geen tussenvoegsels bij zitten, of ben je daar vrij in of...?
Volgens mij moet er een streepje tussen (dat staat bij mij tenminste wel overal (ik doe het zelf ook als ik beide namen gebruik) en bij mij hebben beide achternamen tussenvoegsels).
Oud 27-02-2010, 19:27
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik doe ook altijd een streepje, maar weet eigenlijk niet of dat verplicht is. Het is wel duidelijker.
Oud 27-02-2010, 21:45
Volk
Volk is offline
Volgens mij moet er wel eens streepke bij. Aangezien iedereen een streep duwt tussen mijn 2 achternamen en het bij de bank niet mogelijk is 2 achternamen zonder streep te hebben denk ik dat dat vast wel daarmee te maken heeft. Maar dat weet ik dus niet zeker.

Ik heb van mezelf al een dubbele achternaam en ook nog 3 voornamen. Mocht ik ooit met mijn vriend trouwen wil ik graag zijn achternaam erbij. Dus niet vervangen. Elke naam staat ergens voor en dat wil ik zo behouden. Mochten we ooit kinderen krijgen dan wil ik ook dat de kinderen dezelfde achternaam hebben als de ouders.

Is het mogelijk achternamen uit te wisselen? Dat ik zijn naam krijg en hij de mijne? Niet dat hij ooit mijn naam zou willen (want niet echt van mij) maar ik vroeg me dat af....
Oud 27-02-2010, 21:52
Volk
Volk is offline
Citaat:
Oh Volk, wat lief! Hoe gaat het nu?
Beetje laat, maar ach...

Het gaat best goed. Mijn broertje doet er alles aan om zijn vriendin iedere dag gezond te laten eten. Ze moet nog wel veel overgeven maar dat is nu een stuk minder en aangezien ze al 3 maanden zwanger is ga ik er ook van uit dat het niet lang meer duurt. Het is zo leuk om kleertjes te kopen voor de baby! En over een paar weken weten we ook of het een jongetje of meisje is. Ik hoop op een meisje, want daar zijn veel meer/leukere kleertjes voor te koop

Ik vind het ook heel leuk om mijn broertje enthousiast te zien over het kindje. Eerst was hij alleen verdoofd. Nu denk hij al na over de opvoeding en hoe hij dingen wil gaan aanpakken.

Heel leuk, alleen heel raar dat er nu 4 zwangere mensen van (bijna) mijn leeftijd om me heen zijn en ook nog 1 met 1 kind en 2 met al 2 kinderen. Ik zou bijna denken dat ik laat ben op m'n 21ste...
Oud 28-02-2010, 08:11
Kitten
Kitten is offline
Mijn ouders hebben indertijd mij de naam van mijn moeder gegeven, o.a. omdat ie veeeeel simpelder was. Niet echt traditioneel, maar ik vind mijn naam wel een plus om te hebben. Nu is mijn gehele naam 7 letters en ik sta altijd boven aan lijsten. Nou heeft mijn huidige vriendin ook gewoon een makkelijke naam, dus dat wordt nog interessant.

Toch hoop ik dat het onderwerp kinderen bij ons voorlopig niet nodig is.
Oud 28-02-2010, 10:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb het geen moment erg gevonden om mijn man's naam over te nemen. Nu hoef ik 'm nergens meer te spellen. Dat gedoe over je familienaam doorgeven.. pfoe. Waarvoor? What's in a name enzo.
Ik snap dat gedoe ook niet hoor. Er zijn gewoon mensen bijna van hun stoel gevallen toen ze hoorden dat ik de naam van mijn man aan ging nemen... what's the big deal? Ik ben mijn naam niet, mijn naam verandert niet wie ik ben...
Ik ben nu ook makkelijker af. Zelfs als ik mijn naam spelde maakten ze er nog héél iets anders van.
Oud 28-02-2010, 15:46
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Volgens mij moet er wel eens streepke bij. Aangezien iedereen een streep duwt tussen mijn 2 achternamen en het bij de bank niet mogelijk is 2 achternamen zonder streep te hebben denk ik dat dat vast wel daarmee te maken heeft. Maar dat weet ik dus niet zeker.

Ik heb van mezelf al een dubbele achternaam en ook nog 3 voornamen. Mocht ik ooit met mijn vriend trouwen wil ik graag zijn achternaam erbij. Dus niet vervangen. Elke naam staat ergens voor en dat wil ik zo behouden. Mochten we ooit kinderen krijgen dan wil ik ook dat de kinderen dezelfde achternaam hebben als de ouders.

Is het mogelijk achternamen uit te wisselen? Dat ik zijn naam krijg en hij de mijne? Niet dat hij ooit mijn naam zou willen (want niet echt van mij) maar ik vroeg me dat af....
Volgens mij mag tegenwoordig alles, zolang je er maar consequent in bent. Stel dat jij De Vries heet en hij Jansen, dan mag hij jouw achternaam aannemen zodat hij dus De Vries-Jansen heet en jij De Vries, of traditioneel hij Jansen, jij Jansen-De Vries, of jullie gaan allebei Jansen-De Vries of De Vries-Jansen heten. Of jij blijft De Vries heten en hij Jansen.

Een kind moet de achternaam van 1 van de ouders hebben geloof ik en een tweede kind van dezelfde ouders krijgt automatisch dezelfde achternaam als het eerste kind.

Maar ik ben geen burgelijkestandexpert dus ik kan het mis hebben
Oud 01-03-2010, 11:14
Verwijderd
Dat over die kinderen klopt. Maar ik weet niet hoe dat zit als je eenmaal getrouwd bent.
Oud 01-03-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kan!
Oud 02-03-2010, 11:08
Giles
Giles is offline
Citaat:
Ik snap dat gedoe ook niet hoor. Er zijn gewoon mensen bijna van hun stoel gevallen toen ze hoorden dat ik de naam van mijn man aan ging nemen... what's the big deal? Ik ben mijn naam niet, mijn naam verandert niet wie ik ben...
Ik ben nu ook makkelijker af. Zelfs als ik mijn naam spelde maakten ze er nog héél iets anders van.
Inderdaad. Ik vind het erg primitief over komen als je zo aan een naam blijft plakken. Tegenwoordig kun je toch meer zijn dan jouw naam? Soms krijg ik na het zeggen van mijn achternaam te horen "O! Ben jij niet die van...". Fijn om daar nu van af te zijn. En het spelding ja
Oud 02-03-2010, 14:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Toch lijkt het me ook juist daarom ontzettend onhandig om van naam te veranderen, mensen herkennen je niet meer, al de naamsbekendheid die je hebt opgebouwd, ben je kwijt.
Oud 03-03-2010, 00:58
Verwijderd
Citaat:
T, mensen herkennen je niet meer, al de naamsbekendheid die je hebt opgebouwd, ben je kwijt.
Nou dat kon nog wel eens positief zijn, al dat 'ohhh ben jij het zusje van....' hangt me wel zo de keel uit... en het spellen!! :haaruittrek:
Oud 03-03-2010, 08:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dat had ik er nog bij willen zetten inderdaad: dat kan natuurlijk ook juist een positief iets zijn

Ik droomde vannacht dat ik wel twintig (pleeg)kinderen had
Oud 03-03-2010, 08:33
Verwijderd
Ik had sowieso al geen naamsbekendheid dus vond ik de stap naar een andere achternaam vrij klein Maar veel instellingen voeren je geboortenaam, dus op de universiteit gebruik ik die naam nog. Verder voeren veel instellingen ook de dubbele achternaam, ook al heb ik voor alleen de naam van mijn echtgenoot gekozen. Mja, ik vind het prima hoor. En ik heb zijn achternaam gekozen omdat ik het leuk vind een unieke achternaam te hebben; in totaal zijn er nu een man of 10 met die naam.
Oud 03-03-2010, 11:29
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Waarschijnlijk heeft mijn mening ook met naams bekendheid te maken. In mijn werk wordt je vooral bij je achternaam genoemt. Als ik nu van naam zou wisselen zou dat minder handig zijn voor mij carierre.
Oud 03-03-2010, 17:31
Kaa
Kaa is offline
Hoi!
ff n kleine update van mij
Ben 10 febr bevallen van mn dochter Donna-Mae. Ze was 4155 gram en 52 centimeter, flinke beer dus .
Wel wat complicaties gehad bij de bevalling, wilde in het ziekenhuis bevallen. Maar mn weeen waren niet echt sterk dus bij 3 cm braken ze mn vliezen, toen weeenstorm, was net verhuisd dus al bek af en na vier uur die heftige weeen om 2 min heb ik ruggenprik gehad. Daarna vorderde ontsluiting nog steeds niet, uiteindelijk na in totaal 23 uur (gerekend vanaf weeen om de 4 min, had daarvoor ook al 24 uur weeen om de 6 min) had ik eindelijk 9 cm, maar het hoofdje wilde niet genoeg indalen en toen heeft de gyn besloten voor n keizersnede. Daarna nogal rottige tijd gehad tijdens de vijf dagen in het ziekenhuis ivm geen stuwing, kind niet kunnen verzorgen door pijn etc etc werd er nogal gestresst van .
Nu dus goed en wel thuis en alles loopt lekker en ben heerlijk aan t genieten van mn kleine mormeltje. Het bevalt echt duizend keer beter dan ik verwacht had, je weet nooit wat je moet verwachten en had me toch wel ingesteld op het ergste scenario. Maar het is een heerlijke baby, ze huilt alleen om eten of soms als ze verschoont moet worden. Ze eet en slaapt wanneer ze dat moet doen. En ze slaapt ook al de 'nacht' door (5 voedingen), dat had ik echt nooit verwacht. Heel tevreden lief meisje en we zijn er helemaal verkikkerd op

1e dag in ziekenhuis
Oud 03-03-2010, 17:44
Kaa
Kaa is offline
Ondertussen even half bijgelezen

@ snoopy: wat ontzettend naar zeg Gaan jullie binnenkort weer proberen of laten jullie dit nog even bezinken? Heel veel sterkte voor jullie allebei in ieder geval en ik vind het juist heel normaal en logisch dat je er verdrietig om bent.

@engeltje: Gefeliciteerd met jullie dochter! En wat n leuke naam, is dat frans? Wat grappig dat je precies op 40 weken bevallen bent. Ik net 2 dagen voor ik ingeleid zou worden op 42 weken. Was je eerste ook zo op tijd? Ik hoopte namelijk altijd dat ik zo rond 37/38 weken zou bevallen..9 maanden is best lang

Laatst gewijzigd op 03-03-2010 om 17:51.
Oud 03-03-2010, 19:49
metallica
metallica is offline
Gefeliciteerd Kaa! Wat heb je een mooie dochter
Oud 03-03-2010, 19:52
drukknoopje
drukknoopje is offline
@Kaa: Wat een mooi meisje! Wat een boel donker haar, super. Fijn dat alles ondanks zo'n nare bevalling nu zo goed gaat.
Oud 03-03-2010, 21:23
Verwijderd
Kaa, wat een mooi meisje! En ondanks dat ik niet zo van de dubbele namen ben, vind ik haar naam ook mooi. Fijn dat het inmiddels goed gaat en alles lekker loopt! Hopelijk heb je de bevalling een plaatsje kunnen geven of kun je dat snel.
Oud 04-03-2010, 07:48
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gefeliciteerd Kaa Fijn dat het zo'n mooi lief kindje is, dat mag ook wel na zo'n bevalling!
Oud 04-03-2010, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Hoi!
ff n kleine update van mij
Ben 10 febr bevallen van mn dochter Donna-Mae. Ze was 4155 gram en 52 centimeter, flinke beer dus .
Wel wat complicaties gehad bij de bevalling, wilde in het ziekenhuis bevallen. Maar mn weeen waren niet echt sterk dus bij 3 cm braken ze mn vliezen, toen weeenstorm, was net verhuisd dus al bek af en na vier uur die heftige weeen om 2 min heb ik ruggenprik gehad. Daarna vorderde ontsluiting nog steeds niet, uiteindelijk na in totaal 23 uur (gerekend vanaf weeen om de 4 min, had daarvoor ook al 24 uur weeen om de 6 min) had ik eindelijk 9 cm, maar het hoofdje wilde niet genoeg indalen en toen heeft de gyn besloten voor n keizersnede. Daarna nogal rottige tijd gehad tijdens de vijf dagen in het ziekenhuis ivm geen stuwing, kind niet kunnen verzorgen door pijn etc etc werd er nogal gestresst van .
Nu dus goed en wel thuis en alles loopt lekker en ben heerlijk aan t genieten van mn kleine mormeltje. Het bevalt echt duizend keer beter dan ik verwacht had, je weet nooit wat je moet verwachten en had me toch wel ingesteld op het ergste scenario. Maar het is een heerlijke baby, ze huilt alleen om eten of soms als ze verschoont moet worden. Ze eet en slaapt wanneer ze dat moet doen. En ze slaapt ook al de 'nacht' door (5 voedingen), dat had ik echt nooit verwacht. Heel tevreden lief meisje en we zijn er helemaal verkikkerd op

[afbeelding]

1e dag in ziekenhuis
Kaa gefeliciteerd!
Wat een plaatje. En ook al zo'n volle bos haar.

Dat ze al doorslaapt lijkt me helemaal geweldig! Maud doet dat inmiddels ook, maar die is natuurlijk alweer bijna 3 maanden
Oud 04-03-2010, 17:53
Verwijderd
Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar doorslapen gaat vaak in fases. ops:

Jinthe sliep ook heel snel door, maar vervolgens gaat het op en af...op dit moment slaapt ze vaak van 22.30u tot 4.30u oid en dan van 5.00u tot 6.30u of tot 9.30u oid (afhankelijk van of ze naar het KDV moet of niet).
Oud 04-03-2010, 19:57
drukknoopje
drukknoopje is offline
Meike ging pas met 4 mnd doorslapen, omdat ik haar geen eten meer gaf s'nachts. Maar dat gaat nu heel goed!
Oud 05-03-2010, 10:05
snoopy
snoopy is offline
Wauw, allemaal kindjes geboren hier
Gefeliciteerd!

@ Kaa: we hopen dat ik snel weer zwanger ben! Gelukkig lijkt dat bij ons niet zo'n probleem te zijn. Hoop hier snel weer goed nieuws te kunnen brengen.

Over doorslapen trouwens: daar hebben we hier gelukkig nooit problemen mee gehad. Al heel snel sliep Sarah de nachten door en vanaf een maand of 4 sliep ze van 8 tot 8. Echt fan-tas-tisch!
Oud 05-03-2010, 16:42
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar doorslapen gaat vaak in fases. ops:

Jinthe sliep ook heel snel door, maar vervolgens gaat het op en af...op dit moment slaapt ze vaak van 22.30u tot 4.30u oid en dan van 5.00u tot 6.30u of tot 9.30u oid (afhankelijk van of ze naar het KDV moet of niet).
Haha ja ik weet het , we zijn heel hard aan t duimen dat het nog even zo blijft want t scheelt wel echt .
Maar ze slaapt ook geen 8 uur-nachten hoor, ze zit op 5 voedingen dus ene keer is het 6 uur aan 1 stuk, dan 7 uur, soms van 22 tot 4, dan van 1 tot 6 en soms verrast ze ons met 23 tot 7 ofzo...en ze slaapt soms smiddags de langste, das dan jammer , maar het schommelt nog behoorlijk, dus duimen duimen duimen
Oud 08-03-2010, 15:25
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ennnnnnn bij m'n oudste nicht is baby drie al op komst !
bij m'n tweede en derde oudste nicht zal baby twee ook wel niet lang meer op zich laten wachten nu, da's alleen nog een kwestie van het bericht afwachten tot ze drie maanden zwanger zijn en dat zal volgens mij geen twee maanden meer duren. ik gok dat eerst m'n tweede oudste nicht met het blijde nieuws komt, en dan de derde.
ik durf er bijna heul veul geld op verwedden

en ja hoorrrrr ... jullie hadden het al geraden, ik ben best wel een tikje jaloers
Oud 10-03-2010, 07:25
drukknoopje
drukknoopje is offline
Mijn zus moet nog 6 weken ofzo, spannend!
En blauw engeltje, gefeliciteerd!
Oud 10-03-2010, 11:08
blauw engeltje
Citaat:
Mijn zus moet nog 6 weken ofzo, spannend!
En blauw engeltje, gefeliciteerd!
ik heb die kleine niet gemaakt hoor, je moet haar en hem feliciteren
Oud 10-03-2010, 12:16
drukknoopje
drukknoopje is offline
Jou ook want je wordt dan nog een keer achternicht!
Oud 10-03-2010, 15:02
Verwijderd
Mijn zus is over 3 weken uitgerekend, spannend
Oud 18-03-2010, 09:54
engeltje
engeltje is offline
Kaa, van harte gefeliciteerd met je dochter! En lekker dat ze goed slaapt zeg!

Het meisje hier slaapt maximaal zes uur en voor de rest rond de drie en dat vind ik doorslapen Dus ik word elke nacht nog wakker gemaakt (en val tijdens het voeden meestal weer in slaap)

Wat betreft de naam: Het klinkt Frans, of het er ook voorkomt weet ik eigenlijk niet, maar ik heb het opgevangen in een film over Papoea-Nieuw Guinea.
Oud 18-03-2010, 10:07
blauw engeltje
ik wil oohooohooooook!

over twee maanden trouwen we

Oud 18-03-2010, 10:09
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
ik wil oohooohooooook!

over twee maanden trouwen we

Haha en wat wil je aanstaande dan? Volgens mij kan dat niet meer lang duren zo

En ik wil ook, maarja...
Oud 18-03-2010, 10:33
blauw engeltje
Citaat:
Haha en wat wil je aanstaande dan? Volgens mij kan dat niet meer lang duren zo
hij wil ook hoor anders waren we niet zo'n goede match geweest
Citaat:
En ik wil ook, maarja...
*aai*
Oud 18-03-2010, 14:14
wup
wup is offline
Gefeliciteerd Kaa!

Citaat:
Mijn zus is over 3 weken uitgerekend, spannend
Mijn zus is morgen uitgerekend! Ze staat echt op knappen zeg. Hoop hier erg snel te kunnen vertellen of ik een neefje of nichtje heb ( ik gok op nichtje..)
Oud 18-03-2010, 14:57
Verwijderd
Mijn zus staat ook echt op knappen Haar eerste kindje kwam 8 dagen te laat, dus ik ben benieuwd wat deze gaat doen, over het algemeen is de tweede wel vaak wat eerder dan de eerste, maar ja, wie weet...
En ik denk dat het een jongetje wordt en ik heb het vermoeden dat ik zijn naam ook al weet...

Ik ben echt zoo nieuwsgierig naar het kindje, op de echo's was hij (of zij) vrij stevig en klein (terwijl mijn nichtje lang en slank was ), lijkt me echt cute, zo'n dikke baby
Oud 18-03-2010, 15:43
I C U
I C U is offline
Oeh, we kunnen veel babyfoto's verwachten komende week!
Oud 18-03-2010, 22:51
Verwijderd

Alvast eentje van Maud.
Oud 19-03-2010, 06:28
snoopy
snoopy is offline
Aaaaawww.... Wat scháttig!

Sarah:

en
http://www.youtube.com/watch?v=uFgTfRHNHlM
Oud 19-03-2010, 06:42
Verwijderd
*HAP* hahaha
Oud 19-03-2010, 09:39
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jeetje, jij maakt zelfs filmpjes, alsof je je kind moet promoten of zo Of waarschijnlijk uit trots, nou, dat is wel terecht hoor, leuke foto En die van Maud ook, wat lief! (die wangetjes...)
Oud 19-03-2010, 09:55
blauw engeltje
Citaat:
Jeetje, jij maakt zelfs filmpjes, alsof je je kind moet promoten of zo Of waarschijnlijk uit trots, nou, dat is wel terecht hoor, leuke foto
"jij maakt zelfs filmpjes"
waarom zou je het niét doen??? toch leuk om later nog te bekijken of aan Sarah te laten zien?? mensen hebben toch altijd al filmpjes gemaakt van hun kinderen en hun familiefeesten en dat soort dingen? ik zie niet in waarom het raar zou zijn hoor.
Oud 19-03-2010, 11:07
Verwijderd
Ik wou net zeggen...foto's zijn stilstaande beelden, filmpjes laten voor later veel meer zien hoe een kind bepaalde dingen deed en welke geluiden hij/zij daarbij maakte...vind dat toch echt een grote meerwaarde hebben. Ik maak niet heel veel filmpjes, maar van bijzondere of leuke dingen wel.
Oud 19-03-2010, 11:14
Nienna*
Nienna* is offline
Ik vind het altijd hartstikke leuk om mijn kinderfilmpjes terug te zien! Van mijn eerste verjaardag bijvoorbeeld, superleuk. Let alleen op dat je het van AL je kinderen doet, want van mijn broertje hebben we bijna niks, van mij heel veel... had te maken met dat we bij mijn broertje geen camera meer hadden, maar ja leuk is anders natuurlijk!

Edit: Oja en mijn broertjes lievelingsfilm was vroeger de film dat ik 1 jaar werd
Oud 19-03-2010, 15:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik bedoel toch juist ook dat het wel leuk is om filmpjes te maken, maar ik vind het wel apart als je kind dan zo tussen allerlei muziek op youtube staat, ook wel grappig langs, de andere kant. Natuurlijk is het leuk als je jezelf later nog op een filmpje terug kunt zien, maar op internet is het voor iedereen. Maar zoals ik al zei, snap ik op zich ook wel weer dat je zulk soort dingen met iedereen wil delen, omdat het nu eenmaal een leuk kindje is en dat mag iedereen dan natuurlijk ook wel weten.
Oud 19-03-2010, 23:41
Verwijderd
Oh ik kan eindelijk ook reageren op die achternamenkwestie... ik krijg er een klein beetje de kriebels van, maar ik kan niet goed aangeven waarom. In ieder geval wil ik mijn eigen naam houden. Wat je ook zegt over identiteit, ik voel me verbonden met die naam. Niet per se met die familie, trouwens, misschien ook omdat mijn vader geadopteerd is en er geen genetische band is. Maar ik vind het een mooie naam en hij hoort bij mij (kom ook uit een dorp en die opmerking "ben jij er een van..." ken ik ja Maar ik vind dat juist wel fijn).

De naam van mijn vriendje is ook mooi en ik vind het geen probleem als mijn kinderen zo heten, maar dat gevoel van "ik wil dezelfde naam hebben als de rest van het gezin", dat herken ik nu helemaaaal niet. Alsof mijn vriendje niet nu al bij mij hoort, en alsof ik ooit ook maar enige twijfel zal voelen over of mijn kinderen van mij zijn of niet. Als mijn kids zoveel op mij lijken als ik en mijn broertje op mijn moeder, dan is die overeenkomende naam voor mijn gevoel (nu iig!) helemaal niet nodig.

Trouwens weet ik niet of het nu een heel feministische instelling is van mij, want ik vind het geen probleem als mijn kinderen de naam van de vader krijgen. Je moet nu eenmaal de mannelijke of vrouwelijke kant kiezen om via te erven, en wij doen de mannelijke kant. Is alleen wat minder betrouwbaar maar ja domme Europeanen.

Als hij mijn naam ook zou aannemen, zou ik trouwens misschien wel ook die van hem willen. Maar dan vind ik het iets meer 'een verbond tussen ons tweeën creëren' ofzo. Maar ik vermoed dat hij daar te traditioneel voor is. En stiekem vind ik het ook niet heel mannelijk als hij dat zou doen Dat is pas idioot.
Oud 19-03-2010, 23:43
Verwijderd
Hij lachte me hard uit toen ik het voorstelde, en wees me er vervolgens op dat we maar nauwelijks 11 maand iets hebben
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten