Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En het moeilijkste is die eerste periode, waarin je moet wennen aan het feit dat die persoon niet meer in je planning zit. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En daar moet ik niet zo aan wennen hoor, dat heb ik al gehad omdat we een pauze hadden van een maand. |
![]() |
|
Och och arme Fizzle, je ziet het nu misschien niet, maar er zijn echt jongens die net zo leuk zijn als je ex en misschien nog wel leuker. Ik zeg niet dat het nooit meer goed kan komen bij zoiets, maar het is vaak gewoon niet zo. Maar het is nog maar net uit, dus dit soort dingen mag je allemaal vinden en het is ook helemaal niet raar!
||
Citaat:
Ik geloof wel dat er misschien op een dag weer leuke jongens zijn hoor, maar ik vind ze nu maar stom en onaantrekkelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kort na de breuk wou ik ook snel weer een vriend, maar nu wil ik juist zorgen dat de volgende een weloverwogen keuze gaat zijn. ![]() En je moet toch wel wennen aan een nieuw toekomstbeeld, zonder samenwonen etc..? |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hebben gebruik gemaakt van een 'schakeltheorie' dwz er was zogenaamd 'bewijs' voor 2 'moorden' dus zou ze de rest ook wel hebben gedaan. En die mensen die die statistiek hebben uitgerekend hebben dat verkeerd gedaan. Bah ik ben er mee gaan slapen en ik sta er meteen weer mee op. |
![]() |
|
Ik hars mijn benen één keer per zomer (hoewel ik ze nooit laat zien, heel vreemd) en dan vind ik het altijd genoeg zelfkastijding voor dat jaar.
|
Ja maar het voelt ook branderig als ik niet aan het plassen ben. Maar dat is bij mij ook altijd zo als ik net ongesteld ben, alleen nu ben ik al twee dagen ongesteld, alleen nu komt er bijna niks meer uit en ik snap er niks van.
|
Verwijderd
|
huisartsenpost vindt het vast ook niet erg als je belt terwijl je het niet zeker weet, die krijgen wel vaker te maken met studenten die nog bij de huisarts bij hun ouders zitten. Of je belt gewoon een huisarts of je je daar kunt inschrijven en meteen een afspraak maken, je kunt je ergens inschrijven zonder je eerst bij je oude huisarts uit te moeten schrijven, dat kun je dan later regelen.
|
![]() |
|
|