Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Is een vrije wereld en iedereen is vrij te dragen wat hij of zij wilt natuurlijk. ![]() Wél vind ik dat als je naar een gala gaat, het toch wel wat meer dan gewoon een jeans en een t-shirt mag zijn. Het is uiteindelijk toch de bedoeling van en gala dat mensen zich opkleden... Toch? ![]() Over het pak zelf dan... Hog, het is waar dat pak en das al heel lang het gezicht van de (anonieme) zakenwereld is, maar ik wil dat toch relativeren. Je kan wel degelijk je persoonlijkheid uitdrukken in het soort pak dat je draagt en hoe je het draagt. ![]() voorbeelden: ![]() Business ![]() Gothic ![]() HipHop ![]() Emo En ik kan nog wel even doorgaan. Keuze genoeg zou ik zeggen en een heleboel die naar mijn inzien verre van stijfjes zouden zijn. ![]() |
![]() |
|
Duurt bij mij echt heel lang. Ik moet helemaal naar de kast lopen, moet ik hem opendoen, ff kijken..
dan ben ik zo moe, dat ik eers 10 min. moet uitrusten op bed. Dan ga ik nog een keer kijken. dan trek ik een broek aan. en zo gaat dat bij m'n T-shirt, Schoenen En m'n broek dus. Ohja.. ook me tas nog ![]() Dan ben ik binnen 2uur klaar! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik begin vaak met een kleding stuk waarvan ik voel dat het die dag een ''must'' is om te dragen. bijvoorbeeld een leuke vest. en daar zoek ik dan bijpassende kleren Enzo bij. complimenten krijg ik niet overdreven veel, maar zeker genoeg.
||
Citaat:
Ik probeer wel kleuren en lengtes van bovenstukken te matchen met onderstukken, maar veel verder dan dat gaat het niet. Mensen die te lang bezig zijn met iedere dag weer bedenken wat ze aan doen vind ik ook een beetje zielig eigenlijk. Je ziet soms dat ze te lang hebben nagedacht die ochtend/vorige avond en daarom komt de hele outfit vaak gemaakt over. Jammer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor wie het nog niet weet:
'afschuimen' is Vlaams-Nederlands en betekend dus zoveel als alles afzoeken naar één wel of minder bepaald iets. ![]() Het Hollands equivalent voor dat woord was -als ik mij herinner- 'doorstruinen'. ![]() Interessante stelling daar. Wanneer komt een outfig gemaakt over eigenlijk? Wanneer een outfit té perfect samengesteld is? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |