Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2010, 19:30
miseryboy
miseryboy is offline
Ik zou bijna medelijden met mezelf krijgen,

Ik heb zo veel pogingen gedaan maar het lukt niet!
Kan iemand helpen? Versier tips fsoow iets?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2010, 19:31
Verwijderd
Wat heb je precies al geprobeerd? Enkel zelfmedelijden hebben?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:36
miseryboy
miseryboy is offline
Citaat:
Wat heb je precies al geprobeerd? Enkel zelfmedelijden hebben?
Zelfmedelijden is mischien inderdaad overdreven.

Ik heb het ze gewoon recht in hun gezicht gezecht "Ik ben verliefd op je", Versieren, Gevraagd of ze mee naar de film wouden ofsoow.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Zelfmedelijden is mischien inderdaad overdreven.

Ik heb het ze gewoon recht in hun gezicht gezecht "Ik ben verliefd op je", Versieren, Gevraagd of ze mee naar de film wouden ofsoow.
'Ze' (meervoud)? Maak eerst eens uit voor jezelf of je op iemand verliefd bent.
Zoals jij het hier beschrijft is het net of je gewoon iemand moet hebben om je imago te versterken.
Of vergis ik me?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:42
miseryboy
miseryboy is offline
Citaat:
'Ze' (meervoud)? Maak eerst eens uit voor jezelf of je op iemand verliefd bent.
Zoals jij het hier beschrijft is het net of je gewoon iemand moet hebben om je imago te versterken.
Of vergis ik me?
Nou ik ben heel verliefd op eentje hoor, dat 'ze' ligt meer aan dat ik meerde malen verliefd ben geweest.

Ik ben niet zo'n jongen die beter imago nodig heeft ik vind et goed zoo lekker rustig weet je.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:47
Verwijderd
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:49
miseryboy
miseryboy is offline
Citaat:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
14 maar dat zij ik liever niet...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:52
Verwijderd
misery, ben je niet te kieskeurig, of te verlegen?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:56
miseryboy
miseryboy is offline
Citaat:
misery, ben je niet te kieskeurig, of te verlegen?
Voor wat? Om hier wat te zeggen of tegen een meisje?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 20:21
Verwijderd
Wel, een tip:

Als je een meisje graag ziet, ga er op een onopvallende manier heen en begin er mee te praten.
Praat over gewone dingen zoals school, je hobby's,...
Vergeet zeker ook niet af en toe iets te vragen als '... en welke hobby's heb jij?... ...en in welke klas zit jij...'
Als zij aan het praten is mag je ze ook vooral niet onderbreken. Meisjes hebben graag als je naar hen luistert, en ze hebben graag het gevoel dat iemand hen begrijpt.
Als je merkt dat je een aangenaam gesprek had, ga er dan meer bij staan. Zeg SOMS eens iets als '...maar jij kunt dat goed...' of zo.
Daarna kan je haar eens uit vragen.
En als het dan nog altijd klikt tussen jullie, vraag het dan eens aan.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 20:45
Verwijderd
Je bent pas 14, nu begint het pas
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 21:02
Verwijderd
Misschien moet je juist niet zo desperate doen en niet zomaar naar meisjes toelopen en zeggen: "ik ben verliefd op je." Of zomaar uit het niets iemand mee uitvragen. Dat is nogal vreemd namelijk (tenminste, dat zou ik denken).

Als je gewoon veel met iemand omgaat en haar leuk begint te vinden, dan kun je uiteindelijk echt wel merken of het wederzijds is. En zo niet, tja, shit happens.

Maar je bent pas 14 (ja, ik klink als een oud wijf ) dus niet teveel zorgen maken. Het komt allemaal nog wel.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Echt?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
juist niet zo desperate doen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 23:01
Akhlys
Akhlys is offline
Je straalt uit hoe je je voelt. Je komt nu nogal wanhopig over, dus straal je dat ook uit.
Misschien een tip om je eerst goed te voelen over je huidige situatie, je bent 14 ffs... Die meiden komen vanzelf wel
Oud 13-03-2010, 07:20
Verwijderd
ik begrijp je volkomen, het is idd kij moeilijk om een leuk meisje te vinden, en dan moet zij jou ook nog eens leuk vinden.

je bent nog vrij jong zover ik kan lezen, ikzelf ben 17 jaar en 11,5 maanden en heb pas sinds een paar weken zeg maar dat ik een meisje leuk vind. ik heb zelfs nog nooit gezoend, dus je bent heus waar geen uitzondering!

en onthoud, definitie van verkering/relatie is volgens het christendom 'het voorbereiden op een huwelijk' ik denk er zelf niet zo over, maar onthoud dit goed!

Ik zal je wat tips geven:

-Je moet geen meisje willen als 'prestige' object om stoer te doen ofzo, daar heb je niks aan, en kans is groot dat je als jongen erg veel gezijk krijgt.

-mocht een meisje je leuk vinden maar jij haar niet, zeg dat dan ook eerlijk, als je er een relatie mee aangaat worden de problemen alleen maar groter.

-stap niet zomaar ff op een meisje af die je leuk vind, gewoon beetje oogcontact maken, lachen naar haar, als zij dat terug doet heb je mischien wel raak, probeer dan op een of andere manier bij haar in de buurt te komen, zij zal dit ook proberen. Bijv. schoolpauze, gewoon met je pauzegroepje op 2 meter afstand van haar gaan staan, ze zal zelf ook wel contact willen, en naderhand gaat dat vanzelf.

-als een meisje je ineens toevoegt op hyves of msn is dit soms ook een teken dat ze je leuk vind!

-bouw rustig een vriendschapsband op, en je moet zeker niet te vroeg willen zoenen ofzo, zeker 2 maanden wachten, je bouwt zeg maar iets op, simpel voorbeeld: ik weet niet of je veel sport, maar als je een blessure oploopt moet je langzaam herstellen, ga je te vroeg sporten dan heb je veel pijn en kun je nog langer wachten voor je kunt sporten.

-praktijkvoorbeeld: leuk meisje van school dat ik weer via via kende, bij carnaval begon ik haar leuk te vinden, tijdje later had ze me ineens op msn toegevoegd, dag1: 2,5 uur gelult tegen elkaar, dag 2 ook 2,5 uur, en toen vroeg ze of ik de vragenlijst op d'r hyves wilde invullen, dat deed ik eerlijk. dus tsja daaruit bleek voor haar dat ik haar leuk vind. toenzij ik voor de grap: niet bang worden van de antwoorden, zij: waarom zou dat moeten? ik:kijk nou maar ik weer: wat vind je ervan? positieve kant of negatieve? zij: positief ik: dus je vind mij ook leuk? zij: ja. en nu wil ik eerst haar beter leren kennen voordat ik echt een relatie aanga.

-EN ONTHOUD alles moet in de relatie van 2 kanten komen, beide moeten het willen, anders houdt die relatie snel op!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 08:14
Volk
Volk is offline
Mijn ervaring is dat jongens van 14 nog echt jongens zijn en dus niet boeiend.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 11:03
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Sommige 15 en 16 jarigen ook, hoor! Ik mag zulke mensen jochies niet
Maargoed, vraag gewoon een netjes uitziend meisje of ze aank zaterdag middag zin heeft om wat te drinken ofzo. Wanneer ze geen sport ofzo heeft zegt ze like altijd ja, nog nooit overkomen dat ze nee zei. Nummers uitwisselen en pas bellen tot het moment zelf zodat jullie weten hoelaat/waar jullie moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 11:46
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
Citaat:
Jij hebt een jaar levens ervaring meer he?
ik trouwens ook..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 11:51
Afwezignummer2
Citaat:
ik trouwens ook..
1 jaar is nu nog veel verschil
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 17:03
keepdreaming
keepdreaming is offline
Ik had op een veertiende ook niet met een meisje. Het gebeurde wel eens dat ik een leuk meisje zag en er contact mee legde etc.. ging me redelijk goed af, maar bij de helft van de gevallen was het meisje toch niet zo leuk als ik dacht.. uiterlijk zeg niet alles hè!

Maar nu, ik ben ruim 15,5, en nu pas begint het bij mij met een meisje te klikken.. achja, alles op zijn tijd toch? Liever een goede, lange relatie.. dan uit wanhopigheid elk mooi meisje proberen te versieren

Nou weet ik niet of dit bij jou het geval is hoor, maar ik zeg het alleen maar even. Alles op zijn tijd!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde ermee dat verkering die je hebt als je 12 bent toch meestal niks voorstelt (en dat het ook niet erg is als je dat mist).
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 10:32
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Niet zoeken, dat komt allemaal vanzelf wel...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 19:28
Afwezignummer2
Citaat:
Niet zoeken, dat komt allemaal vanzelf wel...
Zoeken werkt anders goed hoor! Zeker dat dat het 10x makkelijker maakt!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Zoeken werkt anders goed hoor! Zeker dat dat het 10x makkelijker maakt!
Ligt er ook maar aan wat je wilt 'vinden'..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2010, 15:52
I C U
I C U is offline
Plus: bij zoeken krijg ik het idee dat iemand wanhopig graag wil en wanhoop is zo niet sexy...
Oud 21-03-2010, 14:17
Studerende
Studerende is offline
@ Misseryboy,

Maak je geen zorgen! Je bent nog maar 14 jaar hoor en hebt nog veel jaren te gaan. Ik ben zelf 20 jaar en heb ook geen echte vriendin (relatie) gehad, wel van die losse scharrels, is ook heel erg leuk!! Ik zou zeggen geniet gewoon lekker van je vrijheid, wees jezelf want dat is heel erg belangrijk.

Doe gewoon rustig aan, wees vriendelijk voor de meiden en ze komen vast en zeker vanzelf wel. Op zoek ernaar gaan kan maar doe het niet te intensief want dan lukt het je niet hoor. Ik heb het zelf ervaren dus jah! Wanneer een meisje jou leuk vindt dan merk je het vanzelf wel en dan zou je het best eens kunnen proberen.

Laatst gewijzigd op 01-04-2010 om 10:57.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2010, 14:39
jacobdb
jacobdb is offline
je moet je liefde niet zoeken, die moet je gewoon tegenkomen
Oud 27-03-2010, 14:41
Bodybuilder
Bodybuilder is offline
Klaag verdomme niet op je 14e kben 18 en mij lukt het ook niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 14:58
Boterhamworst
Boterhamworst is offline
Je krijgt ook niet zomaar een vriendin? Ik denk eerst dat je een "vriendschap" met zo'n meisje moet opbouwen, en dan nog eens proberen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 20:51
masss.
masss. is offline
Vooral niet op zoek gaan. Je komt je meisje vanzelf wel tegen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 21:10
Afwezignummer2
Boterhamworst, vooral niet een vriendschap eerst beginnen. Zo kom je nergens als jongen!
Relaties moet je verdelen, liefdesrelaties, vriendschapsrelaties. Als je van een vriendschap naar een liefdesrelatie gaat, is de relatie nooit zo spontaan als wanneer je vanaf het begin een liefdesrelatie start. Elkaar leren kennen doe je tijdens dat proces.
Dat niet op zoek gaan vind ik ook niet de geweldige tip, je moet ze juist aanspreken! Ergens en bij iemand moet het beginnen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 16:09
miseryboy
miseryboy is offline
Citaat:
Boterhamworst, vooral niet een vriendschap eerst beginnen. Zo kom je nergens als jongen!
Relaties moet je verdelen, liefdesrelaties, vriendschapsrelaties. Als je van een vriendschap naar een liefdesrelatie gaat, is de relatie nooit zo spontaan als wanneer je vanaf het begin een liefdesrelatie start. Elkaar leren kennen doe je tijdens dat proces.
Dat niet op zoek gaan vind ik ook niet de geweldige tip, je moet ze juist aanspreken! Ergens en bij iemand moet het beginnen.
Maar ik denk dan dat je wel meer durft, achteraf gezien dan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 17:35
Afwezignummer2
Juist niet, je kunt totaal niets verliezen, om maar een voorbeeld te noemen:
Er was eens een jongen, hij heette Afwezignummer2, en er was eens een meisje, genaamd Meisje. Zij waren echt geweldige vrienden, misschien wel de beste! Op een dag, kon Afwezignummer2 zijn gevoelens alleen niet meer beheersen, hij werd verliefd. En wat bleek? Meisje werd ook verliefd! En ze leefden nog lang en gelukkig, maar niet lang samen! Ze verlangden weer naar die tijd waarin ze weer alles tegen elkaar konden vertellen, waarin alles nog zeker was. Ach en wee, de relatie liep stuk. De vriendschap werd minder, maar ze waren blij dat ze weer gewoon vrienden waren.
Daarna nog eens geprobeerd, weer stuk. En dat is maar voorbeeld 1. Daarentegen, als je meteen begint met een liefdesrelatie zijn jullie veel verliefder en minder afhankelijk.
Vetrouw me nou maar, het is dan echt beter. Of je wilt het zelf overnieuw uitvinden
Daarmee zeg ik dus niet dat het niet kán, er zullen vast wel mensen zijn die een mooie liefde hebben met hun hartsvriend(in) waarmee ze al jaren de dikste maatjes zijn.

Woow, ik heb Meisje al lang niet meer gesproken, zo ff oproepen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 19:38
DBZ
DBZ is offline
Vent, ik heb het probleem dat ik nog nooit verliefd ben geweest Andersom btw wel natuurlijk
Btw, bijna de meeste relaties van mensen van jou leeftijf bestaan uit stoere jongens en sletjes en dat houdt niet echt lang stand Dus doe gewoon maar rustig aan
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 22:38
KingKong
KingKong is offline
Weetje gozer, het gebeurd gewoon. Opeens ontmoet je een meisje, of je hebt de ballen dat je naar een onbekend meisje toeloopt, je begint met haar te praten, je merkt dat je een klik hebt, jullie hebben het gezellig en bam, opeens ben je verliefd.

Daarna komen de onzekerheid gevoelen, vind zij mij wel leuk? Waarschijnlijk ben ik maar 1 van de 100 andere jongens. Waarschijnlijk ben ik gewoon maar een vriend. Maak je vooral niet te druk om dit soort dingen, verliefdheid controleer je niet, dat gebeurd! Dat kan dus ook gebeuren als je goeie vrienden bent. Ben vooral jezelf en laat merken dat je haar leuk vind, en wie weet wordt het dan wat.

Wat Afwezignummer2 zei, ga niet uiterst je best doen in het zoeken naar 'de ware', ga gewoon uit, ga naar feestjes, ontmoet chille gasten, ontmoet meisjes en wie weet ontmoet jij dan een meisje waar je smoorverliefd op wordt!

Don't worry be happy! En je bent nog jong man! Ik ben 15 en ik heb ook nog nooit een vriendin gehad, wel tegen genoeg gezegd dat ik ze niet wilde maar ook aangehoord dat de ander me niet wilde. Ik verlang ook naar een vriendin hoor, maar geniet gewoon van het leven man, maak je daar maar niet te druk om, die vriendin komt wel!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 08:22
Verwijderd
En je zit nu ook in de pubertijd dat zal ook zeker wel een rol hebben, ik ben ook geen type die snel iets durft te zeggen.
En die vriendin, dat komt echt wel! En soms is het ook echt wel fijn om niemand te hebben dan voel je je echt een stuk vrijer en zeker in de periode waar in je nu zit [school, pubertijd]. Ik zit op korfbal dat is jongens en meisjes gemengd. En er zit een meisje op die echt helemaal niets liet zien, en 1x op msn vertelde ze me alles. Misschien moet je ook gewoon zo proberen, het is maar een tip. groetjes Dylan
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 15:01
Verwijderd
Ik zou het toch wel gewoon in het 'echte leven' laten merken, anders kom je nogal over als een watje.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 15:13
Verwijderd
Jaa maar als je het niet durft.

en het is ook maar een optie
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 23:24
Daantjer
Daantjer is offline
dude, vriendinnetjes komen niet zomaar, daar heb ik nu ook last van, alles komt gewoon met zijn tijd, dat bewiijst zich keer op keer, en het gesprek beginnen is het halve werk
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 14:50
Afwezignummer2
Het gesprek goed beginnen is driekwart van het werk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 07:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
Juist niet, je kunt totaal niets verliezen, om maar een voorbeeld te noemen:
Er was eens een jongen, hij heette Afwezignummer2, en er was eens een meisje, genaamd Meisje. Zij waren echt geweldige vrienden, misschien wel de beste! Op een dag, kon Afwezignummer2 zijn gevoelens alleen niet meer beheersen, hij werd verliefd. En wat bleek? Meisje werd ook verliefd! En ze leefden nog lang en gelukkig, maar niet lang samen! Ze verlangden weer naar die tijd waarin ze weer alles tegen elkaar konden vertellen, waarin alles nog zeker was. Ach en wee, de relatie liep stuk. De vriendschap werd minder, maar ze waren blij dat ze weer gewoon vrienden waren.
Daarna nog eens geprobeerd, weer stuk. En dat is maar voorbeeld 1. Daarentegen, als je meteen begint met een liefdesrelatie zijn jullie veel verliefder en minder afhankelijk.
Vetrouw me nou maar, het is dan echt beter. Of je wilt het zelf overnieuw uitvinden
Daarmee zeg ik dus niet dat het niet kán, er zullen vast wel mensen zijn die een mooie liefde hebben met hun hartsvriend(in) waarmee ze al jaren de dikste maatjes zijn.

Woow, ik heb Meisje al lang niet meer gesproken, zo ff oproepen
Wat een onzin. Dat dat bij jou zo werkt betekent niet dat het zo werkt. Waarom zou je minder verliefd zijn, afhankelijker zijn en niet meer over dingen kunnen praten? Het vertrouwen is er dan juist al en als je dat opeens niet meer hebt en dus bepaalde dingen niet meer kan zeggen als je een relatie hebt met die persoon ligt dat aan het feit dat je niet weet wat een goeie relatie is en hoe je die in stand moet houden. Dat ligt aan de relatie en niet aan het feit dat je daarvoor vrienden was. Het is echt niet zo dat het beter is als je niet bevriend bent geweest van te voren. Ook al is dat bij jou blijkbaar wel 1 keer het geval geweest.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 08:42
Verwijderd
Citaat:
je moet je liefde niet zoeken, die moet je gewoon tegenkomen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2010, 18:21
RupertTM
RupertTM is offline
Doe maar rustig joh. Je bent nog maar 14, dat vriendinnetje komt wel als je ouder bent! Nu heb jij nog dat lekkere leven waarin je op de fiets naar je school gaat, in plaats van met de trein, bus, metro of je woont al op jezelf. Je kunt nog lekker voetballen met vrienden zonder dat je bang hoeft te zijn dat je die nieuwe van je eigen geld gekochte schoenen beschadigd, jij ligt nog lekker in bed te dromen van je eerste biertje in plaats van dat je in bed ligt te balen van dat laatste biertje want die was toch echt te veel.. Geniet van het leven, die relatie komt vanzelf wel!
Oud 03-04-2010, 18:49
Afwezignummer2
Citaat:
Wat een onzin. Dat dat bij jou zo werkt betekent niet dat het zo werkt. Waarom zou je minder verliefd zijn, afhankelijker zijn en niet meer over dingen kunnen praten? Het vertrouwen is er dan juist al en als je dat opeens niet meer hebt en dus bepaalde dingen niet meer kan zeggen als je een relatie hebt met die persoon ligt dat aan het feit dat je niet weet wat een goeie relatie is en hoe je die in stand moet houden. Dat ligt aan de relatie en niet aan het feit dat je daarvoor vrienden was. Het is echt niet zo dat het beter is als je niet bevriend bent geweest van te voren. Ook al is dat bij jou blijkbaar wel 1 keer het geval geweest.
Meerdere keren het geval, daarom staat er ook dat het één voorbeeld is, dat ik meerdere kan noemen.
Maarja om grof te zeggen, je classificeert dus mensen, dat gebeurt bij elk dier, weet je beter wat je hebt.
Een vriend classificeer je als vriend, dus als overleven naar de situatie toe.
Een liefdesrelatie (je weet wat ik bedoel, dus niet zeggen dat er ook liefde is met vrienden; verliefdheid en houden van zijn andere dingen) classificeer je als seksueel, voortplanting dus.
Nu als man (oergevoelens, heeft elke jongen ook) heb je dus dat je een liefdesrelatie beschermd, en een vriendschappelijke relatie een relatie is waarop je kunt terugvallen.
Die dingen lopen niet lekker door elkaar, als een persoon (vooral een vrouw) iemand steeds meer als vriend classificeert, heb je steeds minder kans op classificatie naar skesualiteit. Dus geen verliefdheid, voor de basisschool niet zo'n probleem, wat je niet kent mis je niet, als je de hormonen niet hebt kan je het ook niet missen, net als dat een hetero man het niet erg vindt dat hij niet mannen in hun kont kan nemen. Daarom ga je gedurende je ouder wordt ook steeds meer doen in dat vlak.
Zoals ik al zei, dit is grof, niet precies, niet exact, niet letterlijk nemen, heb ik geen zin in, ben moe. Meer retoriek dan bewijzend
@Rupert: leuk gezegd
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 00:00
Volk
Volk is offline
Citaat:
...Ze verlangden weer naar die tijd waarin ze weer alles tegen elkaar konden vertellen, waarin alles nog zeker was....

Daarentegen, als je meteen begint met een liefdesrelatie zijn jullie veel verliefder en minder afhankelijk.
Mar dan heb je dit nog steeds niet uitgelegd. Waarom konden ze elkaar niet meer alles vertellen? Niet omdat zij hem eerst als vriend zag, dat is gewoon iets wat aan de relatie lag. Waarom zou je minder verliefd zijn pas later als je die persoon hebt ingedeeld in de categorie seks? Waarom zou je afhankelijker zijn als je vrienden bent geweest? Dat heeft allemaal te maken met de relatie, niet met het feit dat er eerst vriendschap was.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 13:02
Afwezignummer2
Citaat:
Mar dan heb je dit nog steeds niet uitgelegd. Waarom konden ze elkaar niet meer alles vertellen? Niet omdat zij hem eerst als vriend zag, dat is gewoon iets wat aan de relatie lag. Waarom zou je minder verliefd zijn pas later als je die persoon hebt ingedeeld in de categorie seks? Waarom zou je afhankelijker zijn als je vrienden bent geweest? Dat heeft allemaal te maken met de relatie, niet met het feit dat er eerst vriendschap was.
Omdat je vrienden met iemand bent zodat je er op kunt terugvallen (afhankelijkheid)
Als je iemand veel meer als vriend classificeer dan seks, moet je meer inzetten qua seks om het tegendeel te krijgen
Je schept bijv niet op tegen je verloofde dat je met x aantal mensen bent geweest op een feest
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Omdat je vrienden met iemand bent zodat je er op kunt terugvallen (afhankelijkheid)
Als je iemand veel meer als vriend classificeer dan seks, moet je meer inzetten qua seks om het tegendeel te krijgen
Je schept bijv niet op tegen je verloofde dat je met x aantal mensen bent geweest op een feest
Opscheppen over hoeveel je hebt gezoend of seks hebt gehad is sowieso dom, dat heeft niets te maken met wel of niet dingen tegen iemand kunnen zeggen. En trouwens, als je eerst vrienden bent geweest, weet je al die dingen toch al van elkaar, en tijdens je relatie ga je als het goed is toch niet met anderen seksen/zoenen, dus dit heeft helemaal geen relevantie.

Daarbij denk ik echt niet dat mensen alleen maar vriendschappen opbouwen om op 'terug te kunnen vallen'. Ik heb vriendschappen omdat ik het fijn vind met die mensen om te gaan.

Ik ben misschien wel heel erg dom maar ik snap echt niets van jouw theorie. Ik hoop ten zeerste dat jouw leven niet op deze manier is opgebouwd, lol.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 17:19
Verwijderd
Best wel slap hoor Ik was 15 en toen werd ik pas ontgroend Maar als je echt het zo graag wilt moet je gewoon door gaan en misschien kan het ook gaan dat je te snel gaat
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 19:35
Afwezignummer2
Citaat:
Opscheppen over hoeveel je hebt gezoend of seks hebt gehad is sowieso dom, dat heeft niets te maken met wel of niet dingen tegen iemand kunnen zeggen. En trouwens, als je eerst vrienden bent geweest, weet je al die dingen toch al van elkaar, en tijdens je relatie ga je als het goed is toch niet met anderen seksen/zoenen, dus dit heeft helemaal geen relevantie.

Daarbij denk ik echt niet dat mensen alleen maar vriendschappen opbouwen om op 'terug te kunnen vallen'. Ik heb vriendschappen omdat ik het fijn vind met die mensen om te gaan.

Ik ben misschien wel heel erg dom maar ik snap echt niets van jouw theorie. Ik hoop ten zeerste dat jouw leven niet op deze manier is opgebouwd, lol.
Laat ik wat anders zeggen: men vindt eten lekker. Waarom? Omdat je niet zonder kunt. Je krijgt er een goed gevoel bij zodat zelfs de meest onwetenden snappen dat eten goed is. Wanneer je vol bent voel je dat ook, dus stop je met eten.
Wanneer je een klap krijgt, krijg je een pijngevoel, dat voelt niet fijn; je vermijd dat gevoel door de oorzaak ervan te vermijden.
Zo associeer je (hopelijk) met geclassificeerde dingen (ongeclassificeerd kan je niet normaal slecht onthouden, alsof je alzheimer hebt), dan krijg jij het gevoel van eureka; waarmee je een goed gevoel krijgt, omdat het goed is voor overleven en verbetering van je bloed om dingen te ontdekken.

Btw, over ondestreepte: als het te hoog gegrepen is, verslapt de motivatie, dus zou je niet de moeite hebben gedaan om tegen mijn reactie in te gaan. Of je zou me in zulke mate niet mogen dat je het gewoon niet kon weerstaan tegen mijn reactie in te gaan. Waarsschijnlijk was die laatste reden het motief om jouw eerste deel van je verhaal te typen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten