Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2010, 17:00
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Ik vraag me dus af hea. Je gaat naar de wc en je merk ineens shit in ben ongesteld en je hebt niks mee en je vrienden ook niet bv. Waarom hebben ze niet in elke wc een soort van condoom automaat voor tampons/maandverband. Als ze in de mannen wc meestel comdoom automaten neerzetten waarom dan niet bij de vrouwen een tampon/maandverband automaat. dat je bv voor 50 cent 2 tampons kan kopen. Dat moet dan ook nog wel winst maken denk ik??
Wie is het hiermee eens. En wie werkt er ergens voor zo'n bedrijf om dat eens voor te leggen als idee en dat we dit dan hopelijk terug gaan zien in de meisjes wc's
Oud 29-03-2010, 17:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat zie je toch wel vaak op scholen en in restaurants enzo? Zelf zorg ik dat ik altijd wel iets bij me heb in mijn tas en op mijn werk heb ik ook gewoon wat liggen enzo. Op een gegeven moment ben je ook regelmatig ongesteld en dan weet je wanneer je het moet worden zodat je er rekening mee kan houden. Zelf slik ik al jaren de pil en weet ik op welke dag het komt en die dag draag ik gewoon voor de zekerheid een inlegkruisje.
Oud 29-03-2010, 17:24
Volk
Volk is offline
Eh... Dat bestaat al hoor. In vrijwel alle openbare plaatsen staat er wel zo'n automaat. Maar je moet eerder rekenen op 1,50 voor 3 tampons.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 17:25
gurl19
gurl19 is offline
Dat bestaat idd al, maar zal wel geen markt voor zijn omdat overal te doen.
Maar ik heb eigenlijk in elke tas wel een tampon bij me. En anders zou ik wc papier in mijn string doen, en snel iets kopen of ophalen of iets dergelijks!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 18:30
Volk
Volk is offline
Ik kan me zelfs geen plaatsen bedenken waar die automaten niet hangen... Volgens mij hangen die echt in elke kroeg, museum, school, bioscoop, station, friettent...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 19:20
Lotte^^
Lotte^^ is offline
ik zie die automaten ook vaak zat hangen, maarja nog nooit gebruik van gemaakt, weet ook altijd wel wanneer ik ongesteld ben en anders zou ik ook gewoon ff wat wc papier pakken en gelijk door naar de supermarkt gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 20:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In mijn school hangt niks hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 22:31
wup
wup is offline
Op elke school waar ik opgezeten heb, hadden ze die automaten ook. Nog nooit gebruik van gemaakt, ik heb ook in elke tas wel wat tampons slingeren.

Vind het ook altijd grappig hoe elk lichaam weer anders werkt. Ik word het nooit 'ineens', maar heel geleidelijk, zoals het ook aan het einde is zeg maar, dus ik kan het altijd nog wel een dag of 2 met wc papier redden
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 08:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zie meer plekken waar die dingen niet hangen dan wel. Maar je hebt als meisje denk ik wel de verantwoordelijkheid om altijd iets bij je te hebben, gewoon voor de zekerheid. Één keer was dat niet zo. Of eigenlijk twee. Toen had ik één keer gewoon een laagje wc-papier gebruikt en een andere keer mocht ik bij iemand anders lenen. Maar als je gewoon zorgt dat je altijd (of in elk geval rond die tijd van de maand) iets van maandverband bij je hebt hoef je je toch geen zorgen te maken?
Oud 30-03-2010, 11:17
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik kan me zelfs geen plaatsen bedenken waar die automaten niet hangen... Volgens mij hangen die echt in elke kroeg, museum, school, bioscoop, station, friettent...
Ik weet dat die apparaten bestaan, maar ken nauwelijks plaatsen waar ze ook echt hangen eigenlijk..

Maar goed, de meeste vrouwen kennen hun eigen cyclus wel, waardoor ze al voorbereid zijn. Daarbij kondigt het zich bij sommige vrouwen ook wel aan, bijv. door buikpijn of rugpijn.
En mensen met een minder regelmatige cyclus kunnen gewoon een tampon of maandverband voor de zekerheid in hun tas stoppen. Ik heb zelf ook in mijn werktas een etuitje zitten voor als ik het toch een keer vergeet mee te nemen.
Oud 30-03-2010, 13:01
Verwijderd
Altijd zorgen dat je iets bij je hebt? Of inderdaad een wc papiertje gebruiken, en zo snel mogelijk ergens tampons/maandverband zien te halen

En ik moet ook zeggen, dat ik die dingen bijna nergens zie hangen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 14:39
Verwijderd
Ik heb die apparaten alleen op mijn middelbare school zien hangen (en dan ook maar in 1 wc, dus niet overal) en in 1 bioscoop, verder nergens. Ik weet dat ik het toen echt belachelijk duur vond. Ik heb zelf eigenlijk altijd een tampon in m'n broekzak zitten (in zo'n mini-zakje, past precies ) en in m'n tas ook. Die automaten vind ik wel een goed idee, maar ik heb zelf dus altijd wel iets bij me, dus zou ik die automaten niet gebruiken, maar stel je voor dat je 't toch vergeet, dan is het wel heel fijn als back-up... ik denk alleen dat er heel weinig gebruik van wordt gemaakt, dus dat het zich niet loont voor bedrijven om het op te hangen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 15:23
Miss<3
Miss<3 is offline
Ik vind het ook wel een goed idee
en bij mij op school hangt er ook geen... ik ben er eigenlijk nog maar heeeel weinig tegengekomen...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 00:56
Lisanne
Lisanne is offline
Bij ons op school hebben we wel zo'n 'condoomapparaat' voor tampons, maar dat is belachelijk duur (2 euro voor 2 tampons ).

Laatst gewijzigd op 06-04-2010 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 12:25
Verwijderd
Ik zou het zeker kopen, helaas hadden ze dat niet overal en werd ik het plots dus toen was het improviseren met toilet papier
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 13:19
Verwijderd
Ja of je stopt gewoon standaard 3 tampons in je tassen, voila, probleem opgelost.

En bovendien hangen er heel veel van zulke apparaten in openbare gelegenheden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 14:48
ninicool
ninicool is offline
nou ik was het al op mijn 8ste dat is geen pretje
Reageren

Regels voor berichten