Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik werk voor uitzendbureau's, zie dus veel verschillende teamleiders/managers.
Ik ben laatst ergens vertrokken vanwege een bepaalde teamleider die de sfeer verziekte. Had de hele dag negatief commentaar op alles en verzon allerlei achterlijke regeltjes. Als ze iets vroeg was dat op een vervelende commanderende toon. In de 6 maanden dat ik daar heb gewerkt hebben er 4 collega's ontslag genomen, onder andere vanwege haar. Ging ze nog zeggen tegen andere collega's dat ze blij was dat er één wegging die ze niet mocht. :') In een ander huis was een manager en dat was echt zo'n incompetente kneus. Die afdeling liep voor geen meter, personeel zat de hele dag op hun reet, niks was bijgevuld en alles ontzettend vies, etc etc. Als ik daar iets van zei zei hij dat ik dat maar zelf tegen het personeel moest zeggen als het me dwars zat, en dat het vies was en niks bijgevuld was volgens hem niet waar. maar die vent is nu gelukkig wegbezuinigd. |
![]() |
|
Ik heb een leraar die aan de lopende band spel en taalfouten maakt, hij gaf ons eerst in het Engels les maar dat is nu gelukkig voorbij. Daar kon hij al helemaal niks van. Hij houdt zich heel erg strak aan nutteloze regels, zoals dat als er een les uitvalt je een stipuur kan geven dus eigenlijk een oppas neerzet. Dat doen ze normaal bij 1e en 2e klassen maar hij doet het ook graag bij 6e klassen. Oh en hij geeft ook nog SO's en cijfers voor je studiehouding en je moet beoordelingen over jezelf schrijven en dit telt allemaal bij elkaar misschien voor 5 procent van je rapportcijfer mee. Honestly. Why bother? En als hij onze schoolexamens na moet kijken dan maakt hij in iedere toets tel- of nakijkfouten waardoor je punten misloopt als je zelf niet je toets inkijkt als hij er klaar mee is.
|
Verwijderd
|
Ik heb geen meest gehate docent. Er zijn er wel een paar die ik af en toe wat minder graag mag, en dat zijn dan meestal docenten die heel conceptueel uit hun nek lopen te lullen, patsen met hun woordenschat en een hele les besteden aan het inhoudelijk bespreken van tekeningen ipv dat je gewoon aan het werk mag gaan. En docenten die van te voren een mailtje sturen dat we bijv. om stipt negen uur met de les beginnen en dan zelf ruim een uur later aan komen kakken, wat helaas toch met enige regelmaat gebeurt. Maar over het algemeen kan ik het prima vinden met mijn docenten.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Misschien onredelijk van me, maar ik kan niet zo goed tegen docenten die van studenten verwachten dat ze precies op tijd komen voor hun hoorcolleges ![]() ![]() ![]()
|
Momenteel heb ik vier leraren.
M'n coach voor het project is ook mijn leraar voor marketing. Die kerel mag ik echt niet. Hij vindt zichzelf de beste en vertelt altijd hoeveel bier hij heeft gezopen op de avond daarvoor, maar hij wil wel met 'u' worden aangesproken en denkt respect af te dwingen. Niemand van ons kan hem nog erg serieus nemen. Dan heb ik nog een leraar voor bedrijfsfinanciën. Een prima kerel. M'n favoriet is mijn leraar presenteren. Hij is ook de enige aan wie ik mijn situatie met m'n moeder en alles heb verteld. Ik zou hem bijna lief kunnen noemen. ![]() Tot slot mijn slb'er. Hele aardige vrouw. ![]()
|
Ik heb een leerkracht wiskunde die lekker gezellig zegt dat ik geen wiskunde kan (en dat is ook wel zo) maar die zelf dan oefeningen verkeerd op het bord maakt.
En die van Duits beschuldigd me altijd van dingen die ik niet doe (eerder bizar).
|
Ik heb maar 1 leraar gehad waar ik echt haatgevoelens voor koesterde.
De leraar in kwestie was dan ook gewoon een gigantische klootzak, die voor de klas stond met de instelling dat hij superieur was en alle leerlingen dom. Dit was meneer de Groot van Nehalennia stedelijke scholengemeenschap Havo/VWO afdeling in Middelburg, hij geeft nog steeds natuurkunde daar ![]() Op een andere school kreeg ik wiskunde van een leraar, die ineens met een verhaal kwam over leraren van vroeger. Hij vertelde dat hij een gigantische klootzak had voor natuurkunde, dit bleek later dezelfde leraar te zijn die ik ook had voor natuurkunde. Ik snap ook niet dat zo iemand zo lang les mag geven op een school, ik heb echt nog nooit zo'n grote klootzak ontmoet waar dan ook. Het kan ook niet anders dan dat het klachten regende bij de schooldirectie, jammer dat je als leerling zijnde nooit serieus wordt genomen in dergelijke zaken. Ik kon hem wel wurgen als hij weer met zo'n domme grijns op z'n bek zat terwijl hij weer een 1 op een proefwerk zette. Ach, ik heb mezelf altijd gerust kunnen stellen met de gedachte dat hij toch eerder dood gaat dan ik ![]() ![]()
|
Mijn docent sociologie kon alleen in superlatieven over zichzelf en zijn werk spreken. In de weinig gevallen dat hij dat niet deed, vertelde hij over zijn reizen die hij deed voor congressen waar hij -volgens hem- een zeer graag geziene gast was. Die reizen waren vooral naar Zuid Afrika, waar hij 'die kindertjes' dan altijd probeerde te helpen.
Bah.
|
Verwijderd
|
Een docent Handvaardigheid die ik in de 2e 1 keer voor lesopvang heb gehad is echt een arrogante zak. Hij is zelf kunstenaar en maakt beelden, waar hij graag over opschept. Op de open dag probeerde hij ons nog beelden aan te smeren ook, gatver, vieze gladjanus! Altijd maar praten over die beelden en hoe geweldig ze wel niet zijn JA NOU WETEN WE HET WEL!!
|
![]() |
|
Ik had op de uni een vak long en hartfysiologie gecombineerd tot 1 vak en nierfysiologie en bloedcirculatie gecombineerd tot 1 vak. Het werd gegeven door 2 docenten. De rotdocent gaf long en nierfysiologie en er werden zeer slechte cijfers gehaald. Hij bleef de studenten de schuld geven. Niet erg productief voor een professor, wat mij betreft had hij beter in overleg kunnen gaan over wat er beter kan. Is ook het enige vak ooit geweest dat ik een jaar later opnieuw moest doen. En weer met dezelfde docent. Toen heb ik een gesprek aangevraagd om m'n tentamen van vorig jaar te bespreken. En weer stond ik met de mond vol tanden vanwege de manier waarop hij zijn vragen stelde. En toen begon hij dus zeer ontmoedigende opmerkingen te maken, omdat hij de indruk had dat ik m'n best niet deed. En dat deed ik dus wel.
En toen werd het verhaal nog vreemder. Uit de administratie van de universiteit bleek dat ik het vak long en hartfysiologie ook het jaar erop niet gehaald had. Dus ik heb daar van maart tot juni rekening mee gehouden. Dus kom ik in juni bij de tentamenzaal. Komt hij naar me toe en zegt wat doe je in godsnaam hier? Bleek dat ik een voldoende had voor het tentamen. Vond ie ook nog dat ik m'n administratie slecht had bijgehouden. Terwijl dat dus echt het gevolg was van slechte administratie op de universiteit. Dus ipv gewoon aan de herkansing te beginnen moest ik eerst m'n cijfer nog verifiëren en beslissen of ik mee zou doen met de herkansing terwijl het tentamen al begonnen was. Immers, het meest recente cijfer telde, en niet het hoogste. Man wat een stress. Maar die voldoende lag dus nog niet bij de administratie en toen moest ik hem dus ook nog zover krijgen om het door te geven. In de tentamenzaal. Ik geloof niet dat ik ooit in m'n leven iemand zo doordringend heb aangekeken. Maar het hielp, want hij ging alsnog overstag. De voldoende is toen op juiste wijze geregistreerd zonder dat ik de herkansing hoefde te maken. Waarschijnlijk deed hij zo moeilijk omdat hij longfysiologie gaf waar ik een 4 voor had. Voor hartfysiologie had ik echter een 7, wat gemiddeld dus 5,5 is. Misschien dacht hij dat het persoonlijk begon te worden of vond hij dat ik het eigenlijk niet verdiende. Nou dat ligt dan toch echt ook een beetje aan zijn manier van lesgeven.
Laatst gewijzigd op 22-03-2010 om 12:37. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Examentraining wiskunde: nuttig, en waar het beste te doen? Diamera | 15 | 02-07-2011 09:40 | |
Algemene schoolzaken |
Wie is de ergste leraar? Het grote klaag-topic! Cherry Springs | 92 | 10-03-2006 20:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Mondeling Frans Vogelvrij | 19 | 01-03-2005 14:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Het bittere einde Ieke | 0 | 05-09-2004 10:28 | |
Algemene schoolzaken |
l*lligste actie die je hebt uitgehaald light fighter | 46 | 06-04-2003 17:08 |