Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2010, 13:28
Verwijderd
Wat voor een hoofddeksels draag jij wel eens?

Ikzelf ben zot op hoofddeksels en mijn nieuwe favo is:

Een oude pilotenmuts

Verder veel verschillende hoofddeksels dus om daar over te beginnen, neuh dat hoeft niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2010, 13:32
sabrosa
sabrosa is offline
Draag als mn haar echt niet te temmen is voornamelijk mutsen, wollen warme mutsen of een baret.
Oud 31-03-2010, 14:00
Verwijderd
's winters buiten een muts maar dat is meer voor warmte. 's Zomers soms sjaaltjes in mijn haar en ik ga deze lente op zoek naar zo'n gehaakt mutsje (maar volgens mij had ik dat beter twee jaar geleden kunnen doen).

Laatst gewijzigd op 31-03-2010 om 14:08.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 14:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een hele shitload aan wollen mutsen, voor wanneer ik een badhairday heb (vaak dus).
De meesten zijn van die oversized afzak dingen, want daar kan ik me lekker onder verstoppen.
M'n favoriet op het moment is een zwarte met allerlei regenboogkleurige glittertjes erin.
Oud 31-03-2010, 15:35
Verwijderd
Zo'n vilten detective hoed als het regent, maar doorgaans ga ik zonder hoofddeksel door het leven.
Heb gevoelige hoofdhuid
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 15:46
LRS.
LRS. is offline
meestal zonder hoofddeksel, maar als me haar echt niet zitten wil dan doe ik nikepet, of een baseball pet op.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 17:55
Verwijderd
Ik heb wat petjes, gekregen van mijn ouders, maar die draag ik bijna nooit. Vroeger liep ik altijd met een zwarte fluwelen hoed op rond in school, wat vervelend was, was dat ik hem tijdens de les moest afzetten, ik protesteerde daartegen dat vrouwen hun hoed mogen ophouden, maar helaas. Dan heb ik nog een Slade-hoed met allerlei kleurtjes in patchwork, maar daar durf ik tegenwoordig niet meer mee over straat. Ik heb ook nog een zebra-gestreepte-cowboyhoed uit mijn tijd als hofdame en een tophat, gemaakt op maat in Engeland, die vooral voor larp en gothic feestjes dient.

En het hoedje van vroegâh:

Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 18:25
Verwijderd

2 jaar terug ondertussen al

De dame heeft de scene verraden, de heer links op de foto is verliefd op zichzelf en ikzelf heb mijn leven verkloot.
Maar we blijven samen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 18:35
Verwijderd
New era.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 19:37
silentbob
silentbob is offline
alleen 's winters heel soms een muts die ik afdoe zodra ik van mn fiets afstap

verder nooit wat

heb wel redelijk wat petten, maar die heb ik al jaren niet meer gedragen(gebruik een paar nu om wiet, longvloei en soms een zak snoep onder te bewaren)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 15:16
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Hmm koffie
Jij bent die rechtste dan, toch?

Ik draag soms een pet, maar dan moet ik m vanwege mn haar de hele dag ophouden
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 15:34
Volk
Volk is offline
Petjes, hoedjes, hoofdoekjes, mutsen.... Ik draag ze allemaal in allerlei verschillende soorten.

Offtopic: @Mutant: Ben jij dat? Uit jouw verhalen dacht ik altijd dat je afzichtelijk was. Maar je bent een mooie vrouw. En je hebt prachtige ogen!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 17:15
*oma*
*oma* is offline
Ik draag alleen in de winter een muts en verder draag ik niets op mijn hoofd. Ja, soms een diadeempje
Oud 01-04-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: @Mutant: Ben jij dat? Uit jouw verhalen dacht ik altijd dat je afzichtelijk was. Maar je bent een mooie vrouw. En je hebt prachtige ogen!
Offtopic: Dat ben ik ja ^^. En ik weet niet, ik doe dat niet express ofzo, maar ik weeg wel wat meer dan tegenwoordig dan op die foto's en overgewicht is zo not done volgens sommigen . Maar ik ben al 8,5 kilo kwijt! We komen er weer wel. En thanks! Mijn ogen ben ik idd trots op
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 20:09
Giles
Giles is offline
Ik ben wel een hoedenpersoon maar draag ze toch amper omdat het altijd zo warm is en je er een hoedenkapsel van krijgt. Ik heb wollen baretten, 'maffiahoedjes' (maar dan zonder wit lint), vissershoedjes (uit de altotijd), kruimeltjespetten enz enz.
Oud 01-04-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
kruimeltjespetten enz enz.
Oh ja die heb ik ook nog, 1 in bordeaux, gekregen, maar iets te klein en 1 van mijn opa gekregen <3 Maar die draag ik eigenlijk ook nooit.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 09:12
Verwijderd
winter muts bij teveel zon een pet (of als ik geen zin heb om mn haren te doen) en als ik in de keuken moet werken een bandana
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten