Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Da's weer het nadeel van een vetpercentage van 1%
![]() Ik als 99%bloed Noord-Hollander spreek alleen Latijnse talen of Nederlands, niet een woord als combat laarzen, dat woord is er ook goed genoeg in het Nederlands! Ik als Noord-Hollanders ga die term zelden of nooit gebruiken ![]() O o, regionalisme speelt op ![]() Ik weet nog dat ik vorig jaar eens naar een soort van gothfeest was met wat alternatieve vrienden, allemaal alternatievelingen, ik daar met mijn gewone kloffie... |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
'Gevechtslaarzen' of 'soldatenlaarzen' zouden een betere barbarisme voor combats zijn mijns inzien.
Maar goed, dit is het lifestyle forum en niet letteren. ![]() Goths zijn doorgaans -zeker vandaag in de Benelux- heel tolerant naar wat mensen die er anders (of hier dus juist normaal) bijlopen betreft. Zolang die 'anderen' er geen termen die slaan op het syndroom van dawn naar gaan slingeren uiteraard. Zo heb ik ook vrienden die tot andere subculturen n varia behoren. ![]() Ik ben geboren in een late hittegolf, ik denk dat dat ook beetje meespeelt. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik voel mij eerder een soort New Waver of 'Dark Waver' om eerlijk te zijn. ![]() Je hebt soorten en je hebt soorten in de grote verenigde zwarte scene. Ik ken er met extreem goede smaak en ik ken er met afschuwelijke wansmaak. Zeker als je er ook nog eens de grote metalscene bij gaat sommeren, ben je over een héél heterogene groep aan het praten. (Louter zwart-wit bekeken heb ik bij metal altijd het gevoel dat de mense nmet smaak naar doom en black luisterden en de mensen zonder smaak naar metalcore en nu; maar dat is misschien wel té bekrompen benadert... ![]() Ik noem mijn kledingstijl zelf eigenlijk het liefst gewoon 'artistiek' evenwel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hou nu eenmaal van een strakke neo-gotische blik en volgens mij heb ik ook het recht daarvan te houden. ![]() Ik ben gewoon aan commentaar, valt mij alleen vaak op dat de mensen die het meest commentaar geven, vaak zelf ook het minst met commentaar gediend zijn. Geen verwijt aan uw adres hoor, eerder een algemene ervaring... |
![]() |
||
Citaat:
note though: deze drang tot aanschaf van een kek rokje heeft niet zoveel van doen met FA's opmerking - al ben ik het ermee eens - maar meer met mijn algehele shopverslaving en het feit dat ik al enige maanden een pencil skirt verlang. @ FA: amusant overigens, dat relaas over goffiks. ik ga er maar niet op in om te voorkomen dat dit topic verzandt in een zoveelste gothic discussie EN WEER GESLOTEN WORDT ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Fotototopic! Verwijderd | 500 | 16-08-2008 12:15 | |
De Kantine |
Bonga is jarig Bongalientje | 29 | 13-11-2007 09:57 | |
ARTistiek |
[photos]end of the universe Verwijderd | 22 | 14-12-2003 12:53 |