| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() vind het zo leuk hoe jij verandert bent de afgelopen +- 2 jaar, eerst zon losvast relatie en nu al zo lang met je belfaster .
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik mis hem en ik wil dat hij hier is om me vast te houden, want het is allemaal kut. Mijn oom ligt plotseling in het ziekenhuis en ik had gisteren een halve paniekaanval in de trein (huuu ik HAAT dronken mensen, laat me met rust
).
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
|
Verwijderd
|
Kali, ik ken het gevoel, ik ben ook heel afhankelijk van anderen voor mijn geluk, maar dat is gewoon niet goed. Ik ben er nu pas een beetje achter, dus ik kan er nu mee aan het werk, liever had ik het geweten toen ik nog in therapie was. Maar je moet er echt iets mee doen, vooral dat gevoel dat je liever niet wil leven, er zijn echt mensen die van je houden en die je niet kunnen missen! Ik heb pas beseft wat ik zelf gedaan had toen een vriendin van mij zelfmoord heeft gepleegd. Het idee dat je niet hebt kunnen helpen... Maar ajb, zoek hier hulp voor!
tuttebel, feli! Weekendje larp was leuk, fijn mensen te zien die je knuffelen enzo. Alleen jammer dat een vroegere vriend mij nu zo goed als negeert daar. Ik praat er nog wel mee, maar het lijkt wel alsof hij het liever niet heeft, krijg ook geen knuffels meer ofzo. Mja. |
|
|
|
|
En hoe is het met je nieuwe flirter mutant?
@ tuttebel: wow! Gefeliciteerd! Enorm spannend lijkt me dat, maar super dat je er voor gaat. ot: haha. gister feestje van een vriend van mn broer en zus in de kroeg. Veel oude vrienden vam ze, die gewoon weten uit te brengen: jemig... wat ben jij groot geworden haha. En een vroeg nog: hoe laat ben je vrij? Ik zie jou in het pakhuis goed?? Hhaha, nee dus. Net even enorme dip, veel pijn en ik trok het niet meer. Ben in bed gaan liggen en voeld eme ineens zo alleen. Wilde zo graag iemand die dan bij me komt liggen, de pijn wat probeert weg te masseren en me even vasthoudt. Ben dat vrijgezelle gedoe wel weer zat hoor.. |
|
|
|
|
|
net even met hem geskyped, en ookal hebben we elkaar gisterochtend nog gezien lijkt het heel lang geleden omdat ik gisteren terug naar NL ben gereisd en hij naar zijn ouders in het zuiden van Engeland en het voelt ook echt alsof we ver bij elkaar vandaag zijn.
Ookal hadden we allebei niet echt veel te vertellen was het wel fijn om z'n stem te horen, maakt het idee dat ik hem een paar weken niet zie toch makkelijker.
|
|
|
|
Net onder het eten met mijn rebound het onderwerp niet-in-staat-zijn-tot-verliefd-worden aangesneden. Gelukkig dacht hij er hetzelfde over en hij wist het zelfs beter te verwoorden dan ik! We kunnen ook iets voor elkaar betekenen zonder verliefd te zijn. Desondanks is het heel prettig om bij hem te zijn, beter dan verliefdheid eigenlijk want ik ben niet onzeker.
|
|
||
|
Citaat:
net de recente ex gezien en dat was best fijn. eerst gewoon gezellig en had ik wel het gevoel 'het is zo idd wel het beste', dus dat was mooi. later bij het afscheid ging hij wel steeds dichterbij staan en gingen we ook wel knuffelen en bijna zoenen, maar echt blij dat we dat niet gedaan hebben anders zou ik hem vast wel weer leuk gaan vinden.. hij zei ook dat hij mij in het begin wel echt gemist was en dat was fijn om te horen, dat het hem allemaal ook wel wat deed enzo.. owja en hij zei ook 'tot snel', want hij wil me wel blijven zien. en nu op naar de volgende
|
|
|
Verwijderd
|
Nu er echt even helemaal klaar mee zijn,
Jaja was ik vanmorgen ook al ![]() De hele dag hoor ik weer niks, blijkt hij de hele dag geslapen te hebben... Prima, dat kan...dan krijg ik een smsje of ik even wilde laten weten hoelaat ik online ben. Zeg ik dat online ben, komt hij niet...Omdat hij 1 of ander programma zit te kijken. Naja fijn dat kan, nu zijn we weer anderhalf uur verder...En meneer is er nog steeds niet! Hij negeert me al de hele week, komt niet online...smst bijna niet...En nu vertikt ie het weer om online te komen. Ik weet het ook niet meer hoor!.. Normaal gesproken, komt hij altijd online...Om elkaar dan nog even te spreken of te zien via de webcam...We wonen ver van elkaar vandaan. Maar op de een of andere manier wil hij me gewoon niet spreken. Als het nog 2 dagen zo duurt, is voor mij het einde oefening. Ik ben boos en verdrietig
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
respect dat jij dat zo aan kan pakken. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Waar begon dat negeren mee dan, hebben jullie ruzie gehad ofzo? Sorry, maar wat een zak.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar na mijn berichtje, was ik nog even online gebleven...En meneertje sprak mij aan.. Niet met hallo schat,ofzo nee..."Hey moet jij niet in bed liggen?"... Lekkere begin was het al...Ik dacht ik wacht eens af wat hij nou te zeggen heeft. En er kwam maar niks bijzonders...Totdat hij vroeg waarom ik zo stil was. En toen heb ik het eruit gegooit, dat ik vond dat hij me negeerde. Nou toen kreeg ik de volle laag...En Ik moest niet zo zeuren! Hij bleef maar doorgaan met disscusieren, ondertussen was het al 3uur in de nacht, en was er klaar mee...Dus ik heb het gesprek afgekapt, (Wat me niet in dank was afgenomen) ben ik naar bed gegaan, krijg ik een smsje: "Waar jij je wel niet druk om kan maken zeg!! Tjee jij wist heus wel dat ik niet alles persoonlijk bedoel, slaapze gewenst hoor" Waardoor ik heel boos werd, dat ik zn collega niet was maar zijn vriendin en dat ie maar lekker een ander moest gaan zoeken als het hem niet zinde.. Krijg ik heel droog terug... "Alsof jij dat zou willen "waardoor ik weer terug stuurde, dat er nog meer mannen op de wereld waren. En toen kreeg ik weer terug "Jaja zal best zou je dan ook krijgen wat je nu hebt?" Hij is wel heel erg vol van zichzelf Ik heb daar niet meer op gereageerd, ik was zo boos!! En net krijg ik een smsje..Hey lieverd, ik heb speciaal voor jou de wekker gezet om te kijken of je wel wakker was omdat je straks naar het ziekenhuis moet, mocht er wat zijn, ik ben er voor je xxx mij Wat moet ik godsnaam doen, Niet reageren? Boos terug reageren? Lief terug reageren... Ik weet het ook allemaal niet meer hoor!! Hehehehe sorry voor mijn lange verhaal
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Klinkt een beetje apart allemaal. Wonen jullie ver van elkaar? Ik zie alleen sms en MSN in je posts, maar geen dates of wat dan ook. Bellen jullie wel es? Is wat directer dan MSN... OT: Mijn nichtje is lief, maar ook wel een beetje een mutsje Leuk weekend gehad, dat dan weer wel
|
|
|
|
@Lievemeid, Het is wel erg herkenbaar, ik heb dat ook met een vriendje gehad.
Ik werd aan mijn kaak geopereerd, mijn ouders gingen een week op vakantie en hij zou een paar dagen langs komen, en opeens kon die niet meer. Ik heb hem ook gedumpt, en nooit spijt van gehad. Er zijn genoeg leuke mannen op de wereld, persoonlijk was ik na zijn sms nog een stapje verder gegaan en had ik terug gestuurd: er zijn genoeg mannen waarbij ik meer krijg dan bij jou. Maar dat ben ik ![]() Hoe dan ook, kies voor jezelf. Denk je dat je nog gelukkig kunt zijn met hem? dan moet je het misschien nog een kans geven en het afschrijven als een foutje. Ben je er helemaal klaar mee (zou ik zijn) dan zou ik idd heel hard gaan hollen ![]() Wat je ook kiest, sterkte..
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wel klote zeg allemaal. Zeggen dat iemand zeurt en niet moet aanstellen vind ik een stap te ver gaan. Je vriendje moet op een gegeven moment zich wel kwetsbaar gaan opstellen, gaan luisteren en een open houding aannemen richting jou. Anders leidt het gesprek tot niks. Op een gegeven moment heeft dat negeren ook geen zin meer. Ik wel gemerkt dat zo'n sleur zoals deze veel kan kapot maken. Zonde. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Dit is geen volwassen relatie en ik denk dat je hier in de toekomst meer energie mee kwijt bent dan dat het je oplevert.
|
|
||
|
Citaat:
? Maar je hebt gelijk hoor.Ik zou doodmoe worden van zo'n relatie waarin je voortdurend tegen elkaar aan het vechten bent, in plaats van het gewoon met elkaar relaxed te hebben. Zoals Dott zegt; als je nog echt met hem verder wilt en denkt dat dit een incident is (in plaats van een patroon dus, waar t meer op lijkt), zou ik een heel goed gesprek met hem aangaan zonder kinderachtig gedoe of machtsspelletjes. Maar als je gevoel zegt dat je weg wilt rennen, is het aan te raden om dat serieus te nemen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) en dat hij met iemand in zijn hoofd zit waarvan hij niet weet wat hij er nu mee moet... Maar hij heeft me wel uitgenodigd om een nieuwe D&D te starten vrijdagavond bij hem en zijn huisgenoot thuis, dus dat ga ik wel doen. Nieuwe mensen leren kennen + roleplayen de gexte!1
|
|
|
|
|
|
Sinds mijn liefje weer werkt is onze relatie zelfs nog fijner en gezelliger. We waren vrijdag allebei vrij en hebben er toen zo'n super heerlijke dag van gemaakt. Lekker lang in bed liggen, samen gaan shoppen. Mijn vriend is de beste persoon om mee te shoppen, beter dan wie dan ook. En we hebben samen het huis goed opgeruimd dus nu dansen we weer iedere dag in de woonkamer.
Het contact met mijn ex wordt ook steeds beter en beter. We zitten nu alweer bijna waar we zaten voordat hij die vriendin kreeg. Sinds het uit is is hij weer meer zichzelf en hebben we weer dagelijks contact in plaats van maar 1 keer in de week. Ik vind het heel fijn om te zien hoe hij nu veel beter in zijn vel zit nu het niet meer 'verkeerd' is om te zijn wie hij is. Ik heb ons contact echt gemist en ik ben heel blij dat onze vriendschap zelfs na al die jaren en zijn gekke (ondertussen gelukkig ex) vriendin gewoon goed is gebleven. Ik kan hem nog steeds midden in de nacht bellen als er iets is. Gister ook mijn collega waar ik me altijd aan erger geholpen met zijn inburgeringcursus. Wat hij wel niet allemaal moet weten! Het Nedelands blijkt ook een ontzettend moeilijke taal. Ik ben een half uur bezig geweest met uitleggen waarom in de zin 'Hij wacht de folders af' 'af' niet af betekent als in voltooid maar dat het onderdeel was van het wachten. Dat soort dingen komen helemaal niet voor in zijn taal. Maar sinds ik begrijp hoe moeilijk het voor hem is om gewoon mee te draaien kan ik iets meer geduld voor hem opbrengen. Maar ik erger me nog steeds vaak aan hem want hij zegt heel vaak dat hij het begrijpt en gaat dan iets verkeerds doen waardoor ik het op moet knappen en dus extra werk heb in plaats van gewoon toe te geven dat hij het niet snapt. Hij vind mij een beetje vervelend omdat ik altijd Nederlands tegen hem praat terwijl ik ook gewoon zijn moedertaal spreek. Maarja, ik heb ooit japans geleerd in het japans en ik leer nu gebarentaal in gebarentaal. Dus ik denk dat hij dankzij mij sneller Nederlands leert. Mijn andere collega's stappen allemaal over naar het engels als ze hem willen spreken. En daarom vind hij mij vervelend maar ook wel aardig. Maar nu ik hem heb geholpen met zijn inburgeringsding kan ik echt veel beter met hem overweg. Ik vind het sowieso al heel knap dat hij in zo weinig (6) maanden zo goed Nederlands heeft geleerd. Daar kunnen andere buitenlanders wel wat van leren. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ot: mijn lieverd is gewoon leuk en lief, hij was gisteren ook mee met een etentje met familie en het klikt echt heel goed <3.
|
|
|
Verwijderd
|
Het was inderdaad een beetje kinderachtig allemaal, dat geef ik toe!
Maar wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. Hij was afgelopen maandag nog hier, en was er niks aan de hand. Hij woont anderhalf uur van mij vandaan met de trein, Dus om even gemakkelijk heen en weer te gaan, dat is zo lastig. Maar goed, dat alles zo verliep via msn en sms, was omdat het zo uitkwam?... En hij er maar op doorging via de sms! Ik had hem kunnen bellen inderdaad, maar ik was zo boos vanacht dat ik het niet eens wilde! Ik bedoel, er worden mij allemaal dingen verweten, en ik moest niet zo zeuren en me niet zo druk maken om dingen. Dit is de allereerste keer dat hij zo tegen me uitgevallen is, dat ik er zelf helemaal van schrok.. Ik had ook tegen hem gezegd dat ik hem helemaal niet herkende zo...alsof ik een vreemde voor hem was. en dat hij cool en kill overkwam, Maar dat was uiteraard niet zo, volgens hem. En het liefst zou ik weghollen...Maar ik weet dat ik daar ook niks mee op zou lossen. Ik zal vanavond maar eens even bellen, en eens kijken wat hij te melden heeft! En we zien wel wat daaruit komt! Bedankt mensen!, ik moest het gewoon even van m'n hart vanmorgen haha! Ik ben er nog beduusd van allemaal! Thanx! |
|
|
|
|
@ tuttebel: wat spannend, maar superleuk!
![]() Ot: Ha, ja, nou, ja, ik ben een beetje verlegen geloof ik, maar ik ben vooral echt superblij dat het weer zo goed gaat. We zijn afgelopen weekend in een héél duur hotel geweest met twee keer héél duur uit eten en het was echt het beste weekend sinds tijden, er is geen onvertogen woord gevallen. Ik geloof dat we er allebei weer een beetje aan beginnen te wennen, dat wij weer wij zijn, dat wat er was nog bestaat na het afgelopen halfjaar. En ik weet prima dat we er nog niet zijn, maar het wordt wel steeds makkelijker. Het was zo fijn om gewoon de hele dag bij hem te zijn, te zwemmen, te lezen, in bed te liggen, een beetje rond te rijden, ... <3. Ik moet wel uitkijken dat ik hem niet weer op dat voetstuk plaats, al was het maar om ervoor te zorgen dat ik mij niet onder hem zet. En ik moet voor mezelf blijven zorgen. De muziek, de thee, de rust, de dingen die ik moet doen - als ik mij in m'n waarde laat, dan blijft het ook goed gaan tussen ons. Daar bestaat geloof ik echt een direct verband tussen. En hij vindt dat het goed gaat. Het kán wel.
|
|
|
|
@Tuttebel: wauw, wat gaaf!
@Kali: ik moet de anderen gelijk geven als ze zeggen, dat het verstandig zou zijn om professionele hulp te zoeken. Het is normaal dat je je rot voelt als een relatie stuk gaat, maar jezelf zo verliezen is niet goed. Maargoed, ik herken mezelf erin, dus mocht je willen pm'en, dan kan dat altijd Ontopic: het gaat op het moment niet zo lekker met me, maar hij is er voor me en dat is echt heel erg fijn. En ik heb m'n beste vriendinnetje afgelopen weekend weer even gezien en donderdag zien we elkaar weer. Dus das sowieso goed
|
|
||
|
Citaat:
Ja, ik heb hier wel dingen ingezien en hoe vrouwen werkelijk denken en voelen! En wat belangrijk is.Om gelijk ontopic te gaan: Negeer-gedrag doe ik al veel minder, ik communiceer iets beter en ik wil kleine brandjes sneller blussen (anders wordt het een grote brand). (Niet dat ik haar de hele dag ga bellen of sms-en, want loopt ze straks schrikbarend weg! ) Ik ga ook steeds beter in mijn vel zitten, dan wel door therapie, dan wel door dat we een goede doorstart maken met de relatie en omdat ik meer dingen op een rijtje in mijn werk, school en hobby.@Lievemeid: Opbellen, ''lief aanpakken'', dus niet gelijk in de aanval gaan, maar er echt proberen achter te komen wat hem dwarszit. Als hij dat niet wil, dan mag je best hardop zeggen dat jullie er beter mee kunnen stoppen, want om zo verder te gaan, werkt niet. (Over dat laatste: in theorie weet ik het prima, maar in de praktijk werkt het niet altijd bij mij )Als hij echt om je geeft en verder wil, dan durft hij echt een gesprek aan te gaan en zijn gedrag onder ogen te zien (ja, dat deed ik uiteindelijk wel omdat ik heel veel geef om mijn vriendin.) Ik ben benieuwd. |
||
|
|
|
|
Het is inmiddels zo lang geleden dat ik verliefd ben geweest (+4 jaar), dat ik me afvraag of ik ooit nog eens verliefd kan worden en op wie. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Het rondsletten is leuk en gaat ook niet onaardig, maar toch is stelt het helemaal niks voor bij een flinke crush.
|
|
|
|
Het ging best goed vandaag en toen zei iemand dat ze dit weekend nog best goed kon zien dat ik nog heel verdrietig ben en nu zit ik dus weer half huilend op de bank.
|
|
||
|
Citaat:
Vrijdag was ik redelijk aangeschoten en bijna zitten sletten met een jongen, maar toen ik hem zondag weer zag was ik echt zo blij dat er niks gebeurt was!
|
|
||
|
Citaat:
lol
|
|
|
|
De laatste tijd denkt ik ineens erg veel aan mijn ex. Ik denk dat ik nu gewoon weer de behoefte krijg aan de zekerheid enzo van toen. Vandaag kwam ik hem toevallig tegen en dan denk ik wel meteen weer ´nee´. Wel goed dat ik hem tegenkwam en dus nu weet dat mijn gedachten over hem echt nergens op slaan.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wat gaaf tuttebel
![]() Wintersport was veel te leuk, kan hier helemaal niet wennen. Maar ben wel een beetje in de war. Ik weet niet wat het was, hij heeft het iig voor elkaar dat ik 'm niet uit m'n hoofd kan krijgen. En das om meerdere redenen niet handig, vooral omdat ie m'n teamgenootje volgens mij veel leuker vond. Maar die is bezet, en zo af en toe hadden we ook momentjes... Hm. Eens bedenken hoe ik dit ooit kan aanpakken ![]() En met meneer hier is het stil. Heb hem niet gesmst of wat dan ook (had het veel te leuk om er ook maar aan te denken). Had wel een mailtje van 'm, maar daar heb ik gister ook een niet al te boeiend antwoord op teruggestuurd. De 'vervanging' is dus nog niet veel beter, maar vind het ergens wel fijn dat ik blijkbaar ook nog interesse in anderen heb. |
|
|
|
|
ik besefte me vandaag dat ik alweer bijna een half jaar heb met mijn liefje. De vorige 2 keer dat dit mij overkwam was ik lang niet waar ik nu ben. De eerste keer hadden we al uren gepraat over ons verdere leven, de tweede keer ging ik met een half jaar met de dude samen wonen. Altijd al helemaal huisje boopje beestje praten enzo.
Nu gewoon niet, we zijn relaxed samen, we hebben het wel eens over de toekomst maar vooral over wat we met ons leven willen, of over hoe we het gaan overleven als ik in Engeland zit. Het is zo veel meer relaxter, en ik heb nieteens zin in echt al huisje boompje beestje. Ik wil eerst studeren en een goede baan, en hij wil ook echt zijn studie gaan afmaken. We zijn zo heerlijk samen, zo veel rust. Ik sta echt helemaal verbaasd over hoeveel zelfstandiger ik nu geworden ben dit schooljaar, gewoon helemaal tot rust met mezelf.... damn XP |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |