Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2010, 16:22
mutsjaah
mutsjaah is offline
Hee,
Ik moet een recensie schrijven over het boek het gouden ei van Tim Krabbé.
Wie heeft er ooit 1 geschreven of wil er 1 schrijven of me een heel eind de goede kant op helpen want ik kan dit dus echt niet, natuurlijk ben ik er zelf wel aanbegonnen enzo maar het lukt me echt niet..

Alvast dankjewel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2010, 22:03
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Het is maar een gok, maar misschien moet je het doen om het te leren. Als je niet zou moeten doen wat je niet kan dan zou je nu nog steeds in luiers liggen te huilen. Zoek een recentie, desnoods over hetzelfde boek op het internet, gebruik dat als basis.

Elke samenvatting die ik maak is gewoon een directe ripoff van een samenvatting die ik ooit gemaakt heb. Zelfde structuur, zelfde opbouw, alleen andere tekst. Kan ook wel met revieuwwwz
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 22:47
mutsjaah
mutsjaah is offline
ja dat heb ik ook zitten doen maar uiteindelijk lijkt het toch nergens op..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 22:49
mutsjaah
mutsjaah is offline
En het is toch mijn eigen keuze om andere om hulp te vragen enzo, ja sommige mensen doen dat niet omdat ze alles echt persé zelf willen leren en doen etc maar dat heb ik niet, ik probeer het wel maar als het niet lukt dan lukt het niet he..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 22:51
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
lees het door, print het uit schrijf er bij wat niet lekker loopt, wat niet duidelijk is. Denk dat dat sneller gaat dan hier double posts gaan iztten maken.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 11:44
mutsjaah
mutsjaah is offline
pffff, ik doe toch wat ik zelf slimmer vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten