Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Spinnen en spinnen. Of course.
Nou ja, ik lach je niet uit hoor. Er heeft een keer een wesp 2 min. op mijn arm gezeten en ik heb ook een keer een superspin verjaagd maar ik kan totaal niet tegen knaagdieren, met uitzondering van konijnen. Hamsters/ratten/muizen zijn allemaal ![]() ![]()
|
Ik vind het leuk spinnen op te pakken om stoer te doen of beestjes uit een klaslokaal te verjagen als iedereen zich er druk over maakt, maar hele grote spinnen wil ik ook niet oppakken.
Ik denk dat mensen bang zijn voor spinnen gewoon omdat ze zo zijn opgevoed, met het idee dat spinnen eng zijn. Niet expliciet misschien, maar spinnen eng vinden is normaal. Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom mensen als de dood zijn voor oorwurmen of kleine torretjes of kevers en wel lieveheersbeestjes op durven pakken. Niet om te zeggen dat ik anders ben hoor, oorwurmen vind ik ook maar vies.
|
Ik had in 'Taal is zegmaar echt mijn ding' een stukje over een man die uit depressiviteit 6 weken onder zijn bed had gelegen en het enige waardoor hij zich getroost kon voelen was het feit dat er konijnen bestonden.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had thee gemorst op een wit jurkje en toen kwam ik op het idee om het dan maar gewoon helemaal thee-kleurig te maken. Dus nu lag dat ding de halve dag in een emmer thee en het heeft gewoon niet geholpen. Nu heb ik een lichtbruinig jurkje met donkerbruinige vlekjes. What to do?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|