| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan ook wel een paar jongens opnoemen die ik aantrekkelijk vind, maar die vind ik dan niet meteen leuk. Leuk is voor mij: daar zou ik verliefd op kunnen/willen worden
|
|
|
Verwijderd
|
Ik laat mijn pm-contacten verwateren
![]() Ik ga na het weekend het goed maken! En ik heb het hele appartement gekuist. Alleen losfladderende haren, tabak en vogelpluimen kunnen het opnieuw vuil maken op dit moment, maar alle stof is vakkundig aangevallen. En ik heb eieren geschilderd, speciaal voor hem .
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
?
|
|
|
|
Jemig. Rare nacht, met veel te veel aandacht en te veel oude scharrels e.d. Als ik het vertel wordt het volgens mij ook maar een potje vaag, omdat ik neit meer weet hoe ik wie moet noemen, maar hier een poging:
1. Mooiste jongen van de dansvloer komt ineens naar me toe, zegt: ik vind jou wel leuk, pakt mn hand en gaat met me dansen. Ik dacht: woei! Leuk gekletst, super interessante jongen. Later was hij helaas te lam voor woorden, dus jammer de bammer. Nog wel wat gedanst en wat kusjes gekregen, maar hij woont niet hier, dus dat was het dan maar weer. 2. De Italiaan was er ook. Ik hing een beetje met zijn groepje vrienden. Nog wel leuk met hem gedaan, beetje gekletst enzo. Toen ik zei dat ie mee moest dansen zei die: Nee, ik ben te dronken voor seks, sorry Ehh Later mompelde hij ook nog dingen als: kom we gaan samen weg. Hmm. Wel met zn ongelooflijk schattige broertje gedanst, dat dat weer wel. 3. De leuke bezetterd van vorige week was er ook. Niet veel mee gepraat enzo, maar volgens mij kon ik wel opmaken dat hij wat minder bezet was dan ik dacht. Beetje jammer dat toen ik vroeg wat er aan de hand was ( vond hem raar doen), hij zei dat hij dacht dat ik meer van hem verwachtte dan hij van mij. Again: ehhh . ( ok.. misschien wel waar, maar deze avond heb ik er totaal geen werk van gemaakt, want had het te druk met in de war zijn van alle aandacht)4. Gitarist waar ik een half jaar geleden eens mee heb gezoend was er natuurlijk ook. Toen ik naar huis liep, liep hij en de rest naar een feest. Ben mee gewandeld en hij zoende me toen ik weggging, maar ik had er eigenlijk geen zin meer in. Heb nu echt het gevoel dat ik mezelf belachelijk heb gemaakt. Heb naast dit nog met zoveel andere mensen gedanst en geklets en hier en daar een hand op mijn hand e.d en ik begrijp er helemaal niets van. Dus ik heb besloten dat ik dit niet leuk meer vind |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Gisteren heerlijk uit m'n dak gegaan met mijn vriendinnetjes met het Mega piraten festijn,
Was ik echt aan toe!! Ik dacht even heerlijk een avondje zonder gezeur en gezeik, En ik heb heerlijk van genoten...Mooie mannen gezien, en mee gedanst! En toen ik thuis kwam zat mijn vriendje op mij te wachten op de computer, Voelde me eigenlijk wel een beetje schuldig, Maar aan de andere kant had ik heerlijk genoten van al die aandacht! Afijn, ik heb genoten
|
|
|
||
|
Citaat:
ik zou ook in de war raken van alles.
|
|
|
Verwijderd
|
Ah samen naar de dierentuin geweest en het was heel leuk! En nu ben ik bij zijn familie en het is ook heel gezellig <3 Lekker actief buiten en knuffelen en spelen met de kinderen van zijn zus en stiekem kusjes geven met hem, hmmm <3 Alleen jammer dat we hier niet samen mogen slapen verdorie
|
|
|
||
|
Citaat:
en mutant hoe was je avond?
|
|
|
zo uit, godsamme en dat mocht ook wel weer een keer. Ga lekker met m'n mannen op pad heb er echt zin aan. Verder nog steeds gelukkig en meer van dat kleffe gepraat.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik was even wat slaap aan het inhalen
Het was maar een korte nacht en mijn lichaam trekt dat niet zo.Het was een perfecte avond en morgen Al wilde het OV op zijn heenreis niet echt meewerken en ben ik hem in Maastricht gaan halen omdat hij anders nog een uur op de bus moest wachten. Ik vind het geweldig hoe ik met hem kan praten en lachen. Aperitief gedronken, die cocktail was de Godfather: amaretto + whisky. Ik ben echt hooked Spaghetti gemaakt waarbij natuurlijk vanalles mis ging, maar toch geslaagd om het op tafel te toveren. En ik had al 2 maanden geen spaghetti meer mogen eten, dus dat was verdomd lekker.Daarna wilde ik persé gaan wandelen, om de spaghetti eraf te lopen weer. Dat resulteerde in een briljante maar volkomen mislukt poging om naar een toren te klimmen via de zijkant: steile heuvel met begroeiing. Heb mijn schoenen uitgegooid, maar ondanks zijn hulp raakten we niet boven omdat er prikplanten stonden (hij ragde erdoorheen met zijn kisten, maar ik kon dat natuurlijk niet op blote voeten). Resultaat: beiden hingen we van kop tot teen onder de modder. Mijn jasje kan ik naar de stomerij brengen... En ik ben thuis gaan wassen. Dus hebben we zonder broek het dessert gegeten Speculoosijs overigens, echt heerlijk!!!Ik stond volkomen op mijn kop na een voor mij relatief kleine hoeveelheid alcohol en het schijnt dat ik nog rumcola over hem gemorst heb, waarna ik hem een tshirt van mij heb laten aantrekken (Jaja, wat een pogingen hem naakt te krijgen Nee hoor, dat was dus niet gepland). En verder hebben we een supergezellige avond gehad en nog Benidorm Bastards enzo gekeken.En ik heb bekend hoe ik over hem dacht
|
|
|
|
|
Gisteren was GE-WEL-DIG.
Nadat hij hier vrijdag was geweest na zijn soort minioptreden waar die helemaal high van was omdat het zo goed ging (vind ik zo geweldig voor hem, hij was zo blij ^^) vroeg ik of ie zin had om gisteren af te spreken. Dat wilde die wel, dus ik ben daar rond 2 uur heen gegaan, toen stond ie nog onder de douche xD dus ff met zn pa geklept ![]() Hij heeft een formulier voor zn studie ingevult terwijl ik op bed lag (word steeds trotser op hem, zijn toekomst gaat nu echt vormen aan nemen, en ik merk dat dat hem goed doet). We hadden allebei zo'n tophumeur en we hebben de hele dag gelachen om stomme dingen. 's Avonds lekker samen in bad ontspannen.. *en hoe.. * En heb ik hem kunnen verleiden om lekker bij me te komen slapen. Rond 1 uur in bed gaan liggen, en nog een uur slap gelegen van het lachen omdat hij stomme tekeningetjes ging maken en er verhaaltjes bij ging verzinnen xD Mja <3
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
heerlijke week samen gehad! ook met zn vrienden en familie een geweldig leuke tijd gehad. en op een of andere manier heeft een bepaalde drug onze relatie tot een nog hoger gevoel gebracht, wow dat was een leuke avond/nacht/ochtend.
![]()
|
|
||
|
Citaat:
? En hoe denken ze daar dan over? Of is het meer van: "Niet onder mijn dak" en verder in ontkenningsmodus?
|
|
|
|
Wat een heerlijk weekend
Lekker een dagje extra en een keertje samen kunnen uitslapen. Is al een tijdje niet meer voorgekomen maar ik vind het heerlijk
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Mèèèn, sinds wanneer is Pasen net zo erg als Kerst qua familiegehalte
En voor ik vanavond überhaupt bedacht had dat het weer zondag was en hij zich vast ging vervelen had ik het eerste smsje al binnen. Resultaat van een avondje smsen is een soort-van-uitnodiging om morgen te komen eten. Maar waarom weet ik nu eigenlijk al dat ik het waarschijnlijk toch niet doorgaat? We zien het morgen wel
|
|
|
||
|
Citaat:
Daar was iig een Piraten Festijn, mn vriend woont daar in de buurt . Ot: eigenlijk weinig te melden behalve (L)
|
|
|
|
Dit weekend wat afgesproken met een meisje die ik best wel leuk vind. Was heel erg gezellig, ik dacht van tevoren dat we een uurtje of twee wat zouden kletsen maar uiteindelijk was het erg leuk tot diep in nacht. Van ongeveer negen uur tot bijna half drie daar gezeten en gekletst. Als gevolg van een grapje gaven we elkaar een hand en die hield ze wel heel lang vast. Oogcontact was ook de hele avond vrij intens! Erg leuk! We zien wel wat ervan komt!
Laatst gewijzigd op 05-04-2010 om 19:40. |
|
|
|
|
|
We zijn al bijna 5 jaar samen en ik heb het idee dat we alleen maar closer worden, dat hij me alleen maar meer begrijpt en dat mijn gevoelens voor hem alleen maar dieper worden.Volgens mij ben ik nu verliefder dan in alle jaren daarvoor.
![]()
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |