Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2010, 14:45
des030
des030 is offline
Ik ben Rens B 20jr.
vaak als me nichtjes langskomen gaan ze op me zitten, ze masseren me dan als ik zeg dat ik spierpijn heb. ik heb gemerkt dat we het wel leuk vinden.. laatst wouden ze ook meer, ik heb de vraag, is het gevaarlijk om seks met je nichtjes te hebben van 13 en 16

Laatst gewijzigd op 29-03-2010 om 14:54.
Advertentie
Oud 29-03-2010, 14:51
I C U
I C U is offline
Gevaarlijk? Neuh.

Verstandig? Neuh.

Strafbaar? Volgens mij met die van 13 jaar zeker wel, die van 16 zou ik niet zeker weten.

Als ik jou was, zou ik er niet aan beginnen en dit soort dingen buiten de familie houden.
Oud 29-03-2010, 14:57
Boterhamworst
Boterhamworst is offline
Gevaarlijk niet. Strafbaar wel met die van 13. Onder de 16 jaar mag je geen seksuele relatie's hebben volgens mij?
Oud 29-03-2010, 15:54
RupertTM
RupertTM is offline
Ligt eraan waar je met gevaarlijk op doelt. Qua ziektes en weet ik veel wat zal dat wel meevallen, alleen ik denk dat je oom en tante behoorlijk boos zullen zijn. In dat kader misschien wel gevaarlijk.. Het is in ieder geval niet verstandig!
Oud 29-03-2010, 16:28
jacobdb
jacobdb is offline
volgens mij si incest zelfs verboden in de nederlandse wet
Oud 29-03-2010, 16:50
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
volgens mij si incest zelfs verboden in de nederlandse wet
Tussen neven en nichten niet.
Oud 29-03-2010, 20:30
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Rens B. klinkt al als de naam van een crimineel.

Vind je het zelf niet een beetje vreemd om met familieleden die zo'n stuk jonger zijn dan jij meer te willen? Naar mijn idee moet jij de verstandige zijn en al willen die nichtjes meer, het is jouw verantwoordelijkheid om nee te zeggen.
Oud 29-03-2010, 21:00
Scoot
Scoot is offline
Dit is wel heel bizar.

Zoals gezegd, ik denk niet dat het strafbaar is maar wel heel, heel onverstandig.
Oud 29-03-2010, 21:06
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
De gedachte al! Ze is 13, jong! Zelfs te jong voor mij!
Oud 29-03-2010, 21:43
Verwijderd
Ja, wtf. 13? Doe even normaal. En dan laat ik het feit dat ze familie van je is nog geheel buiten beschouwing. Je weet dat het niet eens 'legaal' is als je seks met haar hebt, right?

Tja, net als in dat andere topic, ik kan sowieso niet begrijpen dat een kerel van 20 geïnteresseerd is in een 13 jarig kind. Ik vind dit vrij ziekelijk.

Je nichtje van 16, ja.. ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Misschien heb ik wel gewoon een natuurlijke afkeer tegen incest en ik ben dan ook vrij bekrompen in dit geval. In ieder geval is het bij haar niet 'illegaal', maar ik vind het nog steeds een beetje eww.
Oud 29-03-2010, 22:02
JustADreamer
JustADreamer is offline
Wat mij betreft heb je dit al veel te ver laten komen. Ik zie alleen maar narigheid:
a) je wijst ze af, zij klagen bij paps en mams dat je hun betast hebt of erger, doen aangifte van aanranding
b) één van de twee (of allebei) wordt zwanger, met al dan niet een gehandicapt kindje tot gevolg
c) hun ouders komen er achter en je bent gelijk de reden voor een gigantische ruzie in de familie
d) het viel van hun kant toch tegen en ze doen alsnog aangifte van verkrachting ondanks dat het vrijwillig was...

Oké, nu overdrijf ik het misschien, maar hey is het het risico echt waard? Er zijn zat andere chickies van 16+ die ook neukbaar zijn en waarmee je geen familiegezeik creëert...
Oud 30-03-2010, 07:58
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wíl je seks met ze? Ik denk dat je dan toch een vriendin moet zoeken van je eigen leeftijd buiten je familie om. Hoewel seks met nichtjes dan niet verboden is (behalve met die dan 13 dan) is het wel een beetje vreemd om te willen, aangezien er zat alternatieven zijn. Laat je nichtjes niet meer zo ver gaan en misschien moet je heel ernstig met ze praten.
Oud 30-03-2010, 09:03
Lente
Lente is offline
gadverdamme
Oud 30-03-2010, 12:42
Verwijderd
"Nichtjes"

Doe effe normaal zeg, Ik weet het niet..
Als je sex wilt, ga dan lekker naar de hoeren.

Kijk als je per ongeluk, verliefd op een van je nichtjes word.
Dan kan ik zo'n vraag nog wel begrijpen!

Maar om alleen sex met ze te hebben, omdat ze je masseren?
Ze zijn net 13 en 15!!

Moet niet gekker worden!
Oud 30-03-2010, 13:22
Scoot
Scoot is offline
Ik denk dat dit ofwel een misplaatste grap is, ofwel een seksueel totaal gefrustreerd persoon. Either way, get help, man.
Oud 30-03-2010, 15:15
Afwezignummer2
Relaties met een nicht of neef komt vaker voor, naja, vroeger. In de adel om de bloedlijn "schoon" te houden, soms was dat belangrijker dan bruidsschat, of was er geen bruidsschat in het spel. Buiten de adel kon het ook gemakkelijker zijn, aangezien jongeren elkaar niet zo snel ontmoette dan in deze tijden.
Niet dat ik wat met een nichtje wil, ik heb niet eens nichtjes Maar om maar ff te zeggen dat het geen incest/miskraam relaties zijn.

Btw: eww, 13 man!
Oud 30-03-2010, 15:25
Verwijderd
Het is niet verboden om als neef en nicht seks te hebben. BIj mij in de familie hebben neef en nicht zelfs een gezond kind gekregen. Het is wel verboden met iemand van 13 16 volgens mij ook , want dan ben je nog minderjarig
Ik zou het zeker niet doen. Ben je iegenlijk verliefd op hun????
Oud 30-03-2010, 16:12
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Relaties met een nicht of neef komt vaker voor, naja, vroeger. In de adel om de bloedlijn "schoon" te houden, soms was dat belangrijker dan bruidsschat, of was er geen bruidsschat in het spel. Buiten de adel kon het ook gemakkelijker zijn, aangezien jongeren elkaar niet zo snel ontmoette dan in deze tijden.
Niet dat ik wat met een nichtje wil, ik heb niet eens nichtjes Maar om maar ff te zeggen dat het geen incest/miskraam relaties zijn.

Btw: eww, 13 man!
Het zijn geen incest relaties, wel miskraam relaties. In Nederland mogen de relaties wel, maar er is natuurlijk wel een hogere kans op miskramen/andere aandoeningen. Simpele biologie.

En om te reageren op Carin: Ik heb het idee dat verliefdheid hier een rol speelt. Sowieso, "verliefd op hen", wat, verliefd op 2 personen tegelijk? En dan ook nog allebei toevallig je nichtjes?

Yeah, i'm not buying it.
Oud 30-03-2010, 17:26
Afwezignummer2
En verliefd op een 13-jarige? Kom op, Scoot, is er iets wat je tegen hem kunt zeggen, dat men geen seksuele gevoelens als gezonde 20-jarigen jegens 13-jarigen kan hebben?
Oud 06-04-2010, 00:49
Lisanne
Lisanne is offline
Mijn mening: Begin er niet aan.

Laatst gewijzigd op 06-04-2010 om 22:27.
Oud 06-04-2010, 02:16
Mephisto
Mephisto is offline
Hoi niels.
Oud 06-04-2010, 17:26
cenerentola
cenerentola is offline
Je bent zelf 20 en je nichtjes zijn 13 en 16. Het is niet alleen een slecht idee om met je nichtjes seks te hebben, het is zelfs strafbaar om met minderjarigen seks te hebben. Het is zelfs strafbaar als zij het initiatief nemen. Wat je het beste kunt doen is je oom of tante te waarschuwen en ze te vertellen wat jouw nichtjes hebben voorgesteld. Ik vermoed dat deze meisjes onder de invloed van anderen op zulke slechte ideeën komen.
Oud 06-04-2010, 23:12
gentlemen
gentlemen is offline
yow denk ff na
20 en 13 cker fout
20 en 16 niet egt fout maar nog wel strafbaar maar de wet gaat veranderen
neef en nichtjes dus incest cker strafbaar
Oud 10-04-2010, 17:42
kv-user
kv-user is offline
Shut it, don't do it.
Oud 11-04-2010, 08:00
metalheadje
metalheadje is offline
dude porbeer er voor te zorgen dat een andere mooie leuke meid jouw eens masseert ipv hun kijken of je t zelfde effect krijgt zo niet alsnog niet je nichtjes naaien
Advertentie
Oud 12-04-2010, 10:34
Volk
Volk is offline
Incest is niet strafbaar in Nederland. (half)broer en (half)zus mogen niet trouwen maar dat was het dan ook. Toch zou ik het afraden. Ga eens op zoek naar een vrouw in plaats van meisjes die ook nog eens familie zijn. Ik denk dat de rest van je familie het je niet in dank af zou nemen als jij met je nichtjes gaat rollebollen.
Oud 12-04-2010, 13:05
Cherry Springs
Vervelend dat TS zelf niet meer reageert.
Oud 12-04-2010, 13:09
WAT
WAT is offline
Citaat:
Incest is niet strafbaar in Nederland. (half)broer en (half)zus mogen niet trouwen maar dat was het dan ook. Toch zou ik het afraden. Ga eens op zoek naar een vrouw in plaats van meisjes die ook nog eens familie zijn. Ik denk dat de rest van je familie het je niet in dank af zou nemen als jij met je nichtjes gaat rollebollen.
niet alleen je familie, maar wat denk je van toekomstige vriendinnetjes en familie daar van? Er word echt een huuuge stempel op je gedrukt als je dit doet....
Oud 12-04-2010, 13:53
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
niet alleen je familie, maar wat denk je van toekomstige vriendinnetjes en familie daar van? Er word echt een huuuge stempel op je gedrukt als je dit doet....
Het feit dat hij het als 20 jarige jongeman uberhaubt overweegt vind ik ook al een huuge stempel waard. Tamelijk kansloos.

Maar de TS reageert inderdaad niet meer, volgens mij zijn hier ook meer dan genoeg woorden aan vuil gemaakt inmiddels.
Oud 14-04-2010, 17:21
The_Maestro
The_Maestro is offline
It's just wrong..
Oud 14-04-2010, 22:15
Cherry Springs
Profielpagina van TS:
Totaal aantal berichten: 1
Laatste activiteit: 29-03-2010 15:54

Ik geloof niet dat we die nog terug gaan zien. Waarom open je dan zo'n topic?
Oud 15-04-2010, 12:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Profielpagina van TS:
Totaal aantal berichten: 1
Laatste activiteit: 29-03-2010 15:54

Ik geloof niet dat we die nog terug gaan zien. Waarom open je dan zo'n topic?
Dat idee heb ik ook!
Daarom op dit topic een (tijdelijk) slotje

Mocht des030 terugkomen, dan kan hij hier een PM naar mij sturen om het topic te heropenen

Regels voor berichten