Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2010, 20:19
Mephisto
Mephisto is offline

Mount & Blade's nieuwste uitgave, dit keer met multiplayer. Hands down het beste combatsysteem in een RPG (itt klikken of toetsencombinaties gaat het hierbij om daadwerkelijk mikken en iets raken) en zonder enige vorm van gebazel als magie of elfjes trollen etcetera.

Een zo realistisch mogelijk spel dat zich afspeelt in de middeleeuwen. Singleplayer is een stuk uitgebreid en nu echt daadwerkelijk interessant, en de multiplayer is gewoon episch. 32 vs 32 kasteel bestormen bijvoorbeeld.

Gister aangeschaft, dikke aanrader.

Trial is gratis, dan duurt houdt het op bij lvl 7.

http://www.taleworlds.com/main.aspx
Advertentie
Oud 05-04-2010, 20:13
Mephisto
Mephisto is offline

Zo dus.
Oud 06-04-2010, 19:12
Verwijderd
FOR THE HORDEeE!11!1

Oei, dit is geen onzin

Laatst gewijzigd op 06-04-2010 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 19:52
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Nee, daar heb je gelijk in. Hier worden zelfs berichten samengevoegd!
Oud 11-04-2010, 16:30
Mephisto
Mephisto is offline
Vince en Bever hebben het inmiddels aangeschaft, zit dit hier nu te doen met Gebande Bever terwijl onze vrouwen aan het theeleuten zijn
Oud 14-04-2010, 01:04
Changshan
Changshan is offline
Ik kom een keer langs hiervoor, kijken wat er allemaal verbeterd is. Gek genoeg nog nooit zelf gespeeld, had er al genoeg aan om af en toe een halfuur over de schouder van m'n toenmalige huisgenoot te hangen.

Hoe zit het met de verhaalelementen? Nog extra lange verhaallijnen toegevoegd?

Verder aan anderen: de eisen aan je pc zijn echt bizar laag, bijna iedereen met een oud bakbeest kan dit ook met prima graphics spelen.
Oud 16-04-2010, 10:03
Q
Q is offline
Ik heb hem gespeeld en hij viel voor mij erg tegen. De virtuele wereld waarin dit is gemaakt voelt leeg en kaal aan. De graphics zijn wel prima, lijkt op Oblivion maar dan zonder fantasie onzin en overal minder detail. Om nog een vergelijking te maken met Oblivion, de engine voelt wat minder subtiel aan dan bij Oblivion. De omgeving waar je loopt wanneer er ingezoomed wordt, bijvoorbeeld in een stad / kasteel is erg kaal en klein. De dialoog vensters zien er uit zoals ze 20 jaar geleden bij Defender of the Crown ook al uitzagen.

De gevechten zijn wel grappig om te doen, maar een erg hoog gameplay gehalte heeft het niet. Na een paar gevechten had ik het al gezien eigenlijk.

Grappig om dit spel even te doen, maar meer dan een uur kan ik mij er niet mee vermaken.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 12:55
Q
Q is offline
Ik neem het deels terug wat hierboven staat. Als je door blijft spelen en het went dan is het toch verslavend op de een of andere manier. Blijft wat eentonig hier en daar, maar een leger bij elkaar sprokkelen om kastelen aan te vallen heeft me altijd al geboeid.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2010, 16:23
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik kom een keer langs hiervoor, kijken wat er allemaal verbeterd is. Gek genoeg nog nooit zelf gespeeld, had er al genoeg aan om af en toe een halfuur over de schouder van m'n toenmalige huisgenoot te hangen.

Hoe zit het met de verhaalelementen? Nog extra lange verhaallijnen toegevoegd?

Verder aan anderen: de eisen aan je pc zijn echt bizar laag, bijna iedereen met een oud bakbeest kan dit ook met prima graphics spelen.
Er is geen verhaal; je wordt in een niet bestaand land gedropt waar 6 koninkrijkjes elkaar afmaken en dan mag je zelf beslissen hoe je uiteindelijk tot totale overheersing wilt komen.

De leercurve is wel vrij steil, zeker in multiplayer.
Oud 22-04-2010, 20:32
Changshan
Changshan is offline
Hm, toch jammer... ik vond het in de bèta's wel een beetje leeg zonder verhaallijnen. Een paar uitgediepte sidequests waren misschien wel leuk geweest. Geen main quest, want die maak je uiteraard voor jezelf.
Oud 23-04-2010, 00:06
Sherlock
Sherlock is offline
Ik wil het toch een keer spelen voordat ik het ga kopen maar lijkt me wel bruut!
Oud 24-04-2010, 18:58
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
installeer steam voor de trail het is echt een vet spel voor de eisen/ geld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten