Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik woon samen met mijn vriend en we doen eigenlijk heel veel samen. Ik ben vaker thuis dan hij, dus ik doe automatisch meer. Soms ben ik laat thuis en dan kookt mijn vriend. Stofzuigen doen we ongeveer één keer per week, soms twee keer. Meestal haal ik eens per dag de Swiffer over de vloer. Wasjes draaien doe ik meestal één dag per week, dan staat de wasmachine bijna de hele middag aan. We hebben een vaatwasser, dus afwassen hoeft gelukkig niet. Ik maak elke dag de wc schoon en boodschappen doen we meestal samen. Ramen lappen doe ik wanneer nodig. Dweilen doe ik één keer per week. Meestal kook ik, maar soms kookt mijn vriend. Het vuilnis buiten zetten, de prullenbak legen en spinnen weghalen is mijn vriend zijn klusje.
![]() |
![]() |
|
Volgens mij doen best veel mensen dat.
Nou kan ik me dat bij een groot gezin nog wel voorstellen, zeker als men veel thuis is. Maar ik woon in mijn eentje en ben overdag meestal naar mijn werk. Dan vind ik dat echt niet nodig, zo vaak.
|
Ik ken mensen die elke dag na de afwas ofzo even een doekje over de bril halen enzo. Als je dat wc schoonmaken noemt okee. Ik doe het een keer in de week maar dan ook echt alles, ook de pot met schuurmiddel en met chloor enzo. Dat vind ik elke dag niet nodig want ik ben weinig thuis en woon alleen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn wij wel zo vrij? Vage Harry | 25 | 22-09-2003 19:24 | |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Evolutietheorie waar?? Quiana | 179 | 05-12-2002 14:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Sam Verwijderd | 4 | 05-11-2002 14:11 |