Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
heet manvolk mag zich aanmelden!

maar wel tegen roddelende & wellustige vrouwen kunnen
Ik vrees alleen dat de vrouwen het over menstruatie gaan hebben en dan zitten mannen daar bij met een doodgeslagen biertje...
Advertentie
Oud 31-03-2010, 13:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja typisch Alias. Ik ben er ooit naar eentje van ze geweest omdat ik toen lustrumcommissie deed. Maar goed, ik ga er nooit meer echt heen. Ik hoorde wel dat het in club Lux wordt gehouden, dat is wel een mooie toko geworden
Ja. Er zijn ook heel vaak dingen waar ik heen wil waarover ze dan 3 dagen vantevoren een e-mail sturen. Irritant
Oud 31-03-2010, 13:49
Verwijderd
Citaat:
fietste jij rond 1 uur op de amsterdamse straatweg richting stad?
Vandaag? Nein Gisteren, Ja!
Oud 31-03-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Vandaag? Nein Gisteren, Ja!

ik was er van overtuigd dat jij het was

edit; het was vandaag dus.
Verwijderd
Citaat:
Ik vrees alleen dat de vrouwen het over menstruatie gaan hebben en dan zitten mannen daar bij met een doodgeslagen biertje...
Rationeel
Rationeel is offline
hmmmm volgende week de hele week een a6+tankpas in mijn bezit, misschien ga ik ring utrecht weer eens onveilig maken
Oud 31-03-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:

ik was er van overtuigd dat jij het was

edit; het was vandaag dus.
Je zult me vast een keer spotten aangezien ik in een zijstraat van de Amsterdamsestraatweg woon maar vandaag is het sociale quarantaine paper dag
Oud 31-03-2010, 13:52
Verwijderd
Ik ga maar eens even wat telefoontjes plegen.
Oud 31-03-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Je zult me vast een keer spotten aangezien ik in een zijstraat van de Amsterdamsestraatweg woon maar vandaag is het sociale quarantaine paper dag
Oud 31-03-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Wat dan?
moeilijk uit te leggen, denk er al zolang overna maar het gaat in tot de kleinste details en dat is vervelend, mocht ik iets willen afbeelden dan moet ik mezelf beperken

Je ziet het wel morgen of wanneer ze het plaatsen
Oud 31-03-2010, 13:55
Verwijderd
Ik heb veel zin om dit topic met een zinvolle mededeling aan te vullen, maar ik weet er geen! Wat ben ik soms toch een koekwaus hè
Oud 31-03-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
hmm jammer. ik heb geen idee wie mijn huisarts is eigenlijk. ik heb me 6 jaar geleden ofzo wel laten inschrijven bij eentje in delft, maar ik heb er verder nog nooit contact mee gehad ofzo
dat weet je verzekering wel als het goed is! Op zich wel handig om op z'n minst te weten wie het is
Oud 31-03-2010, 14:22
Verwijderd
Lekker weer
Oud 31-03-2010, 14:38
Verwijderd
ik heb nog nooit groot getypt hier op het forum
Oud 31-03-2010, 14:38
Verwijderd
en ik kan geen einde voor mijn verhaal verzinnen, zoals ALTIJD. ik laat de mensen gewoon altijd doodgaan maar ik weet nog niet op welke manier ik hem dood laat gaan.
Oud 31-03-2010, 14:42
Verwijderd
Zelfmoord?
Oud 31-03-2010, 14:43
Verwijderd
ohja nee er zweeft iets in de lucht al een paar pagina's lang, een soort grote zwarte bol maar ik weet nog niet wat en hoe
Oud 31-03-2010, 14:43
Verwijderd
Dat had je misschine beter eerst kunnen bedenken :')
Oud 31-03-2010, 14:44
Rationeel
Rationeel is offline
de persoon veslikt zich in zijn mondharmonica
Oud 31-03-2010, 14:45
Verwijderd
Citaat:
beter in zijn piano

Ecnelis, hoe heet jij eigenlijk?
Oud 31-03-2010, 14:46
Verwijderd
Citaat:
ohja nee er zweeft iets in de lucht al een paar pagina's lang, een soort grote zwarte bol maar ik weet nog niet wat en hoe
hij wordt een zwat gat ingezogen
Oud 31-03-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
pagina's drama, pagina's lang zwaarmoedigheid en dan stikken in je mondharmonica dat klinkt nog best leuk. Ik zat er ook aan te denken, een paar seconden, om die bol gewoon opeens hop, uit de lucht te laten vallen, zo, dat die man geplet wordt maar dat is ook zo meh
Oud 31-03-2010, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Dat had je misschine beter eerst kunnen bedenken :')
zo werk ik niet, was dat maar waar
Rationeel
Rationeel is offline
moraal: je kan proberen te benden wat je wilt, maar de wegen van het leven zijn allemaal onveranderlijk recht; van geboorte naar de dood
Verwijderd
Citaat:
hij wordt een zwat gat ingezogen
ja was ook een optie, of hij kruipt er zelf in met een ladder.
Oud 31-03-2010, 14:49
Rationeel
Rationeel is offline
ik had auteur moeten worden.
Verwijderd
Citaat:
moraal: je kan proberen te benden wat je wilt, maar de wegen van het leven zijn allemaal onveranderlijk recht; van geboorte naar de dood
gezellig, vooral de combinatie tussen benden en de mondharmonica is een leuke taalkundige vondst die alleen de bluesliefhebber gaat vinden!
Verwijderd
de bol is een portal en hij mag zijn leven opnieuw beginnen en/of komt in een andere dimensie terecht en kan daar een frisse start maken. Of is dat te blij?
Oud 31-03-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
beter in zijn piano

Ecnelis, hoe heet jij eigenlijk?
ik twijfel tussen twee namen dus hou het maar op ecnelis!
Oud 31-03-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
de bol is een portal en hij mag zijn leven opnieuw beginnen en/of komt in een andere dimensie terecht en kan daar een frisse start maken. Of is dat te blij?
ik zat er meer aan te denken om weer een zelfmoordenaar naar het huis toe te sturen. Mmm cirkels!
Oud 31-03-2010, 14:51
Verwijderd
de bol blijkt helemaal niet zo hoog in de lucht te hangen, hij was gewoon ver weg. Ineens loopt de hoofdpersoon er toenk tegenaan en krijgt een hersenbloeding.
Verwijderd
het is jammer dat ik zo'n waardeloze verhalen schrijver ben, ik ben nogal van het 'ja dit vind ik een leuk beeld, oh dit is intrigerend, ja, dit kan ook, oke ik wil ook nog een zwevende man in het verhaal, ja het huis mag krimpen, mmm, een zwarte bol, KUT IS DIT NOG VOLGBAAR???'
Verwijderd
Citaat:
ik twijfel tussen twee namen dus hou het maar op ecnelis!
yesh! Ik dacht dat ik de enige was die ook nooit weet welke naam ik moet zeggen
Verwijderd
Citaat:
de bol blijkt helemaal niet zo hoog in de lucht te hangen, hij was gewoon ver weg. Ineens loopt de hoofdpersoon er toenk tegenaan en krijgt een hersenbloeding.
ik moest hardop lachen
Oud 31-03-2010, 14:52
Verwijderd
ik denk dat ik het gewoon op het oude plan houd en dat ik de bol de man laat halen
Oud 31-03-2010, 14:53
Verwijderd
maar ik vind het wel bijzonder prettig en interessant om met jullie te brainstormen
Oud 31-03-2010, 14:53
Verwijderd
Misschien is die bol de geest van zijn dode vader!
Oud 31-03-2010, 14:54
Rationeel
Rationeel is offline
hmmm of die bol is stiekem een higgs-deeltje!
Oud 31-03-2010, 14:54
Verwijderd
nee ik heb al iets teveel verhalen gemaakt over dode vaders
Oud 31-03-2010, 14:55
Verwijderd
Ik moet ook weer eens een verhaal schrijven! Op de basisschool had ik duizend fantasie en op de middelbare school deed ik elke verhalenopdracht uit het Nederlands lesboek (al waren die helemaal niet verplicht) en deed ik elk kwartaal de verhaalwedstrijd uit de lemniscaatkrant en elke maand een verhaal voor de schoolkrant naar aanleiding van het thema van die schoolkrant. Maar ik kan dus niet meer zelf een onderwerp bedenken, ik kan alleen nog opdrachten en thema's uitwerken .
Hebben jullie geen thema voor me? Graag ook zeggen hoeveel a4 het moet zijn
Oud 31-03-2010, 14:56
Verwijderd
Die bol is de geest van John Lennon!!
Oud 31-03-2010, 14:58
Verwijderd
dat is de enige optie die ik nog niet eens wil overwegen etmakas
Verwijderd
de bol is van rottend kaas
Verwijderd
Citaat:
pagina's drama, pagina's lang zwaarmoedigheid en dan stikken in je mondharmonica dat klinkt nog best leuk. Ik zat er ook aan te denken, een paar seconden, om die bol gewoon opeens hop, uit de lucht te laten vallen, zo, dat die man geplet wordt maar dat is ook zo meh

het bewustzijn van de man wordt in de bol gezogen, zijn lichaam verlamd en jaren in een ziekenhuis totdat de bol hem weer uitspuugt en daar is hij dan!
Oud 31-03-2010, 14:59
Verwijderd
Citaat:
de bol is van rottend kaas
want het is de maan! en het is te warm op aarde.
Oud 31-03-2010, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik moet ook weer eens een verhaal schrijven! Op de basisschool had ik duizend fantasie en op de middelbare school deed ik elke verhalenopdracht uit het Nederlands lesboek (al waren die helemaal niet verplicht) en deed ik elk kwartaal de verhaalwedstrijd uit de lemniscaatkrant en elke maand een verhaal voor de schoolkrant naar aanleiding van het thema van die schoolkrant. Maar ik kan dus niet meer zelf een onderwerp bedenken, ik kan alleen nog opdrachten en thema's uitwerken .
Hebben jullie geen thema voor me? Graag ook zeggen hoeveel a4 het moet zijn
Een verhaal over hoe de lente de lente niet is. De krokusjes krimpen in en de bomen vallen uit elkaar en de babyeendjes eten hun ouders op, of zo. Drie A4.

Hoi allemaal ik ga Dexter kijken want ik heb het koud en ben gefrustreerd.
Oud 31-03-2010, 15:00
Rationeel
Rationeel is offline
dexter
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben nu hooked aan entourage, dat is wel lollig
Verwijderd
Stellen jullie je ook wel eens voor dat de maan door een enorme meteoriet dichter bij de aarde wordt gestoten en daardoor te veel binnen het bereik van de zwaartekracht komt en daardoor op de aarde afkomt en daar dan zo overheen rolt en hoe dat er uit zou zien?
Verwijderd
De bol is een slapend oog dat wakker wordt, en loopt te klagen dat de hoofdpersoon in het verhaal eens ophoudt met zeiken. En dan prikt de hoofdrolspeler met een grote lans in het oog.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten