| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pf, de sociaal-empatische skills van mijn stiefmoeder. Het houdt niet op.
![]() Mijn vader had uit Taiwan een heel mooie doos meegenomen met daarin twee pakken speciale groene thee. (grl is mijn getuige). Ik blij enzo. Komt mijn stiefmoeder laatst naar me toe, dat mijn vader die thee had gekocht en of ik er wel blij mee was want hij was twintig euro en ze hadden het geld voor de reis van haar moeder gekregen en die is al oud dus ze wil haar geld niet verspillen en of ik die thee wel ging opdrinken en of ze een pak als kadootje weg mag geven zodat het niet allemaal verspild is dat geld. WTF ![]()
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
ik ken niemand op die school.
|
|
|
|
1. Dark Phoenix
2. Mean (dorpeling) 3. ggcy8 4. Femke Sjekkie 5. Heksjuh 6. Biertank 52 7. Dingaantouwtje 8. Dott 9. Queasy 10. Little Phoebe 11. Neko* 12. Rode Panda 13. Sioring 14. Toddish 15. Daboman 16. Wammus 17. Testout.com wat is dit ook voor lijstje ![]() ![]() ![]() No offence ofcourse
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh het was een legendarisch lijstje volgens DP ![]() Ik bedoel hoe kan zo'n lijstje nou fucking legendarisch zijn als ik er niet opsta
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Godallejezus, ik heb volgens mij net gewoon een kwartier staan praten met Els Borst, zonder dat ik het door had, en zij had tijdens ons gesprek bijna een kwartier lang het idee dat ik een oorlogsveteraan uit Uruzgan was
![]() En toen ik vertelde dat ik gewoon acteur was die de tekst van een ander voordroeg, ging ze me overladen met complimenten omdat ik het zo geloofwaardig en persoonlijk had gebracht. En de schrijfster van mijn tekst zat ook in de zaal. Dat was best spannend. maar ze vond het mooi
|
![]() |
|
|