Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2010, 16:32
Hakuna
Hakuna is offline
Heb vandaag de PS 3 slim gekocht met HDMI kabel, headset en het spel Modern warefare 2,. Heb zelf (nog) geen ervaring met de playstation. Heb de console wel online draaiende met een account, maar kan het spel toch niet spelen :? . Lijkt wel alsof de soldaat niet verderr kan komen dan wat je hier op het beeld ziet. Hoe moet ik dat spel nou spelen. Graag uitleg en hoe kan ik het online spelen? Mischien wilt iemand eens online met miij dit spel spelen om alle mogelijkheden te testen.

Een game beginner.

Online werkt de PS3 al.

En dit is het begin van het spel, maar kom niet verder.

Advertentie
Oud 27-03-2010, 17:46
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Kan je niet lopen of sowieso niet bewegen?
Oud 27-03-2010, 18:42
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Kan je niet lopen of sowieso niet bewegen?
Dan kan ik wel, maar er gebeurd zoveel dat ik het complete overzicht kweijtraak.
Oud 27-03-2010, 18:58
Verwijderd
Wat gebeurd er dan? Er staat exact wat je moet doen en welke knop je in moet drukken?
Oud 27-03-2010, 19:15
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Wat gebeurd er dan? Er staat exact wat je moet doen en welke knop je in moet drukken?
Ik heb de optie multiplayer eens geprobeerd, maar hier gebeurd zoveel dat ik binnen 5 minuten al 20 keer werd neergeschoten. Kun je ergens het spelnivo instellen zodat het wat overzichtelijker wordt voor mij.

Mischien wil iemand eens die het zelfde spel heeft online met mij een spel spelen, om alles eens uitgebreid te testen.
Oud 27-03-2010, 19:44
Verwijderd
Dat komt waarschijnlijk omdat je nog verschrikkelijk noob bent. Speel eerst eens de single player op easy uit, dan krijg je beetje de smaak te pakken.
Oud 27-03-2010, 20:54
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Dat komt waarschijnlijk omdat je nog verschrikkelijk noob bent. Speel eerst eens de single player op easy uit, dan krijg je beetje de smaak te pakken.
Sorry maar dat vind ik nog te snel gaan de singleplayer, ik denk dat dat gamen toch niet voor mij bestemd is. Alles gaat zo snel en er gebeurd zoveel dat ik al vanaf de eerste minuut het complete overzicht kwijtraak. (heeft denk ik met mijn autisme te maken) kan niet goed meerdere taken tegelijk doen.
Oud 27-03-2010, 21:09
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Je kan beter een spel als Half Life spelen, dat is iets minder twitch shooter (en dan op easy) en ook een beetje meer avontuurlijk.

Of misschien zijn fps games niet voor jou, RTS is ook erg tof.
Oud 27-03-2010, 21:21
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Je kan beter een spel als Half Life spelen, dat is iets minder twitch shooter (en dan op easy) en ook een beetje meer avontuurlijk.

Of misschien zijn fps games niet voor jou, RTS is ook erg tof.
Wat voor soort games zijn dat, maar vreemd ik wordt telkens geraakt terwijl ik zelf de tegenstanders niet te zien krijg. Ik neem aan als iemamd mij raakt dan moet ik hem toch kunnen zien zodat ik ook kan terugschieten, het lijkt wel alsof ik uit het niets geraakt wordt.
Oud 27-03-2010, 21:56
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Het gaat gewoon te snel voor je. Zal ook niet meer goed komen, had je maar moeten beginnen toen je 10 was
Oud 27-03-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Sorry maar dat vind ik nog te snel gaan de singleplayer, ik denk dat dat gamen toch niet voor mij bestemd is. Alles gaat zo snel en er gebeurd zoveel dat ik al vanaf de eerste minuut het complete overzicht kwijtraak. (heeft denk ik met mijn autisme te maken) kan niet goed meerdere taken tegelijk doen.
Unlucky. Maar wees gerust, je mist niets. MW2 playerbase bestaat voor 95% uit puberende knaapjes die denken dat hun plasser groter zal worden als ze maar genoeg kills maken.

Afhankelijk van je gameschiedenis kan je misschien beter een paar stapjes terug nemen en beginnen met een paar simpele en rustige spelletjes. Als je daarmee uit de voeten kan gooi je MW er nog eens in en kijk je of het wat beter gaat.
Oud 28-03-2010, 15:15
Hakuna
Hakuna is offline
Bedankt voor alle reacties.

Maar heb toch besloten de PS3 terug te brengen naar de winkel (was vandaag kioopzondag) ik heb mijn geld terug gekregen en heb zelfs het gebruikte spel mogen terugbrengen.

Afgezien van de mooie graphics en vele online speelmogelijkheden is dit toch voor mij allemaal iets te veel van het goede, tijdens het spelen kwamen meteen weer de herinneringen van het moeizaam autorijlessen naar boven (stressvol, te veel indrukken en te hoog tempo)

Kan niet begrijpen dat de gemiddelde gamer (12 t/m 18 jaar) dit allemaal zo perfect weten te spelen.

TV kijken moet voor mij een ontspannende bezigheid zijn ipv van topsport verrichten met een console, daarom hou ik het liever op mijn vertrouwde zenders (publieke omroepen, National Geographic en History HD)
Oud 28-03-2010, 15:38
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
doe ik het topic op slot.

Regels voor berichten