| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Supergoed gespeeld dames! En stiekem ben ik altijd een beetje voor de wolven, dus hoera!
Jammer dat ik er zo vroeg uitging, maar ach, het is niet anders . Spelleiders bedankt voor de vermakelijke verhalen! Andere vraag: Archont en ik hadden een beetje bedacht dat we het volgende spel wel wilden leiden, mag dat als hij een rode kaart heeft? |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar leuke verhalen spelleiders |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet wel zeggen dat ik alle wolven goed had in mijn lange post, jullie wolfjes moeten hem toen geknepen hebben
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij speelde ook vreselijk raar, slecht en dom, daarom werd je verdacht. Wammus zat ik behoorlijk naast ja en over grl maar nog niet te spreken. Feit blijft dat ik de wolven eruit pikte Maargoed het is een spelletje testout.com. Sann, Absinthe en grl enzo hebben in dit spel ook een hekel aan me (en daarbuiten niet zo volgens mij )
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, klopt.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Maar om nou met argumenten aan te komen als: ''wammus is niet slecht want dat heb ik gechecked omdat hij met mij samenwoont''. Ja daag dan wordt ja a. verdacht en b. is dit gewoon een idiote reden.
Dus mijn volgende stelling: ''Moeten stelletjes als ze blijkbaar het niet uit elkaar kunnen houden nog wel samen meespelen aan het weerwolfspel met 2 accounts''? |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet het niet weer gaan overdrijven Martino. Ik heb dit ook zo snel mogelijk weer gewijzigd. En het bevatte bijna geen info. Enkel bleef jij op je welbekende strepen staan. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Sta mij toe je geheugen op te frissen. ![]() De post in kwestie: http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=30193026#post30193026 Tink* heeft deze post moeten aanpassen, dat heb jij niet gedaan. Daarnaast weet jij heel goed dat het niet mag. De aankondiging in het topic: http://forum.scholieren.com/showthre...9#post30193759 Daarnaast is er ook een pm verstuurd. Verder heb je toen op geen enkele wijze bezwaar gemaakt tegen die waarschuwing. Als je er pas nu bezwaar tegen gaat maken ben je toch echt te laat. Ik ga die discussie ook niet voeren. Het enige dat relevant is dat je een waarschuwing had staan, en dat wist je.
|
|
||||
|
Citaat:
Goed, dat is dus niet meer relevant. Conclusie: normaal gesproken vervallen waarschuwingen na het spel. Soms kan daar een uitzondering op gemaakt worden als de betreffende overtreding zwaar genoeg is. Overigens ben ik voor een rode kaart voor Archont; dood blijft dood, ook al meen je zo zeker te zijn dat het afgelopen is en al wil je nog zo graag je gelijk halen. Je verkloot het spel door je er te vroeg mee te bemoeien. Dat geldt ook voor enkele van de laatste spelers; die hadden zich ook wel in mogen houden tot het spel daadwerkelijk afgelopen was. Gezien de uitslag had het nog zowel gelijkspel, als winst voor de wolven kunnen worden. Het is vaker voor gekomen dat mensen gaan twijfelen of fouten maken. Citaat:
Citaat:
)
|
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, ik kan mij niet herrineren dat ik zoiets met opzet heb gedaan hoor. Wat heb ik dan getypt? |
|
|
|
||
|
Citaat:
Het lijkt me alleen niet de bedoeling dat je onder je rode kaart uit kunt komen door te gaan spelleiden. {grmbl, vergeten dat ik nu onder dit account zit: dit namens VeGs}
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Als er een dorpeling, een evilziener / verrader en een wolf over zijn en de wolven moeten eten, is het nog niet gezegd dat de wolven winnen, hoor.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vroeg mij echt af of ik nog communicerne met weerwolven ja omdat ik dat nog nooit eerder had gedaan. Daarnaast heb ik misschien per ongeluk gedaan ja. ![]() Dit is een heel andere vergelijking, dit spel was al over na half 9. En dan moet je niet komen met het feit dat femke sjekkie spontaan alzheimer krijgt en niet meer weet dat grl verrader is. Jahoor. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed. Mensen, het gaat om de lol van het spel, als die twee willen spelleiden, laat ze lekker doen, dan zijn ze ten minste enthousiast.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar je telt de geliefden, verrader en evilziener nooit mee aan de kant van de dorpelingen, maar wel als spelers. Dus in de situatie die jij noemt, zijn er nog drie spelers, waarvan één wolf, één dorpeling en één die niet mee telt. Omdat er drie spelers zijn, moet er gegeten worden. De gelijkspel-conditie geldt pas als er twee spelers over zijn. |
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat Tink* het verwijderd heeft was misschien het geval dat ik niet continu online ben. Maar Martino kickt wel op regeltjes. Ik doe in elk geval de komende spellen niet mee in de vorm van speler of spelleider. Dan zijn alle partijen tevreden Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() (en dit klinkt zeikerig, maar geloof me, er zijn al 20 discussies over dit onderwerp geweest en wie wanneer precies wint. )
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ach je zat me te beschuldigen dat ik toen ik wolf was ik jou netjes pm'de met de vraag of ik nog wel info mocht leverne via pm. Ik wist het niet zeker en mijn medeweerwolven ook niet en anders ga ik dat niet navragen. En als je daar al een heikel punt van gaat maken terwjil ik gewoon netjes naar jouw heilige regeltjes vraag moet je niet ineens proberen dit neer te zetten als ''valsspelen''.
Want dat slaat nergens op. Nogmaals, ik zou voor de vorige keer best perongeluk wel iets anders hebben gepost. En blijkbaar vindt de huidige spelleider dat ik nu ook fout zit. (het spel is nog niet afgelopen hoor). Dus dan schors je mij maar. |
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|