Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2010, 14:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja volgens mij al twee ofzo
Nou, die tweede stage waar je dus een paar dagen achter elkaar op een afdeling bent heeft voor mij wel heel erg duidelijk gemaakt dat ik de goede keuze heb gemaakt, en dat heeft me ook wel af en toe gemotiveerd.
Oud 15-04-2010, 14:22
Martiño
Martiño is offline
sarah je hebt pm!
Oud 15-04-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Over toeteraars gesproken; Molvaer en chet baker
Die ga ik eens uitchecken!
Oud 15-04-2010, 14:29
Carn
Carn is offline
Nils Petter Molvaer
Oud 15-04-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Die ga ik eens uitchecken!
Laat maar weten of 't wat is.
Oud 15-04-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
O ok, dan kan je misschien makkelijk mensen die je kent ronselen
Overigens, hoe ga je een EMG op de vinger meten?
ik weet niet precies hoe ik dat ga doen want ik moet nog leren om EMG's te maken. Maar er zal wel een vingerklemmetje voor zijn ofzo. De begeleider zag er in elk geval geen problemen in.
En ik ben al aan het zorgen dat mensen die ik ken zich verplicht voelen om mee te doen en phd's die in hetzelfde gebouw werken zullen ook wel meedoen als ze niet net tegen een deadline aanzitten, die moeten toch daar zijn en kunnen nog wel een halve dag werk doen tussendoor.
Oud 15-04-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet precies hoe ik dat ga doen want ik moet nog leren om EMG's te maken. Maar er zal wel een vingerklemmetje voor zijn ofzo. De begeleider zag er in elk geval geen problemen in.
Nouja aangezien er geen spieren in de vinger zitten, kan je dan alleen het sensitieve signaal meten en dat signaal is bij bipolaire oppervlakte stimulatie op de onderarm behoorlijk slecht. Dus ik ben wel benieuwd welke techniek er gebruikt wordt en wat er precies gemeten wordt.
Oud 15-04-2010, 14:40
Verwijderd
Mjah ik ook .
Oud 15-04-2010, 14:42
Verwijderd
we meten niet per se de wijsvinger maar de flexor van de wijsvinger en dat zal een tak van de m. flexor digitorum profundus zijn.
Oud 15-04-2010, 14:46
Verwijderd
Citaat:
we meten niet per se de wijsvinger maar de flexor van de wijsvinger en dat zal een tak van de m. flexor digitorum profundus zijn.
Maar dan plaats je toch de electroden op de onderarm en niet de wijsvinger?
Oud 15-04-2010, 14:48
Verwijderd
Maar we willen de amplitude van de beweging van de wijsvinger weten. Hmm. Daar ga ik me nog in verdiepen
Oud 15-04-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Maar we willen de amplitude van de beweging van de wijsvinger weten. Hmm. Daar ga ik me nog in verdiepen
met EMG?
Oud 15-04-2010, 15:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
fffuuu we moesten vandaag ons stuk behandelen met de regisseuse en NIEMAND van ons kende het, we hadden nog niet eens afgesproken wie welke partij zong, ik zag de muziek voor het eerst!

Maar het ging best goed nog
Oud 15-04-2010, 15:02
Verwijderd
Premiata Forneria Marconi
Oud 15-04-2010, 15:04
Verwijderd
Citaat:
met EMG?
ja dat was het voorstel van de begeleider waarschijnlijk meten we niet de directe amplitude maar berekenen we die, oid. Ik heb nog nooit met EMG gewerkt dus ik weet er het fijne nog niet van.
Oud 15-04-2010, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Premiata Forneria Marconi
Oud 15-04-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
ja dat was het voorstel van de begeleider waarschijnlijk meten we niet de directe amplitude maar berekenen we die, oid. Ik heb nog nooit met EMG gewerkt dus ik weet er het fijne nog niet van.
Het is niet mogelijk om een mechanische amplitude (dus echt de afstand die de top van de wijsvinger aflegt) ter herleiden uit EMG van de spier.
Oud 15-04-2010, 15:24
Verwijderd
ok
Oud 15-04-2010, 15:28
Verwijderd
Ik heb ruzie met m'n mobiele provider. Hun belangrijkste argument is de hele tijd: "Uit onze aantekeningen blijkt dat het zo is afgesproken". Ik heb nu maar teruggemaild dat uit mijn aantekeningen blijkt dat het niet zo is en of ze de opname van het gesprek kunnen sturen.
Oud 15-04-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ruzie met m'n mobiele provider. Hun belangrijkste argument is de hele tijd: "Uit onze aantekeningen blijkt dat het zo is afgesproken". Ik heb nu maar teruggemaild dat uit mijn aantekeningen blijkt dat het niet zo is en of ze de opname van het gesprek kunnen sturen.
Ja, wat kut maar als jurist moet jij toch dat wel weten
Oud 15-04-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat kut maar als jurist moet jij toch dat wel weten
LL is geen jurist.
Oud 15-04-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
LL is geen jurist.
Dan is hij slim en Hallo
Oud 15-04-2010, 16:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
LL stuurt vooral graag klachtenbrieven.
Oud 15-04-2010, 16:05
Verwijderd
Mensen wat is studeren opeens moeilijk & moeizaam als je een kater hebt .
Oud 15-04-2010, 16:06
Verwijderd
Echt?
Oud 15-04-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
LL stuurt vooral graag klachtenbrieven.
Nee hoor, het liefst krijg ik gewoon direct gelijk
Oud 15-04-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Mensen wat is studeren opeens moeilijk & moeizaam als je een kater hebt .
wat verrassend

Tijd om naar huis te gaan!
Oud 15-04-2010, 16:08
Lorelei
Lorelei is offline
Woah, de wereld ziet er wel weer leuker uit na 2 uur slapen
Oud 15-04-2010, 16:09
Verwijderd
Ik ga ook zo maar eens. Nog 1 simulatie en dan heb ik allemaal getallen berekend waarvan ik geen idee heb wat ze betekenen, maar ze schijnen belangrijk te zijn voor m'n parameterschattig
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Verwijderd
Katers zijn voor mietjes.
Oud 15-04-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:

Oud 15-04-2010, 16:18
Verwijderd
Ik heb ook 1,5 uur geslapen, wat was dat fijn
Ik heb alleen geen zak gedaan. Alleen maar dat ding opgehaald en nog een keer gedoucht en mijn tanden gepoetst en een beetje tv gekeken in bed.
Oud 15-04-2010, 16:19
Verwijderd
Maar goed, nu 'kan' dat in principe nog, en die leerplanontwikkeling, dat zie ik nog wel...
Oud 15-04-2010, 16:21
Verwijderd
]ik had volgens mij mijn tijd ook een stuk efficienter gebruikt als ik gewoon een paar uurtjes in bed was gekropen nadat jullie weg waren. Helaasch. Nu boodschapjes doen en hopen dat ik vanavond weer fris en fruitig genoeg ben om nog te leren. En anders wordt het morgen HEEL vroeg opstaan
heb ik jullie al verteld dat ik jullie haat?
Oud 15-04-2010, 16:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
]ik had volgens mij mijn tijd ook een stuk efficienter gebruikt als ik gewoon een paar uurtjes in bed was gekropen nadat jullie weg waren. Helaasch. Nu boodschapjes doen en hopen dat ik vanavond weer fris en fruitig genoeg ben om nog te leren. En anders wordt het morgen HEEL vroeg opstaan
heb ik jullie al verteld dat ik jullie haat?
Het is note bene jouw schuld dat we niet om 1 uur al in ons bed lagen

Ben nu aan het eten, zometeen nog wat leren. Wil vanavond naar die lezing.. vraag me wel af of het verstandig is
Oud 15-04-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
hoezo dat dan?
Oud 15-04-2010, 16:26
Verwijderd
Hehe mijn kater valt redelijk mee! De gewone brakheid i guess Ik zit nu in een trein die telkens langzaam en dan weer normaal rijdt Gelukkig zit er wel een omaatje met een discman tegenover mij abba te luisteren en op knopjes van haar koelkastmobiel te drukken, prachtig
Oud 15-04-2010, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Het is note bene jouw schuld dat we niet om 1 uur al in ons bed lagen

Ben nu aan het eten, zometeen nog wat leren. Wil vanavond naar die lezing.. vraag me wel af of het verstandig is
Niet! Dat kwam omdat minke zich zo makkelijk liet overhalen . En als het daar niet door kwam dan kwam het door eric. IK HAD ER IIG HELEMAAL NIETS MEE TE MAKEN!
Oud 15-04-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Hehe mijn kater valt redelijk mee! De gewone brakheid i guess Ik zit nu in een trein die telkens langzaam en dan weer normaal rijdt Gelukkig zit er wel een omaatje met een discman tegenover mij abba te luisteren en op knopjes van haar koelkastmobiel te drukken, prachtig
jij bent gewoon teveel gewend
Oud 15-04-2010, 16:28
Verwijderd
Anyhow, supermarkt, koken, eten, leren. Tot later!
Oud 15-04-2010, 16:28
Lorelei
Lorelei is offline
Bij mij viel de kater idd ook wel mee. 't Was even erg toen ik wakker werd, maar na het douchen en ontbijten en zo, was het vooral vermoeidheid/brakheid.
Oud 15-04-2010, 16:47
Verwijderd
Ik heb ook geen last meer van de kater, maar wel van de stress toch een beetje
Mja, eigen schuld.
Oud 15-04-2010, 16:51
Verwijderd
mmm zo pizza ( zelf gebakken ) eten
Oud 15-04-2010, 16:51
Verwijderd
Ik had helemaal geen kater en ben nu niet eens meer brak! Maar loomheid de gexte.
Oud 15-04-2010, 16:52
Verwijderd
Ik voel me ook niet heel slecht, maar wel te gaar om ook maar iets aan informatie in me op te kunnen nemen.
Oud 15-04-2010, 16:55
Verwijderd
Hmm, wat zal ik eens eten. Ik heb zin in pizza of zo maar ik heb nog te veel gezonde dingen die op moeten anders worden ze slecht.
Oud 15-04-2010, 16:58
Verwijderd
Fuck fuck fuck mn stageplek gaat niet door en alleen maar omdat ze bezig zijn met een of andere herorganisering of zo en terwijl ze me ''normaal gesproken'' zonder meer een plek hadden aangeboden en meer van dat soort lof. GODVERDOMME.
Oud 15-04-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Hmm, wat zal ik eens eten. Ik heb zin in pizza of zo maar ik heb nog te veel gezonde dingen die op moeten anders worden ze slecht.
wat voor gezonde dingen dan?
anders zou ik gewoon een pizza nemen
Oud 15-04-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
ik ga voor een fijne brakke pizza hoor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten