| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik kan Els Borst wel heel erg waarderen. Maar ik schaam me nu echt kapot want ze heeft zich volgens mij zelfs nog aan me voorgesteld, maar ik moest zo belachelijk veel handjes schudden, dat ik niet zo heel erg goed naar de namen luisterde ![]() En ze heeft ook niet echt een gezicht dat op mijn netvlies staat ofzo. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu zijn alle theaterposters al zo'n beetje gemaakt, dus volgend seizoen pas weer vrees ik... Je mag ook best iets voor me ontwerpen, en dat die voorstelling dan helemaal niet plaatsvindt. Of je ontwerpt een poster voor mijn eindpresentatie, maar die is al a.s. zaterdag dus dat schiet ook niet op
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo'n school waar je olie en azijn moet spelen, of een gebakken ei. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ja, ik heb eigenlijk ook niet echt veel op met HKU-ers (ook al ben ik er zelf een); de enige lui waar ik goed mee door een deur kon waren mede MuMa-studenten en mensen van het KMT.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk - arrogant, maar ach, Stef*nie is er toch niet - dat je het met dramamensen uit Tilburg wel heel prima zou kunnen vinden hoor! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik zou gewoon stil gaan liggen en duf uit m'n ogen kijken. Tadaaa een gebakken ei.
![]() |
|
|