Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat WT al zegt; je krijgt niet altijd op dezelfde tijden geld en ik ga ook niet bij de AH zitten rekenen wat ik uit kan geven aan mijn avondeten. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik een beetje een luxe-eter ben; zalm, soms sushi, lekker brood van de bakker, verse vruchtensappen etc. Maar goed, dat is dus allemaal niet heel makkelijk te voorspellen. En verder ben ik veel onderweg, koop ik weer eens een broodje op het station.. Dat tikt gewoon aardig aan allemaal. En daarnaast dan nog veel onverwachte uitgaven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Ik dacht trouwens dat ik nu een heel lastige financiële periode in zou gaan, maar dat valt eigenlijk wel mee. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het trouwens heel bijzonder dat je 20 uur per week kan werken als je studeert, maar dat is weer een ander verhaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij jou is het dan: 'Even een keer niet uitgaan'. Bij ons is het: 'Even geen gas' of 'Even een week niets eten'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Discussie in het vorige topic: Die Zakmes-Olivier werkt tegenwoordig bij het Amsterdamse Fonds voor de Kunst.
(Rationeel naamzoek, ook.) [edit] Hier! Derde van boven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja maar de reden dat jullie even geen geld hebben komt 90% van de keren door uitgaan e.d alleen als je dat dus niet in de gaten houd heb je idd even geen gas.
|
![]() |
|
|