Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2010, 20:37
Verwijderd
ik moet nog geld overmaken aan mensen, en ze willen me maar niet zeggen hoeveel het precies is en wat hun rekeningnummer is. Lastigerds.
Advertentie
Verwijderd
halp ik kan niet meer uitloggen
Verwijderd
Citaat:
Ja hallo de Olvarit fruithapjes (de kleinste dan) zijn echt goddelijk lekker .
Verwijderd
Citaat:
halp ik kan niet meer uitloggen
Koekjes opeten.
Oud 11-04-2010, 20:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Medium/rare trouwens.

Well done = verkrachting van een goed stuk vlees.
Oud 11-04-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Koekjes opeten.
helpt dus niet
Oud 11-04-2010, 20:40
Verwijderd
3:07 ik schrok me rot
Oud 11-04-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Ik luister nu dit
ja mooi
Oud 11-04-2010, 20:41
Verwijderd
Ik klaag dus vrijwel nooit in een restaurant, want dat vind ik pauperig.

Een keer op wintersport was ik met een groepje vrienden en kennissen in een steakhouse, en sommigen van ons hadden een entrecôte besteld (ikzelf had kaasfondue). Bleek de entrecôte "te vet", maar ipv die terug te sturen, aten ze hem wel helemaal op, om vervolgens bij de bloedmooie Franse serveerster te gaan lopen klagen dat ie niet goed was De serveerster was heel vriendelijk en leuk tegen ons, en daarna heeft ze ons de rest van de avond chagerijnig bediend

Biefstuk bestel ik altijd medium/rare, nooit problemen mee gehad.
Oud 11-04-2010, 20:43
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik moet nog geld overmaken aan mensen, en ze willen me maar niet zeggen hoeveel het precies is en wat hun rekeningnummer is. Lastigerds.
Ja hallo, willen ze nou geld of niet.
Verwijderd

Lorelei
Lorelei is offline
Zo "angry" was hij toch helemaal niet in dat filmpje? (zeker als je het vergelijkt met z'n normale staat )

Die steak zag er overigens wel tragisch uit
Oud 11-04-2010, 20:45
Lorelei
Lorelei is offline
Misschien ga ik na m'n verhuizing maar eens een electrische piano of zo kopen als ik dan nog geld/ruimte heb. Ik mis het spelen wel een beetje. Weet iemand toevallig nog een plek waar je redelijk goedkoop piano lessen kan krijgen in Utrecht?
Oud 11-04-2010, 20:46
Verwijderd
ik was op een afdeling met veel vervelende mensen. Kwam ik met koffie wilden ze limonade, kwam ik met limonade wilden ze weer koffie ;x En helemaal achterin de gang duizend kilometer van de keuken een vrouw die ging wat bestellen, een glas limonade, ze zei glas dus ze kreeg een glas. Nee het moest toch in een plastic beker, ik weer terug, toen was ik weer bij haar moest ze nog een rietje hebben. Vraag dat dat in één keer. En de hele tijd zuster dit zuster dat. Ik heb er maar 4 uur gewerkt maar ik heb echt alleen maar gelopen en bezig geweest.
Oud 11-04-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ja hallo, willen ze nou geld of niet.
ja precies! En nu héb ik het geld, dus dit is voor mij een goed moment om het over te maken
Oud 11-04-2010, 20:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb vandaag op mijn nichtje gepast en alles
Oud 11-04-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
ik was op een afdeling met veel vervelende mensen. Kwam ik met koffie wilden ze limonade, kwam ik met limonade wilden ze weer koffie ;x En helemaal achterin de gang duizend kilometer van de keuken een vrouw die ging wat bestellen, een glas limonade, ze zei glas dus ze kreeg een glas. Nee het moest toch in een plastic beker, ik weer terug, toen was ik weer bij haar moest ze nog een rietje hebben. Vraag dat dat in één keer. En de hele tijd zuster dit zuster dat. Ik heb er maar 4 uur gewerkt maar ik heb echt alleen maar gelopen en bezig geweest.
pf ze moeten gewoon tevreden zijn dat iemand ze koffie komt brengen
Oud 11-04-2010, 20:49
Verwijderd
en sommige bejaarden denken echt dat je een soort sloofje bent ofzo. Zitten ze met die verzuurde bek te wenken en dan moet je echt komen. Meestal wenk ik heel overdreven terug met een zure bek.
Oud 11-04-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
en sommige bejaarden denken echt dat je een soort sloofje bent ofzo. Zitten ze met die verzuurde bek te wenken en dan moet je echt komen. Meestal wenk ik heel overdreven terug met een zure bek.
Ik zie het al voor me.
Oud 11-04-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ik klaag dus vrijwel nooit in een restaurant, want dat vind ik pauperig.
Ja, stel je voor dat je je ongenoegen uit over iets waar je heel veel voor moet lappen
Oud 11-04-2010, 20:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hahaha pip <3
Oud 11-04-2010, 20:54
Tink*
Tink* is offline
Ik zie pip ook helemaal voor me.
Oud 11-04-2010, 20:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pip is echt mijn nieuwe forumheldin met al haar gekke verhalen
Verwijderd
Citaat:
Misschien ga ik na m'n verhuizing maar eens een electrische piano of zo kopen als ik dan nog geld/ruimte heb. Ik mis het spelen wel een beetje. Weet iemand toevallig nog een plek waar je redelijk goedkoop piano lessen kan krijgen in Utrecht?
Parnassos geloof ik!
Verwijderd
haha wat heb ik toch een malle vriend. Gaat ie hier alleen zitten blowen en draait een pauperjoint, ipv dat hij even op mij wacht tot ik een fatsoenlijke kan draaien en dan gezellig samen blowen.
Oud 11-04-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Pip is echt mijn nieuwe forumheldin met al haar gekke verhalen
Verwijderd
ik zat hier om te gaan simsen maar ik heb helemaal geen zin meer. Dus ik ga maar naar bed welterusten!
Verwijderd
Citaat:
haha wat heb ik toch een malle vriend. Gaat ie hier alleen zitten blowen en draait een pauperjoint, ipv dat hij even op mij wacht tot ik een fatsoenlijke kan draaien en dan gezellig samen blowen.
Paupervriend, pauperjoint
Oud 11-04-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Paupervriend, pauperjoint
zo is het maar net
Oud 11-04-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, stel je voor dat je je ongenoegen uit over iets waar je heel veel voor moet lappen
Tenzij het heel obvious is, maar de ervaring leert mij dat mensen al vrij snel klagen en daarbij ook overdreven boos worden (dat ze bijv te lang moeten wachten op hun eten, of dat ze bhun frietjes niet krijgen ofzo). Alsof de wereld vergaat In jouw geval is het wat anders, als het echt oneetbaar is, maar dat heb ik persoonlijk dus nooit meegemaakt.
Oud 11-04-2010, 21:00
Verwijderd
Volgens mij kom jij niet veel in restaurants
Oud 11-04-2010, 21:02
Verwijderd
ik heb wel eens eten teruggestuurd als het gewoon niet was wat we besteld hadden, maar dat gaat dan ook zonder boos worden vooral Theodoors vraag om dingen zonder saus of met de saus in een apart kommetje te serveren, omdat hij veel soorten saus niet lust, lijkt echt een onmogelijke opgave voor veel (studentenbudget) restaurants.
Oud 11-04-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kom jij niet veel in restaurants
Jawel, ik weet alleen de goeie restaurants te vinden
Oud 11-04-2010, 21:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
[filmpje]

Ik luister nu dit
die is best te doen!
Oud 11-04-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Jawel, ik weet alleen de goeie restaurants te vinden
Dat blijkt als je die ervaringen hebt
Oud 11-04-2010, 21:07
Verwijderd
ik heb weleens een keer vijf maal een tosti teruggestuurd
Oud 11-04-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
ik heb weleens een keer vijf maal een tosti teruggestuurd
was-ie aangebrand?
Oud 11-04-2010, 21:08
Verwijderd
Ik heb geloof ik nog nooit iets teruggestuurd, ik wil personeel ook niet meer lastig vallen dan nodig, als ik iets nodig heb loop ik zelf even naar de bar ipv te wenken (want ik haat mensen die wenken ) maar ik heb ook nog nooit iets oneetbaars gehad of iets totaal anders dan ik besteld had. Ik ben iig niet zo'n zeiksliert die je treft in over de kook.
Oud 11-04-2010, 21:09
Uice
Uice is offline
Ik heb een keer een salade gekregen met een stuk glas erin. Die ging toen toch maar terug.
Oud 11-04-2010, 21:09
Verwijderd
Ik heb wel eens per ongeluk de verkeerde pizza gehad in mijn stamrestaurant Een vegetarische met enorme paddestoelen er op en ik ging zowat over mijn nek toen ik hem zag
Oud 11-04-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geloof ik nog nooit iets teruggestuurd, ik wil personeel ook niet meer lastig vallen dan nodig, als ik iets nodig heb loop ik zelf even naar de bar ipv te wenken (want ik haat mensen die wenken ) maar ik heb ook nog nooit iets oneetbaars gehad of iets totaal anders dan ik besteld had. Ik ben iig niet zo'n zeiksliert die je treft in over de kook.
Dat is écht irritant als je dat doet. Barman van dat restaurant heeft daar dubbel werk aan, eerst jouw drankjes maken (voor de misschien spoedbonnen) en dan nog gaan uitzoeken welke tafel je zit en dit doorgeven aan jouw wijkloper. Die krijgt dat weer het gevoel dat ze te traag is of vind jou dan gewoon irritant omdat je niet even wacht.

Wenken is geen probleem. Mits normaal gebeurd, of gewoon vragen.
Oud 11-04-2010, 21:12
Verwijderd
Ik heb mij laten vertellen dat het irritantste is om 'heuj!' te roepen naar de serveerster/ober
Oud 11-04-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dat blijkt als je die ervaringen hebt
Oh, dat beschreef ik verkeerd, ik baseer me op gebruikerservaringen die ik lees op internetsites. En dan verbaas ik me altijd over wat voor mensen dat zijn die om het minste of geringste klagen. Die mensen lijken me erg gefrustreerd.

Ik heb nog nooit irl meegemaakt dat iemand woedend het restaurant verliet.
Oud 11-04-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mij laten vertellen dat het irritantste is om 'heuj!' te roepen naar de serveerster/ober
Als je naar mij knipt met je vingers kan je wachten tot je een ons weegt tot je het normaal vraagt
Oud 11-04-2010, 21:14
Verwijderd
Mijn moeder leest naambordjes en onthoudt die en roept daarna de serveerster/ober bij de naam, meestal kijken ze dan raar, maar wordt zo'n persoonlijke touch eigenlijk gewaardeerd?
Oud 11-04-2010, 21:14
Verwijderd
Nou maar het gebeurt in ieder restaurant dagelijks dat er dingen terugkomen en daar merk jij als gast weinig tot niets van en dat hoort zo.
Oud 11-04-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat beschreef ik verkeerd, ik baseer me op gebruikerservaringen die ik lees op internetsites. En dan verbaas ik me altijd over wat voor mensen dat zijn die om het minste of geringste klagen. Die mensen lijken me erg gefrustreerd.

Ik heb nog nooit irl meegemaakt dat iemand woedend het restaurant verliet.
Die ''recensies'' zijn meestal verschrikkelijk, die zure mensen gaan juist naar dingen ''zoeken'' die fout zijn ipv een gezellig avondje uit eten gaan.

Daarnaast vertellen ze het ook nooit, zodat er iets aan gedaan kan worden, maar gaan het lekker anoniem achteraf op het internet zetten

Echt hekel aan die mensen.
Oud 11-04-2010, 21:15
Verwijderd
"Garçon, coffee!"
Oud 11-04-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder leest naambordjes en onthoudt die en roept daarna de serveerster/ober bij de naam, meestal kijken ze dan raar, maar wordt zo'n persoonlijke touch eigenlijk gewaardeerd?
Nooit in restaurant gewerkt met naambordjes, maar ik vind het altijd wel leuk. (tenminste als je geen lallende zatte golfers bent die dat wel interessant vinden)
Oud 11-04-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
"Garçon, coffee!"
Pure White Trash opmerking volgens mij
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten