Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij gelijkspel winnen de wolven idd. Daarom moet NU de wolf eruit. Want als er nu een dorpeling of verrader wordt opgehangen, eet de wolf een dorpeling/verrader, en dan is het gelijkspel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit is wel leuk bedacht maar je hebt maar het halve stemlijstje overgenomen. Tink* -Archont -Absinthe -kleinepierik -N00dles -Leif -Wammus Kleinepierik -Heksjuh -Musiquefreak -Dott Archont -Femke Sjekkie Leif -sann -JasperJD -grl -Tink* -testout.com Dit is het hele stemlijstje. En daaruit is af te leiden dat jij prima de verrader kan zijn en zijn stem gedekt kan hebben. Klooien met stemlijstjes is niet slim want ik heb ze gemaakt dus ik weet hoe ze eruit zien ![]()
|
Verwijderd
|
Hm Femke zegt idd dat Heksjuh op Tink heeft gestemd, maar ze stemde op kleinepierik.
Maar als Femke verrader is, is grl de wolf....:\ Ik denk dat Femke een laatste wanhoopspoging doet om de aandacht op grl te vestigen, m.a.w. de verrader opofferen om zelf in leven te blijven. Ik blijf maar vasthouden aan mijn stem, maar ik sluit niets uit :\ |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik bedoel eigenlijk in jullie posts. Halve stemlijstjes of verkeerde stemlijstjes gebruiken om je theorieën te ondersteunen. Terwijl je de meeste informatie krijgt (en ook de sterkste theorie hebt) als je naar de volledige (en correcte!) stemlijstjes kijkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Omdat de wolf anders zichzelf vermoordt door te eten. En hij is verplicht te eten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als jij het altijd al goed hebt gehad, is het grl dus niet. Femke heb je aangestipt als slechterik. En grl is een geniale slechterik geweest, want niemand had iets door. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
3. Als er nog één wolf en één dorpeling over zijn, zijn de wincondities als volgt:
- Eetronde: de wolf wint, want deze eet de dorpeling. - Hangronde: gelijkspel. Waarom? Door het verplichte eten wordt de wolf gedwongen voor zijn eigen ondergang te zorgen. Voor de dorpelingen gaat dit niet op, omdat zij de wolf hadden kunnen hangen. Het lijkt ons niet eerlijk als een dorpeling wint, omdat een wolf iemand moet eten. Gelijkspel is de meest eerlijke oplossing. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|