Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ok, referenties: 'ladette to lady' en 'brat camp'. geen genuanceerd beeld ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik moet op mijn moeders huis passen van de zomer. Als ik in het park ga picknicken met de hondjes zal er niks gebeuren, maar bij het uitgaan dus wel. Citaat:
En uitgaan is daar dus niet verstandig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee. ![]() ![]() hooh ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En vast niet alleen als je al mee naar huis gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Ik ken bijna geen achttienjarigen nee, maar iedereen in mijn klas en ook de mensen waar ik hospiteerde enzo, iedereen gaat samenwonen en trouwen ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er komen hier verderop in de gang regelmatig kindjes voor eeg's, en peuters en kleuters worden er bang van als je elektroden op hun hoofd plakt en gaan dan vaak krijsen. Zojuist kwam er een vader met kleuter voorbij en het kindje zei rustig 'ik vind het een beetje eng' en de laborant zei geruststellende dingen en toen zei het kind 'ik ga wel au zeggen als het pijn doet'. WTF volwassen kind
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou overigens voornamelijk samen gaan wonen om praktische redenen; de tijd die je bespaart met het niet reizen kan je dan mooi besteden aan iets leuks
![]()
||
Citaat:
Ik stond met mijn vorige vriendje net op het punt dat ik wel wilde gaan samenwonen (hij wilde dat echt al wel een jaar voor mij) en toen maakte hij het uit. Dus nu ben ik superblij dat ik niet eerder ben gaan samenwonen. Anders zit je ook nog met die shit.
|
Precies. Maar verder moet ik er niet aan denken om op elkaars lip te zitten; maar in een gezonde relatie heb je beiden hobby's en vrienden die je regelmatig ziet lijkt me (dus niet de godganze avond samen handje handje op de bank TV zit te kijken).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet eens hoe onze tv werkt
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen Theodoor en ik bij elkaar in de klas zaten ging dat ook prima en op vakantie is het ook leuk om alles samen te doen, maar als we allebei tegelijk de hele week thuis zitten met alleen sociale afspraken, gaan we na een dag of vier, vijf echt op elkaar vitten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Jawel, we komen weer bij elkaar, dat moet wel, ik weet echt NIET meer waarom ik heb ingestemd met het uitmaken ![]() |
![]() |
|
|