Haha. Ik heb een héle lange tekst met duizend keer equite en mercy, ook al zoiets. Wel een van de leukere teksten though, lekker filosofisch.
Ik ben wel heel blij dat deze vakken lekker 100% nederlands zijn. Op wat arresten van het EHRM na dan.
Ik vind bewijslast wel heel interessant, maar het woord wordt zo vaak gebruikt en het hoofdstuk is echt oneindig.
04-04-2010, 13:13
Verwijderd
Tja, als je voor zoiets synoniemen moet gaan gebruiken wordt het alleen maar onduidelijker. En <3 voor Nederlandse vakken ja, of 100% Engels, half half is echt verschrikkelijk.
04-04-2010, 13:15
Verwijderd
Goed, ik heb weer genoeg moed verzameld om verder te gaan. Tot later!
04-04-2010, 13:16
Verwijderd
Succes! Ik ga nu eindelijk ook maar eens een stukje leren.
Kut, ik heb een paar foutjes gemaakt met het cd's branden. Nummers in de verkeerde volgorde, omdat ik later dacht dat die leuker zouden zijn op een andere dag en dat toen met pijltjes heb aangegeven en die heb ik nu over het hoofd gezien
04-04-2010, 14:03
Verwijderd
Ik vrees echt dat ik 3 van de 4 cdtjes opnieuw moet maken.
Hm, nou ja.
hij moest toen 40 minuten reizen en dat vond hij teveel dus hij zocht iets dichter bij huis. inmiddels is hij verhuisd, woont hij dichterbij en heeft hij weer gesolliciteerd daar
hij moest toen 40 minuten reizen en dat vond hij teveel dus hij zocht iets dichter bij huis. inmiddels is hij verhuisd, woont hij dichterbij en heeft hij weer gesolliciteerd daar
Ah ok! Nou ik ga zo een brief typen en dan ga ik ook solliciteren