Ik ben hartstikke benieuwd welke games jullie voor sinterklaas of kerst vragen. Ik heb zelf voor kingdom hearts gekozen. Het was een moeilijke keus, want ik wou ook al star fox hebben en nightfire. Maar kingdom hearts was duurder dus de keus was snel gemaakt. Laat de sint maar flink in de buidel tasten.
Moet je de credits in het spelboekje doorlezen die kerel van de serie Angel heeft de stem van squall gedaan en die lance van nsync heeft die van sephiroth gedaan. Hoe kun je de grootste bad ass van de ff series verkloten.
Ik wou Splinter Cell (PC) voor de kerst hebben. Maarja.. die toch nog niet in de kerstperiode uitkomt, neem ik toch dan "No One Lives Forever 2" ( N.O.L.F. 2 ).
Kheb geen verlanglijstje Maarja.. Kweet owk niej echt welke game ik zou wille.. Kom aan de gaafste wel via via Hoeft sinterklaas weer minder aan mij uit te geve.. Zodattie meer aan jullie kan geve.. Sociaal van mij he? Anyway... Iedereen fijne feestdage toegewenst vanaf hier...Nu nog de sneeuw en tis helemaal kerst