Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2010, 10:53
Tink*
Tink* is offline
Hoezo moet dat wel? Er is niet één persoon op de wereld met wie je voorbestemd bent. Je past wel bij meer mensen. En hij wilde het dus blijkbaar graag uit? Mist hij je nu ook dan? Want je kan vast blijven houden aan hoop, maar daar schiet je niet heel veel mee op. Zeker niet als hij op een gegeven moment verder gaat en jij nog zit te kwijnen.
Oud 16-04-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
wij zijn sowieso best bitchy tegen elkaar, "ga weg, je bent vervelend" is hier een veel gebezigde term. en we schelden elkaar ook altijd uit eigenlijk, voor dingen die niet voor herhaling vatbaar zijn maar wel liefkozend!!!
ja dat doen we ook wel maar dan is het goedbedoeld, als we te lang thuis zijn zonder dat we iets te doen hebben gaan we gewoon zeiken
dus we moeten goed sparen voor ons pensioen zodat we dan kunnen zorgen dat we heel veel te doen hebben
Oud 16-04-2010, 10:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hoezo moet dat wel? Er is niet één persoon op de wereld met wie je voorbestemd bent. Je past wel bij meer mensen. En hij wilde het dus blijkbaar graag uit? Mist hij je nu ook dan? Want je kan vast blijven houden aan hoop, maar daar schiet je niet heel veel mee op. Zeker niet als hij op een gegeven moment verder gaat en jij nog zit te kwijnen.
Nouja ik heb niet zitten kwijnen ofzo, maar andere jongens bevielen me helemaal niet en ik voel me niet eens meer aangetrokken tot meneren tot wie ik me wel aangetrokken voelde toen het aan was. En ik mis hem heel erg. Ik denk dat hij mij ook wel mist.
Oud 16-04-2010, 10:57
Verwijderd
Maar het is ook wel logisch dat andere jongens je nu nog niet bevallen, het is pas net uit en jullie waren heel serieus. Het kost tijd om daar overheen te komen.
Oud 16-04-2010, 10:58
Verwijderd
Ik snap ook wel dat je op dit punt hem gewoon terug wil. Maar dat hoeft niet te betekenen dat je dat over een jaar nog steeds zou willen, hoe ongeloofwaardig dat nu ook voor je voelt.
Oud 16-04-2010, 10:59
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Nouja ik heb niet zitten kwijnen ofzo, maar andere jongens bevielen me helemaal niet en ik voel me niet eens meer aangetrokken tot meneren tot wie ik me wel aangetrokken voelde toen het aan was. En ik mis hem heel erg. Ik denk dat hij mij ook wel mist.
Da's heel normaal hoor, de eerste periode nadat het uit is. Nu ga je juist weer je vorig vriendje idealiseren en de slechte punten in die andere leuke mensen zien. Maar dat komt wel terug.

En het moeilijkste is die eerste periode, waarin je moet wennen aan het feit dat die persoon niet meer in je planning zit.
Oud 16-04-2010, 10:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar het is ook wel logisch dat andere jongens je nu nog niet bevallen, het is pas net uit en jullie waren heel serieus. Het kost tijd om daar overheen te komen.
pf ja. Maar in plaats van dat ik fijn rebounds heb waarmee ik onbezorgd kan rotzooien, zit ik me alleen maar aan andere jongens te ergeren.
Citaat:
Ik snap ook wel dat je op dit punt hem gewoon terug wil. Maar dat hoeft niet te betekenen dat je dat over een jaar nog steeds zou willen, hoe ongeloofwaardig dat nu ook voor je voelt.
Och, ik heb hem drie jaar lang gewild, een vierde jaar kan daar best bij toch?
Oud 16-04-2010, 11:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Da's heel normaal hoor, de eerste periode nadat het uit is. Nu ga je juist weer je vorig vriendje idealiseren en de slechte punten in die andere leuke mensen zien. Maar dat komt wel terug.

En het moeilijkste is die eerste periode, waarin je moet wennen aan het feit dat die persoon niet meer in je planning zit.
Ja inderdaad, ik zie niets dat ik niet leuk vind aan hem.

En daar moet ik niet zo aan wennen hoor, dat heb ik al gehad omdat we een pauze hadden van een maand.
Oud 16-04-2010, 11:02
Verwijderd
who the fuck is Mahonie?
Stel je voor
Oud 16-04-2010, 11:02
Tink*
Tink* is offline
Och och arme Fizzle, je ziet het nu misschien niet, maar er zijn echt jongens die net zo leuk zijn als je ex en misschien nog wel leuker. Ik zeg niet dat het nooit meer goed kan komen bij zoiets, maar het is vaak gewoon niet zo. Maar het is nog maar net uit, dus dit soort dingen mag je allemaal vinden en het is ook helemaal niet raar!
Oud 16-04-2010, 11:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Och och arme Fizzle, je ziet het nu misschien niet, maar er zijn echt jongens die net zo leuk zijn als je ex en misschien nog wel leuker. Ik zeg niet dat het nooit meer goed kan komen bij zoiets, maar het is vaak gewoon niet zo. Maar het is nog maar net uit, dus dit soort dingen mag je allemaal vinden en het is ook helemaal niet raar!
Mijn zanglerares is gescheiden van haar man en toen opnieuw getrouwd. Het kan echt nog goedkomen!

Ik geloof wel dat er misschien op een dag weer leuke jongens zijn hoor, maar ik vind ze nu maar stom en onaantrekkelijk
Oud 16-04-2010, 11:03
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
pf ja. Maar in plaats van dat ik fijn rebounds heb waarmee ik onbezorgd kan rotzooien, zit ik me alleen maar aan andere jongens te ergeren.
Wees daar blij om, dat je niet zomaar de eerste de beste neemt, dat je juist wacht op iemand die je écht leuk gaat vinden.
Kort na de breuk wou ik ook snel weer een vriend, maar nu wil ik juist zorgen dat de volgende een weloverwogen keuze gaat zijn.

En je moet toch wel wennen aan een nieuw toekomstbeeld, zonder samenwonen etc..?
Oud 16-04-2010, 11:05
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
who the fuck is Mahonie?
Stel je voor
Een 45jarige vieze oude man

Zeg, ik zit wel al 4.5 jaar langer op dit forum dan jij hoor:')
Oud 16-04-2010, 11:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb wel de eerste de beste genomen en hij was helemaal niet leuk genoeg

En ik wil ook helemaal geen nieuw vriendje

ik moet wel wennen ja, daaraan.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mijn zanglerares is gescheiden van haar man en toen opnieuw getrouwd. Het kan echt nog goedkomen!

Ik geloof wel dat er misschien op een dag weer leuke jongens zijn hoor, maar ik vind ze nu maar stom en onaantrekkelijk
Tuurlijk kan dat, maar je moet er niet al je hoop op zetten, want dan als het niet meer goedkomt is dat wel een grote klap. En het kan ook pas over jaren goedkomen, daar moet je ook niet op gaan wachten.
Tink*
Tink* is offline
Dan neem je toch gewoon even geen vriendje?
Oud 16-04-2010, 11:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tuurlijk kan dat, maar je moet er niet al je hoop op zetten, want dan als het niet meer goedkomt is dat wel een grote klap. En het kan ook pas over jaren goedkomen, daar moet je ook niet op gaan wachten.
Nee, dat snap ik wel. Maar nouou
Citaat:
Dan neem je toch gewoon even geen vriendje?
doe ik ook niet
Oud 16-04-2010, 11:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
zo! ik ga dinsdag bloed geven aan de vampiers van de Nederlandse staat!
Oud 16-04-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:

Zeg, ik heb je nog nooit zien posten op DK
Oud 16-04-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
lekker is dat zeg
Oud 16-04-2010, 11:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
lekker is dat zeg
ja he, krijg je dat weer
Oud 16-04-2010, 11:15
Verwijderd
ga je bloed doneren?
Oud 16-04-2010, 11:15
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Zeg, ik heb je nog nooit zien posten op DK
Dat kan, ik lees vooral op Artistiek, L&R, en als ik iets post is het meestal op L&R
Oud 16-04-2010, 11:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ga je bloed doneren?

nouja, eerste keuring. Of ik geen sars, aids en kanker heb, jeweet.
Oud 16-04-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
stelletje bloedzuigers dat ze zijn!
Oud 16-04-2010, 11:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
stelletje bloedzuigers dat ze zijn!
ja!
Oud 16-04-2010, 11:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
nou, ik ga hars kopen en dan naar vioolles, ajuu!
Oud 16-04-2010, 11:28
Tink*
Tink* is offline
Hars kopen?
Oud 16-04-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
De rechtbank heeft niet gezegd dat ze onschuldig is, alleen dat er niet voldoende bewijs is voor een veroordeling. Het probleem was vooral dat het bewijs gebaseerd was op statistiek (ze was vaak aanwezig in het geval van dode kinderen) en juristen snappen natuurlijk geen drol van statistiek.
jawel, ze is wel onschuldig verklaard, omdat is bewezen dat al die mensen aan een natuurlijke dood zijn gestorven en de rechtbank heeft dit ook gezegd.
Ze hebben gebruik gemaakt van een 'schakeltheorie' dwz er was zogenaamd 'bewijs' voor 2 'moorden' dus zou ze de rest ook wel hebben gedaan. En die mensen die die statistiek hebben uitgerekend hebben dat verkeerd gedaan.
Bah ik ben er mee gaan slapen en ik sta er meteen weer mee op.
Oud 16-04-2010, 11:40
Tink*
Tink* is offline
Nou ja je trekt het je vast aan omdat jij ook in de zorg werkt en het dan zo dichtbij komt!
Oud 16-04-2010, 11:41
Verwijderd
ja en ik ben blij dat ik geen medicijnen verstrek of verantwoordelijkheid heb.
Oud 16-04-2010, 11:51
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Hars kopen?
Voor de viool.
Oud 16-04-2010, 11:57
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

oh hi there!
Oud 16-04-2010, 11:57
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Voor de viool.
Oh dan is het goed, want je body harsen lijkt me maar naar.
Oud 16-04-2010, 12:11
Rivka
Rivka is offline
Ik hars mijn benen één keer per zomer (hoewel ik ze nooit laat zien, heel vreemd) en dan vind ik het altijd genoeg zelfkastijding voor dat jaar.
Oud 16-04-2010, 12:12
Tink*
Tink* is offline
Meh het kan wel eens zijn dat ik mijn eerste blaasontsteking te pakken heb.
Oud 16-04-2010, 12:15
Rivka
Rivka is offline
Hè naar Tink
Oud 16-04-2010, 12:18
Tink*
Tink* is offline
Ik wil eigenlijk mijn moeder bellen, maar die werkt nu. Maar ik weet het niet eens zeker enzo, maar het is wel duisent kut.
Oud 16-04-2010, 12:28
Verwijderd
veel cranberry sap zuipen marit!
Oud 16-04-2010, 12:28
Verwijderd
en dan ook echt liters en liters
Oud 16-04-2010, 12:29
Tink*
Tink* is offline
Dat is toch alleen preventief? ;x
Oud 16-04-2010, 12:33
Verwijderd
bij mij hielp het ook terwijl ik een blaasontsteking had maar je kan sowieso wel eventjes naar de dokter
Oud 16-04-2010, 12:34
Tink*
Tink* is offline
Het probleem is dus dat mijn dokter bij mijn ouders zit. Want ik ga nooit naar de dokter.
Oud 16-04-2010, 12:35
Martiño
Martiño is offline
Kun je geen huisartsenpost in grunn bellen?
Oud 16-04-2010, 12:37
Tink*
Tink* is offline
Dat kan vast wel, maar ik weet bij god niet of het blaasontsteking is. Want dat heb ik nooit gehad. En ik ben toevallig ook ongesteld dus misschien is het wel daarvan, geen idee.
Oud 16-04-2010, 12:38
Verwijderd
het is heel simpel, als je waanzinnig veel pijn hebt bij het pissen weet je genoeg. En als je dan ook nog eens heel vaak moet pissen. Ik wilde eigenlijk gewoon paar keer het woord pissen gebruiken.
Oud 16-04-2010, 12:40
Tink*
Tink* is offline
Ja maar het voelt ook branderig als ik niet aan het plassen ben. Maar dat is bij mij ook altijd zo als ik net ongesteld ben, alleen nu ben ik al twee dagen ongesteld, alleen nu komt er bijna niks meer uit en ik snap er niks van.
Oud 16-04-2010, 12:49
Verwijderd
huisartsenpost vindt het vast ook niet erg als je belt terwijl je het niet zeker weet, die krijgen wel vaker te maken met studenten die nog bij de huisarts bij hun ouders zitten. Of je belt gewoon een huisarts of je je daar kunt inschrijven en meteen een afspraak maken, je kunt je ergens inschrijven zonder je eerst bij je oude huisarts uit te moeten schrijven, dat kun je dan later regelen.
Oud 16-04-2010, 12:50
Tink*
Tink* is offline
En dan? Moet ik dan daarheen en gaan ze het checken ofzo? Of kan dit ook vanzelf overgaan. ;x
Oud 16-04-2010, 12:51
Martiño
Martiño is offline
Punt is, je kan de klachten niet zelf verklaren, je hebt er last van, en je vermoedt blaasontsteking. Dat zijn drie prima redenen om een dokter te bellen hoor.

Regels voor berichten