Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2010, 09:13
Verwijderd
300
Advertentie
Oud 16-04-2010, 09:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat jammer fizz.
Citaat:
aw jammer
Citaat:
jammer Fizzie, maar blijf foorgaan!
ja zeker jammer. Maar het was wel gezellig en ik blijf gewoon proberen
Oud 16-04-2010, 09:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Trouwens, wtf, de kans dat je een Nederlandse jongen tegenkomt die fatsoenlijk met je omgaat is 5 keer zo groot als dat je een Britse jongen tegenkomt die fatsoenlijk met je omgaat

Uit onderzoek is gebleken dat zo'n 75% van de Nederlandse jongens seks associeert met liefde, tegenover 14% van de Britse jongens.

geen wonder dat ze duisent tienerzwangerschappen hebben wat een debiel land!

Nou durf ik helemaaal niet meer alleen op mama's huis te passen terwijl ze op huwelijksreis is
Oud 16-04-2010, 09:38
Verwijderd
white trash naamzoek
Oud 16-04-2010, 09:38
Verwijderd
Ach in elk land heb je zulke jongens denk ik altijd, je moet gewoon op je gevoel afgaan

en die laatste snap ik niet?
Oud 16-04-2010, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, wtf, de kans dat je een Nederlandse jongen tegenkomt die fatsoenlijk met je omgaat is 5 keer zo groot als dat je een Britse jongen tegenkomt die fatsoenlijk met je omgaat

Uit onderzoek is gebleken dat zo'n 75% van de Nederlandse jongens seks associeert met liefde, tegenover 14% van de Britse jongens.

Nou durf ik helemaaal niet meer alleen op mama's huis te passen terwijl ze op huwelijksreis is
Tja, in Nederland hebben we gelukkig geen Thatcher gehad.
Oud 16-04-2010, 09:55
Verwijderd
Citaat:

dat ze denken 'euh ik kan best seks hebben zonder liefde' betekent NIET dat ze gaan inbreken om je te verkrachten gewoon niet strippen tijdens het uitgaan enzo, wat Engelse meisjes op tv altijd wel doen.
(ok, referenties: 'ladette to lady' en 'brat camp'. geen genuanceerd beeld )
Oud 16-04-2010, 09:56
Verwijderd
WEEKEND
Oud 16-04-2010, 09:57
Verwijderd
Er is vandaag niemand op het werk (waar ik mee werk) dus ik heb ook weekend.
Oud 16-04-2010, 09:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ach in elk land heb je zulke jongens denk ik altijd, je moet gewoon op je gevoel afgaan

en die laatste snap ik niet?
Ja tuurlijk heb je ze in elk land maar zoals ik zeg heb je er meer in Engeland. Duh.

Ik moet op mijn moeders huis passen van de zomer. Als ik in het park ga picknicken met de hondjes zal er niks gebeuren, maar bij het uitgaan dus wel.
Citaat:
dat ze denken 'euh ik kan best seks hebben zonder liefde' betekent NIET dat ze gaan inbreken om je te verkrachten gewoon niet strippen tijdens het uitgaan enzo, wat Engelse meisjes op tv altijd wel doen.
(ok, referenties: 'ladette to lady' en 'brat camp')
Nee maar sowieso zijn er veel meer verkrachtingen en tienerzwangerschappen in Engeland. Er is gewoon geen goede voorlichting enzo daar. Het is voor leraren strafbaar om seksuele voorlichting te geven. Echt idioot.
En uitgaan is daar dus niet verstandig.
Oud 16-04-2010, 09:58
Verwijderd
ik heb een nieuwe deadline "aan het eind van de ochtend" en ga sowieso om 14:30 weg voor een lustrumfeest
Oud 16-04-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Ik moet op mijn moeders huis passen van de zomer. Als ik in het park ga picknicken met de hondjes zal er niks gebeuren, maar bij het uitgaan dus wel.

Nee maar sowieso zijn er veel meer verkrachtingen en tienerzwangerschappen in Engeland. Er is gewoon geen goede voorlichting enzo daar. Het is voor leraren strafbaar om seksuele voorlichting te geven. Echt idioot.
nouja niet uitgaan dan maar heeft je moeder daar geen vrienden die kinderen van jouw leeftijd hebben, met wie je kunt socializen?
Oud 16-04-2010, 10:01
Verwijderd
Maar je zult toch niet zo gauw midden in een pub worden aangerand. Hoogstens bepoteld. Maar dat gebeurt in Nederlandse kroegen ook als het druk is. Daar heb je ellebogen voor, en knieën.
Oud 16-04-2010, 10:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nouja niet uitgaan dan maar heeft je moeder daar geen vrienden die kinderen van jouw leeftijd hebben, met wie je kunt socializen?
Nee lijkt me ook beter!

Nee. Er is wel een heel lief oud vrouwtje in de straat, en een vriendin van mijn moeder heeft net een baby gekregen, maar die zijn dus niet van mijn leeftijd. Want mijn vriendje zou meegaan he, maar dat is mijn vriendje niet meer dus logischerwijs gaat hij niet mee.

hooh en iedereen gaat trouwen en samenwonen
Oud 16-04-2010, 10:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar je zult toch niet zo gauw midden in een pub worden aangerand. Hoogstens bepoteld. Maar dat gebeurt in Nederlandse kroegen ook als het druk is. Daar heb je ellebogen voor, en knieën.
Nee, maar stel dat je met een jongen meegaat, en je hebt toch maar zin om naar huis te gaan en niet te vozen, en de jongen heeft daar wel zin in, heb je in Engeland grotere kans dat hij zijn zin doordrijft zegmaar.

En vast niet alleen als je al mee naar huis gaat.
Oud 16-04-2010, 10:03
Verwijderd
Misschien kennen het lieve oude vrouwtje en de babymoeder wel mensen voor je

En je bent 18, iedereen gaat toch helemaal niet trouwen en samenwonen nouja je klasgenoten zijn misschien gemiddeld wat ouder dan jou
Oud 16-04-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar stel dat je met een jongen meegaat, en je hebt toch maar zin om naar huis te gaan en niet te vozen, en de jongen heeft daar wel zin in, heb je in Engeland grotere kans dat hij zijn zin doordrijft zegmaar.

En vast niet alleen als je al mee naar huis gaat.
mjah de terugweg naar huis zal misschien wat gevaarlijker zijn.
Oud 16-04-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Ja tuurlijk heb je ze in elk land maar zoals ik zeg heb je er meer in Engeland. Duh.

och zo,
Oud 16-04-2010, 10:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Misschien kennen het lieve oude vrouwtje en de babymoeder wel mensen voor je

En je bent 18, iedereen gaat toch helemaal niet trouwen en samenwonen nouja je klasgenoten zijn misschien gemiddeld wat ouder dan jou
Oh ja dat zou tof zijn En anders ga ik met Kathy vieze boekjes kopen en lezen

Ik ken bijna geen achttienjarigen nee, maar iedereen in mijn klas en ook de mensen waar ik hospiteerde enzo, iedereen gaat samenwonen en trouwen
Citaat:
mjah de terugweg naar huis zal misschien wat gevaarlijker zijn.
ja ook dat, ik moet best een eind over halfverlaten landweggetjes naar huis enzo want mama woont in the middle of nowhere.
Citaat:
och zo,
Oud 16-04-2010, 10:20
Verwijderd
Er komen hier verderop in de gang regelmatig kindjes voor eeg's, en peuters en kleuters worden er bang van als je elektroden op hun hoofd plakt en gaan dan vaak krijsen. Zojuist kwam er een vader met kleuter voorbij en het kindje zei rustig 'ik vind het een beetje eng' en de laborant zei geruststellende dingen en toen zei het kind 'ik ga wel au zeggen als het pijn doet'. WTF volwassen kind
Oud 16-04-2010, 10:20
Verwijderd
waarom zou je dat nu al willen, fizzle? dat samenwonen en trouwen?
Oud 16-04-2010, 10:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
waarom zou je dat nu al willen, fizzle? dat samenwonen en trouwen?
nouja, het is meer dat ik er daardoor extra pijnlijk aan herinnerd word dat het uit is
Oud 16-04-2010, 10:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Er komen hier verderop in de gang regelmatig kindjes voor eeg's, en peuters en kleuters worden er bang van als je elektroden op hun hoofd plakt en gaan dan vaak krijsen. Zojuist kwam er een vader met kleuter voorbij en het kindje zei rustig 'ik vind het een beetje eng' en de laborant zei geruststellende dingen en toen zei het kind 'ik ga wel au zeggen als het pijn doet'. WTF volwassen kind
wat gaaf
Oud 16-04-2010, 10:25
Carn
Carn is offline
samenwonen en trouwen, de rillingen lopen over mn rug!
Oud 16-04-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
nouja, het is meer dat ik er daardoor extra pijnlijk aan herinnerd word dat het uit is
ai dat is echt kut, maar dan lijkt samenwonen een nog veel kuttigere gedachte
Oud 16-04-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:
samenwonen en trouwen, de rillingen lopen over mn rug!
Niks mis met samenwonen!
Oud 16-04-2010, 10:28
Verwijderd
nee niks mis met samenwonen maar het ligt wel aan je leeftijd vind ik
stel ik ben ong. 18 en heb een vriend dan zou ik er hoe leuk hij ook is niet aan moeten denken om al met hem samen onder een dak te wonen
Oud 16-04-2010, 10:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niks mis met samenwonen!
Hmm true; mits natuurlijk de juiste persoon etc.
Oud 16-04-2010, 10:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nee niks mis met samenwonen maar het ligt wel aan je leeftijd vind ik
stel ik ben ong. 18 en heb een vriend dan zou ik er hoe leuk hij ook is niet aan moeten denken om al met hem samen onder een dak te wonen
Ik had wel al samenwoonplannen met raph
Oud 16-04-2010, 10:30
Verwijderd
Ja maar nu al of over 2646426jaar/maanden/tijd gewoon een leuke droom hoe moet ik dat zeggen wat misschien wel zou gebeuren maar nog onbekend wanneer
Oud 16-04-2010, 10:31
Tink*
Tink* is offline
Maar samenwonen hoeft ook niet zo nodig vind ik. Dat kan later nog altijd!
Oud 16-04-2010, 10:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar samenwonen hoeft ook niet zo nodig vind ik. Dat kan later nog altijd!
Met hem niet meer
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja maar nu al of over 2646426jaar/maanden/tijd gewoon een leuke droom hoe moet ik dat zeggen wat misschien wel zou gebeuren maar nog onbekend wanneer
We zouden in september gaan samenwonen
Carn
Carn is offline
Ik zou overigens voornamelijk samen gaan wonen om praktische redenen; de tijd die je bespaart met het niet reizen kan je dan mooi besteden aan iets leuks .
Oud 16-04-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ik zou overigens voornamelijk samen gaan wonen om praktische redenen; de tijd die je bespaart met het niet reizen kan je dan mooi besteden aan iets leuks .
En het scheelt geld.
Oud 16-04-2010, 10:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En het scheelt geld en je hoeft niet allebei voor 1 persoon te koken maar je kunt ombeurten voor allebei koken.
Oud 16-04-2010, 10:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Met hem niet meer
Ja oke, maar in het algemeen dan hè!

Ik stond met mijn vorige vriendje net op het punt dat ik wel wilde gaan samenwonen (hij wilde dat echt al wel een jaar voor mij) en toen maakte hij het uit. Dus nu ben ik superblij dat ik niet eerder ben gaan samenwonen. Anders zit je ook nog met die shit.
Oud 16-04-2010, 10:36
Carn
Carn is offline
Precies. Maar verder moet ik er niet aan denken om op elkaars lip te zitten; maar in een gezonde relatie heb je beiden hobby's en vrienden die je regelmatig ziet lijkt me (dus niet de godganze avond samen handje handje op de bank TV zit te kijken).
Oud 16-04-2010, 10:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
En het scheelt geld en je hoeft niet allebei voor 1 persoon te koken maar je kunt ombeurten voor allebei koken.
Koken interesseert me bar weinig
Oud 16-04-2010, 10:37
Verwijderd
Wij hebben geen TV, dus dat kan al niet. Maar we zien elkaar ook niet supervaak omdat Pip vaak avonddiensten heeft en ik overdag meestal op de uni ben door de week.
Oud 16-04-2010, 10:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja oke, maar in het algemeen dan hè!

Ik stond met mijn vorige vriendje net op het punt dat ik wel wilde gaan samenwonen (hij wilde dat echt al wel een jaar voor mij) en toen maakte hij het uit. Dus nu ben ik superblij dat ik niet eerder ben gaan samenwonen. Anders zit je ook nog met die shit.
Maar bij ons ging het echt HEEL goed tussen ons op elk vlak als we bij elkaar waren, op vakantie enzo, en vroeger op school, en als we elkaar weinig zagen ging het kut. Dus samenwonen had heel goed gewerkt.
Oud 16-04-2010, 10:42
Verwijderd
ik weet niet eens hoe onze tv werkt volgens mij hebben we digitale tv, maar de tv is ook mijn monitor en ik gebruik 'm alleen daarvoor. Wij zitten nooit hele dagen/avonden op de bank suf te zijn, wel zijn we vaak beiden thuis (ik studeer en hoef maar 2/3 dagen naar de uni en hij werkt regelmatig thuis), maar dan ben je gewoon bezig met je eigen bezigheden in andere ruimtes dus dan is er geen sprake van op elkaars lip zitten.
Oud 16-04-2010, 10:43
Verwijderd
Toen Theodoor en ik bij elkaar in de klas zaten ging dat ook prima en op vakantie is het ook leuk om alles samen te doen, maar als we allebei tegelijk de hele week thuis zitten met alleen sociale afspraken, gaan we na een dag of vier, vijf echt op elkaar vitten . Dat is toch wel anders. Maargoed, het komt zelden voor dat we allebei tegelijk de hele week thuis zitten.
Oud 16-04-2010, 10:43
Verwijderd
Wij zitten trouwens wel hele avonden op de bank suf te zijn voor de tv maar alleen als er wat leuks op is
Oud 16-04-2010, 10:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Toen Theodoor en ik bij elkaar in de klas zaten ging dat ook prima en op vakantie is het ook leuk om alles samen te doen, maar als we allebei tegelijk de hele week thuis zitten met alleen sociale afspraken, gaan we na een dag of vier, vijf echt op elkaar vitten . Dat is toch wel anders. Maargoed, het komt zelden voor dat we allebei tegelijk de hele week thuis zitten.
Maar als we waren gaan samenwonen hadden we allebei alsnog gestudeerd he!
Oud 16-04-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Maar als we waren gaan samenwonen hadden we allebei alsnog gestudeerd he!
betekent dit 'dus dan waren we heel veel thuis' of 'dus dan hadden we onze eigen bezigheden'?

Maargoed, het heeft niet zo veel zin om je druk te maken om couldbe's en shouldbe's
Oud 16-04-2010, 10:48
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar bij ons ging het echt HEEL goed tussen ons op elk vlak als we bij elkaar waren, op vakantie enzo, en vroeger op school, en als we elkaar weinig zagen ging het kut. Dus samenwonen had heel goed gewerkt.
Ja maar het is wel uit nu, dus je moet langzaam die toekomstdingetjes met hem laten varen. En dat is moeilijk, dat weet ik, maar het natuurlijk superjammer ook, maar je zult echt wel weer iemand anders tegenkomen met wie het ook zo is.
Oud 16-04-2010, 10:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
betekent dit 'dus dan waren we heel veel thuis' of 'dus dan hadden we onze eigen bezigheden'?

Maargoed, het heeft niet zo veel zin om je druk te maken om couldbe's en shouldbe's
Dus dan hadden we onze eigen bezigheden

Jawel, we komen weer bij elkaar, dat moet wel, ik weet echt NIET meer waarom ik heb ingestemd met het uitmaken
Oud 16-04-2010, 10:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja maar het is wel uit nu, dus je moet langzaam die toekomstdingetjes met hem laten varen. En dat is moeilijk, dat weet ik, maar het natuurlijk superjammer ook, maar je zult echt wel weer iemand anders tegenkomen met wie het ook zo is.
Ik wil hem terug
Oud 16-04-2010, 10:52
Verwijderd
wij zijn sowieso best bitchy tegen elkaar, "ga weg, je bent vervelend" is hier een veel gebezigde term. en we schelden elkaar ook altijd uit eigenlijk, voor dingen die niet voor herhaling vatbaar zijn maar wel liefkozend!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten