Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat naanbrood nou? Ik kom het altijd tegen in recepten hier op DK.
Brood uit centraal & zuid azie. Wordt daar veel als bijgerecht gegeten. Heul lekker.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
woh en wie de gelukkige voor wie je kookt?
De gehaktballetjes voor mijn man een een freund die komt eten en de quorn voor mij!
Citaat:
Wat is dat naanbrood nou? Ik kom het altijd tegen in recepten hier op DK.
Het is een plat indiaas brood, soms gekruid (met knoflook en koriander hmmm):

en het is heel lekker.
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik een senseo heb en geen koffiezetapparaat (de oldschool versie bedoel ik dus). Maar ik vind de vers gemalen bonen koffie uit het veel te fancy koffiezetapparaat van mijn ouders wel veel lekkerder dan senseo hoor. Maar de extra dark roast van senseo vind ik ook heel fijn .
Hehe, ik heb ook een senseo hoor, daar niet van. Maar echt superlekker is het niet.
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg morgen al echte komkommerraite en echte basmatirijst en nanbrood! Van echte indiase mensen, dus dat wordt 't 'm niet, maar het klinkt wel heul lekker!
oh lekker de bekker
Verwijderd
Citaat:
Hm jammer . Huisgenootje van mij is er wel eens op donderdag en zij vind het superleuk, maar zij is ook 2ejaars dus dat zal wel kloppen

Ik heb echt een leuke werkgroep strafproces gehad. Mijn docente is echt een tof wijf.

Citaat:

ik leef op senseo!
--> waar leef je van? topic. Maar bah, senseo, dat is voor mensen die niet van koffie houden.
Oud 19-03-2010, 14:07
Verwijderd
Waar kun je naan kopen?

"Naan (dari voor "brood", in het Nederlands ook wel - foutief - naanbrood genoemd)" zegt wiki
Oud 19-03-2010, 14:07
Verwijderd
katje ik denk dat ik bij jou in ga trekken, je eten klinkt altijd lekker!

Hoe maak je die creme brulee?
Oud 19-03-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Hehe, ik heb ook een senseo hoor, daar niet van. Maar echt superlekker is het niet.
Ach ik ben er zo aan gewend dat ik niet eens meer proef dat het geen 'echte' koffie is (tot ik een heel weekend heb gewerkt en heerlijke koffie heb gehad, dan valt de senseo altijd weer even tegen, of nadat ik een weekend bij mijn ouders ben geweest). Ik vind senseo wel lekkerder dan koffie uit filter . Ik heb mijn smaakpapillen verpest met senseo
Oud 19-03-2010, 14:09
Verwijderd
Ik dacht dat ze vooral chapati's aten in india en dat nanbrood meer het populairdere broertje was. of eigenlijk een zusje.

nan maak je zelf, haal je af, koop je bij de super en bak je af?
Oud 19-03-2010, 14:10
Verwijderd
studeert hier iemand dokters ding of geneeskunde?
Verwijderd
en nee nee dat wil ik niet zelf studeren
Verwijderd
Citaat:

--> waar leef je van? topic. Maar bah, senseo, dat is voor mensen die niet van koffie houden.
Niet!

Dat is die meuk in de kantine aan KNG, of wat ze bij de kiosk verkopen, bah! Ik had je topic gezien, het was ook een semi grapje. Ik ben er nog over aan het nadenken
Oud 19-03-2010, 14:11
Verwijderd
Wat is Prodigy toch fijne muziek.
Verwijderd
Citaat:
Sarah geloof ik.
Verwijderd
Citaat:
Waar kun je naan kopen?

"Naan (dari voor "brood", in het Nederlands ook wel - foutief - naanbrood genoemd)" zegt wiki
Supermarkt. En ja klopt, maar als je naan zegt zeggen mensen altijd HUH WAT IS DAT??? dus ik zeg maar gewoon naanbrood ;x
Citaat:
katje ik denk dat ik bij jou in ga trekken, je eten klinkt altijd lekker!

Hoe maak je die creme brulee?
ik vertel alleen uitgebreid wat ik ga eten als het ook iets lekkers wordt, over pakjeseten of snackbarvoer ga ik niet uitgelaten posten, dus dat lijkt maar zo

En gewoon creme brulee (http://www.druppels.nl/2008/02/01/cr...een-schaaltje/), en door het eigeel-suikermengsel een paar lepels Baleys roeren!
Verwijderd
Citaat:
Ga nou gewoon naar de huisarts joh!
Oud 19-03-2010, 14:12
Verwijderd
Wat heb je dan mean? En als je dokteradvies wilt kun je indd beter gewoon naar je huisarts gaan dan het op internet vragen/opzoeken
Oud 19-03-2010, 14:12
Verwijderd

Wij hebben dit schatje gekocht van iBood en ik ben er heeeel blij mee
Oud 19-03-2010, 14:13
Verwijderd
je mag 'm hier kennelijk neit posten
Oud 19-03-2010, 14:13
Verwijderd
doet ie het niet dan?
Oud 19-03-2010, 14:14
Verwijderd
nee .
Oud 19-03-2010, 14:14
Verwijderd

deze dan. en anders geef ik het op!!!!!!!!
Oud 19-03-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Niet!

Dat is die meuk in de kantine aan KNG, of wat ze bij de kiosk verkopen, bah! Ik had je topic gezien, het was ook een semi grapje. Ik ben er nog over aan het nadenken
Dát is ook ronduit smerig ja, maar als je het drinkt zonder koffie te verwachten kán het nog wel. Probeer eens boerenkoffie, dat is echt de beste manier van koffiezetten, vind ik.
Oud 19-03-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Dát is ook ronduit smerig ja, maar als je het drinkt zonder koffie te verwachten kán het nog wel. Probeer eens boerenkoffie, dat is echt de beste manier van koffiezetten, vind ik.
Qu'est-ce que c'est?
Oud 19-03-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Qu'est-ce que c'est?
Water koken (ipv heet water); grof gemalen koffiepoeder in zo'n glazen beker-dinges; water dr op; laten trekken; de koffie naar beneden drukken met een soort filter; inschenken. Nomnom.

Edit: zo'een dus.
Oud 19-03-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Water koken (ipv heet water); grof gemalen koffiepoeder in zo'n glazen beker-dinges; water dr op; laten trekken; de koffie naar beneden drukken met een soort filter; inschenken. Nomnom.
ooh zo'n dinges hebben wij voor het kamperen! Lekkere koffie idd
Verwijderd
Citaat:
Wat is boerenkoffie? Op mijn werk drink ik wel liters goede koffie. Van verse bonen enzo. En ik weet wel dat dat lekkerderder is dan senseo, maar ik vind senseo prima voor normaal, en als ik dan lekkerdere koffie heb is dat ook alleen maar prima
Verwijderd
Ohw nou ik ga het proberen hoor katje, misschien eet ik vanavond wel dat... cremebrulee als toetje, zie wel wat het vooraf wordt
Oud 19-03-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Oh heet dat zo? Dat ken ik wel ja, indd goed te doen
Verwijderd
Citaat:
Ohw nou ik ga het proberen hoor katje, misschien eet ik vanavond wel dat... cremebrulee als toetje, zie wel wat het vooraf wordt
creme brulee is gewoon zoooooooo lekker. het kost wat tijd, maar dan heb je ook wat <3
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

deze dan. en anders geef ik het op!!!!!!!!
Nice! Do want! Wat heb je ervoor betaald op ibood?
Oud 19-03-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Nice! Do want! Wat heb je ervoor betaald op ibood?
de man had 'm gekocht, en ik heb geen idee meer wat-ie kostte
Oud 19-03-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
de man had 'm gekocht, en ik heb geen idee meer wat-ie kostte
Zulke kosten al snel een paarhonderd euro.
Oud 19-03-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Mja idd 3 a 400 zou ik zeggen. Maarja, een senseo kost ook al gauw 100. Ik vind het 't iig wel waard.
Oud 19-03-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Daarom wil ik ook weten wat je er voor moet betalen op ibood.
Oud 19-03-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ga nou gewoon naar de huisarts joh!
ik vind dat eng hoewel ik dat advies wel heb gekregen in een brief
omdat er iets niet helemaal klopt in mijn rug ofzoiets maar dan ga ik me onnodig druk maken
Oud 19-03-2010, 14:28
Verwijderd
http://www.kieskeurig.nl/espresso-ap...68596/#prijzen hij is er sowieso al vanaf net onder de 300, op iBood was hij niet goedkoper dan dat (we hebben m al een jaar of twee)
Oud 19-03-2010, 14:28
Tink*
Tink* is offline
Nou de was zit er al in, dat is iig één ding.
Oud 19-03-2010, 14:29
Verwijderd
ohja ik moet ook was in de droger stoppen
Oud 19-03-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
http://www.kieskeurig.nl/espresso-ap...68596/#prijzen hij is er sowieso al vanaf net onder de 300, op iBood was hij niet goedkoper dan dat (we hebben m al een jaar of twee)
Ah ik dacht dat je 'm net had gekocht maar ik zie nu pas dat die post heel goed past in het koffie onderwerp waar we het over hadden.
Oud 19-03-2010, 14:32
Verwijderd
ohwja ik moet nog meer was doen nu we nog in papa en mama's huis zijn en die hebben een droger! en veel meer waslijn!
Oud 19-03-2010, 14:37
Verwijderd
Geachte heer/mevrouw, beste V,

Op dit moment zal ze ongeveer uitegroeid zijn en bij het onderzoek zag ik nog steeds een geringe asymmetry van de rug (...)

Hoewel ze er geen last van heeft en het nauwelijks te zien is, wil ik toch voorstellen dit nog eens door de huisarts te laten beroodelen. Misschien laat deze een röntgenfoto maken of word het nog eens gecontroleerd
Lorelei
Lorelei is offline
Hm, door al dat gepraat over naan heb ik zin om indiaas te eten vanavond. Misschien dat ik dat gewoon doe!
Verwijderd
Wij hebben geen eens een droger thuis
Verwijderd
Indiaas met papaduns
Oud 19-03-2010, 14:40
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Zo, was even druk bezig mezelf up te daten wat betreft het wws

Weeekend!
Oud 19-03-2010, 14:42
Verwijderd
wat is wws?
Oud 19-03-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
ja maar als je een medisch probleem hebt ga ik je toch aanraden om naar de huisarts te gaan ik doe alleen algemene vraagjes beantwoorden!
Oud 19-03-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
wat is wws?
weerwolfspel.
Oud 19-03-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
ja maar als je een medisch probleem hebt ga ik je toch aanraden om naar de huisarts te gaan ik doe alleen algemene vraagjes beantwoorden!
oke is scoliose of zoiets een ernstig iets?
nee waarschijnlijk bel ik maandag, maar het stomme is dat als ze zeggen je hoeft je geen zorgen te maken ik dat juist ga doen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten