Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
mijn stage is vandaag begonnen en nu zit ik hier helemaal alleen op mijn kamertje te werken nog 13 weken, ALLEEN. voordeel is wel dat ik super geconcentreerd ben en nu al een kick ass t-shirt ontwerp aan het maken ben voor een wedstrijdje.
privekantoor
Advertentie
Oud 29-03-2010, 09:19
Verwijderd
morgen schmippeloen
Oud 29-03-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
mijn stage is vandaag begonnen en nu zit ik hier helemaal alleen op mijn kamertje te werken nog 13 weken, ALLEEN. voordeel is wel dat ik super geconcentreerd ben en nu al een kick ass t-shirt ontwerp aan het maken ben voor een wedstrijdje.
die van mij is ook vandaag begonnen ik zit hier met kamergenoot R al is die nu al een minuut of tien weg om thee te halen. En ik ontwerp niks, ik lees
Oud 29-03-2010, 09:20
Verwijderd
mijn laatste (als het goed is) zeven collegeweken zijn vandaag begonnen!
Oud 29-03-2010, 09:21
Verwijderd
Ik moet de doktersassistent bellen voor een herhaalrecept, maar ik ken hun regeltjes niet en altijd als ik bel moet ik later terugbellen omdat ze voor de meeste dingen speciale beltijden hebben.
Oud 29-03-2010, 09:22
Verwijderd
de s.com studentenban: Geen toegang tot het forum op doordeweekse dagen tot 20:00

dat wil ik
Oud 29-03-2010, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Ik moet de doktersassistent bellen voor een herhaalrecept, maar ik ken hun regeltjes niet en altijd als ik bel moet ik later terugbellen omdat ze voor de meeste dingen speciale beltijden hebben.
staat dat niet op de website?
Oud 29-03-2010, 09:23
Verwijderd
Citaat:
nietes want die kennen elkaar allemaal en zijn dikke vriendjes en ze organiseren congressen en what not ;x
Dat zal je nog verbazen hoor! Ik moest in het vierde jaar steeds samenwerken met iemand die nog nooit een cijfer onder de zeven had gehaald en naast de bachelor geneeskunde ook een bachelor biologie had gehaald en sinds haar tweede studiejaar elk jaar een congres mee-organiseerde en tutor was voor de eerstejaars en studentassistent was bij biologie en wetenschappelijk onderzoek had gedaan naast haar bachelors en daar een poster van had gepresenteerd op een internationaal congres. Ze had ook nog een sociaal leven met een vriendje en vier allerbeste vriendinnen en kon met iedereen overweg enzo. En als we een presentatie moesten geven dan schoot ze onwijs in de stress
Oud 29-03-2010, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Dat zal je nog verbazen hoor! Ik moest in het vierde jaar steeds samenwerken met iemand die nog nooit een cijfer onder de zeven had gehaald en naast de bachelor geneeskunde ook een bachelor biologie had gehaald en sinds haar tweede studiejaar elk jaar een congres mee-organiseerde en tutor was voor de eerstejaars en studentassistent was bij biologie en wetenschappelijk onderzoek had gedaan naast haar bachelors en daar een poster van had gepresenteerd op een internationaal congres. Ze had ook nog een sociaal leven met een vriendje en vier allerbeste vriendinnen en kon met iedereen overweg enzo. En als we een presentatie moesten geven dan schoot ze onwijs in de stress
jeutje, en dan zeggen ze dat het minder wordt als je het maar vaak genoeg doet!
Oud 29-03-2010, 09:24
Verwijderd
Citaat:
privekantoor
ja. mal! en ik moet allemaal heel braaf mijn uren tellen enzo het is denk ik best raar om over 13 weken een grillig creatief proces in een uren tabelletje te zien. Meestal werk ik gewoon met een hand door terwijl ik met mijn oren naar tv luister ofzo of kijk ik een film tussendoor maar dat is onmogelijk om te tellen dus nu moet ik echt dagen gaan maken En veel mensen zitten op een atelier maar daar had ik de cash niet voor! Ha! ik ben er helemaal vol van
Oud 29-03-2010, 09:25
Verwijderd
Citaat:
die van mij is ook vandaag begonnen ik zit hier met kamergenoot R al is die nu al een minuut of tien weg om thee te halen. En ik ontwerp niks, ik lees
*stage boks*
Oud 29-03-2010, 09:25
Verwijderd
Citaat:
jeutje, en dan zeggen ze dat het minder wordt als je het maar vaak genoeg doet!
Nouja, het wordt natuurlijk weer erger als je een perfectionist bent.
Oud 29-03-2010, 09:25
Verwijderd
Citaat:
*stage boks*
*boks*
Oud 29-03-2010, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het wordt natuurlijk weer erger als je een perfectionist bent.
Daar heb ik dan weer geen last van
Oud 29-03-2010, 09:29
Verwijderd
Citaat:
staat dat niet op de website?
nooit aan gedacht dat ze een website kunnen hebben, ik ga eens even zoeken.
Oud 29-03-2010, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik dan weer geen last van
dat scheelt dan weer

Hebben jullie gisteravond of vrijdag X-factor gekeken? Martijn Krabbé moet echt eens leren wat 'letterlijk' betekent. Hij zei "het wordt nu letterlijk erop of eronder voor de groepen" (waarbij ik me voorstelde dat Gordon een grote orgie voor de zanggroepjes zou organiseren) en "de meiden moeten letterlijk zingen voor hun leven" (waarbij ik me voorstelde dat ze daar op het podium staan en er een geweer aan de muur tegenover ze is bevestigd en op hun gericht staat, en automatisch schiet zodra het aantal decibels onder een drempelwaarde komt).
Oud 29-03-2010, 09:32
Verwijderd
hmmm ze hebben een website maar kan er niks nuttigs op vinden.
Oud 29-03-2010, 09:32
Verwijderd
Citaat:
nooit aan gedacht dat ze een website kunnen hebben, ik ga eens even zoeken.
meestal naamhuisarts.praktijkinfo.nl !
Oud 29-03-2010, 09:36
Rationeel
Rationeel is offline
hmmm presentaties... vroeger vrat ik mezelf helemaal op in de aanloop er naartoe, maar tegenwoordig zet ik mijn megalomanieschakelaartje / kazetmodus aan en denk ik dat ik god ben als ik wat presenteer. werkt verdomd goed
Oud 29-03-2010, 09:37
Verwijderd
Citaat:
dat scheelt dan weer

Hebben jullie gisteravond of vrijdag X-factor gekeken? Martijn Krabbé moet echt eens leren wat 'letterlijk' betekent. Hij zei "het wordt nu letterlijk erop of eronder voor de groepen" (waarbij ik me voorstelde dat Gordon een grote orgie voor de zanggroepjes zou organiseren) en "de meiden moeten letterlijk zingen voor hun leven" (waarbij ik me voorstelde dat ze daar op het podium staan en er een geweer aan de muur tegenover ze is bevestigd en op hun gericht staat, en automatisch schiet zodra het aantal decibels onder een drempelwaarde komt).
dat viel mij ook op ja
Oud 29-03-2010, 09:37
Rationeel
Rationeel is offline
owja en zo min mogelijk voorbereiden werkt ook goed. ik kan veel beter vertellen als ik NIET van te voren zinnen ga stampen of voorbeeldpresentaties doe o.i.d.
Oud 29-03-2010, 09:38
Verwijderd
Ik moest in de hele bachelor elke week een presentatie houden voor een groepje van 10 medestudenten, dus ik kan nu zonder stress presentaties houden voor groepjes van 10 medestudenten. Zijn het meer mensen of hebben ze meer ervaring dan ik, dan is het een ander verhaal
Oud 29-03-2010, 09:38
Verwijderd
godverdomme weer 2 euro van m'n beltegoed voor niks alleen maar om in de wacht te hangen en zo'n kutbandje te horen het geld groeit me niet op de rug idioten. geef dan gewoon in een ingesprektoon ivp me een eeuw aan de lijn te houden en alsnog niemand te spreken.
niemand houdt ooit rekening met prepaid bellers
Oud 29-03-2010, 09:40
Verwijderd
de meeste huisartsen zijn sowieso bijna onmogelijk te bereiken.
Oud 29-03-2010, 09:41
Verwijderd
ik bel later wel want volgens de site kun je voor afspraken bellen tussen 9 en 11, eerst was dat tussen 9 en 10. Daarom is het natuurlijk zo druk.
Oud 29-03-2010, 09:51
Verwijderd
Citaat:
owja en zo min mogelijk voorbereiden werkt ook goed. ik kan veel beter vertellen als ik NIET van te voren zinnen ga stampen of voorbeeldpresentaties doe o.i.d.
hmm meestal wordt juist het tegenovergestelde gezegd toch?
Oud 29-03-2010, 09:52
Verwijderd
Je moet wel goed voorbereiden wat de inhoud is van wat je wil vertellen, maar niet wat je letterlijk wil zeggen
Oud 29-03-2010, 09:53
Verwijderd
maar ik ben juist slecht in uit mn woorden komen, dan geldt dat vast niet ook als ik prima weet wat ik wil vertellen in ontspannen situaties komt er vooral een hoop uhmmm en onsamenhangend gemompel uit
Oud 29-03-2010, 09:57
Verwijderd
Ik maak altijd eerst een worddocumentje met alle inhoudelijke informatie en achtergronden, en dan een powerpoint en bij elke sheet die ik maak bedenk ik wat ik wil vertellen. Dan heb ik het twee keer geformuleerd, een keer in word en een keer in gedachten, dat voorkomt (bij mij tenminste) al een hele hoop gestamel bij de presentatie.
Oud 29-03-2010, 09:58
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Hebben jullie gisteravond of vrijdag X-factor gekeken? Martijn Krabbé moet echt eens leren wat 'letterlijk' betekent. Hij zei "het wordt nu letterlijk erop of eronder voor de groepen" (waarbij ik me voorstelde dat Gordon een grote orgie voor de zanggroepjes zou organiseren) en "de meiden moeten letterlijk zingen voor hun leven" (waarbij ik me voorstelde dat ze daar op het podium staan en er een geweer aan de muur tegenover ze is bevestigd en op hun gericht staat, en automatisch schiet zodra het aantal decibels onder een drempelwaarde komt).
Dat doet een van mijn leraren ook! Dan noemt hij de maffia 'letterlijk een octopus met tentakels over de hele wereld.' Lol.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 29-03-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:
ik had gister een absinthe naamzoek gedaan, morgen worden nieuwe namen voor lowlands bekend!
Eindelijk!
Oud 29-03-2010, 10:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hmm meestal wordt juist het tegenovergestelde gezegd toch?
ja, maar dat werkt voor mij niet, dan ga ik de hele tijd malen over wát en wánneer en hóe ik dingen wil gaan zeggen. ik klus altijd de avond van tevoren een presentatie in elkaar en denk er verder ook niet meer over na. vaak is het voor mij ook een verrassing welke sheet er komt na de klik
Oud 29-03-2010, 10:08
Verwijderd
o mijn god nou krijg ik weer het antwoordapparaat van de huisarts
Oud 29-03-2010, 10:29
Verwijderd
Citaat:
maar ik ben juist slecht in uit mn woorden komen, dan geldt dat vast niet ook als ik prima weet wat ik wil vertellen in ontspannen situaties komt er vooral een hoop uhmmm en onsamenhangend gemompel uit
Volgens mij valt dat allemaal nog best wel mee.
Oud 29-03-2010, 10:33
Verwijderd
goeiemorgen
Oud 29-03-2010, 10:35
Verwijderd
hoi!

@Pip, dan moet je gewoon klagen, als je hem eindelijk te pakken krijgt!
Oud 29-03-2010, 10:37
Verwijderd
Panda!
Oud 29-03-2010, 10:37
Verwijderd
na 3249754375757598758475 keer bellen heb ik de pratijk eindelijk te pakken gekregen, en blijkbaar was het telefonisch spreekuur dus heb gelijk de dokter gesproken en die heeft het gelijk elektronisch naar de apotheek gestuurd.
Oud 29-03-2010, 10:41
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Zo weer ff wat geslapen daarstraks
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-03-2010, 10:41
Verwijderd
Oh dat scheelt, maar je kunt wel klagen dat je hem eerder niet aan de telefoon kreeg, want dat is echt oneerlijk!
Oud 29-03-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
na 3249754375757598758475 keer bellen heb ik de pratijk eindelijk te pakken gekregen, en blijkbaar was het telefonisch spreekuur dus heb gelijk de dokter gesproken en die heeft het gelijk elektronisch naar de apotheek gestuurd.
Wat zijn dat ook tiefmensen, ben je ziek maar wel voor een normaal tijdstip bellen want wij willen pauze van 11 tot 2 the fuck?!
Oud 29-03-2010, 10:46
Verwijderd
Ik heb zin om naar de markt te gaan, maar het is daar altijd zo stervensdruk dat je moet schuivelen en je door de mensenmassa moet persen. Ik denk er nog even over na.
Oud 29-03-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om naar de markt te gaan, maar het is daar altijd zo stervensdruk dat je moet schuivelen en je door de mensenmassa moet persen. Ik denk er nog even over na.
Dan kun je wel goedkoop veel fruit en groenten kopen en dat is fijn!
Oud 29-03-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om naar de markt te gaan, maar het is daar altijd zo stervensdruk dat je moet schuivelen en je door de mensenmassa moet persen. Ik denk er nog even over na.
En waar is deze zogenaamde "mensenmassamarkt" dan wel?
Oud 29-03-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
ja, maar dat werkt voor mij niet, dan ga ik de hele tijd malen over wát en wánneer en hóe ik dingen wil gaan zeggen. ik klus altijd de avond van tevoren een presentatie in elkaar en denk er verder ook niet meer over na. vaak is het voor mij ook een verrassing welke sheet er komt na de klik
Haha, dat is ook zo'n beetje mijn aanpak. En dan is het de kunst om na het klikken zo alwetend en zelfverzekerd mogelijk achterom te kijken om te zien wat er in godsnaam ookalweer op je volgende dia staat.
Oud 29-03-2010, 10:50
Verwijderd
En waarom zijn die spreekuren altijd zo vroeg? Misschien weet jij dat, Sarah. Het is echt altijd tussen 9 en 10 of tussen 8 en 9, alsof je dan wakker bent als je ziek bent.
Oud 29-03-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Dan kun je wel goedkoop veel fruit en groenten kopen en dat is fijn!
ja dat was ook mijn plan
Citaat:
En waar is deze zogenaamde "mensenmassamarkt" dan wel?
de Haagse Mart, kankerdruk om in haagse termen te blijven.
Oud 29-03-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn dat ook tiefmensen, ben je ziek maar wel voor een normaal tijdstip bellen want wij willen pauze van 11 tot 2 the fuck?!
Een doktersassistente doet wel meer dan alleen telefoon opnemen hè, verband verwisselen en wratten aanstippen en oren uitspuiten en bloeddrukken en bloedsuikers controleren enzo. Ik denk dat ze dat in jouw praktijk dan van 11 tot 12 en van 1 tot 2 doet, met daartussen lunchpauze.
Oud 29-03-2010, 10:51
Verwijderd
kutziggo
Oud 29-03-2010, 10:51
Verwijderd
Mijn dokter moet je altijd bellen tussen half 8 en half 9 . Ik moest vorig jaar vroeg op staan om een afspraak te maken en vroeg opkomen drafen voor de afspraak om vervolgens te laten constateren dat ik tevermoeid was en een licht slaapgebrek had..
JA HALLOOHOO!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.