![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond de muziek toch al kut, maar als ik de verhalen over die gast hoor vind ik het allemaal nog veel kutter.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik acht Within Temptation persoonlijk verantwoordelijk voor de wrevel die er tot de dag van vandaag bestaat tussen de zwartjassen van de doommetal scene en de zwartjassen van de Wave scene.
15 jarige WT fans met te veel make-up op, die in Waregem op Night Of Darkness kwamen zeuren om Ice queen op te leggen of met botte opmerkingen afkwamen in de zin van 'wordt er hier nu eigenlijk ook nog eens gothic gedraaid?' Leuk hoor... Nee, Within Temptation vind ik echt wel hét Nederlandse dieptepunt wat 'donkere muziek' betreft... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
...please? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() also: RATT! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cinderella ![]() I I I I V |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hairmetal was uiteindelijk niet meer dan een verwijzing naar een specifiek uiterlijk; niet naar een concrete metalsubstijl. Maar dat was niet de reden waarom ik Motorhead poste. eerder om gewoon het contrast tussen het VK en de VS te benadrukken. |
![]() |
||
Citaat:
En ach, Engeland had ook zo z'n share aan pop metal bandjes (zoals zeikband eerste klas Blue Blud). Daarnaast had de US op metal gebied meer te bieden dan alleen hair/pop metal bandjes, dus je punt ontgaat me ook een beetje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben gewoon een betweterige troll die voor zichzelf toch altijd gelijk geeft. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 |