Nadat ik de Spice Girl film had gezien, vond ik Posh trouwens ineens een stuk leuker hoor, en Scary trouwens ook. Zij heeft echt een raar accent trouwens.
"Like this fish. (..) Reminds me of my old boyfriend Steven. Eeeeehh."
Oei kwis ik haalde de gekste dingen in mijn hoofd maar het viel allemaal reuze mee
Ja maar ik vond het nou ook weer geen vraag die je zo even hup poneert op 't forum.
11-04-2010, 23:42
Verwijderd
ik had haar een keer bij dat programma van peter vd vorst gezien en toen vond ik haar wel tof eigenlijk maar ze kan niet zo'n spetterend optreden geven ;x
Nou nog niet volgepland maar dat is wel de bedoeling. Of we moeten een laatste moment afspraak maken, dan kan ik je pas na 5 uur laten weten of ik moet werken.
Oh. Nou dan doen we het wel zo. Dinsdag, donderdag en vrijdag staan bij mij nog open. Maar ik hoop dus dat ik moet werken. Of nou ja ik heb geld nodig dus ik moet.
2 dagen met slechts een pizza en een bakje lasagne
12-04-2010, 07:26
Verwijderd
omnomnomnom brood met leverkaas
12-04-2010, 07:28
Verwijderd
Ik zeg Mel C! Yeah
Zij kan ook mooi zingen. Iedereen vind hoe zij zingt lelijk, maar ik vind het mooi!
Oh en Wende is echt tof, maar ik durf niet naar d'r Engelstalige muziek te luisteren, bang dat het me tegen gaat vallen.
Nee, dan loop ik weer terug, en als ik dan thuis ben is er op magische wijze ontbijt gearriveerd.
12-04-2010, 09:02
Verwijderd
mijn ontbijt was pannenkoeken met suiker en met marmelade, dat heb ik per ongeluk gekocht, ik wou eigenlijk abrikozenjam. En multifruitsap en groene thee.