Advertentie | |
|
![]() |
|
Je bent zelf 20 en je nichtjes zijn 13 en 16. Het is niet alleen een slecht idee om met je nichtjes seks te hebben, het is zelfs strafbaar om met minderjarigen seks te hebben. Het is zelfs strafbaar als zij het initiatief nemen. Wat je het beste kunt doen is je oom of tante te waarschuwen en ze te vertellen wat jouw nichtjes hebben voorgesteld. Ik vermoed dat deze meisjes onder de invloed van anderen op zulke slechte ideeën komen.
|
![]() |
|
Incest is niet strafbaar in Nederland. (half)broer en (half)zus mogen niet trouwen maar dat was het dan ook. Toch zou ik het afraden. Ga eens op zoek naar een vrouw in plaats van meisjes die ook nog eens familie zijn. Ik denk dat de rest van je familie het je niet in dank af zou nemen als jij met je nichtjes gaat rollebollen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de TS reageert inderdaad niet meer, volgens mij zijn hier ook meer dan genoeg woorden aan vuil gemaakt inmiddels. |
![]() |
||
Citaat:
Daarom op dit topic een (tijdelijk) slotje ![]() Mocht des030 terugkomen, dan kan hij hier een PM naar mij sturen om het topic te heropenen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Incest jongen-1999 | 15 | 20-02-2015 22:28 | |
Seksualiteit |
incest HomePremium | 2 | 07-04-2014 19:51 | |
Liefde & Relatie |