Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom ik hem zo verdedig? Omdat ik zelf die fout ook al eens heb gemaakt. Toen had ik al een PM gestuurd terwijl de eetronde nog bezig was.. Ja, dat is hartstikke dom en een verschrikkelijke 'misser', maar tja, het gebeurt nou eenmaal.. Mensen maken fouten.. En ja, dat ik nou meteen verdacht word gemaakt omdat ik iemand verdedig.. Had ook niet anders kunnen verwachten natuurlijk. Wolverig hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En Little Phoebe schakelt zegt dan meteen dat ze dingaantouwtje daardoor wel erg verdacht vind. Terwijl ze daarvoor nog rode panda verdacht vind omdat hij domme opmerkingen maakt (volgens Wammus) en schuilt onder het motto dat hij voor de eerste keer mee speelt. Ze zegt dat ze zelf ook voor het eerst meespeelt en toch ook geen domme opmerkingen maakt. Terwijl er dus ook door meer ervaren spelers (wammus en dingaantouwtje) domme dingen gedaan worden. En dan wil ik nog iets tegen femke sjekkie en wammus zeggen, over Citaat:
Het is een nieuw spel. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe rollen. Ik heb tijdens het vorige spel al mijn excuses aan wammus aangeboden omdat ik wat ik toen gezegd had inderdaad misschien beter niet had kunnen doen. Maar dit is een nieuw spel, ik vind het een beetje raar dat jullie beiden dingen die in het vorige spel gebeurd zijn er nu bij halen. ik weet niet hoe je linkje moet plaatsen die je zeg maar kan verwijzen, ik hoop dat ik het goed gedaan heb |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Voor de rest neig ik ontzettend om Wammus te bestempelen als een slechterik, maar ben tegelijkertijd ook ontzettend bang dat het echt een foutje van zijn kant was en dat hij gewoon een dorpeling is. Maar ik denk dat ik toch op Wammus ga stemmen. Vooral omdat ik denk dat hij Verrader is. Hij noemt stiekempjes heel veel namen in zijn post. Misschien dat hij daarom wel zo slordig was geweest, misschien zocht hij voor een onopvallende manier om alle namen van de wolven in één post te stoppen? Dat was meteen het eerste wat in me opkwam toen ik zijn post las. Want zoiets deed Grl het vorige spel ook. We shall see.
||
Verwijderd
|
Citaat:
reactie op je eerdere post: En ik wil hem ook niet meteen wolf noemen, maar iig aan de wolvenkant ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En natuurlijk weet ik niet wie ik verdacht moet vinden na de eerste hangronde. Jullie weten ook niet wie er verdacht is, dat blijkt maar weer, nu jullie allemaal een (verkeerde) mening hebben over mij ![]() Goed, ik ga weer offline, mijn zusje zit te zeiken ![]()
|
De geboorte
‘Fijn is dat jongens,’ zei Daboman met een ontevreden trekje om zijn mond. Zenuwachtig wiebelde hij van zijn hiel op zijn teen. ‘Wie moet er nu het orkest leiden?’ Hij keek even naar Toddish, die omgedraaid zat naar ggcy8, schudde miskeurend zijn hoofd en zuchtte. Femke sjekkie drukte haar net aangestoken sjekkie uit tegen de fluitkoffer van Neko en stak nonchalant haar hand in de lucht, terwijl ze opstond. ‘Ik leid wel.’ ‘Maar.. maar.. je bent tweede viool!’ Maar een gejuich steeg op onder de tweede violen, de celli en de koperblazers, terwijl Biertank enthousiast op zijn pauken roffelde en Dott het geheel omlijstte met een volmaakte ‘ping’. Neko veegde met een zuinig mondje de as van haar nieuwe koffer en zette haar fluit aan haar mond. Zodra Femke het podium op stapte, was iedereen stil. Iedereen keek, iedereen lette op. Femke streek prima: niet zo netjes als Mean, maar minstens zo goed. Binnen de kortste keren had iedereen gestemd en dankzij Rode Panda had iedereen de juiste muziek voor zich en zat alles klaar. Femke wilde teruglopen naar haar plaats bij de tweede violen, maar Daboman schudde zijn hoofd en wees naar de lege plaats vooraan bij de eerste violen. Voor de soloviolisten. Femkes mond viel open. Wat een kutplek! Zuchtend ging ze zitten. ‘We beginnen vooraan!’ riep de verrukte dirigent Daboman tegen zijn eindelijjk aandachtige orkest. ‘We spelen gewoon door, als het misgaat, geeft niet, dan weten we waar we straks aan moeten werken! ‘Herr Fro... Daboman?’ klonk een voorzichtige stem. Niet dit, dacht Daboman. Hij zuchtte diep. ‘Mag ik naar de wc?’ Dit kan niet, dit kan niet, het gaat eindelijk goed. Daboman zette zijn wijsvingers tegen zijn slapen. ‘nee.’ Sprak hij. Testout keek moeilijk maar bleef zitten, maakte haar rietje nat en richtte zich op haar bladmuziek. Het orkest zette in. Wat een sprankelend welklinkend genot! Daboman was in zijn nopjes! Binnen de kortste keren stond hij te dansen, terwijl hij hier de hobo’s liet spelen en daar de pianist een solo gaf. En soms de altviolen – hee, waar zijn de altviolen? Ohja, Queasy, die was dood. Geeft niets, niemand heeft iets aan altviolen. Het ging prachtig, ze werkten naar een fantastisch hoogtepunt toe. De violen zwollen aan, de contrabas zaagde diepe klanken van vurige passies, de pauk duidde het hoogtepunt in.. AAAAaaaAAAAAaaaaOOOOoOOOoooAAAAAaaah!!!!! OOOOOOoooooooOOOOOoooHhhhhhh!!!!! Een vreselijk gekrijs klonk van de pauken vandaan. Hier en daar werd verward een noot afgebroken. “Kun je niet je trompet eens de andere kant op legen...” snauwde Wammus tegen Little Phoebe, die verbaasd terugkeek. “MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN! DOE IETS! AAaaaAAAAAaaaH!” Nu waren alle blikken op Testout gericht. Door het geluidsgeweld en de diepe trillingen waren haar vliezen gebroken! Siorin snelde naar de gang, waar een telefoon hing, en binnen de kortste keren stond de ambulance voor de deur. “Wie heeft zo snel een ambulance gebeld?” vroeg iemand. “Die hebben vast het gegil gehoord,” zei iemand anders, “ ik heb niemand weg zien gaan.” Wammus zat met de handen in het haar. ‘Geen eerste violist... geen hobo... Wat moet ik nou!’ 1. Dark Phoenix 2. Mean (dorpeling) 3. ggcy8 4. Femke Sjekkie 5. Heksjuh 6. Biertank 52 7. Dingaantouwtje 8. Dott 9. Queasy 10. Little Phoebe 11. Neko* 12. Rode Panda 13. Sioring 14. Toddish 15. Daboman 16. Wammus 17. Testout.com (dorpeling) De wolven hebben een smakelijk hapje dorpeling genomen en stoken nu hun tanden met de splinters van haar hobo! De dorpelingen mogen tot morgen 20:30u de eventuele dader hangen.
Spoiler
|
Ten eerste, leuk verhaal, Spelleiders!
Hmm, jammer van testout.com. Waarom hebben de wolven haar opgegeten? Het is in ieder geval beter dan als er een goeierik met een functie eruit was gegaan.
|
Hoogstwaarschijnlijk een val van de wolven, maar er is een kans dat de wolven testout.com opaten omdat ze hier Little Phoebe verdenkt?
|
Leuk verhaal, had idd erger gekunt dan een dorpeling.
Anyhoe, ik moet morgenvroeg al stemmen want ik ben de rest van de dag weg. Mijn stem is dus nergens op gebasseerd.. ![]()
|
Ik kijk het tot morgen even aan, misschien dat er mensen zijn die iets van zichzelft verraden, maar ik denk dat ik op Wammus ga stemmen. Vooral door zijn laatste post. En ook een beetje omdat hij sindsdien niet heeft gereageerd, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij daar geen tijd voor heeft.
||
Citaat:
Wat betreft mijn theorie heb ik inderdaad een paar foutjes gemaakt. Creativemusic heeft gereageerd nadat het spel al begonnen was dus dat is niet heel raar. Ik heb alleen de posts meegenomen die na de start van het spel zijn gemaakt omdat die relevant zijn voor het spel. Wat betreft Rode Panda heb ik over zijn stem op Mean heen gelezen. Ik heb hier verder niet echt een verklaring voor behalve dan dat het maken van 2 foutjes menselijk is. Dat er nu gedacht wordt dat ik dit met opzet gedaan heb verbaasd me niets. Zoals Dark Phoenix eerder al aangaf worden mensen die vroeg in het spel met een (al dan niet verkeerde) theorie komen nou een keer snel verdacht. Ik doe dit echter omdat ik inderdaad besloten heb dit spel wat fanatieker mee te doen en dus vanaf ronde 1 begin met actief jagen en theorieën posten. Ik zal dit ook blijven doen omdat er toch iemand moet zijn die het doet. ![]() Echter ik blijf het vreemd vinden dat je in je verhaal alleen mijn random stem in twijfel trok en niet de personen die na mij op Mean stemde ook noemde (ik heb het dan dus over Daboman en Rode Panda). Daarnaast (en dat valt me eigenlijk nu pas op) vind ik het ook raar dat je Dark Phoenix wel vertrouwt (je zegt immers dat hij wel eerlijk is over zijn reden) terwijl ook hij natuurlijk keihard onzin uit kan kramen. Ik wil hiermee niet zeggen dat ik denk dat hij dat doet maar het valt me wel op dat je de mensen die een reden opgeven wel in vertrouwen neemt en iemand die zegt random te stemmen (wat ik overigens ieder spel in de eerste ronde doe) niet. @ ggcy8: Ik heb inderdaad niet eerder tijd gehad om te reageren. Ik ben de hele dag aan het werk geweest en heb een kind dat uiteraard de prioriteit krijgt boven het forum. Ik doe mijn best om zo veel mogelijk online te zijn en te reageren maar het kan soms iets langer duren dan normaal gesproken te verwachten valt. Verder is het natuurlijk mooi kut dat er weer een dorpeling weg is. Het zou zoals ggcy8 al aangeeft prima kunnen dat dit gedaan is omdat ze Little Phoebe verdacht maakte. In dat geval hebben we naar mijn idee te maken met noobweerwolven omdat ervaren wolven deze fout nooit zouden maken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat dit bewust gedaan is door ervaren weerwolven om ons op een dwaalspoor te zetten. Daarnaast kan het ook nog zo zijn dat ggcy8 dit roept omdat hij zelf weerwolf is en wil dat mensen gaan denken dat het een foutje van de nieuwelingen is. Ik ga nu slapen en ga me morgenochtend beraden op een nieuwe theorie. Deze komt in ieder geval voor 12 uur morgenmiddag en dan geef ik ook mijn voorlopige stem door.
||
Jammer van testout.com (en nu reageer ik niet alsof het 'het einde van de wereld' is, omdat we haar zelf niet hebben opgehangen en er weinig aan kunnen doen. Voor jullie weer wat te zeiken hebben
![]() Goed, nu heb ik dit topic even door zitten lezen en een aantal dingen vallen me op (ik heb het maar even gespoilerd, anders wordt het zo'n lange kutpost en dat haat ik).
Spoiler
Je bij voorbaat al indekken vind jij misschien heel slim, want ja, een wolvenstem onder iemand die er toch niet uit gaat, valt ook niet op ![]()
Spoiler
Dus, als het er rond zessen uit had gezien dat Biertank52 eruit zou gaan of het een gelijkspel zou worden, had je je stem veranderd? Want als je op die persoon wil stemmen, zoals jij zegt om latere verdenkingen te voorkomen, waarom zou je dan willen switchen?
Spoiler
Wat is dit nou weer voor bullshit reden om iemand in de gaten te houden. Bij Random.org kreeg ik twee keer achter elkaar het nummer 2. Ik heb absoluut (nog) geen reden om haar te verdenken, maar ik vind wel dat jij je uiterste best doet om zelf maar niet verdacht te lijken (dus door middel van onzin redentjes anderen naar voren te schuiven). En trouwens, je zegt zelf nog dit in de quote hierboven: Citaat:
Spoiler
Zoals het bij jou heel erg opvalt ![]() En dan nog even dit:
Spoiler
Wijs mij aan waar ze mij verdacht maakt. In mijn ogen is het meer een opmerkingen dan een verdenking. Hieronder de quote van testout.com.
Spoiler
Als jij de verdenking ziet ipv de opmerking die ik zie, moet je het vooral zeggen ![]()
Spoiler
Het ziet er toch echt naar uit dat jij degene bent die mij zwart probeert te maken. Want je zegt wel dat 'ze' testout.com hebben opgegeten omdat ze mij 'verdacht' (lees: opmerkte), maar het is natuurlijk wel heel makkelijk zo te draaien, want iedereen heeft een op- en/of aanmerking gehad op mijn reactie op de dood van Mean. (Daarmee bedoel ik: Als DP opgegeten was, had je dezelfde theorie kunnen gebruiken, omdat die mijn reactie ook verdacht vond.) Vergezocht, leuk geprobeerd, maar ik stem op jou de volgende ronde. Je maakt van mij een zondebok, zodat we maar niet opletten hoe wolverig jij bent.
|
Verwijderd
|
Jammer van de dorpleling, maar alsnog geen belangrijke functies eruit
![]() ik vraag me sterk af of ggcy8 wel een wolfje is. écht verdachte posten maakt hij nou ook weer niet. En little phoebe jij doet net zo hard je best om ggcy8 verdacht te maken als hij jou. ![]() Ik heb nog geen voorlopige stem. Ga eerst nog eens alles na lezen, voordat ik een keuze maak. Anders zijn we met zijn allen weer zo stom om er een dorpeling uit te trappen. |
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
@Little Phoebe: Wat mij wel opvalt is (vanwege je lange post) dat je nu een beetje een ggcy8 crusade aan het houden bent. Niet dat ik het volledig oneens met je ben hoor, hij is wel erg krampachtig bezig om zichzelf onschuldig te laten overkomen. Maar ik zou hier wel mee oppassen. Daarmee geef je a) mensen een reden om jou aan te vallen. b) als hij echt wolf is, heb je kans om opgegeten te worden. c) zelfs als hij geen wolf is, eten ze jou op, want: reversed psychology. Dan gaan wij denken dat hij inderdaad wolf is en hangen we nog een een onschuldige speler op. Maargoed, het kan ook zijn dat je gelijk hebt. Dat indekken was mij namelijk ook opgevallen. Maar vooralsnog heb ik meerdere verdachten en ik heb een beetje moeite met kiezen. 1. Wammus: De redenen zijn wel obvious, denk ik zo. Ik weet dat ik net Dingaantouwtje heb lopen verdedigen voor een foutje, maar wat dat betreft vind ik de 'missers' van Wammus van een heel ander niveau. Hij schrijft het af als foutjes, maar iemand die niet meedoet verdacht maken en iemand anders beschuldigen van het spellijstjes verknoeien terwijl dit niet het geval was, is wel erg wolverig. En vooral omdat hij dan in zijn 'verdediging' opeens allemaal andere namen noemt, zoals ggcy8, Rode Panda, Daboman en Dark Phoenix. Dat lijkt mij behoorlijk op aandacht willen afleiden door het op anderen te richten. Overigens dit stukje van Wammus: Citaat:
![]() 2. Rode Panda: Zijn onschuldige gedrag is me een beetje te overdreven, maar ik kan me nog herinneren dat we direct Abzg hebben opgehangen nadat ze (achteraf dus terecht) onschuldig deed en zij bleek toen ook onschuldig. Vandaar dat ik -net als bij Dingaantouwtje- iets terughoudender ben naar foutjes en onschuldigheid. Ik houd hem sowieso in de gaten want het zou wel eens kunnen zijn dat hij inderdaad noobwolf is en nog meer foutjes gaat maken - hoewel de andere twee wolven natuurlijk heel ervaren kunnen zijn en hem vanaf nu gaan vertellen wat hij moet doen. Maar voor zover ik weet is dit zijn eerste spel, dus wie weet moet ik iets meer lenient zijn. 3. ggcy8: Hij is al vanaf het begin bezig met proberen onschuldig over te komen en zichzelf in te dekken, en anderen verdacht te maken. Indekken, zoals hier: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Ik wil nog even zien wat er vandaag verder nog gebeurt. Misschien komen er wel nieuwe verdachten, nieuwe theorieën. Maar dit is mijn voorlopige lijstje. |
![]() |
|
Ik vind dat LP behoorlijk veel en inhoudelijk post voor een nieuweling. Ik ben het wel met haar eens over ggcy8, daar had ik ook al een opmerking over gemaakt. Het was op z'n minst opvallend, en nu heeft ie dan biertank gestemd op voorgevoelens... en dan was het me nog niet eens zo opgevallen dat hij wel erg benadrukt dat hij stemt, definitief stemt, etc.
Wammus en Rode Panda zie ik ook wel veel genoemd worden, maar ik vind hen minder verdacht. Rode Panda is vooral n00big bezig maar waarom zou je als wolf zo vroeg in het spel zo'n opvallende houding aannemen als het gespeeld is? Later kan je wel wat nep onschuldig doen als mensen naar je gaan wijzen, maar dat kwam in dit geval pas daarna. Ik geef 'm nog even het voordeel van de twijfel. Denk dan eerder dat de wolven zich wat koest houden. Zoals het er nu voor staat, staat ggcy8 bovenaan bij mijn verdachten - maar ik ben verder nog wel online vandaag. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ga er niet vanuit dat alle die noobs zijn. Dus dan zou het nog kunnen dat de wolven haar opaten om Little Phoebe verdacht te maken (reverse psychology) of dat LP toch wolf is en ze Testout.com alsnog opaten omdat ze er vanuit gingen dat men dat zou denken (reverse reverse). Verder wil ik ook nog even opmerken dat Testout.com ook Wammus noemde (in ieder geval wees ze er op dat hij ook een misser maakte, volgens mij ook iets dat ze hem verdacht vond, maar ik kan die post zo snel niet terugvinden, dus ik kan er nu naast zitten. Excuses in dat geval.) waar tot nu toe nog niks over gezegd is. Dus wie weet proberen de wolven Wammus ook wel verdacht te maken of juist te beschermen. Los daarvan worden Rode Panda en Wammus veel als mogelijke verdachten genoemd. Rode Panda omdat hij zich zo nooberig gedraagt, Wammus omdat hij nogal wat fouten maakt en erg veel mensen aanvalt. Wat ik typisch vind is dat mensen op Rode Panda blijven roepen terwijl hij (correct me if I'm wrong) nauwelijks meer heeft gepost na zijn nu al befaamde noobpost(s). Als ik Rode Panda's overige posts op DK bekijk is hij eerder een spamslet dan iemand die nauwelijks meer post, dus het zou kunnen dat hij dorpeling is en daarom het spel niet meer zo boeiend vindt. In ieder geval ben ik eerder op hem geneigd te stemmen omdat hij nauwelijks wat post dan omdat nooberig overkomt.. die fout is in het verleden wel vaker gemaakt. Wammus is weer iets heel anders. Hij is heel actief ( ![]() Verder wil ik nog even het bestaan van spelers als Neko*, Daboman en Biertank opmerken, die vrijwel nog niks hebben gepost. (respectievelijk 3, 7 en 8 posts) De posts die ze geplaatst hebben zijn bovendien niet echt inhoudelijk, misschien met uitzondering van Daboman. Is er een reden dat jullie drie zo weinig posten? Edit; ggcy8 niet genoemd. Ik weet niet echt wat ik van hem moet denken, of van de 'campagne' tussen Little Phoebe en hem om elkaar eruit te werken.
|
Verwijderd
|
Volgens mij is Biertank 52 nooit zo actief, afgezien van zijn *grom* en *bijt* posts die hij eigenlijk altijd maakt. Hoewel, het laatste spel dat ik heb gespeeld was hij wél actief, maar werd daar ook meteen voor afgerekend, dus misschien houdt hij zich met opzet stil? Over het algemeen vind ik het jammer als mensen stil zijn, want actieve mensen houden het veel leuker.
![]() Overigens nog even iets anders. Ik heb even snel een extra blogspot site aangemaakt op mijn bestaande account daar (dus nee, ik heb er niet uren aan gewerkt. ![]() Ook wel handig dat ik het iedere keer opnieuw kan gebruiken, hoef alleen maar de titel te veranderen van '68' naar '69' bijvoorbeeld, het volgende spel. ![]() Anyway, hier is de link: Weerwolfspel 68 Dus.. ![]() Edit: Dan zal ik hier ook vast het lijstje bijhouden van deze ronde. Hangronde 2. ggcy8 Little Phoebe Dott Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 10:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zal het kort houden. Wammus vind ik verdacht vanwege zijn fout die nogal nonchalant overkomt en nonchalance vind ik typisch zo'n wolven-eigenschap. Little phoebe komt op me over alsof ze dingen zegt om het dingen zeggen. De laatste post van Rode Panda (hierboven) komt al minder noobisch op me over, reageert hij (onbewust of bewust) op dingen die hier besproken worden?
@Dark Phoenix: ik heb het ook druk met andere dingen. Maar ik heb nu niet echt de indruk dat ik minder post ofzo. Ik vind het ook een beetje jammer dat je dat elke keer benoemt, activiteit hangt namelijk niet echt bepaald samen met je rol. Neko was me ook al opgevallen als stil, ik vind het jammer, maar niet verdacht. Misschien lijk ik ook niet zo actief omdat ik m'n posts kort probeer te houden, zeker in het begin. Redenen daarvoor zijn dat ik niet te ver wil zoeken, lange posts slecht of niet gelezen worden en dat in lange posts je woorden sneller verdraaid worden.
|||
Ik moet onverwachts werken dus ik moet zo weg en ben pas vanavond terug, dus ik kan nu niet op alles reageren.
Citaat:
Citaat:
Ik heb niet gezegd dat ik Dark Phoenix vertrouw, maar dat doet er verder niet zoveel toe. Ik snap je punt wel.
||
Citaat:
Ik zie echt totaal niet hoe het verdacht kan zijn: Hoe zou iemand met een slechte functie er profijt van kunnen hebben perongelijk de stem door te geven in het topic?
||
Citaat:
Misschien later nog eens teruglezen, want ik vind "hij post in de nacht zijn stem dus hij is wolf" nogal cheesy. Let op, dat is dus ook niet de reden dat ik je verdenk ![]() Hmm, tussen heksjuh en wammus zit er ook iets volgens mij. Ze kunnen volgens mij nooit beiden wolf zijn aangezien hun discussie nogal fel op me over komt. Kan volgens mij alleen als ze van elkaar niet weten dat ze slecht zijn. Goed, ik stem op wammus.
Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 10:56. |
![]() |
||
Ik heb even geknipt in je post omdat ik alleen wil reageren op hetgeen je over mij te zeggen hebt
Citaat:
Ik noem inderdaad een hoop namen maar schijnbaar lees je niet goed want je trekt het behoorlijk uit de context door te zeggen dat het erop lijkt dat ik de aandacht af wil leiden door het op anderen te richten. Ik zeg nergens dat ik de personen die ik noem verdacht vind maar geef enkel argumenten waarom ik het verhaal van Heksjuh om mij te verdenken maar vreemd vind aangezien er ook anderen waren die laat stemden op een persoon waarvan het vrij zeker was dat die eruit zou gaan. Ja ik heb een paar snelle conclusies getrokken aan het begin van het spel maar zoals gezegd heb ik besloten van mijn gebruikelijke tactiek van eerst een paar rondes af te wachten af te stappen en gelijk in de aanval te gaan. Dat ik daarbij fouten maak en overhaast conclusies trek zij dan maar zo. Dan mijn theorie: Ik zat duidelijk fout met Creativemusic maar ondanks het feit dat ik ook fout zat met de fout in de stemlijst omtrent Rode Panda blijf ik het raar vinden dat hij zulke domme vragen stelt. Van Heksjuh blijf ik het raar vinden dat ze mij wel noemde maar de rest niet terwijl ze wel later in de stemlijst stonden. Daarnaast weet ook ik niet zo goed wat ik van ggcy8 en Little Phoebe moet denken. Ik heb nu geen tijd meer om de rest nog door te nemen want ik moet werken. Ik geef daarom mijn stem door op Heksjuh omdat die in mijn ogen het meest verdacht is.
|
Oei zo weinig tijd vandaag, mijn opleiding bestaat 25 jaar en als bestuur van de studie vereniging ben ik wel even onder de zoden hier mee. Ik heb nog niet echt een theorie dus ik zal gewoon maar weer stemmen op de persoon waar ik de vorige ronde ook een stem op heb uitgebracht. In dit geval wil ik weer een stem op Dott uitbrengen.
|||
Citaat:
Voor de rest ben ik erg benieuwd wie van de twee (LP of ggcy8) daadwerkelijk slecht blijkt, of er überhaubt iemand slecht is. Ik heb niet een duidelijke voorkeur, maar ik vind dat ggcy8 het spel meer bevorderd (positieve reacties). Misschien is één van de twee ziener? Dat zou echter ook een tactiek kunnen zijn, en dus wacht ik even af wat de stemlijstjes zometeen zeggen. RP vind ik op het moment nog niet zo interessant, en Wammus geef ik deze ronde nog het voordeel van de twijfel. Siorin vind ik naar aanleiding hiervan: Citaat:
Je blog ziet er goed uit!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, en dankje. ![]() Ik weet nu eigenlijk helemaal niet meer wat ik moet denken van Wammus. Hij stond bovenaan mijn verdachtenlijstje vanwege zijn vreemde missers, maar naar aanleiding van zijn laatste post twijfel ik toch weer een beetje. However, ik moet zeggen dat mijn andere twee verdachten (Rode Panda en ggcy8) veel minder alarmbellen laten rinkelen dan Wammus, en 'bij gebrek aan beter' zou ik dan alsnog op Wammus stemmen. Ik zet hem er hier vrijblijvend bij in het lijstje. Hangronde 2. ggcy8 Little Phoebe Dott Femke Sjekkie Wammus Daboman Siorin -- Dark Phoenix Heksjuh Wammus Dott Toddish Little Phoebe Dingaantouwtje -- Queasy -- -- achter de naam: Nog niet definitief. Nog niet gestemd Dark Phoenix ggcy8 Heksjuh Biertank 52 Neko* Rode Panda @Queasy: Ik weet niet of jouw stem definitief is of niet. Let me know. ![]() Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 13:07. |
![]() |
|
Ik stem nog niet definitief op Little Phoebe.
Zoals ik al zei ben ik nieuwsgierig of één van de twee (ggcy8 en LP) daadwerkelijk slecht is, en ik vind LP het meest storend in het spel (ook omdat hij elke reden aangrijpt om wie dan ook te verdenken). Als het spel me echter dwingt op ggcy8 mee te gaan zal ik dat ook doen (als het dan makkelijker word om een wolf te vinden in de lijstjes bijvoorbeeld) maar ik hou het eerst bij LP.
Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 12:32. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Verder heb ik niet gezegd dat ik je verdacht vind erom, enkel dat je weinig postte. Oftewel je haalt een hoop dingen uit mijn post die ik nooit heb gezegd. Ik was alleen benieuwd waarom jullie zo weinig posten, jullie zijn normaal gesproken best actief. ![]() Hoe dan ook, ik stem vanavond op Wammus. Het zit me niet lekker wat hij post en ik heb het idee dat hij bewust heel veel mensen aanvalt om de aandacht van hem af te leiden.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Kan het niet gewoon zijn dat je je bedreigd voelt, omdat ik je in de gaten hou door je domme post van eerder? (Ik ben trouwens een zij he ![]() Citaat:
En ik zag ineens hoe ggcy8 te werk ging en besloot om voor mezelf (en jullie) een lange post te maken met al zijn quotes, in de hoop dat ik niet de enige was die dit opgevallen was. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat RP en DaT niet meer op mijn lijstje staan, maar ggcy8 heeft hen ingehaald door alles wat ik heb gepost. Als het feit dat ik niet graag in herhaling val, of dat ik een actieve speler ben, me verdacht maakt, so be it.
||
Sorry voor de dubbele post, maar ik heb hier overheen gescrolld.
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 68 #2 Verwijderd | 442 | 15-05-2010 22:36 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |