Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2010, 21:46
Verwijderd
Noodles
Femke Sjekkie
Absinthe

Testout.com
Heksjuh
Dott
N00dles

Femke Sjekkie
Archont
Wammus
grl
testout.com

Ik snap het niet..

Wammus wolf en Femke Sjekkie verrader die toch op testout.com heeft gestemd?
Advertentie
Oud 25-03-2010, 21:48
Verwijderd
Hmm, Femke Sjekkie heeft wel voor JasperJD 3x een alleenstaande stem gegeven. Dus ze kon makkelijk verraderacties uitvoeren als ze dat toen wilde.

Maar Wammus wolf? Godver.
Oud 25-03-2010, 21:56
Verwijderd
Ik snap er ook weinig meer van.
Oud 25-03-2010, 21:57
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik ben gewoon dorpeling hoor. Dat ik alleen stemde had ik al uitgelegd.

Er kunnen er nu gewoon 2 zijn die het lijstje in de war geschopt hebben. Ik neem aan dat de evilziener inmiddels wel weet hoe de vork in de steel zit dus twee mensen kunnen scheef gestemd hebben. Ik heb gewoon op noodles gestemd, omdat ik hem het meest verdacht vond en het pastte ook nog in jouw plan. En ik sluit nog steeds niet uit dat hij wolf is want als zowel de verrader als de evilziener weten wie de wolf is gaan ze daar toch mee mee stemmen?
Oud 25-03-2010, 22:00
Verwijderd
Het maakt niet uit, hoe je het wendt of keert Wammus is de wolf?
Oud 25-03-2010, 22:03
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Hmm ja dat is ook wel een optie maar dan moet de verrader op testout hebben gestemd terwijl wammus in het femke rijtje staat. Dat is toch niet logisch? Ik vond dat "verdacht maken" van wammus wel verdacht maar daarmee kwam hij juist eerder over als verrader. Stel hij stemt niet op mij maar op testout. Hmm dan moet ook de evilziener nog mee zijn gegaan anders kom je dan nog niet aan een meerderheid
Oud 25-03-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:

Wammus wolf en Femke Sjekkie verrader die toch op testout.com heeft gestemd?
Waarom denk je nu ineens dat Femke Sjekkie verrader is? Waarom niet Absinthe?
Oud 25-03-2010, 22:04
Wammus
Wammus is offline
Dat is wel heel vreemd.

De leugen van Testout.com in beschouwing nemende is de stemlijst zo uitgekomen:

Noodles
Femke Sjekkie
Absinthe

Testout.com
Heksjuh
Dott
N00dles

Femke Sjekkie
Archont
Wammus
Grl
Testout.com

Er zijn nu heel veel mogelijkheden maar er heeft in ieder geval iemand lopen kloten. Dit zijn naar mijn idee de meest reële opties.

Als er op Testout.com 4 stemmen waren is er weinig met zekerheid te zeggen. Het kan zo zijn dat Absinthe of Femke Sjekkie heeft gelogen en op Testout.com heeft gestemd. In dat geval is Grl naar mijn idee de weerwolf.

De andere mogelijkheid is dat Grl op Testout.com heeft gestemd. In dat geval is het het meest waarschijnlijk dat Femke Sjekkie de weerwolf is omdat Grl terug te vinden is onder zijn rijtje.

Als er op Testout.com 5 stemmen waren vinden we de wolf terug in het Femke Sjekkie rijtje. Dit zou naar mijn idee betekenen dat Femke Sjekkie en/of Absinthe de evil ziener en de verrader zijn en Grl de wolf.

Het kan ook zijn dat er iemand onder het rijtje van Femke Sjekkie niet eerlijk is geweest. Ik kom dan uit op Grl die dan op Testout.com zou hebben gestemd. In dat geval denk ik dat Femke Sjekkie de wolf is en Grl de verrader of de evil ziener die dit gedaan heeft om de wolf te beschermen.

Eventueel bestaat de mogelijkheid dat Grl om wat voor reden dan ook wel goed is maar niet gestemd heeft en dat Absinthe of Femke Sjekkie op Testout.com heeft gestemd. Ze heeft wel aangegeven bij bevestiging van haar stemlijst op Femke Sjekkie te stemmen maar nooit bevestigd dat ze dit gedaan heeft. In dat geval heeft of Absinthe of Femke Sjekkie op Testout gestemd en is dus verrader of evil ziener. Wie dan de weerwolf is is naar mijn idee niet met zekerheid te zeggen.

Het kan zo zijn dat ik iets over het hoofd zie. Ik zou graag van Grl nog even een bevestiging willen dat haar stem echt is doorgegeven.

Ik ga mijn vingers nu nog niet branden aan wat de waarheid is. Het is eerst afwachten wie de wolf opeet maar ik denk dat dat iemand uit het Testout.com rijtje gaat worden omdat we daar niets aan hebben. Vermoedelijk Heksjuh of Dott omdat die naar mijn idee in ieder geval onschuldig zijn.
Oud 25-03-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gewoon dorpeling hoor. Dat ik alleen stemde had ik al uitgelegd.

Er kunnen er nu gewoon 2 zijn die het lijstje in de war geschopt hebben. Ik neem aan dat de evilziener inmiddels wel weet hoe de vork in de steel zit dus twee mensen kunnen scheef gestemd hebben. Ik heb gewoon op noodles gestemd, omdat ik hem het meest verdacht vond en het pastte ook nog in jouw plan. En ik sluit nog steeds niet uit dat hij wolf is want als zowel de verrader als de evilziener weten wie de wolf is gaan ze daar toch mee mee stemmen?
Waarom sluit je dat niet uit dat ik wolf ben?
Oud 25-03-2010, 22:09
Verwijderd
KUT

Ik ging net kijken in mijn verzonden berichten of ik wel femke sjekkie gestemd had en niet perongeluk testout.com. Omdat ik begon te twijfelen aan mezelf.

Wat blijkt nu dat ik vergeten ben te stemmen Ik ben nog wel online geweest maar ben het gewoon vergeten. Kutzooi.. Ik vind het niet leuk zo te winnen Ja sorry ik weet ook niet hoe ik dit kan vergeten.. (wel ontzettend drukke en lange dag gehad, maargoed dat is geen excuus).

En het kost me een rode kaart omdat ik de vorige ronde ook niet op Leif heb gestemd (dat was ook al door drukte). Ik speel echt dramatisch dit spel..

Noodles
Femke Sjekkie (evilziener)
Absinthe (dorpeling*)

Testout.com
Heksjuh (dorpeling)
Dott ( dorpeling)
N00dles (verrader)

Femke Sjekkie
Wammus (wolf)
grl (dorpeling)
testout.com (dorpeling)

Niet gestemd:

Archont (jager)

Dit is dus de uitslag.
Oud 25-03-2010, 22:12
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Citaat:
Waarom sluit je dat niet uit dat ik wolf ben?
De verrader weet wie de wolf is. De evilziener inmiddels misschien ook wel. Dan vind ik het logisch dat ze allebei op dezelfde stemmen als waar de wolf staat, maar dat niet in het topic zeggen. Dat maakt in het geval jij wolf bent 4 stemmen voor testout.
Oud 25-03-2010, 22:16
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Weet je dat zeker Archont? Bij mij staan er ook geen berichten in "verzonden berichten" maar ik heb toch echt gestemd.
Oud 25-03-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Weet je dat zeker Archont? Bij mij staan er ook geen berichten in "verzonden berichten" maar ik heb toch echt gestemd.
Ja, net pm gehad. Maar eerlijk gezegd baal ik er ook wel van. Want nu heb ik zelf een beetje het spel verpest. En dat was écht niet mijn bedoeling.
Oud 25-03-2010, 22:23
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
KUT

Ik ging net kijken in mijn verzonden berichten of ik wel femke sjekkie gestemd had en niet perongeluk testout.com. Omdat ik begon te twijfelen aan mezelf.

Wat blijkt nu dat ik vergeten ben te stemmen Ik ben nog wel online geweest maar ben het gewoon vergeten. Kutzooi.. Ik vind het niet leuk zo te winnen Ja sorry ik weet ook niet hoe ik dit kan vergeten.. (wel ontzettend drukke en lange dag gehad, maargoed dat is geen excuus).

En het kost me een rode kaart omdat ik de vorige ronde ook niet op Leif heb gestemd (dat was ook al door drukte). Ik speel echt dramatisch dit spel..

Noodles
Absinthe (dorpeling*)

Testout.com
Heksjuh (dorpeling)
Dott ( dorpeling)
N00dles (verrader)

Femke Sjekkie
Wammus (wolf)
grl (dorpeling)
testout.com (dorpeling)

Niet gestemd:

Archont (jager)

Dit is dus de uitslag.
Mocht Grl echt op Femke Sjekkie gestemd hebben dan is Femke Sjekkie naar mijn idee de weerwolf en Absinthe degene die met de lijstjes heeft lopen kloten als verrader of evil ziener om er zeker van te zijn dat Testout.com eruit ging.

De andere mogelijkheid is dat Grl niet gestemd heeft. Dit kan zijn omdat ze een weerwolf is of dat ze wel goed is en werkelijk niet gestemd heeft. Als ze geen weerwolf is is het of Absinthe of Femke Sjekkie. De ander heeft dan vals gestemd. In dat geval is het om bovengenoemde reden het meest reëel dat Femke Sjekkie de weerwolf is.

Voor mij zijn Grl of Femke Sjekkie vanaf nu de hoofdverdachten maar het is even afwachten wat Grl werkelijk gedaan heeft.

Laatst gewijzigd op 25-03-2010 om 22:28.
Oud 25-03-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Mocht Grl echt op Femke Sjekkie gestemd hebben dan is Femke Sjekkie naar mijn idee de weerwolf en Absinthe degene die met de lijstjes heeft lopen kloten als verrader of evil ziener om er zeker van te zijn dat Testout.com eruit ging.

De andere mogelijkheid is dat Grl niet gestemd heeft. Dit kan zijn omdat ze een weerwolf is of dat ze wel goed is en werkelijk niet gestemd heeft. Als ze geen weerwolf is is het of Absinthe of Femke Sjekkie. De ander heeft dan vals gestemd. In dat geval is het om bovengenoemde reden het meest reëel dat Femke Sjekkie de weerwolf is.

Voor mij zijn Grl of Femke Sjekkie vanaf nu de hoofdverdachten maar het is even afwachten wat Grl werkelijk gedaan heeft.
Kom op zeg. Er is 1 mogelijkheid en dat is dat jij weerwolf bent.

De uitslag heb ik net toch al boven gepost!
Oud 25-03-2010, 22:34
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Kom op zeg. Er is 1 mogelijkheid en dat is dat jij weerwolf bent.

De uitslag heb ik net toch al boven gepost!
Ik hoop dat er naar aanleiding van dit verhaal genoeg mensen bereid zijn me te geloven dat dit onzin is. Helaas ben jij er nooit inhoudelijk op in gegaan want ik had graag gezien wat je erop te zeggen had.
Oud 25-03-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat er naar aanleiding van dit verhaal genoeg mensen bereid zijn me te geloven dat dit onzin is. Helaas ben jij er nooit inhoudelijk op in gegaan want ik had graag gezien wat je erop te zeggen had.
Dat moet echt morgen, ik ben er nu echt te moe voor..
Oud 25-03-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
KUT

Noodles
Absinthe (dorpeling*)

Testout.com
Heksjuh (dorpeling)
Dott ( dorpeling)
N00dles (verrader)

Femke Sjekkie
Wammus (wolf)
grl (dorpeling)
testout.com (dorpeling)

Niet gestemd:

Archont (jager)

Dit is dus de uitslag.
Vergeten te stemmen

Wat is het sterretje bij Absinthe?
Oud 25-03-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Vergeten te stemmen

Wat is het sterretje bij Absinthe?
Oh typfout.
Oud 25-03-2010, 23:46
Verwijderd
x twee.
Eerst testout.com die haar stem wijzigt... Hoewel, ik denk niet dat N00dles nog verdacht is, want die stemde op testout, toch? En dan Archont die per ongeluk vergeet te stemmen. Ik denk dus dat we hier niet veel wijzer uit worden, omdat er nog een verrader én een evilziener in het spel zitten.
Wammus is wel een belangrijke verdachte, want testout bleek onschuldig, Archont bleek al eerder onschuldig door Musiquefreak (maar dat doet er nu even niet toe want die heeft dus niet gestemd) en Grl vertrouw ik eigenlijk gewoon wel. Maar goed, doordat er nu dus drie stemmen onder testout staan, en drie onder Femke Sjekkie, en er nog een verrader en evilziener zijn, denk ik niet dat we met zekerheid kunnen zeggen dat Wammus de laatste wolf is.
Oud 25-03-2010, 23:50
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het verhaal dat ik verdacht ben omdat Testout.com onschuldig is zeer zwak. Kun je dit wat beter onderbouwen?
Oud 25-03-2010, 23:51
Verwijderd
Omdat testouts stem echt is, en ik Grl vertrouw, die zit namelijk veel op één lijn met Archont en die is onschuldig, is al eerder gebleken. Dus ik denk dat haar stem ook echt is. En dat maakt jou dus de verdachte persoon in het rijtje onder Femke Sjekkie. Snap niet wat daar zwak aan is.
Oud 26-03-2010, 01:53
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het nog steeds maar een vaag verhaal. Dat Testouts stem echt is is geen reden dat die van mij dat niet is. Grl vertrouwen omdat ze veel op een lijn zit met Archont Vind ik iets te kortzichtig. Dat kan prima een tactiek zijn om niet te veel op te vallen.
Oud 26-03-2010, 06:36
Dott
Dott is offline
Uhm, ik wil niet heel vervelend zijn
Mar stel he, stel dat Archont de wolf is, (en ik zeg STEL) en wij beschouwen hem als onschuldig, puur omdat hij muziekfreak verdedigde.
Dan hobbelen we vervolgens wel allemaal met zijn plannen mee, is dat niet verdomd onhandig?
Zo zou die er wel heel makkelijk mee weg komen als ie echt wolf is.
Daarnaast ben ik er niet van overtuigd dat hij jager is, want volgens mij is functieverraad niet de bedoeling in het topic en dat doet hij toch vrij duidelijk.
En dan 'vergeet' hij ook nog 2 keer te stemmen.
Archont is een goede speler, die ons allemaal makkelijk om de tuin zou kunnen leiden met wat goedgeplaatste opmerkingen..

Hm.. ik zal wel weer te veel erover nadenken.
Ik weet het ook niet meer
Oud 26-03-2010, 07:24
Verwijderd
Archont IS geen wolf, dat heeft ziener Musiquefreak heel duidelijk gezegd. En mede daardoor verraadde ze haar functie. Meer heeft ze ons ook niet kunnen vertalen, want meer wist ze niet. Verder is alles wat je over Archont zegt waar, daarom is hij vaak een gevaarlijke speler, maar in dit geval moeten we dus vooral heel erg naar hem luisteren omdat hij in elk geval zéker te vertrouwen is.
Oud 26-03-2010, 07:25
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het nog steeds maar een vaag verhaal. Dat Testouts stem echt is is geen reden dat die van mij dat niet is. Grl vertrouwen omdat ze veel op een lijn zit met Archont Vind ik iets te kortzichtig. Dat kan prima een tactiek zijn om niet te veel op te vallen.
Je bent zelf een vaag verhaal
Ik kan er niet meer van maken, en ik vind het zelf best een logisch en sterk argument.
Oud 26-03-2010, 07:34
Dott
Dott is offline
Citaat:
Archont IS geen wolf, dat heeft ziener Musiquefreak heel duidelijk gezegd. En mede daardoor verraadde ze haar functie. Meer heeft ze ons ook niet kunnen vertalen, want meer wist ze niet. Verder is alles wat je over Archont zegt waar, daarom is hij vaak een gevaarlijke speler, maar in dit geval moeten we dus vooral heel erg naar hem luisteren omdat hij in elk geval zéker te vertrouwen is.
Aha, okeej, ik vroeg me al af waarom iedereen daar zo zeker van was, maar dat stukje zal ik dan overheen gelezen hebben.
Goed, ik maak een domme fout hebben we dat ook maar weer gehad..
En voor de rest, ik heb echt geen flauw idee meer
Oud 26-03-2010, 12:02
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik denk niet dat we hier nu veel wijzer uit worden. Ik moet nog even goed naar de stemlijstjes kijken, maar volgens mij kunnen we er niet gek veel mee.
Ik denk ook dat we ons niet al te veel moeten richten op het stemlijstje. Want naast de wolf zijn er ook de verrader en de evilziener nog. Stel dat de evilziener en de verrader beide op testout.com gestemd hebben, dan had zij gewoon vier stemmen en hoeft de wolf helemaal niet in het rijtje van Femke Sjekkie te staan.

Dott: ik vind het geen domme fout hoor, ik zat ook al te denken wat als Archont gewoon de wolf is... Maar Musiquefreak heeft hem inderdaad vrijgepleit.
Oud 26-03-2010, 19:56
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Je bent zelf een vaag verhaal
Ik kan er niet meer van maken, en ik vind het zelf best een logisch en sterk argument.
Ik niet en ik hoop dat mijn mede dorpelingen er ook zo over denken.

Ik heb een paar posts terug een link gegeven naar een vrij duidelijk verhaal waaruit blijkt dat ik onschuldig ben. Ik zou het fijn vinden als je daar (als eerste) inhoudelijk op reageert in plaats van dit soort flauwekul op te hangen om mij verdacht te maken van iets dat ik niet ben. Ik ben er vrij zeker van dat jij de verrader of de evil ziener bent en dat het je daarom verdomd goed uit komt dat ik nu ten onrechte verdacht ben van het zijn van de laatste wolf.

Ik heb nu geen tijd om een goed verhaal in elkaar te draaien maar ik zal dit voor de volgende hangronde in ieder geval nog doen.
Oud 26-03-2010, 20:00
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Uhm, ik wil niet heel vervelend zijn
Mar stel he, stel dat Archont de wolf is, (en ik zeg STEL) en wij beschouwen hem als onschuldig, puur omdat hij muziekfreak verdedigde.
Dan hobbelen we vervolgens wel allemaal met zijn plannen mee, is dat niet verdomd onhandig?
Zo zou die er wel heel makkelijk mee weg komen als ie echt wolf is.
Daarnaast ben ik er niet van overtuigd dat hij jager is, want volgens mij is functieverraad niet de bedoeling in het topic en dat doet hij toch vrij duidelijk.
En dan 'vergeet' hij ook nog 2 keer te stemmen.
Archont is een goede speler, die ons allemaal makkelijk om de tuin zou kunnen leiden met wat goedgeplaatste opmerkingen..

Hm.. ik zal wel weer te veel erover nadenken.
Ik weet het ook niet meer
Het is helemaal niet gek dat je dit denkt.

Ook ik heb dit lange tijd nog gedacht maar hij is echt vrijgeplijt door musiqfreak die toen de mogelijkheid heeft gehad hem op te vragen. Het is vrij logisch dat hij Archont als eerste heeft opgevraagd aangezien hij de meest actieve speler is geweest. Dit is voor mij reden genoeg om in zijn onschuld te geloven. Ik heb zoals gezegd een pm verstuurd naar de spelleider omtrent zijn functieverraad en de discussie hierover kan wat mij betreft na het spel losbarsten.
Oud 26-03-2010, 20:13
Spelleider
Spelleider is offline
Hieronder de uistlag van van Eetronde 5. Het verhaal kom vanavond laat of morgen bij de uitslag van Hangronde 6.

Archont richtte zich op en drie koppen gaven een gezamelijke brul. Dott reageerde als eerste: in paniek rende ze weg richting het bos. N00dles bleef echter als verstijft staan. Langzaam liep de hond op hem af...

Dott bleef rennen en rennen, zolang haar conditie het toe liet. Pas diep in het bos begon ze langzamer te lopen en bij een beekje aangekomen, hield ze halt. Trillend liet ze zich op een steen zakken en overdacht haar impulsieve actie. Ze keek angstig om zich heen: 'Ben ik hier wel beter af?'
Ineens meende ze vlak bij haar iets te horen. Angstig schuifelde ze richting het geluid.

Eindelijk had ze de vogel gevonden. Ze naderde de sirene voorzichtig en sloop naar voren. Geruisloos gleed haar hand naar het gevest van haar zwaard.
'Aaaaaaaaaaaaah!', een gil doorkliefde het bos. Een meisje stond oog in oog met de sirene en deze maakte zich klaar voor de aanval. Een seconde twijfelde ze, maar toen vloog ze de sirene aan. Deze hoorde haar aankomen en wist de aanval net op tijd te ontwijken. Vlug fladderde ze weg... het donkerte van de toppen in...
'Wie ben jij...', fluisterde Dott, 'Je hebt mijn leven gered.'
'Wie, of wat, ik ben is niet belangrijk. Jij kent me als Femke Sjekkie.'

Wammus vloog N00dles voorbij met het zwaard in zijn hand. Hij wist een oog bij de dichtstbijzijden kop uit te steken. Het beeste brulde van pijn, en Wammus maakte er gebruik van door deze keer zijn poot te raken. Het beest schrok en trok zich terug.
'Kom, help me testout.com naar binnen te brengen', beval Wammus. Met een brok in zijn keel bekeek hij het lijk van zijn oude beste vriend. N00dles begon stilletjes met een groenig gezicht de lichaamsdelen te verzamelen.

'Dus jij hield Leif, die eigenlijk een hydra is en door jou vermoord werd, in de gaten? En omdat zij bij de clan zat, ben jij daar ook lid van geworden?', concludeerde Dott. Ben ik nou gek, of jij, dacht ze er achter aan. 'Beter gezegd, ik hield Leif in opdracht in de gaten. Dat het de hydra bleek, is me hier pas duidelijk geworden.' 'Maar wat deed een hydra in een moderne game!', riep Dott uit. 'Haar baasje verveelt zich snel.... Waarschijnlijk zocht ze een nieuwe groep slachtoffers..' 'Wie is dat dan?', vroeg Dott. 'Dat kan ik niet vertellen.', antwoordde Femke. 'Kom mee', riep Dott uit, 'we moeten naar de villa; jij kunt ons beschermen!'
'Het spijt me, geen enkele sterveling mag me in deze vorm zien. Ik kan je niet zo laten gaan', antwoordde Femke spijtig. Dott begon te beven: 'Maar... hoe bedoel je... Je hebt me net nog gered?!' 'Ik zei niet dat ik je niet laat gaan... Ik zei dat ik je zó niet kan laten gaan... Succes, mijn kleintje'.
Femke Sjekkie hief haar hand op, draaide zich om en liep het bos weer in. 'Maar..' begon Dott, maar er kwam geen geluid uit haar mond. Toen voelde ze hoe haar lijf begon te trillen, hoe haar armen langer werden, haar benen smaller en hoe ze door haar rug zakte...

Archont likte zijn wonden. Zijn poot en kop deden pijn, en hij had al weer honger. Ineens zag hij iets in zijn ooghoek wegvluchten. Een hinde! Dat zag er smakelijk uit. Hij stond met moeite op en hinkte vooruit op zijn drie poten. De hinde bewoog zich ongemakkelijk op haar wankele poten, alsof ze nooit eerder gelopen had. Het was een makkie om haar in te halen.
Nee, dacht Dott, niet die hond weer! Ze versnelde, maar ze was haar nieuwe poten nog niet gewend. Opnieuw zakte ze er door heen. En de hond had opnieuw een heerlijk maaltje...

Dott

Uitslag Eetronde 5:

1. Leif (dorpeling)
2. JasperJD (wolf)
3. sann (tovenaar)
4. N00dles
5. grl
6. Fizzle-fluffy (ziener)
7. Dott (jager)
8. Absinthe
9. kleinepierik (wolf)
10. Wammus
11. Archont
12. testout.com (dorpeling)
13. Heksjuh
14. Toddish (bane)
15. Femke Sjekkie
16. Tink* (dorpeling)
17. Musiquefreak (leerling/ziener)

Blauw = opgehangen
Rood = gegeten

De jager is opgegeten.
Dott, je moet vóór morgen 20.30 vertellen wie je wilt neerschieten.
De dorpelingen hebben ook tot morgen 20.30 om te stemmen.

Laatst gewijzigd op 27-03-2010 om 19:45.
Oud 26-03-2010, 20:21
Dott
Dott is offline
Nou jongens daar ga ik dan.
Alvast mijn excuses als ik een dorpeling af knal..
Dag schattekes.. jullie kunnen het

Laatst gewijzigd op 26-03-2010 om 23:05.
Oud 26-03-2010, 20:21
Verwijderd
Ah, succes Dott
Oud 26-03-2010, 20:23
Verwijderd
Zitten er 2 jagers in het spel
Oud 26-03-2010, 20:28
Verwijderd
Mijn stem gaat naar Wammus. Ik ben ervan overtuigt en kijkende naar de stemlijstjes dat hij wolf is.

Ik geef hem meteen door.
Oud 26-03-2010, 20:32
Verwijderd
Ik vind Absinthe, Wammus en Heksjuh verdacht.

Mijn stem gaat zeer waarschijnlijk naar Absinthe.
Oud 26-03-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Absinthe, Wammus en Heksjuh verdacht.

Mijn stem gaat zeer waarschijnlijk naar Absinthe.
Argh!

Jongens bekijken jullie ook ooit stemlijstjes? Zal ik het nog een keer uitleggen:

Testout.com
Heksjuh
Dott (jager1)
N00dles

Femke Sjekkie
Wammus
grl
testout.com (dorpeling)

1 wolf en testout.com ging eruit. Dan is het toch logisch dat of grl of wammus wolf moet zijn.

Aangezien grl absoluut niet verdacht is en absoluut geen wolf is. moet Wammus het wel zijn.

Wammus is wolf. Zo niet doe ik volgende keer niet mee, dat beloof ik
Oud 26-03-2010, 20:40
Verwijderd
Ah joh, zijn stem is toch niet echt
Oud 26-03-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ah joh, zijn stem is toch niet echt
Klopt hij is dan wel slecht. Maar dadelijk neemt hij nog andere dorpelingen mee
Oud 26-03-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Argh!

Jongens bekijken jullie ook ooit stemlijstjes? Zal ik het nog een keer uitleggen:

Testout.com
Heksjuh
Dott (jager1)
N00dles

Femke Sjekkie
Wammus
grl
testout.com (dorpeling)

1 wolf en testout.com ging eruit. Dan is het toch logisch dat of grl of wammus wolf moet zijn.

Aangezien grl absoluut niet verdacht is en absoluut geen wolf is. moet Wammus het wel zijn.

Wammus is wolf. Zo niet doe ik volgende keer niet mee, dat beloof ik
He, nu opeens wil je wel ineens voor de wolf gaan? En de zegetocht dan, Archont?
Oud 26-03-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
He, nu opeens wil je wel ineens voor de wolf gaan? En de zegetocht dan, Archont?
Mwah, het mag wel afgelopen zijn. Ik zit toch al niet helemaal in het spel en nu ik toch al de wolf en alles weet kan ik net zo goed zeggen oke jongens we stoppen met het spel en gooien de wolf eruit

Hetzelfde als tegen jou en Wammus inhoudelijk reageren. Ik zou er nu tijd voor hebben maar niet zo'n zin in.

Dus kunnen we net zo goed ipv eerst jou en femke sjekkie er nog uit te gooien meteen wammus eruit gooien en de laatste wolf pakken.
Oud 26-03-2010, 20:58
Verwijderd
Ik vind het alleen raar dat de Spelleiders 2 jagers in het spel hebben neergezet!
Oud 26-03-2010, 21:02
Verwijderd
Nou vooruit, dan stem ik ook op Wammus. Absinthe zal wel de evilziener zijn en Heksjuh de verrader.
Oud 26-03-2010, 21:33
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Wanneer wordt bekend wie dott geschoten heeft? Ik neem aan dat ze Wammus heeft geschoten. Als het dan niet is afgelopen ga ik weer voor Noodles. Hij noemt nu bijna alle levenden verdacht. Ik blijf erbij dat als de verrader en evilziener weten wie de wolf is dat ze dan bij hem in het rijtje gaan staan. En Testout was dood. Dus daarom vind ik Noodles verdachter dan Wammus want we zijn nu met zo weinig spelers dat de evilziener vast wel weet hoe het zit.
Oud 26-03-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Wanneer wordt bekend wie dott geschoten heeft? Ik neem aan dat ze Wammus heeft geschoten. Als het dan niet is afgelopen ga ik weer voor Noodles. Hij noemt nu bijna alle levenden verdacht. Ik blijf erbij dat als de verrader en evilziener weten wie de wolf is dat ze dan bij hem in het rijtje gaan staan. En Testout was dood. Dus daarom vind ik Noodles verdachter dan Wammus want we zijn nu met zo weinig spelers dat de evilziener vast wel weet hoe het zit.
Dat wordt pas om half 9 morgen bekend, dus dan moet je al je stem hebben uitgebracht.
Oud 26-03-2010, 22:21
Spelleider
Spelleider is offline
Wie de jager schiet, wordt bekend gemaakt met de uitslag, tegelijk met de persoon die gehangen wordt.
Als dit dezelfde persoon is, heeft de jager pech. Uiteraard mag de jager zijn keuze veranderen tot half 9 morgenavond, als hij vreest dat degene die hij schiet ook gehangen gaat worden.

De jager mag uiteraard niet in het topic bekend maken voor wie hij gaat.

Edit: Ja, wat N00dles dus zegt
Oud 26-03-2010, 23:30
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ah ok dat is ook wel handig. Maar zoals het er nu naar uit ziet, zou het dus grl of wammus moeten zijn volgens Archont. Maar ik hou vast aan Noodles. Ik vind het ook niet helemaal logisch dat hij verrader of evilziener is, omdat die dan niet op testout was blijven hangen maar stiekem bij de wolf was gaan staan. Of Heksjuh moet de wolf zijn maar die heb ik nog helemaal niet verdacht. Dus Noodles is wolf. Maar als iedereen op Wammus gaat vind ik dat ook goed, maar ik denk dat hij verrader of evilziener is, geen wolf.
Oud 26-03-2010, 23:33
Verwijderd
ik heb trouwens uit voorzorg zodat ik het niet vergeet alvast op Wammus gestemd.

Wammus
Archont (jager 2)
Noodles (kan hem wijzigen want hij is verrader)
grl (dorpeling)

Noodles
Femke Sjekkie (de evilziener)

Laatst gewijzigd op 26-03-2010 om 23:53.
Oud 26-03-2010, 23:50
Lorelei
Lorelei is offline
Het is laat. Ik ben moe. Ik geef mijn stem op Wammus vast door want ik heb het morgen druk. Maar ik zal morgen als ik tijd heb nog even online komen om wat ideeën te spuien.

Wammus
Archont
grl
Oud 27-03-2010, 05:57
Verwijderd
Vandaag een lange dag Tiel. Mét premiére. Dus ook ik geef mijn stem vast door.

Wammus
Archont
grl
Absinthe
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten