Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2010, 19:20
Wammus
Wammus is offline

Part 2

Driving on salvia

Meer kon ik er niet vinden.
Oud 04-04-2010, 12:55
Toneless
Toneless is offline
Haha, geweldig die filmpjes. Deze vond ik ook wel leuk.

Oud 04-04-2010, 23:56
Wammus
Wammus is offline
Z'n ogen op het eind zijn echt zo geniaal mooi.
Oud 06-04-2010, 12:10
Verwijderd
haha

ik wil nu toch wel een keer pad proberen, kan je het gewoon nog halen in een shop of was/is het beleid aangepast?
Oud 06-04-2010, 14:31
Verwijderd
pad? padden likken? paddo's? De ouderwetsche paddo's zijn verboden in Nederland en niet meer te koop, truffels hebben ze in de meeste smartshops nog wel. Op zich niets mis met truffels, effecten zijn wel vergelijkbaar met die van paddo's.

en het is facking chill weer maar moet leren
Oud 06-04-2010, 14:51
Verwijderd
Padden likken is dat een beetje fijn dan, nee ik bedoelde paddo's
Jammer dat ze niet meer te koop zijn en hoe duur zijn truffels ongeveer lijkt me wel leuk om te proberen

Ik leef met je mee ik moet zo ook gaan leren over 9 minuten
Oud 06-04-2010, 15:15
Toneless
Toneless is offline
Succes met leren

Ik ben nog lekker stoned, moet ook zo leren. :@
Oud 06-04-2010, 15:29
Verwijderd
volgens mij zit heel schoolgaand nederland te leren deze weken iedereen tentamens ditdat

padden likken schijn je ook op te kunnen spacen ofzo Truffels kosten 15-25 euro, ligt beetje aan shop, sterkte en hoeveelheid. Niet goedkoop maar ik vind het het geld wel waard, je bent er ook wel even zoet mee
Oud 06-04-2010, 16:01
Verwijderd
www.teknoradio.nl 24/7 tekno channel 3 is vette shit
Oud 06-04-2010, 23:10
MTpower
MTpower is offline
Bepaalde padden scheiden inderdaad een gif af waar je van kunt spacen, je moet ze dan wel treiteren om het eruit te krijgen (met een stokje prikken ofzo ).
Weet zo niet meer welke soorten dat precies waren.. maar heb er inderdaad vaker over gehoord
Oud 06-04-2010, 23:15
silentbob
silentbob is offline
zover ik weet zijn alle padden (licht) giftig(kikkers btw ook, maar padden zijn dan ook gewoon kikkers), kan alleen zijn dat niet van alle soorten het gif geschikt is om op te trippen

geloof dat dat gif word uitgescheiden uit die wratten die padden hebben
Oud 06-04-2010, 23:20
MTpower
MTpower is offline
Sommige zijn dodelijk en andere zo licht giftig dat je niks merkt, je moet dus wel goed weten welke soort je gebruikt
Oud 06-04-2010, 23:25
silentbob
silentbob is offline
o, ik dacht dat padden nooit zo erg giftig waren(kikkers wel, zoals pijlgifkikkers waarvan 1 soort de het giftigste natuurlijke gif heeft geloof ik)
Oud 07-04-2010, 08:40
Verwijderd
Oud 07-04-2010, 12:35
capibara
capibara is offline
Citaat:
www.teknoradio.nl 24/7 tekno channel 3 is vette shit
lekker housen: http://www.ek23sound.org/
Oud 07-04-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:

Part 2

[filmpje]

Driving on salvia

Meer kon ik er niet vinden.
HAHAHHAHAHA die kat jezus, dan schrik je je toch ook de pleuris!
Oud 07-04-2010, 15:58
Toneless
Toneless is offline
Mij is opgemerkt dat hier een aantal goa en tekno liefhebbers aanwezig zijn.
Wie kan mij wat goeie nummers geven ?
Oud 07-04-2010, 16:03
Verwijderd
op deze site staan een aantal vette goa livesets: http://www.stichtingvrijfeesten.nl/
tekno: www.teknoradio.nl (gisteren ofzo ook al gepost), channel 3 is wel vet

kun je wel ff mee vooruit, zal later meer posten, ik ga nu fitnessen
Oud 07-04-2010, 16:08
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline

Oud 07-04-2010, 16:13
Toneless
Toneless is offline
Haha, dank voor de snelle reactie .

Ga het nu 'ns beluisteren.

edit: Dat nummer klinkt zeker wel goed.
Oud 08-04-2010, 11:59
SacredRose
SacredRose is offline
mischien niet helemaal wat je zoekt maar infected mushroom heeft wel vette nummers.
je moet er wel van houden. niet iedereen vindt ze vet.

weet iemand hier of het mogelijk is om zelf lsd te maken. en ik bedoel niet met lsa zaden. maar met moederkoren als je daar aan kan komen ofzo
Oud 08-04-2010, 12:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Haha, succes

Nee, het proces om acid te maken is een fucking pain. Qua ingewikkeldheid (scheikundige kennis) is het nog wel redelijk te doen (2e jaars WO scheikunde), maar het is tijdrovend, moet constant alles in de gaten houden, en zijn veel gelijklopende processen. Mocht je het eenmaal hebben, dan heb je ook genoeg om heel Nederland een maand in zijn behoefte te voorzien. Zal je daarom ook niet verbazen dat er zeer weinig mensen zijn die acid maken, en de mensen die dit doen, dit eenmalig doen.

(over dit onderwerp is volgens mij (zeg het maar als ik het fout heb) Pihkal: A Chemical Love Story de bijbel)

O ja, en infected mushroom valt gewoon onder goa, dus mag best

Weet niet (geen geluid) of er goeie nummers tussen zitten, maar de nummers die ik van deze lui ken zijn EPIC!!!
http://www.myspace.com/wisp
Oud 08-04-2010, 14:03
SacredRose
SacredRose is offline
hmm dus in principe te doen maar facking veel werk maar ik ga nog eens kijken naar dat boek dat je zei.
ben dan wel niet van plan om, het te maken maar vond het gewoon intressant.

uhhu maar veel mensen in mijn vriendenkring vinden infected mushroom toch wel minder.

en als ik tijd heb ga ik die nummers eens beluisteren.
Oud 08-04-2010, 14:43
Toneless
Toneless is offline
Infected Mushroom <3 Kon het al.

wisp klinkt wel lekker
Oud 08-04-2010, 20:20
Wammus
Wammus is offline
Infected Mushroom is zeker fijn.

Ik ben weer eens een avondje alleen thuis dus ontopicnes hier.
Oud 09-04-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Mij is opgemerkt dat hier een aantal goa en tekno liefhebbers aanwezig zijn.
Wie kan mij wat goeie nummers geven ?
paar tekno muziekjes:
http://www.youtube.com/watch?v=fBkNFlLwC70
http://www.youtube.com/watch?v=a__oSCwf5dQ
http://www.youtube.com/watch?v=a3f0IjilrDM
http://www.youtube.com/watch?v=_MqAVSy4480
http://lsdb.nl/list/genre/33.html (download shit van acid anonymous, rinse, joyo, mendeaz)

Als je beetje doorklikt bij die youtube video's kun je wel veel vinden. Op www.ek23sound.org kun je veel andere muziek vinden, zoek daar op acid anonymous, tdk, narkotek, heretik, floxytek, kierewiet, zmk en nog veel andere die ik niet meer weet

Oud 09-04-2010, 21:49
Verwijderd
Stoneren en over muziek praten met Zowie, prima
Oud 10-04-2010, 15:24
Verwijderd
zowie (of voor anderen;p) vette muziek voor je: http://www.myspace.com/ndmdnb. snoeiharde drum n bass, mix 3 is wel vet. gisteravond live gezien in belgie, in een of andere vage semi-legale toko
Oud 10-04-2010, 19:15
SacredRose
SacredRose is offline
vanavond proberen ontopic te zijn met het laatste beetje wiet dat ik heb
en hebben nog meer mensen tips voor mij als ik in amsterdam blijf hangen woensdag middag??
Oud 10-04-2010, 19:21
silentbob
silentbob is offline
ik ga vanavond ook weer ff lekker blowen(tenminste, als er niet iets tussenkomt)
Oud 10-04-2010, 23:24
Toneless
Toneless is offline
Bedankt voor de nummers . Nu maar is wat downloaden.
Oud 11-04-2010, 14:45
Verwijderd
Citaat:
en hebben nog meer mensen tips voor mij als ik in amsterdam blijf hangen woensdag middag??
Kom je naar amsterdam woensdag? Als je ff in een chille shop wilt zitten kun je naar de hill street blues in de warmoesstraat gaan, da's vlakbij de wallen. De dampkring in de hand- of voetboogstraat (weet ff niet meer) vlakbij het spui is ook wel relaxed. Of wat wil je precies doen eigenlijk
Oud 11-04-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook nog maar een heel heel klein beetje, do. avond ook nog even wat geblowd van een geflopte joint
hoe draai je nou zoiets?
Oud 11-04-2010, 17:27
Verwijderd
2 normale vloeitjes aan elkaar kon ook hé?
Oud 11-04-2010, 18:34
SacredRose
SacredRose is offline
ik draai eigenlijk niet zelf als ik alleen ben is het vaak in een gewoon vloeitje dat kan ik net wel. ik weet niet hoe het moet maar vaak wordt er dan een L gevouwen maar weet het niet precies.
Oud 11-04-2010, 18:36
SacredRose
SacredRose is offline
weet niet zeker of we daar mogen blijven van school. als dat mag zat ik te denken om als het goed weer is buiten ergens lekker een jointje te roken gewoon wat rond hangen/lopen. leek me opzich ook wel leuk om de winkel van azarius op te zoeken.
Oud 11-04-2010, 19:00
silentbob
silentbob is offline
longvloei draait het prettigst, een L'etje van normale vloei kan ook maar zelf heb ik nog nooit zo gerold(ik rook niet dus heb alleen maar longvloei)
Oud 11-04-2010, 19:30
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
ik heb ook nog maar een heel heel klein beetje, do. avond ook nog even wat geblowd van een geflopte joint
hoe draai je nou zoiets?
Het is vooral een kwestie van heel veel oefenen. Op een goed moment heb je het een keer door en dan kan je het. Het moeilijkst is het om hem goed dicht te krijgen en dan zo dat hij strak is en blijft. Ik vind het zelf het makkelijkst om hem eerst bij het tipje dicht te draaien en dan draait de rest vanzelf wel mee.
Oud 11-04-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
weet niet zeker of we daar mogen blijven van school. als dat mag zat ik te denken om als het goed weer is buiten ergens lekker een jointje te roken gewoon wat rond hangen/lopen. leek me opzich ook wel leuk om de winkel van azarius op te zoeken.
mja moet je ff kijken of je nog een paar uur vrije tijd krijgt als je daar met school bent, toen wij ook een keer op excursie waren daar wel winkel van azarius is idd ook wel leuk, maar verwacht er niet teveel van, winkel is niet zo groot eigenlijk. Hij zit vlakbij Leidseplein. Je kan daar wel vaporizers uitproberen, da's mss wel leuk om te doen. in het vondelpark kun je goed chillen, das ook vlakbij Leidseplein

gisteravond feestje van mn broertje was echt chaos hehe allemaal mensen dronken m'n broertje ging proberen met zn brommer door de woonkamer te rijden, hij moest twee keer douchen omdat ie blikken bier over zich heen gooide (en ook echt zeiknat, onze ouders stonden er nog bij ook), ik heb mensen de tuin uit moeten zetten, barbeque kapot, schutting kapot, frikandellen in de tuin bij de buren, vuurkorf keer of 6 omgevallen...lachen avond

Laatst gewijzigd op 11-04-2010 om 19:57.
Oud 11-04-2010, 20:06
SacredRose
SacredRose is offline
ja denk dat ik wel een paar uur tijd kan krijgen. metroid heeft me ook al een paar tips gepm'd dus ik denk dat ik me wel ga redden
Oud 11-04-2010, 20:17
Verwijderd
welke dan? als hij dat nou hier neerzette hadden er meer mensen wat aan...
Oud 11-04-2010, 20:23
SacredRose
SacredRose is offline
ik zal het even hier neer zetten zal hij wel niet erg vinden
Citaat:
m3tr01dm1nd3d schreef:
Mooi weer:

Vondelpark is natuurlijk altijd leuk Sarphatipark is, vind ik zelf, wat leuker. Een stuk rustiger, het chil gedeelte is hondvrij en je hebt de albert cuip om de hoek (vind ik zelf geen leuke markt, maar bijna iedereen wel)

Zelf inmiddels wel een beetje op uitgekeken, maar veel mensen gaan nog steeds nat op het waterlooplein

Soundgarden. Beetje een groezellige punk kroeg, maar met een super mooi deel buiten, dicht in het centrum, maar lekker rustig aan het water iets drinken.

Brouwerij 't ij. Een amsterdamse brouwer bij mij om de hoek Super lekker speciaal bier, en met mooi weer lekker op het terras/aan het water zitten.

Slecht weer:

Kashmir lounge. 1 van mijn favo shops. Leuk ingericht, met veel lui uit de buurt.

Hill street blues. Een andere favo shop van me, lekker krakkemikkig, je moet alleen wel een beetje van drumm&bass houden, want 80% kans dat je dat te horen krijgt

*beide shops geen aanrader iets te halen, niet slecht, maar ken inmiddels betere*

Dit is wat me zo effe snel te binnen schiet
O ja, al mijn opties zijn goeie kwaliteit voor een leuk prijsje
Oud 12-04-2010, 09:31
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Met kleine vloeitjes is prima te doen, maar gebruik dan wel blauw(rizla) of in nood wit(mascotte). Het is wel lastiger dan met groot, en alleen te doen met hash(voor wiet is ie te smal). Als je klein hebt is het misschien makkelijker een half tippie te gebruiken en 1 klein vloeitje, dan krijg je baby jointjes, kan minder aan fout gaan

Maja, jullie kunnen jimjim wel inhuren voor een cursus denk ik
Oud 12-04-2010, 12:13
SacredRose
SacredRose is offline
mischien moet hij een filmpje maken hebben nog meer mensen er iets aan.
en ik weet nu dat we mogen blijven in amsterdam als we willen dus dat wordt lekker chillen in ieder geval met een klasgenoot
Oud 12-04-2010, 17:26
JiMJiM
JiMJiM is offline
Citaat:
Maja, jullie kunnen jimjim wel inhuren voor een cursus denk ik
filmpje zit er niet in
Oud 12-04-2010, 17:34
SacredRose
SacredRose is offline
jammer
Oud 12-04-2010, 17:59
Toneless
Toneless is offline
Kan JiMJiM zo goed jointjes draaien dan?
Oud 12-04-2010, 18:51
zoef de haas
zoef de haas is offline
youtube heeft toch genoeg vido's over hoe een joint te draaien.
En mocht je blijven falen op echt jointjes rolen kun je t altijd nog op deze manier proberen
Oud 13-04-2010, 14:03
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Kan JiMJiM zo goed jointjes draaien dan?
Volgens mij heb ik het nog van hem geleerd??
Maja, hij kan het in ieder geval beter dan ik, en binnenstebuiten, vinden veel mensen pro
Oud 13-04-2010, 14:21
JiMJiM
JiMJiM is offline
als je het van mij had geleerd kon jij nu ook binnenstebuiten draaien maar ach kan het redelijk goed. Maar het kan altijd beter.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten