| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Winkellunch beviel trouwens, lekker rustig in de meeste winkels, behalve in de h&m waar het vol was met meisjes van 10-14 jaar met hun moeders, moeten die niet naar school?
En ik heb een simpel zwart shirtje van de we en ben blij dat ik niet die van de h&m op internet hebt besteld want die stof was echt heel dun. Het scheen door. En dat zegt wat bij zwart katoen.En onderweg was er een kwaaie mevrouw. Ik fietste ongeveer midden op het fietspad met mijn hand uitgestoken naar rechts. Zij kwam mij langs rechts inhalen net op het moment dat ik afsloeg. Toen zei ze 'dat is dan twee keer vandaag dat je me de pas afsnijdt!' dus toen zei ik 'sorry!', ook al moet zij gewoon geen mensen langs rechts inhalen en zeker niet als die aangeven rechtsaf te zullen gaan, en toen keek ze me heel vuil aan. Later bedacht ik: huh twee keer? Ik heb die mevrouw niet eerder gezien vandaag. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel werk om te maken hoor ik vaker maar snap ik nooit, beslag is een kwestie van alles bij elkaar gooien en een minuutje kloppen en een dikke pannenkoek is ook wel binnen drie minuten klaar. Dat is minder werk dan een kom muesli met yoghurt en honing en banaan en sinaasappel. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Veel paardenvlees in snacks komt van ondervoede en mishandelde paarden uit Latijns-Amerika. Dat meldt Wakker Dier donderdag op basis van eigen undercoveronderzoek. Nederland importeert jaarlijks elf miljoen kilo paardenvlees, vooral uit Latijns-Amerika. Wakker Dier roept snackfabrikanten op geen vlees uit die regio meer te gebruiken.
godver ![]()
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind ze warm & vers lekkerder. |
|
|
|