| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Dat het morgen precies 1 jaar geleden is sinds een vriend van mij zich van het leven heeft beroofd.
Ik kan amper geloven dat het al zo lang geleden is; het lijkt nog als de dag van gisteren dat ik nog met hem praatte over bijvoorbeeld zijn lievelingsscène uit de film "American Beauty" (die met de dwarrelende plastic tas). Pfff, de tijd gaat zo snel voorbij.
|
|
|
|
Een of andere stomme fout in mijn acount, waardoor word crasht en ik steeds werk kwijt raak
.Ik verdenk Word ervan een persoonlijke vendetta tegen mij te zijn gestart.
|
|
|
|
De hele dag werken aan een nieuwsbrief voor het Aidsfonds waardoor ik al 123123199 keer AIDS heb getypt in varia context; het komt mn neus uit dat Aids!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
@ miekje, ik vind het niet offtopic hoor, mogen we er dan niet over discussieren?
![]() En voor de ontopicheid dan: Ik vind het ook niet leuk, en misschien ben ik ook maar een beetje een hippie, en ik vind het ook stom en zielig voor de hertjes, maar soms kan het niet anders (hoewel ik het met je eens ben dat er soms te makkelijk naar rigoreuze oplossingen wordt gegrepen terwijl het soms ook anders kan)
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
vréselijk mens
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat vind jij niet zo leuk? Chick Rock | 500 | 27-08-2010 11:32 | |
| De Kantine |
godversaai #842 Verwijderd | 500 | 28-01-2010 17:22 | |
| Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk? sarahanna | 24 | 16-09-2009 21:49 | |
| De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 12:44 | |
| Software & Hardware |
[laptop kopen] wat vind jij ervan? aniki | 17 | 13-07-2004 12:53 | |