| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik doe mee |
|
|
|
||||||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
<3![]() En de pics zijn niet echt voor publicatie nee, Citaat:
Het is zijn eigen schuld dat hij niet goed geslapen had ![]() Oh en jullie waren allemaal liev ![]() Citaat:
er is nog een rollade overCitaat:
jij was tegen het verstrekken van privé-informatie aan forumers van DK via pm ![]() Citaat:
|
||||||||
|
|
||
|
Citaat:
Al weet ik niet of het had geholpen, eerder slapen. Eenmaal in bed werd ik misselijk van het wakker moeten worden en zo. En ik heb dus echt 16 uur geslapen of zo. Je was misschien bozer op me geworden door mijn rare gedrag als ik wél was gekomen; slaapgebrek, veel eten (dat moet, was vast heel lekker), drank...Waarom niet? Zo goed ben ik niet, al was het nooit mijn zwakke punt op toneelaudities. Ik wil wel meer op pop-/rockzang concentreren, en wat beide betreft heb je een beetje een aparte smaak.
|
|
|
|
Offtopic: Niet omdat ik denk dat je beter bent dan ik maar omdat ik je niet zo goed ken en je ouder bent enzo. Met flyaway was het veel makkelijker
![]() Bovendien weet je heel goed dat ik klassiek geschoold ben. Dat kan ik je leren, pop/rock niet. Maar then again, klassieke mannenstemmen |
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Klein jochie waar ik mee moest zingen, viel compleet weg; gelukkig had 'ie ook een eigen deel waar ik niet in meezong.
|
|
|
|
Kinderen, ik zat vandaag in de tram, en de zon scheen en in alle parkjes in Utrecht zaten allemaal jongelui te genieten van het prettige lenteweer, en ik dacht bij mezelf: "Martin, het is tijd voor een traditionele goed-weer-DK-meet in het park".
Dus! Goed-weer-DK-meet-in-het-park Wanneer: Je ne sais pas, ergens op een vrijdag in april/mei? Waar: In een park, ik stel voor in Utrecht Wat: Gezellig zitten met rose en appelsap en andere vormen van drank & voedsel, en kletsen of twisteren of forumen op je mobieltje of tegen een balletje trappen of het langswandelend schoon van het andere, dan wel zelfde, geslacht te bewonderen Wie: JIJ!
|
|
||
|
Citaat:
Misschien JasperJD Niet
|
|
|
Verwijderd
|
Op zaterdag zou ik juist alleen het avondgedeelte bij kunnen wonen, met wat geluk.
![]() Maar doordeweeks kan ik ook niet elke dag: bij de vrijdagen is het erg afhankelijk van de datum, donderdagmiddag kan ik wel, woensdagmiddag eveneens, dinsdag wordt niks en op maandag kan ik in principe de hele dag. Zondag is overigens ook geen punt. Laatst gewijzigd op 07-04-2010 om 19:39. |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 21:24 | |
| De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 12-10-2008 00:04 | |
| De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 17:24 | |
| Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 22:35 | |