Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2010, 22:24
Verwijderd
Een zedenschandaal in Trenton, de hoofdstad van de Amerikaanse staat New Jersey, heeft geleid tot geschokte reacties. Een 15-jarig meisje dat zichzelf prostitueerde, is inmiddels aangehouden omdat ze ook optrad als pooier voor haar 7-jarige zusje. Zondag werd het jongste meisje nog verkracht door een groep mannen.

Advertentie
Oud 02-04-2010, 22:25
Sherlock
Sherlock is offline
Wahaha

Sorry maar het pooier stukje vond ik best komisch de rest natuurlijk echt niet
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar als ze op de site al niet met leukere dingen kunnen komen dan Zwemmen met gehandicapten zal er niet veel keuze zijn.
maarrehm, welk profiel doe je? Zeg C&M (alleen omdat ik dat gedaan heb) kun je dan niet naar een museum ofzo gaan en vragen of zij wat voor je hebben? Dat zou op zich best tof zijn.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
O dit is helemaal mooi:

Veel geleerd en lekker weg van school

Door het project leerden de leerlingen niet alleen informatie verwerken, maar ook foutloos schrijven en een website beheren. Dionne: “In sommige internetteksten staan veel taalfouten. Ik zag een keer aroogant met één r en twee o’s. Dat verbeter ik dan.” Willem leerde het meest van de technische aspecten van een website beheren. “Ik ben trots op wat we gemaakt hebben en laat de site vaak aan vrienden zien.” Dionne: “Ik vond het ook fijn om lekker weg te zijn van school. Daar had ik tenminste het gevoel dat ik mijn tijd nuttig besteedde.”
Kunnen we jou niet tijdelijk forumbaas maken dan, zodat je kan zeggen dat je hét scholieren forum van Nederland in de gaten houdt en dat je ook controleert op spelling ed.
Oud 02-04-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Wahaha

ja oke, dat pooierstukje wel ;x
Verwijderd
Citaat:
Kunnen we jou niet tijdelijk forumbaas maken dan, zodat je kan zeggen dat je hét scholieren forum van Nederland in de gaten houdt en dat je ook controleert op spelling ed.
Dat is een goeie!
Verwijderd
Citaat:
Wahaha

WTF is er grappig aan het pooierstukje?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een zedenschandaal in Trenton, de hoofdstad van de Amerikaanse staat New Jersey, heeft geleid tot geschokte reacties. Een 15-jarig meisje dat zichzelf prostitueerde, is inmiddels aangehouden omdat ze ook optrad als pooier voor haar 7-jarige zusje. Zondag werd het jongste meisje nog verkracht door een groep mannen.

Jezus. 7 jaar.
Oud 02-04-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:

Oud 02-04-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel een mooie ja
Oud 02-04-2010, 22:28
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Omdat je dan altijd toch zo'n gast van 30/40 verwacht en nu is het een 15 jarig meisje. En ook op de manier hoe het er staat.
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel een mooie ja
Maar dan wel elke spelfout uit alle posts zien te halen in 2 uur per week
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, gewoon. Soms een beetje... bot of cynisch ofzo. Maar dat maakt niet uit, daar ben je een man voor.
Pot verwijt ketel

Maar misschien heb je gelijk hoor, ik kan heel cynisch zijn blijkbaar. Bot weet ik niet. Meestal alleen tegen domme mensen.
Oud 02-04-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Omdat je dan altijd toch zo'n gast van 30/40 verwacht en nu is het een 15 jarig meisje. En ook op de manier hoe het er staat.
Hm, nou, ik vind het maar raar.
Verwijderd
Citaat:
Pot verwijt ketel

Maar misschien heb je gelijk hoor, ik kan heel cynisch zijn blijkbaar. Bot weet ik niet. Meestal alleen tegen domme mensen.
Jammer dat ik dinsdag niet kan, het lijkt me prachtig om met stefanootje & N00dles aan 1 tafel te zitten
Verwijderd
Citaat:
Held ik heb tentamens dus draai vroege diensten op mijn werk, dan ben ik om half 2 klaar (soms al om 11) en dan heb ik nog wat aan mijn dag qua studie enzo

Eigenlijk draai ik al een hele maand vroege diensten ivm studie
Wat doe je voor werk?
Oud 02-04-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Wat doe je voor werk?
Hotel, receptie hoofdzakelijk, af en toe bijspringen in de bediening
Verwijderd
Citaat:
Maar dan wel elke spelfout uit alle posts zien te halen in 2 uur per week
O dad doe ik tog al!
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat ik dinsdag niet kan, het lijkt me prachtig om met stefanootje & N00dles aan 1 tafel te zitten
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jij bent irl.
Oud 02-04-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Hoezo, ik doe toch niet stom tegen hem?
Oud 02-04-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jij bent irl.
Fizzle kan je er dinsdag alles over vertellen
Oud 02-04-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Hotel, receptie hoofdzakelijk, af en toe bijspringen in de bediening
Oh, je gaat de hotelwereld in? Receptioniste lijkt me wel gaaf werk. Beetje de krant lezen en af en toe een sleuteltje uitdelen
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde net zeggen. "Hihaho een zevenjarige verkracht door een groep mannen! In opdracht van haar zus! Lachen gieren brullen!"
Verwijderd
Citaat:
Hoezo, ik doe toch niet stom tegen hem?
Nee ik bedoel gewoon 2 enigzins cynische mensen bij elkaar aan tafel. Of dat jij gaat "hmm"en tegen die vent die ook in fizzles topic reageerde waarvan (bijna) niemand wist wie het was.

Oud 02-04-2010, 22:33
Sherlock
Sherlock is offline
MiBe is best chill hoor
Verwijderd
Citaat:
Oh, je gaat de hotelwereld in? Receptioniste lijkt me wel gaaf werk. Beetje de krant lezen en af en toe een sleuteltje uitdelen
Welnee, ik studeer rechten Horeca is sinds mijn 15e al bijbaan geweest, ik vind 't leuk werk maar niet iets wat ik mn hele leven wil doen.
Verwijderd
Citaat:
Fizzle kan je er dinsdag alles over vertellen
Ja, maar secondhand stories heb ik niks aan! Maar er zal vast nog wel een andere meet komen.

En ik ben ook wel benieuwd hoe Stefenootje is irl, want die heb ik de vorige keer niet gesproken dacht ik.
Verwijderd
Ik ga zo lekker stokbrood met een tweederangs euroshopper kroket (met stukken hond en rat erin) eten.
Oud 02-04-2010, 22:34
Verwijderd
Ik was het nog vergeten hier te vragen: Ik heb €50 google adwords tegoed gekregen, wie kan ik daar blij mee maken?
Oud 02-04-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
MiBe is best chill hoor
Oh die was het ja. Geloof ik best! Ik ben heul lief tegen iedereen
Oud 02-04-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar secondhand stories heb ik niks aan! Maar er zal vast nog wel een andere meet komen.

En ik ben ook wel benieuwd hoe Stefenootje is irl, want die heb ik de vorige keer niet gesproken dacht ik.
Ja maar ik meet alleen in kleine selecte gezelschappen
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
O dad doe ik tog al!
ORLY?
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik meet alleen in kleine selecte gezelschappen
ja dus?
Oud 02-04-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
ORLY?
Ik schrok even
Oud 02-04-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
ja dus?
Ik ging er automatisch vanuit dat je post over een algemene DK meet ging, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Okeuj, je hebt gelijk, er is best een kans dat we dan nog een keer gaan meeten
Oud 02-04-2010, 22:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik schrok even
2 april!
Verwijderd
Mijn after tandenpoets en pyjama aantrek ronde loopt een beetje uit de hand
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik ging er automatisch vanuit dat je post over een algemene DK meet ging, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Okeuj, je hebt gelijk, er is best een kans dat we dan nog een keer gaan meeten
De vorige 2 waren best groot maar volgens mij valt dat in het algemeen best mee.
Oud 02-04-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:

Welke dag gaat er leuker worden, zaterdag of dinsdag? Zal Fizzle morgen actiever zijn of dinsdag? Wij kunnen dinsdag lekker roddelen over jullie, en jullie nog niet over ons, want dan heeft Fizzle ons nog niet ontmoet!
Oud 02-04-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
De vorige 2 waren best groot maar volgens mij valt dat in het algemeen best mee.
Morgen komen er 6 en dat vind ik eigenlijk al te veel
Oud 02-04-2010, 22:39
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Morgen komen er 6 en dat vind ik eigenlijk al te veel
Aansteller
Verwijderd
Citaat:

Welke dag gaat er leuker worden, zaterdag of dinsdag? Zal Fizzle morgen actiever zijn of dinsdag? Wij kunnen dinsdag lekker roddelen over jullie, en jullie nog niet over ons, want dan heeft Fizzle ons nog niet ontmoet!
Maar morgen zijn absinthe, quis en ik er! Over dreamteam gesproken
Verwijderd
Citaat:
Aansteller
Oud 02-04-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-04-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, zal ik toch maar morgen langshoppen?
Oud 02-04-2010, 22:41
Sherlock
Sherlock is offline
Meer mensen is juist chiller imo maarja nieuwe mensen leren kennen vind ik altijd heel tof
Oud 02-04-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, zal ik toch maar morgen langshoppen?
Dan komen er nog meer! En dan wordt stefanootje boos

Maar het lijkt mij uitermate gezellig
Oud 02-04-2010, 22:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik baal echt dat ik niet kan. Daaamn youuu arbeid!
*vuist schudt*
Verwijderd
Citaat:
Meer mensen is juist chiller imo maarja nieuwe mensen leren kennen vind ik altijd heel tof
Ik vind nieuwe mensen leren kennen ook heel leuk, maar een hele groep mensen die elkaar allemaal niet kent vind ik over het algemeen alleen maar awkward
Verwijderd
Citaat:
Ik baal echt dat ik niet kan. Daaamn youuu arbeid!
*vuist schudt*
Ja dat vind ik ook stom!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten