Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog niet met hem gepraat. Ik weet niet wanner een goeie timing is en waar mee moet ik beginnen. Dit is echt erg. Ik ben vaker eens verliefd geweest, maar zo heftig nog nooit. Ik praat heel erg makkelijk met mensen, maar nu ik zoooo mega op hem ben. WAUW. Dat met mijn bril is niet zo erg ik hoef hem gelukkig niet 24/7 op
![]() Ik ben wanhopig please HELP!!!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog niet met hem gepraat. Ik weet niet wanner een goeie timing is en waar mee moet ik beginnen. Dit is echt erg. Ik ben vaker eens verliefd geweest, maar zo heftig nog nooit. Ik praat heel erg makkelijk met mensen, maar nu ik zoooo mega op hem ben. WAUW. Dat met mijn bril is niet zo erg ik hoef hem gelukkig niet 24/7 op
Ik ben wanhopig please HELP!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als de les is afgelopen, vraag je gewoon of hij het wel snapt (moet je dan bij wiskunde doen ofzo) meestal snappen jongens wiskunde sneller als meisjes (geen belediging, is wetenschappelijk bewezen! waarschijnlijk snapt hij het. Vraag dan of hij het je misschien in de pause even kan uitleggen. Kun je naast hem gaan zitten, en zodra je het snapt kun je even rustig verder babbelen. Athans als ik een vrouw was had ik het zo gedaan :wink:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
-vraag of hij gisteren wat had gedaan
-praat over wat jij toen had gedaan -vraag of hij op een sport zit -als hij nieuwe kleren heeft, begin daar dan over (maar blijf niet te lang bij het onderwerp kleren hangen) Tsja, er komt vast wel iets in je op. Waar heb je het over als je met je vriendinnen praat? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[enquete] Verschil jongens en meisjes. hmellema | 2 | 10-04-2014 07:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[IN] Mening nodig van scholieren voor informatica opdracht =) drlektroluv | 3 | 25-09-2008 16:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[EN] Brief controleren Verwijderd | 1 | 22-03-2007 23:02 | |
Vrije tijd |
Tennis voor Kids TennisvoorKids | 1 | 23-05-2003 17:04 | |
Psychologie |
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen jongens en meisjes? RoelMasselink | 20 | 19-03-2003 13:07 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het grootste verschil tussen jongens en meisjes? stout! | 51 | 17-07-2002 09:31 |