Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2010, 16:58
stout!
stout! is offline
Maar voordat er iets gebeurt of serieuzer wordt, kun je toch prima meerdere meisjes leuk/aantrekkelijk vinden?

Zelfs nu ik een relatie heb kan ik nog wel twee of drie jongens opnoemen waar ik met interesse naar kijk als ik ze tegenkom hoor . (Nee natuurlijk geen romantische ik-wil-dat-er-iets-gebeurt-interesse, maar toch wel anders dan naar onaantrekkelijke jongens)
Oud 02-04-2010, 18:53
Dott
Dott is offline
Citaat:
Waarom zou dat nooit goed zijn?
Citaat:
Ach, ik zou dat als meisje nooit zo geweldig vinden, als-ie er al eerlijk over is (en zo niet, dan is het helemaal stom).

"Oh, ik vind 5 meisjes leuk. Ik probeer er eentje en als die niet wil, ga ik verder naar de tweede. En als die niet wil, dan de derde. OH, de derde wil, nou dan heb ik 4 en 5 als back-up."

Ja, van zo'n gast wil je natuurlijk niets hebben.
Nou, daarom idd, plus als je 5 meisjes tegelijk leuk vind (ik hou maar even 5 aan) dan word je dus niet verliefd op degene die jij het leukst vind, maar degene die het beantwoord.
En uit ervaring blijkt dat dat nooit heel lang goed gaat
Oud 02-04-2010, 18:54
Dott
Dott is offline
Citaat:
Maar voordat er iets gebeurt of serieuzer wordt, kun je toch prima meerdere meisjes leuk/aantrekkelijk vinden?

Zelfs nu ik een relatie heb kan ik nog wel twee of drie jongens opnoemen waar ik met interesse naar kijk als ik ze tegenkom hoor . (Nee natuurlijk geen romantische ik-wil-dat-er-iets-gebeurt-interesse, maar toch wel anders dan naar onaantrekkelijke jongens)
Ik vind aantrekkelijk iets anders dan leuk.
Ik kan ook wel een paar jongens opnoemen die ik aantrekkelijk vind, maar die vind ik dan niet meteen leuk.
Leuk is voor mij: daar zou ik verliefd op kunnen/willen worden
Oud 02-04-2010, 19:53
Verwijderd
Ik laat mijn pm-contacten verwateren

Ik ga na het weekend het goed maken!

En ik heb het hele appartement gekuist. Alleen losfladderende haren, tabak en vogelpluimen kunnen het opnieuw vuil maken op dit moment, maar alle stof is vakkundig aangevallen. En ik heb eieren geschilderd, speciaal voor hem .
Oud 02-04-2010, 19:56
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik vind aantrekkelijk iets anders dan leuk.
Ik kan ook wel een paar jongens opnoemen die ik aantrekkelijk vind, maar die vind ik dan niet meteen leuk.
Leuk is voor mij: daar zou ik verliefd op kunnen/willen worden
Natuurlijk. Maar hij zei dat hij ze 'op 't oog had' dus ik nam aan dat hij bedoelde dat hij een aantal interessante, aantrekkelijke meisjes in zijn omgeving waren. En dat lijkt me alleen maar lekker eigenlijk, prima toch. Dan merk je vanzelf of het met één van die meisjes ook daadwerkelijk verder gaat dan alleen opvallen alleen.
Oud 02-04-2010, 19:56
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik laat mijn pm-contacten verwateren

Ik ga na het weekend het goed maken!

En ik heb het hele appartement gekuist. Alleen losfladderende haren, tabak en vogelpluimen kunnen het opnieuw vuil maken op dit moment, maar alle stof is vakkundig aangevallen. En ik heb eieren geschilderd, speciaal voor hem .
Wie komt er nou eigenlijk, waar je zoveel moeite voor doet ?
Oud 02-04-2010, 20:03
Verwijderd
Diegene bij wie ik op 16 januari op bezoek ben geweest Zoek maar
Oud 02-04-2010, 20:31
Signy
Signy is offline
Citaat:
Diegene bij wie ik op 16 januari op bezoek ben geweest Zoek maar
die ene forummer???
Oud 02-04-2010, 20:51
stout!
stout! is offline
O jee ik herinner me een nick en ik ga 'm posten: Daboman
Oud 02-04-2010, 20:51
stout!
stout! is offline
oid
Oud 02-04-2010, 20:59
Verwijderd
Idd Signy, en nee stout! maar het lijkt erop

Dadelijk doet Daboman een naamzoek en heeft ie iets van wtf .
Oud 02-04-2010, 23:17
Verwijderd
dobermann toch?
Oud 02-04-2010, 23:58
Signy
Signy is offline
Citaat:
dobermann toch?
Oud 03-04-2010, 09:39
Verwijderd
Idd En nu hopen dat ie niet op de valreep afbelt, want dat zit ik hier met dat lekkere dessert enzo en ik mag het helemaal niet hebben eigenlijk
Oud 03-04-2010, 10:09
Dott
Dott is offline
Haha, veel plezier iig

ot: soms is het net alsof ie mn gedachten kan lezen
Oud 03-04-2010, 10:54
Aurora
Aurora is offline
Zwaar gefrustreerd.
Oud 03-04-2010, 12:01
wup
wup is offline
Jemig. Rare nacht, met veel te veel aandacht en te veel oude scharrels e.d. Als ik het vertel wordt het volgens mij ook maar een potje vaag, omdat ik neit meer weet hoe ik wie moet noemen, maar hier een poging:

1. Mooiste jongen van de dansvloer komt ineens naar me toe, zegt: ik vind jou wel leuk, pakt mn hand en gaat met me dansen. Ik dacht: woei! Leuk gekletst, super interessante jongen. Later was hij helaas te lam voor woorden, dus jammer de bammer. Nog wel wat gedanst en wat kusjes gekregen, maar hij woont niet hier, dus dat was het dan maar weer.

2. De Italiaan was er ook. Ik hing een beetje met zijn groepje vrienden. Nog wel leuk met hem gedaan, beetje gekletst enzo. Toen ik zei dat ie mee moest dansen zei die: Nee, ik ben te dronken voor seks, sorry Ehh Later mompelde hij ook nog dingen als: kom we gaan samen weg. Hmm. Wel met zn ongelooflijk schattige broertje gedanst, dat dat weer wel.

3. De leuke bezetterd van vorige week was er ook. Niet veel mee gepraat enzo, maar volgens mij kon ik wel opmaken dat hij wat minder bezet was dan ik dacht. Beetje jammer dat toen ik vroeg wat er aan de hand was ( vond hem raar doen), hij zei dat hij dacht dat ik meer van hem verwachtte dan hij van mij. Again: ehhh . ( ok.. misschien wel waar, maar deze avond heb ik er totaal geen werk van gemaakt, want had het te druk met in de war zijn van alle aandacht)

4. Gitarist waar ik een half jaar geleden eens mee heb gezoend was er natuurlijk ook. Toen ik naar huis liep, liep hij en de rest naar een feest. Ben mee gewandeld en hij zoende me toen ik weggging, maar ik had er eigenlijk geen zin meer in.

Heb nu echt het gevoel dat ik mezelf belachelijk heb gemaakt. Heb naast dit nog met zoveel andere mensen gedanst en geklets en hier en daar een hand op mijn hand e.d en ik begrijp er helemaal niets van. Dus ik heb besloten dat ik dit niet leuk meer vind
Oud 03-04-2010, 14:21
Verwijderd
Gisteren heerlijk uit m'n dak gegaan met mijn vriendinnetjes met het Mega piraten festijn,
Was ik echt aan toe!!
Ik dacht even heerlijk een avondje zonder gezeur en gezeik,
En ik heb heerlijk van genoten...Mooie mannen gezien, en mee gedanst!

En toen ik thuis kwam zat mijn vriendje op mij te wachten op de computer,
Voelde me eigenlijk wel een beetje schuldig, Maar aan de andere kant had ik heerlijk genoten van al die aandacht!

Afijn, ik heb genoten
Oud 03-04-2010, 18:43
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Het voelt nu echt heel goed. We konden niet vaak van elkaar afblijven.
Ik was vaak (happy) single, maar door haar is het toch allemaal anders geworden.
Nu lijk ik net een verliefde puber. Heerlijk.

Vanavond nu eindelijk maar eens naar de kroeg...
Oud 03-04-2010, 19:04
Signy
Signy is offline
Citaat:
Jemig. Rare nacht, met veel te veel aandacht en te veel oude scharrels e.d.
wow wat een avond idd ik zou ook in de war raken van alles.
Oud 03-04-2010, 19:10
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
wow wat een avond idd ik zou ook in de war raken van alles.
Zou dat gewoon niet door de drank komen.
Oud 03-04-2010, 20:19
Verwijderd
Ah samen naar de dierentuin geweest en het was heel leuk! En nu ben ik bij zijn familie en het is ook heel gezellig <3 Lekker actief buiten en knuffelen en spelen met de kinderen van zijn zus en stiekem kusjes geven met hem, hmmm <3 Alleen jammer dat we hier niet samen mogen slapen verdorie
Oud 03-04-2010, 23:17
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ah samen naar de dierentuin geweest en het was heel leuk! En nu ben ik bij zijn familie en het is ook heel gezellig <3 Lekker actief buiten en knuffelen en spelen met de kinderen van zijn zus en stiekem kusjes geven met hem, hmmm <3 Alleen jammer dat we hier niet samen mogen slapen verdorie
waarom niet?

en mutant hoe was je avond?
Oud 03-04-2010, 23:39
Qimm
Qimm is offline
zo uit, godsamme en dat mocht ook wel weer een keer. Ga lekker met m'n mannen op pad heb er echt zin aan. Verder nog steeds gelukkig en meer van dat kleffe gepraat.
Oud 04-04-2010, 12:54
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
en mutant hoe was je avond?

Dit!

En morgenavond weer: scharreltime! En hij gaat uitgebreid voor me koken ^^

Offtopic: (L) MC Hammer
Oud 04-04-2010, 14:59
wup
wup is offline
Citaat:
Dus ik heb besloten dat ik dit niet leuk meer vind
en toch doe ik het meteen weer.

En ik vind het maar verdacht dat we niets van Mutant horen hihi
Oud 04-04-2010, 15:09
neardo
neardo is offline
Citaat:
waarom niet?
Waarschijnlijk is hij, of iig zijn familie, gelovig.
Oud 04-04-2010, 15:47
Verwijderd
Ik was even wat slaap aan het inhalen Het was maar een korte nacht en mijn lichaam trekt dat niet zo.

Het was een perfecte avond en morgen Al wilde het OV op zijn heenreis niet echt meewerken en ben ik hem in Maastricht gaan halen omdat hij anders nog een uur op de bus moest wachten. Ik vind het geweldig hoe ik met hem kan praten en lachen. Aperitief gedronken, die cocktail was de Godfather: amaretto + whisky. Ik ben echt hooked Spaghetti gemaakt waarbij natuurlijk vanalles mis ging, maar toch geslaagd om het op tafel te toveren. En ik had al 2 maanden geen spaghetti meer mogen eten, dus dat was verdomd lekker.
Daarna wilde ik persé gaan wandelen, om de spaghetti eraf te lopen weer. Dat resulteerde in een briljante maar volkomen mislukt poging om naar een toren te klimmen via de zijkant: steile heuvel met begroeiing. Heb mijn schoenen uitgegooid, maar ondanks zijn hulp raakten we niet boven omdat er prikplanten stonden (hij ragde erdoorheen met zijn kisten, maar ik kon dat natuurlijk niet op blote voeten). Resultaat: beiden hingen we van kop tot teen onder de modder. Mijn jasje kan ik naar de stomerij brengen... En ik ben thuis gaan wassen. Dus hebben we zonder broek het dessert gegeten Speculoosijs overigens, echt heerlijk!!!
Ik stond volkomen op mijn kop na een voor mij relatief kleine hoeveelheid alcohol en het schijnt dat ik nog rumcola over hem gemorst heb, waarna ik hem een tshirt van mij heb laten aantrekken (Jaja, wat een pogingen hem naakt te krijgen Nee hoor, dat was dus niet gepland). En verder hebben we een supergezellige avond gehad en nog Benidorm Bastards enzo gekeken.

En ik heb bekend hoe ik over hem dacht , maar dat ligt niet helemaal hetzelfde, maar we zien wel voor de rest. Ik ben allang blij dat we vrienden zijn enzo, als ik maar meer van die idiote avonden kan hebben
Oud 04-04-2010, 17:26
Dott
Dott is offline
Gisteren was GE-WEL-DIG.
Nadat hij hier vrijdag was geweest na zijn soort minioptreden waar die helemaal high van was omdat het zo goed ging (vind ik zo geweldig voor hem, hij was zo blij ^^) vroeg ik of ie zin had om gisteren af te spreken.
Dat wilde die wel, dus ik ben daar rond 2 uur heen gegaan, toen stond ie nog onder de douche xD dus ff met zn pa geklept
Hij heeft een formulier voor zn studie ingevult terwijl ik op bed lag (word steeds trotser op hem, zijn toekomst gaat nu echt vormen aan nemen, en ik merk dat dat hem goed doet).
We hadden allebei zo'n tophumeur en we hebben de hele dag gelachen om stomme dingen.
's Avonds lekker samen in bad ontspannen.. *en hoe.. *
En heb ik hem kunnen verleiden om lekker bij me te komen slapen.
Rond 1 uur in bed gaan liggen, en nog een uur slap gelegen van het lachen omdat hij stomme tekeningetjes ging maken en er verhaaltjes bij ging verzinnen xD

Mja <3
Oud 04-04-2010, 17:52
Verwijderd
Ik snap het niet.
Oud 04-04-2010, 17:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik snap het niet.
Meer rare smsjes?
Oud 04-04-2010, 18:02
Signy
Signy is offline
Citaat:
Het was een perfecte avond en morgen

En ik heb bekend hoe ik over hem dacht , maar dat ligt niet helemaal hetzelfde, maar we zien wel voor de rest. Ik ben allang blij dat we vrienden zijn enzo, als ik maar meer van die idiote avonden kan hebben
Goed joh, leuk dat het zo gezellig was.
Oud 04-04-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Meer rare smsjes?
Ja. Wel aardig en zo, maar tegelijk zo nutteloos en zo anders dan toen ik 'm net kende.
Oud 04-04-2010, 18:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja. Wel aardig en zo, maar tegelijk zo nutteloos en zo anders dan toen ik 'm net kende.
Wat stom En nu?
Oud 04-04-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk is hij, of iig zijn familie, gelovig.
Bingo! Zijn familie. Hij niet, dat had niet gewerkt als hij net zo gelovig was als zijn familie
Oud 04-04-2010, 18:28
tuttebel
tuttebel is offline
heerlijke week samen gehad! ook met zn vrienden en familie een geweldig leuke tijd gehad. en op een of andere manier heeft een bepaalde drug onze relatie tot een nog hoger gevoel gebracht, wow dat was een leuke avond/nacht/ochtend.
Oud 04-04-2010, 19:14
stout!
stout! is offline
Citaat:
Bingo! Zijn familie. Hij niet, dat had niet gewerkt als hij net zo gelovig was als zijn familie
Weten zij wel dat jullie in het normale leven wel ehh... "samen slapen" ? En hoe denken ze daar dan over?
Of is het meer van: "Niet onder mijn dak" en verder in ontkenningsmodus?
Oud 04-04-2010, 22:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat een heerlijk weekend Lekker een dagje extra en een keertje samen kunnen uitslapen. Is al een tijdje niet meer voorgekomen maar ik vind het heerlijk
Oud 04-04-2010, 22:30
Luna
Luna is offline
Citaat:
heerlijke week samen gehad! ook met zn vrienden en familie een geweldig leuke tijd gehad. en op een of andere manier heeft een bepaalde drug onze relatie tot een nog hoger gevoel gebracht, wow dat was een leuke avond/nacht/ochtend.
xtc?
Oud 04-04-2010, 23:03
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
xtc?
mephedrone. partydrug in the uk, nog eventjes legaal.
Oud 05-04-2010, 00:31
Verwijderd
heb vanavond gezoend met een van mijn beste vrienden en ok, mijn ex van toen ik vijftien was
Oud 05-04-2010, 00:52
Verwijderd
Mèèèn, sinds wanneer is Pasen net zo erg als Kerst qua familiegehalte

En voor ik vanavond überhaupt bedacht had dat het weer zondag was en hij zich vast ging vervelen had ik het eerste smsje al binnen. Resultaat van een avondje smsen is een soort-van-uitnodiging om morgen te komen eten. Maar waarom weet ik nu eigenlijk al dat ik het waarschijnlijk toch niet doorgaat? We zien het morgen wel
Oud 05-04-2010, 11:34
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Gisteren heerlijk uit m'n dak gegaan met mijn vriendinnetjes met het Mega piraten festijn,
Was ik echt aan toe!!
Ik dacht even heerlijk een avondje zonder gezeur en gezeik,
En ik heb heerlijk van genoten...Mooie mannen gezien, en mee gedanst!

En toen ik thuis kwam zat mijn vriendje op mij te wachten op de computer,
Voelde me eigenlijk wel een beetje schuldig, Maar aan de andere kant had ik heerlijk genoten van al die aandacht!

Afijn, ik heb genoten
Klarenbeek? Daar was iig een Piraten Festijn, mn vriend woont daar in de buurt .

Ot: eigenlijk weinig te melden behalve (L)
Oud 05-04-2010, 13:38
Aurora
Aurora is offline
Oh neeee we waren aan het smsen en toen heb ik een smsje gestuurd waarin nogal duidelijk blijkt (vind ik zelf) dat ik hem leuk vind, en nu is er radiostilte. WAT HEB IK GEDAAAAAAAAAAAAAAN!!!
Oud 05-04-2010, 14:15
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Fuck it, ik zie haar keiweinig maar ze woont vlakbij. misschien dat ik gewoon het risico moet nemen en der eens wat bloemen breng ofzo.
Oud 05-04-2010, 18:05
Verwijderd
Damn, wat voel ik me altijd alleen na zo'n avond. Ben maar langs mijn ouders geweest gisteravond en vandaag Pa geholpen de kippenren te vergroten. En er is daar een koppel witte eenden geland en die willen blijkbaar blijven wonen <3
Oud 05-04-2010, 18:44
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Leuk weekend gehad samen!
Veel gelachen ook.

En nu lekker tijd voor mezelf!
Oud 05-04-2010, 19:29
RupertTM
RupertTM is offline
Dit weekend wat afgesproken met een meisje die ik best wel leuk vind. Was heel erg gezellig, ik dacht van tevoren dat we een uurtje of twee wat zouden kletsen maar uiteindelijk was het erg leuk tot diep in nacht. Van ongeveer negen uur tot bijna half drie daar gezeten en gekletst. Als gevolg van een grapje gaven we elkaar een hand en die hield ze wel heel lang vast. Oogcontact was ook de hele avond vrij intens! Erg leuk! We zien wel wat ervan komt!

Laatst gewijzigd op 05-04-2010 om 19:40.
Oud 05-04-2010, 19:31
Volk
Volk is offline
Goed
Oud 05-04-2010, 22:48
Yana
Yana is offline
We zijn al bijna 5 jaar samen en ik heb het idee dat we alleen maar closer worden, dat hij me alleen maar meer begrijpt en dat mijn gevoelens voor hem alleen maar dieper worden.Volgens mij ben ik nu verliefder dan in alle jaren daarvoor.

Regels voor berichten