Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
KUT
![]() Ik ging net kijken in mijn verzonden berichten of ik wel femke sjekkie gestemd had en niet perongeluk testout.com. Omdat ik begon te twijfelen aan mezelf. Wat blijkt nu dat ik vergeten ben te stemmen ![]() ![]() En het kost me een rode kaart omdat ik de vorige ronde ook niet op Leif heb gestemd (dat was ook al door drukte). Ik speel echt dramatisch dit spel.. Noodles Femke Sjekkie (evilziener) Absinthe (dorpeling*) Testout.com Heksjuh (dorpeling) Dott ( dorpeling) N00dles (verrader) Femke Sjekkie Wammus (wolf) grl (dorpeling) testout.com (dorpeling) Niet gestemd: Archont (jager) Dit is dus de uitslag. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De andere mogelijkheid is dat Grl niet gestemd heeft. Dit kan zijn omdat ze een weerwolf is of dat ze wel goed is en werkelijk niet gestemd heeft. Als ze geen weerwolf is is het of Absinthe of Femke Sjekkie. De ander heeft dan vals gestemd. In dat geval is het om bovengenoemde reden het meest reëel dat Femke Sjekkie de weerwolf is. Voor mij zijn Grl of Femke Sjekkie vanaf nu de hoofdverdachten maar het is even afwachten wat Grl werkelijk gedaan heeft.
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 25-03-2010 om 22:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De uitslag heb ik net toch al boven gepost! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat is het sterretje bij Absinthe? |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Eerst testout.com die haar stem wijzigt... Hoewel, ik denk niet dat N00dles nog verdacht is, want die stemde op testout, toch? En dan Archont die per ongeluk vergeet te stemmen. Ik denk dus dat we hier niet veel wijzer uit worden, omdat er nog een verrader én een evilziener in het spel zitten. Wammus is wel een belangrijke verdachte, want testout bleek onschuldig, Archont bleek al eerder onschuldig door Musiquefreak (maar dat doet er nu even niet toe want die heeft dus niet gestemd) en Grl vertrouw ik eigenlijk gewoon wel. Maar goed, doordat er nu dus drie stemmen onder testout staan, en drie onder Femke Sjekkie, en er nog een verrader en evilziener zijn, denk ik niet dat we met zekerheid kunnen zeggen dat Wammus de laatste wolf is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat testouts stem echt is, en ik Grl vertrouw, die zit namelijk veel op één lijn met Archont en die is onschuldig, is al eerder gebleken. Dus ik denk dat haar stem ook echt is. En dat maakt jou dus de verdachte persoon in het rijtje onder Femke Sjekkie. Snap niet wat daar zwak aan is.
|
![]() |
|
Ik vind het nog steeds maar een vaag verhaal. Dat Testouts stem echt is is geen reden dat die van mij dat niet is. Grl vertrouwen omdat ze veel op een lijn zit met Archont Vind ik iets te kortzichtig. Dat kan prima een tactiek zijn om niet te veel op te vallen.
|
Uhm, ik wil niet heel vervelend zijn
![]() Mar stel he, stel dat Archont de wolf is, (en ik zeg STEL) en wij beschouwen hem als onschuldig, puur omdat hij muziekfreak verdedigde. Dan hobbelen we vervolgens wel allemaal met zijn plannen mee, is dat niet verdomd onhandig? Zo zou die er wel heel makkelijk mee weg komen als ie echt wolf is. Daarnaast ben ik er niet van overtuigd dat hij jager is, want volgens mij is functieverraad niet de bedoeling in het topic en dat doet hij toch vrij duidelijk. En dan 'vergeet' hij ook nog 2 keer te stemmen. Archont is een goede speler, die ons allemaal makkelijk om de tuin zou kunnen leiden met wat goedgeplaatste opmerkingen.. Hm.. ik zal wel weer te veel erover nadenken. Ik weet het ook niet meer ![]()
|
Verwijderd
|
Archont IS geen wolf, dat heeft ziener Musiquefreak heel duidelijk gezegd. En mede daardoor verraadde ze haar functie. Meer heeft ze ons ook niet kunnen vertalen, want meer wist ze niet. Verder is alles wat je over Archont zegt waar, daarom is hij vaak een gevaarlijke speler, maar in dit geval moeten we dus vooral heel erg naar hem luisteren omdat hij in elk geval zéker te vertrouwen is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan er niet meer van maken, en ik vind het zelf best een logisch en sterk argument. |
![]() |
||
Citaat:
Goed, ik maak een domme fout ![]() En voor de rest, ik heb echt geen flauw idee meer ![]()
|
Ik denk niet dat we hier nu veel wijzer uit worden. Ik moet nog even goed naar de stemlijstjes kijken, maar volgens mij kunnen we er niet gek veel mee.
Ik denk ook dat we ons niet al te veel moeten richten op het stemlijstje. Want naast de wolf zijn er ook de verrader en de evilziener nog. Stel dat de evilziener en de verrader beide op testout.com gestemd hebben, dan had zij gewoon vier stemmen en hoeft de wolf helemaal niet in het rijtje van Femke Sjekkie te staan. Dott: ik vind het geen domme fout hoor, ik zat ook al te denken wat als Archont gewoon de wolf is... Maar Musiquefreak heeft hem inderdaad vrijgepleit.
||
Citaat:
Ik heb een paar posts terug een link gegeven naar een vrij duidelijk verhaal waaruit blijkt dat ik onschuldig ben. Ik zou het fijn vinden als je daar (als eerste) inhoudelijk op reageert in plaats van dit soort flauwekul op te hangen om mij verdacht te maken van iets dat ik niet ben. Ik ben er vrij zeker van dat jij de verrader of de evil ziener bent en dat het je daarom verdomd goed uit komt dat ik nu ten onrechte verdacht ben van het zijn van de laatste wolf. Ik heb nu geen tijd om een goed verhaal in elkaar te draaien maar ik zal dit voor de volgende hangronde in ieder geval nog doen.
||
Citaat:
Ook ik heb dit lange tijd nog gedacht maar hij is echt vrijgeplijt door musiqfreak die toen de mogelijkheid heeft gehad hem op te vragen. Het is vrij logisch dat hij Archont als eerste heeft opgevraagd aangezien hij de meest actieve speler is geweest. Dit is voor mij reden genoeg om in zijn onschuld te geloven. Ik heb zoals gezegd een pm verstuurd naar de spelleider omtrent zijn functieverraad en de discussie hierover kan wat mij betreft na het spel losbarsten.
|
Hieronder de uistlag van van Eetronde 5. Het verhaal kom vanavond laat of morgen bij de uitslag van Hangronde 6.
Archont richtte zich op en drie koppen gaven een gezamelijke brul. Dott reageerde als eerste: in paniek rende ze weg richting het bos. N00dles bleef echter als verstijft staan. Langzaam liep de hond op hem af... Dott bleef rennen en rennen, zolang haar conditie het toe liet. Pas diep in het bos begon ze langzamer te lopen en bij een beekje aangekomen, hield ze halt. Trillend liet ze zich op een steen zakken en overdacht haar impulsieve actie. Ze keek angstig om zich heen: 'Ben ik hier wel beter af?' Ineens meende ze vlak bij haar iets te horen. Angstig schuifelde ze richting het geluid. Eindelijk had ze de vogel gevonden. Ze naderde de sirene voorzichtig en sloop naar voren. Geruisloos gleed haar hand naar het gevest van haar zwaard. 'Aaaaaaaaaaaaah!', een gil doorkliefde het bos. Een meisje stond oog in oog met de sirene en deze maakte zich klaar voor de aanval. Een seconde twijfelde ze, maar toen vloog ze de sirene aan. Deze hoorde haar aankomen en wist de aanval net op tijd te ontwijken. Vlug fladderde ze weg... het donkerte van de toppen in... 'Wie ben jij...', fluisterde Dott, 'Je hebt mijn leven gered.' 'Wie, of wat, ik ben is niet belangrijk. Jij kent me als Femke Sjekkie.' Wammus vloog N00dles voorbij met het zwaard in zijn hand. Hij wist een oog bij de dichtstbijzijden kop uit te steken. Het beeste brulde van pijn, en Wammus maakte er gebruik van door deze keer zijn poot te raken. Het beest schrok en trok zich terug. 'Kom, help me testout.com naar binnen te brengen', beval Wammus. Met een brok in zijn keel bekeek hij het lijk van zijn oude beste vriend. N00dles begon stilletjes met een groenig gezicht de lichaamsdelen te verzamelen. 'Dus jij hield Leif, die eigenlijk een hydra is en door jou vermoord werd, in de gaten? En omdat zij bij de clan zat, ben jij daar ook lid van geworden?', concludeerde Dott. Ben ik nou gek, of jij, dacht ze er achter aan. 'Beter gezegd, ik hield Leif in opdracht in de gaten. Dat het de hydra bleek, is me hier pas duidelijk geworden.' 'Maar wat deed een hydra in een moderne game!', riep Dott uit. 'Haar baasje verveelt zich snel.... Waarschijnlijk zocht ze een nieuwe groep slachtoffers..' 'Wie is dat dan?', vroeg Dott. 'Dat kan ik niet vertellen.', antwoordde Femke. 'Kom mee', riep Dott uit, 'we moeten naar de villa; jij kunt ons beschermen!' 'Het spijt me, geen enkele sterveling mag me in deze vorm zien. Ik kan je niet zo laten gaan', antwoordde Femke spijtig. Dott begon te beven: 'Maar... hoe bedoel je... Je hebt me net nog gered?!' 'Ik zei niet dat ik je niet laat gaan... Ik zei dat ik je zó niet kan laten gaan... Succes, mijn kleintje'. Femke Sjekkie hief haar hand op, draaide zich om en liep het bos weer in. 'Maar..' begon Dott, maar er kwam geen geluid uit haar mond. Toen voelde ze hoe haar lijf begon te trillen, hoe haar armen langer werden, haar benen smaller en hoe ze door haar rug zakte... Archont likte zijn wonden. Zijn poot en kop deden pijn, en hij had al weer honger. Ineens zag hij iets in zijn ooghoek wegvluchten. Een hinde! Dat zag er smakelijk uit. Hij stond met moeite op en hinkte vooruit op zijn drie poten. De hinde bewoog zich ongemakkelijk op haar wankele poten, alsof ze nooit eerder gelopen had. Het was een makkie om haar in te halen. Nee, dacht Dott, niet die hond weer! Ze versnelde, maar ze was haar nieuwe poten nog niet gewend. Opnieuw zakte ze er door heen. En de hond had opnieuw een heerlijk maaltje... Dott ![]() Uitslag Eetronde 5: 1. Leif (dorpeling) 2. JasperJD (wolf) 3. sann (tovenaar) 4. N00dles 5. grl 6. Fizzle-fluffy (ziener) 7. Dott (jager) 8. Absinthe 9. kleinepierik (wolf) 10. Wammus 11. Archont 12. testout.com (dorpeling) 13. Heksjuh 14. Toddish (bane) 15. Femke Sjekkie 16. Tink* (dorpeling) 17. Musiquefreak (leerling/ziener) Blauw = opgehangen Rood = gegeten De jager is opgegeten. Dott, je moet vóór morgen 20.30 vertellen wie je wilt neerschieten. De dorpelingen hebben ook tot morgen 20.30 om te stemmen.
Laatst gewijzigd op 27-03-2010 om 19:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jongens bekijken jullie ook ooit stemlijstjes? Zal ik het nog een keer uitleggen: Testout.com Heksjuh Dott (jager1) N00dles Femke Sjekkie Wammus grl testout.com (dorpeling) 1 wolf en testout.com ging eruit. Dan is het toch logisch dat of grl of wammus wolf moet zijn. Aangezien grl absoluut niet verdacht is en absoluut geen wolf is. moet Wammus het wel zijn. Wammus is wolf. Zo niet doe ik volgende keer niet mee, dat beloof ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hetzelfde als tegen jou en Wammus inhoudelijk reageren. Ik zou er nu tijd voor hebben maar niet zo'n zin in. Dus kunnen we net zo goed ipv eerst jou en femke sjekkie er nog uit te gooien meteen wammus eruit gooien en de laatste wolf pakken. |
![]() |
|
Wanneer wordt bekend wie dott geschoten heeft? Ik neem aan dat ze Wammus heeft geschoten. Als het dan niet is afgelopen ga ik weer voor Noodles. Hij noemt nu bijna alle levenden verdacht. Ik blijf erbij dat als de verrader en evilziener weten wie de wolf is dat ze dan bij hem in het rijtje gaan staan. En Testout was dood. Dus daarom vind ik Noodles verdachter dan Wammus want we zijn nu met zo weinig spelers dat de evilziener vast wel weet hoe het zit.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wie de jager schiet, wordt bekend gemaakt met de uitslag, tegelijk met de persoon die gehangen wordt.
Als dit dezelfde persoon is, heeft de jager pech. Uiteraard mag de jager zijn keuze veranderen tot half 9 morgenavond, als hij vreest dat degene die hij schiet ook gehangen gaat worden. De jager mag uiteraard niet in het topic bekend maken voor wie hij gaat. Edit: Ja, wat N00dles dus zegt ![]()
|
Ah ok dat is ook wel handig. Maar zoals het er nu naar uit ziet, zou het dus grl of wammus moeten zijn volgens Archont. Maar ik hou vast aan Noodles. Ik vind het ook niet helemaal logisch dat hij verrader of evilziener is, omdat die dan niet op testout was blijven hangen maar stiekem bij de wolf was gaan staan. Of Heksjuh moet de wolf zijn maar die heb ik nog helemaal niet verdacht. Dus Noodles is wolf. Maar als iedereen op Wammus gaat vind ik dat ook goed, maar ik denk dat hij verrader of evilziener is, geen wolf.
|
![]() |
|
|