Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Als hij inderdaad wolf is dan is het niet gebruikelijk dat hij post dat hij gaat stemmen,
maar dat kan ook van hem een domme fout zijn. Dat pleit hem nog niet vrij vind ik.
Mijn edit was na jouw post; heb mijn punt iets verder toegelicht.

Tot over een paar uur, waarschijnlijk.
Advertentie
Oud 22-04-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zou hem niet zo snel een wolf noemen, die passen in het algemeen wel twee keer op met wat ze zeggen. Dan zou ik eerder denken dat hij misschien Evilziener is, aangezien die wel óók in de nacht moeten stemmen.

Maar goed, het kan natuurlijk ook gewoon een stomme fout zijn. Ik houd je in ieder geval in m'n gedachtes, Jojo.

Wat ik typischer vind is hoe Siorin hem meteen volop verdedigt. Dingaantouwtjes post was op z'n minst een misser, dus waarom ze zo benadrukt dat het hartstikke onschuldig is...
Ik kan het toch niet laten. Ik kom zo nog te laat.

Waarom ik hem zo verdedig? Omdat ik zelf die fout ook al eens heb gemaakt. Toen had ik al een PM gestuurd terwijl de eetronde nog bezig was.. Ja, dat is hartstikke dom en een verschrikkelijke 'misser', maar tja, het gebeurt nou eenmaal.. Mensen maken fouten..

En ja, dat ik nou meteen verdacht word gemaakt omdat ik iemand verdedig.. Had ook niet anders kunnen verwachten natuurlijk. Wolverig hoor.
Oud 22-04-2010, 14:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik kan het toch niet laten. Ik kom zo nog te laat.

Waarom ik hem zo verdedig? Omdat ik zelf die fout ook al eens heb gemaakt. Toen had ik al een PM gestuurd terwijl de eetronde nog bezig was.. Ja, dat is hartstikke dom en een verschrikkelijke 'misser', maar tja, het gebeurt nou eenmaal.. Mensen maken fouten..

En ja, dat ik nou meteen verdacht word gemaakt omdat ik iemand verdedig.. Had ook niet anders kunnen verwachten natuurlijk. Wolverig hoor.
Het gaat er niet om dát je hem verdedigt, maar meer hoe fel je hem verdedigt. Dat is gek voor een dorpeling die geen enkele functie zeker weet.
Oud 22-04-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zou hem niet zo snel een wolf noemen, die passen in het algemeen wel twee keer op met wat ze zeggen. Dan zou ik eerder denken dat hij misschien Evilziener is, aangezien die wel óók in de nacht moeten stemmen.

Maar goed, het kan natuurlijk ook gewoon een stomme fout zijn. Ik houd je in ieder geval in m'n gedachtes, Jojo.

Wat ik typischer vind is hoe Siorin hem meteen volop verdedigt. Dingaantouwtjes post was op z'n minst een misser, dus waarom ze zo benadrukt dat het hartstikke onschuldig is...
Wammus maakt ook een misser. Door bijvoorbeeld niet goed te hebben gelezen, oa dat creativemusic niet mee speelt dit spel. En ook niet te hebben gezien dat rode panda wel al had gepost.

En Little Phoebe schakelt zegt dan meteen dat ze dingaantouwtje daardoor wel erg verdacht vind. Terwijl ze daarvoor nog rode panda verdacht vind omdat hij domme opmerkingen maakt (volgens Wammus) en schuilt onder het motto dat hij voor de eerste keer mee speelt.

Ze zegt dat ze zelf ook voor het eerst meespeelt en toch ook geen domme opmerkingen maakt. Terwijl er dus ook door meer ervaren spelers (wammus en dingaantouwtje) domme dingen gedaan worden.

En dan wil ik nog iets tegen femke sjekkie en wammus zeggen, over
Citaat:
Ik ga stemmen op Wammus, omdat ik het vorig potje niet zo'n succes vond met Wammus en testout in één huishouden en Wammus was er minder van die twee. Sorry.
En wat wammus hier zegt.

Het is een nieuw spel. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe rollen. Ik heb tijdens het vorige spel al mijn excuses aan wammus aangeboden omdat ik wat ik toen gezegd had inderdaad misschien beter niet had kunnen doen.

Maar dit is een nieuw spel, ik vind het een beetje raar dat jullie beiden dingen die in het vorige spel gebeurd zijn er nu bij halen.

ik weet niet hoe je linkje moet plaatsen die je zeg maar kan verwijzen, ik hoop dat ik het goed gedaan heb
Oud 22-04-2010, 15:32
Verwijderd
Lijkt me een interessant spel, maar basically betekent dat dat ik elke dag online zou moeten kunnen zijn.
Dat gaat lastig worden
Oud 22-04-2010, 15:33
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
@ testout: Als we het gaan hebben over dingen uit vorige spellen erbij halen kan ik er nog wel wat opnoemen voor je Waarom is dat raar in een eerste ronde?
Oud 22-04-2010, 15:41
Geel
Geel is offline
Citaat:
Wat me verder opviel was:
Hoezo is het gaan staan bij Biertank minder stiekum veilig dan het gaan staan bij mean? En waarom ging je precies bij Biertank staan en niet bij Wammus, die had immers al 2 stemmen. Deze quote komt op mij een beetje over als je van tevoren al indekken. Ik weet nog niet of ik het verdacht vind, maar toch wel opvallend om nu al rekening te gaan houden met eventuele toekomstige verdenkingen.
Het is misschien niet minder verdacht, maar het leek mij op de een of andere manier logischer om een 'eigen' stem te hebben (dus niet meeschapen). En waarom Biertank? Voorgevoelens, het was tenslotte nog de eerste ronde

Citaat:
En Little Phoebe schakelt zegt dan meteen dat ze dingaantouwtje daardoor wel erg verdacht vind. Terwijl ze daarvoor nog rode panda verdacht vind omdat hij domme opmerkingen maakt (volgens Wammus) en schuilt onder het motto dat hij voor de eerste keer mee speelt.
Dit vind ik erg scherp opgemerkt. Het klopt inderdaad dat LP niet echt weet wie ze nou verdacht moet vinden. Ik denk niet meteen dat ze weerwolfs is (het zou wel kunnen), maar een beetje dubieus is het wel.

Voor de rest neig ik ontzettend om Wammus te bestempelen als een slechterik, maar ben tegelijkertijd ook ontzettend bang dat het echt een foutje van zijn kant was en dat hij gewoon een dorpeling is.

Maar ik denk dat ik toch op Wammus ga stemmen. Vooral omdat ik denk dat hij Verrader is. Hij noemt stiekempjes heel veel namen in zijn post. Misschien dat hij daarom wel zo slordig was geweest, misschien zocht hij voor een onopvallende manier om alle namen van de wolven in één post te stoppen? Dat was meteen het eerste wat in me opkwam toen ik zijn post las. Want zoiets deed Grl het vorige spel ook.

We shall see.
Oud 22-04-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Het gaat er niet om dát je hem verdedigt, maar meer hoe fel je hem verdedigt. Dat is gek voor een dorpeling die geen enkele functie zeker weet.
Mee eens. Dit viel mij ook op.

reactie op je eerdere post:
En ik wil hem ook niet meteen wolf noemen, maar iig aan de wolvenkant
Oud 22-04-2010, 18:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En dorpeling, jammer, maar het had erger gekund natuurlijk. Ik vind de reactie van Little Phoebe wel erg overdreven, stiekem.
Citaat:
Kleine edit: En dit, mensen, is dus wat er altijd gebeurt, haha. Iedereen gaat zo hard zoeken naar een reden om iemand verdacht te vinden dat zelfs de meest onschuldige dingen worden verdraaid in verdenkingen. Iets met een hond willen slaan en een stok vinden, geloof ik? Laten we elkaar nou niet om 'domme' redenen gaan ophangen.
Zoals jij bij mij deed dus? Wel heel goed van je om hem wel te verdedigen en mij verdacht te maken!

Citaat:
Hier ben ik het dus mee eens.
Oud 22-04-2010, 18:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ze zegt dat ze zelf ook voor het eerst meespeelt en toch ook geen domme opmerkingen maakt. Terwijl er dus ook door meer ervaren spelers (wammus en dingaantouwtje) domme dingen gedaan worden.
Citaat:
Dit vind ik erg scherp opgemerkt. Het klopt inderdaad dat LP niet echt weet wie ze nou verdacht moet vinden. Ik denk niet meteen dat ze weerwolfs is (het zou wel kunnen), maar een beetje dubieus is het wel.
Ik schakel helemaal niet, al mijn opties staan nog hartstikke open Ik vind zowel de post van Dingaantouwtje verdacht als het n00bgedrag van Rode Panda. Ik heb nog geen concrete uitspraken gedaan, alleen mijn verdenkingen met jullie gedeeld.

En natuurlijk weet ik niet wie ik verdacht moet vinden na de eerste hangronde. Jullie weten ook niet wie er verdacht is, dat blijkt maar weer, nu jullie allemaal een (verkeerde) mening hebben over mij

Goed, ik ga weer offline, mijn zusje zit te zeiken tot vannacht ergens!
Oud 22-04-2010, 18:53
Verwijderd
nog 40 minuutjes en dan eten de wolfjes iemand op.
Ben benieuwd.
Oud 22-04-2010, 20:21
Spelleider
Spelleider is offline
De geboorte

‘Fijn is dat jongens,’ zei Daboman met een ontevreden trekje om zijn mond. Zenuwachtig wiebelde hij van zijn hiel op zijn teen. ‘Wie moet er nu het orkest leiden?’ Hij keek even naar Toddish, die omgedraaid zat naar ggcy8, schudde miskeurend zijn hoofd en zuchtte. Femke sjekkie drukte haar net aangestoken sjekkie uit tegen de fluitkoffer van Neko en stak nonchalant haar hand in de lucht, terwijl ze opstond. ‘Ik leid wel.’ ‘Maar.. maar.. je bent tweede viool!’ Maar een gejuich steeg op onder de tweede violen, de celli en de koperblazers, terwijl Biertank enthousiast op zijn pauken roffelde en Dott het geheel omlijstte met een volmaakte ‘ping’.
Neko veegde met een zuinig mondje de as van haar nieuwe koffer en zette haar fluit aan haar mond. Zodra Femke het podium op stapte, was iedereen stil. Iedereen keek, iedereen lette op. Femke streek prima: niet zo netjes als Mean, maar minstens zo goed. Binnen de kortste keren had iedereen gestemd en dankzij Rode Panda had iedereen de juiste muziek voor zich en zat alles klaar. Femke wilde teruglopen naar haar plaats bij de tweede violen, maar Daboman schudde zijn hoofd en wees naar de lege plaats vooraan bij de eerste violen. Voor de soloviolisten. Femkes mond viel open. Wat een kutplek! Zuchtend ging ze zitten.
‘We beginnen vooraan!’ riep de verrukte dirigent Daboman tegen zijn eindelijjk aandachtige orkest. ‘We spelen gewoon door, als het misgaat, geeft niet, dan weten we waar we straks aan moeten werken!
‘Herr Fro... Daboman?’ klonk een voorzichtige stem. Niet dit, dacht Daboman. Hij zuchtte diep. ‘Mag ik naar de wc?’ Dit kan niet, dit kan niet, het gaat eindelijk goed. Daboman zette zijn wijsvingers tegen zijn slapen. ‘nee.’ Sprak hij. Testout keek moeilijk maar bleef zitten, maakte haar rietje nat en richtte zich op haar bladmuziek.
Het orkest zette in. Wat een sprankelend welklinkend genot! Daboman was in zijn nopjes! Binnen de kortste keren stond hij te dansen, terwijl hij hier de hobo’s liet spelen en daar de pianist een solo gaf. En soms de altviolen – hee, waar zijn de altviolen? Ohja, Queasy, die was dood. Geeft niets, niemand heeft iets aan altviolen. Het ging prachtig, ze werkten naar een fantastisch hoogtepunt toe. De violen zwollen aan, de contrabas zaagde diepe klanken van vurige passies, de pauk duidde het hoogtepunt in..

AAAAaaaAAAAAaaaaOOOOoOOOoooAAAAAaaah!!!!! OOOOOOoooooooOOOOOoooHhhhhhh!!!!!

Een vreselijk gekrijs klonk van de pauken vandaan. Hier en daar werd verward een noot afgebroken. “Kun je niet je trompet eens de andere kant op legen...” snauwde Wammus tegen Little Phoebe, die verbaasd terugkeek.

“MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN! DOE IETS! AAaaaAAAAAaaaH!”

Nu waren alle blikken op Testout gericht. Door het geluidsgeweld en de diepe trillingen waren haar vliezen gebroken! Siorin snelde naar de gang, waar een telefoon hing, en binnen de kortste keren stond de ambulance voor de deur. “Wie heeft zo snel een ambulance gebeld?” vroeg iemand. “Die hebben vast het gegil gehoord,” zei iemand anders, “ ik heb niemand weg zien gaan.”

Wammus zat met de handen in het haar. ‘Geen eerste violist... geen hobo... Wat moet ik nou!’

1. Dark Phoenix
2. Mean (dorpeling)
3. ggcy8
4. Femke Sjekkie
5. Heksjuh
6. Biertank 52
7. Dingaantouwtje
8. Dott
9. Queasy
10. Little Phoebe
11. Neko*
12. Rode Panda
13. Sioring
14. Toddish
15. Daboman
16. Wammus
17. Testout.com (dorpeling)

De wolven hebben een smakelijk hapje dorpeling genomen en stoken nu hun tanden met de splinters van haar hobo! De dorpelingen mogen tot morgen 20:30u de eventuele dader hangen.

Spoiler
Oud 22-04-2010, 20:24
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Leuk verhaal dames! Weer eens wat anders dan schapendarmen enzo Nog een dorpeling, kon erger, maar nu word het toch wel tijd voor een slechterik!
Oud 22-04-2010, 20:25
Spelleider
Spelleider is offline
dankjewel! ^^ ik was al bang dat niemand het las vanwege het snobbish onderwerp
Oud 22-04-2010, 20:27
Geel
Geel is offline
Ten eerste, leuk verhaal, Spelleiders!

Hmm, jammer van testout.com. Waarom hebben de wolven haar opgegeten? Het is in ieder geval beter dan als er een goeierik met een functie eruit was gegaan.
Oud 22-04-2010, 20:27
Dingaantouwtje
In het begin dacht ik: Hoe gaan ze dit leuk maken!? Maar het is jullie gelukt
Oud 22-04-2010, 20:30
Geel
Geel is offline
Hoogstwaarschijnlijk een val van de wolven, maar er is een kans dat de wolven testout.com opaten omdat ze hier Little Phoebe verdenkt?
Oud 22-04-2010, 20:32
Dingaantouwtje
Ik zat ook al te kijken ggcy8, en kwam op ongeveer hetzelfde uit: Ik heb nu alleen ook mensen die ik minder verdenk, maar die ga ik niet openbaar verdedigen want dan word ik daar weer op gepakt
Oud 22-04-2010, 20:34
Dott
Dott is offline
Leuk verhaal, had idd erger gekunt dan een dorpeling.
Anyhoe, ik moet morgenvroeg al stemmen want ik ben de rest van de dag weg.
Mijn stem is dus nergens op gebasseerd.. maar ik ga nog ff een nachtje slapen over wie het dan wordd.
Oud 22-04-2010, 20:36
Geel
Geel is offline
Ik kijk het tot morgen even aan, misschien dat er mensen zijn die iets van zichzelft verraden, maar ik denk dat ik op Wammus ga stemmen. Vooral door zijn laatste post. En ook een beetje omdat hij sindsdien niet heeft gereageerd, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij daar geen tijd voor heeft.
Oud 22-04-2010, 21:26
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Jammer testout... ik ga morgen eens verder filosoferen, nu tv kijken
Oud 23-04-2010, 00:15
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Allereerst: Creativemusic doet niet mee, kijk maar in de deelnemerslijst.

Ik spreek mezelf op 1 punt tegen en voor mij is het niet eens een belangrijk punt.
Ik heb niet op je gestemd omdat je zei random op Mean te stemmen. Zodra er meer mensen onder iemand staan is het makkelijk om te zeggen dat je ook random op diegene stemt.
Dott zegt later ook dat ze random op Mean stemt, daar twijfel ik ook aan.
Daboman en Rode Panda gaven een andere reden dan random. Het ging mij er om dat ik niet geloof dat iedereen random op Mean uitkomt.

Rode Panda heeft wel degelijk gezegd op Mean te stemmen, zie zijn post hieronder. Mijn stemlijst klopt dus ook gewoon.
Ik vind dat je erg slordig hebt meegelezen, omdat je een deel van je verdenking baseert op iets wat onzin is (de niet doorgegeven stem van Rode Panda) en omdat je iemand beschuldigt die niet eens meespeelt.
En je kan het verhaal raar vinden, maar mijn reden om op jou te stemmen was niet het random stemmen op Mean.
Je hebt gelijk als je zegt dat je niet op mij gestemd hebt omdat ik random stemde maar om de reden dat ik het vorige spel niet heel actief was. Ik heb het vorige spel echter meerdere malen aangegeven waarom dat was maar mijn posts zijn het vorige spel niet bijster goed gelezen (met uitzondering van degene waarom ik er uiteindelijk ten onrechte uitgestemd werd). Ik hoop dat jullie die fout niet nog een keer maken.

Wat betreft mijn theorie heb ik inderdaad een paar foutjes gemaakt. Creativemusic heeft gereageerd nadat het spel al begonnen was dus dat is niet heel raar. Ik heb alleen de posts meegenomen die na de start van het spel zijn gemaakt omdat die relevant zijn voor het spel. Wat betreft Rode Panda heb ik over zijn stem op Mean heen gelezen. Ik heb hier verder niet echt een verklaring voor behalve dan dat het maken van 2 foutjes menselijk is.

Dat er nu gedacht wordt dat ik dit met opzet gedaan heb verbaasd me niets. Zoals Dark Phoenix eerder al aangaf worden mensen die vroeg in het spel met een (al dan niet verkeerde) theorie komen nou een keer snel verdacht. Ik doe dit echter omdat ik inderdaad besloten heb dit spel wat fanatieker mee te doen en dus vanaf ronde 1 begin met actief jagen en theorieën posten. Ik zal dit ook blijven doen omdat er toch iemand moet zijn die het doet.

Echter ik blijf het vreemd vinden dat je in je verhaal alleen mijn random stem in twijfel trok en niet de personen die na mij op Mean stemde ook noemde (ik heb het dan dus over Daboman en Rode Panda). Daarnaast (en dat valt me eigenlijk nu pas op) vind ik het ook raar dat je Dark Phoenix wel vertrouwt (je zegt immers dat hij wel eerlijk is over zijn reden) terwijl ook hij natuurlijk keihard onzin uit kan kramen. Ik wil hiermee niet zeggen dat ik denk dat hij dat doet maar het valt me wel op dat je de mensen die een reden opgeven wel in vertrouwen neemt en iemand die zegt random te stemmen (wat ik overigens ieder spel in de eerste ronde doe) niet.

@ ggcy8:

Ik heb inderdaad niet eerder tijd gehad om te reageren. Ik ben de hele dag aan het werk geweest en heb een kind dat uiteraard de prioriteit krijgt boven het forum. Ik doe mijn best om zo veel mogelijk online te zijn en te reageren maar het kan soms iets langer duren dan normaal gesproken te verwachten valt.

Verder is het natuurlijk mooi kut dat er weer een dorpeling weg is. Het zou zoals ggcy8 al aangeeft prima kunnen dat dit gedaan is omdat ze Little Phoebe verdacht maakte. In dat geval hebben we naar mijn idee te maken met noobweerwolven omdat ervaren wolven deze fout nooit zouden maken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat dit bewust gedaan is door ervaren weerwolven om ons op een dwaalspoor te zetten. Daarnaast kan het ook nog zo zijn dat ggcy8 dit roept omdat hij zelf weerwolf is en wil dat mensen gaan denken dat het een foutje van de nieuwelingen is. Ik ga nu slapen en ga me morgenochtend beraden op een nieuwe theorie. Deze komt in ieder geval voor 12 uur morgenmiddag en dan geef ik ook mijn voorlopige stem door.
Oud 23-04-2010, 00:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jammer van testout.com (en nu reageer ik niet alsof het 'het einde van de wereld' is, omdat we haar zelf niet hebben opgehangen en er weinig aan kunnen doen. Voor jullie weer wat te zeiken hebben

Goed, nu heb ik dit topic even door zitten lezen en een aantal dingen vallen me op (ik heb het maar even gespoilerd, anders wordt het zo'n lange kutpost en dat haat ik).

Spoiler

Je bij voorbaat al indekken vind jij misschien heel slim, want ja, een wolvenstem onder iemand die er toch niet uit gaat, valt ook niet op maar dat maakt je toch verdacht.

Spoiler

Dus, als het er rond zessen uit had gezien dat Biertank52 eruit zou gaan of het een gelijkspel zou worden, had je je stem veranderd? Want als je op die persoon wil stemmen, zoals jij zegt om latere verdenkingen te voorkomen, waarom zou je dan willen switchen?

Spoiler

Wat is dit nou weer voor bullshit reden om iemand in de gaten te houden. Bij Random.org kreeg ik twee keer achter elkaar het nummer 2. Ik heb absoluut (nog) geen reden om haar te verdenken, maar ik vind wel dat jij je uiterste best doet om zelf maar niet verdacht te lijken (dus door middel van onzin redentjes anderen naar voren te schuiven).

En trouwens, je zegt zelf nog dit in de quote hierboven:
Citaat:
Voor de rest heeft het nu geen zin, denk ik zo, om op iemand anders dan Mean te stemmen.
Spoiler

Zoals het bij jou heel erg opvalt je probeert te hard om goed over te komen door onzinnige theorieën te spuien over mensen die helemaal niet verdacht zijn/doen.

En dan nog even dit:
Spoiler

Wijs mij aan waar ze mij verdacht maakt. In mijn ogen is het meer een opmerkingen dan een verdenking. Hieronder de quote van testout.com.

Spoiler

Als jij de verdenking ziet ipv de opmerking die ik zie, moet je het vooral zeggen

Spoiler

Het ziet er toch echt naar uit dat jij degene bent die mij zwart probeert te maken. Want je zegt wel dat 'ze' testout.com hebben opgegeten omdat ze mij 'verdacht' (lees: opmerkte), maar het is natuurlijk wel heel makkelijk zo te draaien, want iedereen heeft een op- en/of aanmerking gehad op mijn reactie op de dood van Mean.
(Daarmee bedoel ik: Als DP opgegeten was, had je dezelfde theorie kunnen gebruiken, omdat die mijn reactie ook verdacht vond.)

Vergezocht, leuk geprobeerd, maar ik stem op jou de volgende ronde. Je maakt van mij een zondebok, zodat we maar niet opletten hoe wolverig jij bent.
Oud 23-04-2010, 06:08
Verwijderd
Jammer van de dorpleling, maar alsnog geen belangrijke functies eruit
ik vraag me sterk af of ggcy8 wel een wolfje is. écht verdachte posten maakt hij nou ook weer niet.
En little phoebe jij doet net zo hard je best om ggcy8 verdacht te maken als hij jou.
Ik heb nog geen voorlopige stem. Ga eerst nog eens alles na lezen, voordat ik een keuze maak.
Anders zijn we met zijn allen weer zo stom om er een dorpeling uit te trappen.
Oud 23-04-2010, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Then we agree to disagree. Ik vind het namelijk zelf heel lastig om de grens te vinden tussen een oprechte fout en een gigantisch verdachte misser. Het was niet mijn bedoeling om fel te reageren (dat was het volgens mij al niet), maar zoals ik al zei: Ik vond het gewoon niet verdacht (en ik ben dan natuurlijk biased, want het is mij zelf ook overkomen).

Citaat:
Zoals jij bij mij deed dus? Wel heel goed van je om hem wel te verdedigen en mij verdacht te maken!

Hier ben ik het dus mee eens.
Oh nee, het was helemaal niet mijn bedoeling jou verdacht te maken, waar haal je dat nou weer vandaan? Dat stukje in die edit was algemeen bedoelt, omdat ik dat in ieder weerwolfspel heb zien gebeuren. Geen persoonlijke aanval.

Citaat:
Ik zat ook al te kijken ggcy8, en kwam op ongeveer hetzelfde uit: Ik heb nu alleen ook mensen die ik minder verdenk, maar die ga ik niet openbaar verdedigen want dan word ik daar weer op gepakt
Dit moet je juist wel doen? Wat is nou de lol van spelen als je te bang bent om theorieën te posten omdat je wel eens opgehangen kunt worden?

@Little Phoebe: Wat mij wel opvalt is (vanwege je lange post) dat je nu een beetje een ggcy8 crusade aan het houden bent. Niet dat ik het volledig oneens met je ben hoor, hij is wel erg krampachtig bezig om zichzelf onschuldig te laten overkomen. Maar ik zou hier wel mee oppassen. Daarmee geef je
a) mensen een reden om jou aan te vallen.
b) als hij echt wolf is, heb je kans om opgegeten te worden.
c) zelfs als hij geen wolf is, eten ze jou op, want: reversed psychology. Dan gaan wij denken dat hij inderdaad wolf is en hangen we nog een een onschuldige speler op.

Maargoed, het kan ook zijn dat je gelijk hebt. Dat indekken was mij namelijk ook opgevallen. Maar vooralsnog heb ik meerdere verdachten en ik heb een beetje moeite met kiezen.

1. Wammus: De redenen zijn wel obvious, denk ik zo. Ik weet dat ik net Dingaantouwtje heb lopen verdedigen voor een foutje, maar wat dat betreft vind ik de 'missers' van Wammus van een heel ander niveau. Hij schrijft het af als foutjes, maar iemand die niet meedoet verdacht maken en iemand anders beschuldigen van het spellijstjes verknoeien terwijl dit niet het geval was, is wel erg wolverig. En vooral omdat hij dan in zijn 'verdediging' opeens allemaal andere namen noemt, zoals ggcy8, Rode Panda, Daboman en Dark Phoenix. Dat lijkt mij behoorlijk op aandacht willen afleiden door het op anderen te richten. Overigens dit stukje van Wammus:
Citaat:
Verder is het natuurlijk mooi kut dat er weer een dorpeling weg is. Het zou zoals ggcy8 al aangeeft prima kunnen dat dit gedaan is omdat ze Little Phoebe verdacht maakte. In dat geval hebben we naar mijn idee te maken met noobweerwolven omdat ervaren wolven deze fout nooit zouden maken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat dit bewust gedaan is door ervaren weerwolven om ons op een dwaalspoor te zetten. Daarnaast kan het ook nog zo zijn dat ggcy8 dit roept omdat hij zelf weerwolf is en wil dat mensen gaan denken dat het een foutje van de nieuwelingen is.
Dit lijkt ook wel erg op verwarring zaaien. Het zou een domme reden zijn om haar te eten omdat ze Little Phoebe verdacht vond, want in de eerste ronde is er helemaal nog niet echt iets concreets waarop je mensen kunt verdenken. Zoals hij zelf al aangeeft zouden het dan wel hele domme wolven zijn. Volgens mij hebben de wolven net als de dorpelingen helemaal geen 'reden' om te eten in de eerste eetronde. Maar dat maakt hen ook niet uit, want de dorpelingen gaan er toch wel redenen aan vast knopen. Dan hadden ze beter Dingaantouwtje kunnen eten om mij verdacht te maken, denk je niet?

2. Rode Panda: Zijn onschuldige gedrag is me een beetje te overdreven, maar ik kan me nog herinneren dat we direct Abzg hebben opgehangen nadat ze (achteraf dus terecht) onschuldig deed en zij bleek toen ook onschuldig. Vandaar dat ik -net als bij Dingaantouwtje- iets terughoudender ben naar foutjes en onschuldigheid. Ik houd hem sowieso in de gaten want het zou wel eens kunnen zijn dat hij inderdaad noobwolf is en nog meer foutjes gaat maken - hoewel de andere twee wolven natuurlijk heel ervaren kunnen zijn en hem vanaf nu gaan vertellen wat hij moet doen. Maar voor zover ik weet is dit zijn eerste spel, dus wie weet moet ik iets meer lenient zijn.

3. ggcy8: Hij is al vanaf het begin bezig met proberen onschuldig over te komen en zichzelf in te dekken, en anderen verdacht te maken. Indekken, zoals hier:
Citaat:
Inderdaad, ik ben het met degene die het zeggen eens dat RP zich wel erg nooberig gedraagt. Prima dat dit zijn eerste keer is, maar dan nog isVolgens mij is het niet eens zijn eerste keer! Of wel? Nou ja, hij is echt wel slim genoeg om zich niet als eerste de beste noob te gedragen. Ik hou hem in de gaten.

Voor de rest heeft het nu geen zin, denk ik zo, om op iemand anders dan Mean te stemmen. Maar als ik op haar stem, kan dat een reden zijn, later in het spel, om mij te verdenken (want ik zou wolf kunnen zijn en daarom stiekumpjes veilig gaan staan). Om dat te voorkomen ga ik met Queasy mee op Biertank52.

Mijn stem is definitief. Als rond zessen iets drastisch veranderd is wijzig ik mijn stem misschien (want dan moet ik weg). Ik ga nu stemmen zodat ik het niet vergeet.
Ik ga, mijn stem is definitief.
Verdacht maken, zoals hier:
Citaat:
Hmm, natuurlijk ontzettend overdreven, maar toch even zeggen: Hoe waarschijnlijk is het dat Dott ook nummer 2 krijgt op random.org? Niet met percentages komen, het is bij wijze van spreken. Ik hou haar in de gaten.
en hier:
Citaat:
Ik denk dat heel veel mensen geen idee hebben op wie ze moeten stemmen en meerdere mensen als 'verdacht' bestempelen. Zo werkt dit spel nou eenmaal, vooral in de eerste paar ronden. Om Little Phoebe er dan uit te halen en alleen háár daarop af te rekenen vind ik een beetje wolverig.

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Ik wil nog even zien wat er vandaag verder nog gebeurt. Misschien komen er wel nieuwe verdachten, nieuwe theorieën. Maar dit is mijn voorlopige lijstje.
Oud 23-04-2010, 08:44
Dott
Dott is offline
Nou, ik ga zometeen weg, en ben dus ook de rest van de dag en morgenvroeg nog weg.
Ik moet dus nu stemmen.
Omdat ik geen idee heb op wie, stem ik maar op ggcy8.
Oud 23-04-2010, 09:10
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vind dat LP behoorlijk veel en inhoudelijk post voor een nieuweling. Ik ben het wel met haar eens over ggcy8, daar had ik ook al een opmerking over gemaakt. Het was op z'n minst opvallend, en nu heeft ie dan biertank gestemd op voorgevoelens... en dan was het me nog niet eens zo opgevallen dat hij wel erg benadrukt dat hij stemt, definitief stemt, etc.

Wammus en Rode Panda zie ik ook wel veel genoemd worden, maar ik vind hen minder verdacht. Rode Panda is vooral n00big bezig maar waarom zou je als wolf zo vroeg in het spel zo'n opvallende houding aannemen als het gespeeld is? Later kan je wel wat nep onschuldig doen als mensen naar je gaan wijzen, maar dat kwam in dit geval pas daarna. Ik geef 'm nog even het voordeel van de twijfel. Denk dan eerder dat de wolven zich wat koest houden.

Zoals het er nu voor staat, staat ggcy8 bovenaan bij mijn verdachten - maar ik ben verder nog wel online vandaag.
Oud 23-04-2010, 10:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het ziet er toch echt naar uit dat jij degene bent die mij zwart probeert te maken. Want je zegt wel dat 'ze' testout.com hebben opgegeten omdat ze mij 'verdacht' (lees: opmerkte), maar het is natuurlijk wel heel makkelijk zo te draaien,
Hm, I tend to agree. Als het hele erge noobwolven zijn, zou Little Phoebe een wolf kunnen zijn en Testout.com opeten omdat ze zich bedreigd voelen.

Maar ik ga er niet vanuit dat alle die noobs zijn. Dus dan zou het nog kunnen dat de wolven haar opaten om Little Phoebe verdacht te maken (reverse psychology) of dat LP toch wolf is en ze Testout.com alsnog opaten omdat ze er vanuit gingen dat men dat zou denken (reverse reverse).

Verder wil ik ook nog even opmerken dat Testout.com ook Wammus noemde (in ieder geval wees ze er op dat hij ook een misser maakte, volgens mij ook iets dat ze hem verdacht vond, maar ik kan die post zo snel niet terugvinden, dus ik kan er nu naast zitten. Excuses in dat geval.) waar tot nu toe nog niks over gezegd is. Dus wie weet proberen de wolven Wammus ook wel verdacht te maken of juist te beschermen.

Los daarvan worden Rode Panda en Wammus veel als mogelijke verdachten genoemd. Rode Panda omdat hij zich zo nooberig gedraagt, Wammus omdat hij nogal wat fouten maakt en erg veel mensen aanvalt. Wat ik typisch vind is dat mensen op Rode Panda blijven roepen terwijl hij (correct me if I'm wrong) nauwelijks meer heeft gepost na zijn nu al befaamde noobpost(s). Als ik Rode Panda's overige posts op DK bekijk is hij eerder een spamslet dan iemand die nauwelijks meer post, dus het zou kunnen dat hij dorpeling is en daarom het spel niet meer zo boeiend vindt. In ieder geval ben ik eerder op hem geneigd te stemmen omdat hij nauwelijks wat post dan omdat nooberig overkomt.. die fout is in het verleden wel vaker gemaakt.

Wammus is weer iets heel anders. Hij is heel actief () maar zijn posts zijn.. apart. Vreemde fouten en veel aanvallen in korte tijd. Toch denk ik dat die fouten er niet op wijzen dat hij een wolf is, wolven posten in de regel heel secuur en zullen geen mensen noemen die niet eens meedoen. Al die aanvallen al zo vroeg in het spel vind ik echter wel verdacht, dus ik houd hem alsnog in m'n gedachten.

Verder wil ik nog even het bestaan van spelers als Neko*, Daboman en Biertank opmerken, die vrijwel nog niks hebben gepost. (respectievelijk 3, 7 en 8 posts) De posts die ze geplaatst hebben zijn bovendien niet echt inhoudelijk, misschien met uitzondering van Daboman. Is er een reden dat jullie drie zo weinig posten?

Edit; ggcy8 niet genoemd. Ik weet niet echt wat ik van hem moet denken, of van de 'campagne' tussen Little Phoebe en hem om elkaar eruit te werken.
Oud 23-04-2010, 10:17
Verwijderd
LP staat op mijn lijstje verdacht, ze is niet zo hectisch als ik maar al dat gedoe met testout.com & ggcy, er spookt daar wat rond.*frons*
Oud 23-04-2010, 10:21
Verwijderd
Volgens mij is Biertank 52 nooit zo actief, afgezien van zijn *grom* en *bijt* posts die hij eigenlijk altijd maakt. Hoewel, het laatste spel dat ik heb gespeeld was hij wél actief, maar werd daar ook meteen voor afgerekend, dus misschien houdt hij zich met opzet stil? Over het algemeen vind ik het jammer als mensen stil zijn, want actieve mensen houden het veel leuker.

Overigens nog even iets anders.
Ik heb even snel een extra blogspot site aangemaakt op mijn bestaande account daar (dus nee, ik heb er niet uren aan gewerkt. ) voor het weerwolfspel, om de stemlijstjes enzo op te plaatsen. Dan houden we het tenminste overzichtelijk. Ik update de deelnemerslijst na iedere ronde (voor functies en doden) en ik zal ook iedere ronde het stemlijstje plaatsen van de hangrondes (met daaronder degenen die zijn opgehangen en opgegeten in de daaropvolgende eetronde).

Ook wel handig dat ik het iedere keer opnieuw kan gebruiken, hoef alleen maar de titel te veranderen van '68' naar '69' bijvoorbeeld, het volgende spel.

Anyway, hier is de link: Weerwolfspel 68

Dus..

Edit: Dan zal ik hier ook vast het lijstje bijhouden van deze ronde.

Hangronde 2.

ggcy8
Little Phoebe
Dott

Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 10:27.
Oud 23-04-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is Biertank 52 nooit zo actief, afgezien van zijn *grom* en *bijt* posts die hij eigenlijk altijd maakt. Hoewel, het laatste spel dat ik heb gespeeld was hij wél actief, maar werd daar ook meteen voor afgerekend, dus misschien houdt hij zich met opzet stil? Over het algemeen vind ik het jammer als mensen stil zijn, want actieve mensen houden het veel leuker.

Overigens nog even iets anders.
Ik heb even snel een extra blogspot site aangemaakt op mijn bestaande account daar (dus nee, ik heb er niet uren aan gewerkt. ) voor het weerwolfspel, om de stemlijstjes enzo op te plaatsen. Dan houden we het tenminste overzichtelijk. Ik update de deelnemerslijst na iedere ronde (voor functies en doden) en ik zal ook iedere ronde het stemlijstje plaatsen van de hangrondes (met daaronder degenen die zijn opgehangen en opgegeten in de daaropvolgende eetronde).

Ook wel handig dat ik het iedere keer opnieuw kan gebruiken, hoef alleen maar de titel te veranderen van '68' naar '69' bijvoorbeeld, het volgende spel.

Anyway, hier is de link: Weerwolfspel 68

Dus..
Oud 23-04-2010, 10:36
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ziet er mooi uit
Oud 23-04-2010, 10:38
Daboman
Daboman is offline
Ik zal het kort houden. Wammus vind ik verdacht vanwege zijn fout die nogal nonchalant overkomt en nonchalance vind ik typisch zo'n wolven-eigenschap. Little phoebe komt op me over alsof ze dingen zegt om het dingen zeggen. De laatste post van Rode Panda (hierboven) komt al minder noobisch op me over, reageert hij (onbewust of bewust) op dingen die hier besproken worden?

@Dark Phoenix: ik heb het ook druk met andere dingen. Maar ik heb nu niet echt de indruk dat ik minder post ofzo. Ik vind het ook een beetje jammer dat je dat elke keer benoemt, activiteit hangt namelijk niet echt bepaald samen met je rol. Neko was me ook al opgevallen als stil, ik vind het jammer, maar niet verdacht.

Misschien lijk ik ook niet zo actief omdat ik m'n posts kort probeer te houden, zeker in het begin. Redenen daarvoor zijn dat ik niet te ver wil zoeken, lange posts slecht of niet gelezen worden en dat in lange posts je woorden sneller verdraaid worden.
Oud 23-04-2010, 10:43
Daboman
Daboman is offline
Dingaantouwtje was me trouwens ook opgevallen, niet zozeer omdat hij zijn stem bekend maakte in de nacht, maar vooral omdat hij dat probeerde te verdoezelen.
Oud 23-04-2010, 10:45
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik moet onverwachts werken dus ik moet zo weg en ben pas vanavond terug, dus ik kan nu niet op alles reageren.

Citaat:
Dat er nu gedacht wordt dat ik dit met opzet gedaan heb verbaasd me niets. Zoals Dark Phoenix eerder al aangaf worden mensen die vroeg in het spel met een (al dan niet verkeerde) theorie komen nou een keer snel verdacht. Ik doe dit echter omdat ik inderdaad besloten heb dit spel wat fanatieker mee te doen en dus vanaf ronde 1 begin met actief jagen en theorieën posten. Ik zal dit ook blijven doen omdat er toch iemand moet zijn die het doet.
Het is waar dat mensen die theorieen posten verdacht worden, wat jammer is omdat je dan uiteindelijk de actieve spelers eruit werkt.

Citaat:
Echter ik blijf het vreemd vinden dat je in je verhaal alleen mijn random stem in twijfel trok en niet de personen die na mij op Mean stemde ook noemde (ik heb het dan dus over Daboman en Rode Panda). Daarnaast (en dat valt me eigenlijk nu pas op) vind ik het ook raar dat je Dark Phoenix wel vertrouwt (je zegt immers dat hij wel eerlijk is over zijn reden) terwijl ook hij natuurlijk keihard onzin uit kan kramen. Ik wil hiermee niet zeggen dat ik denk dat hij dat doet maar het valt me wel op dat je de mensen die een reden opgeven wel in vertrouwen neemt en iemand die zegt random te stemmen (wat ik overigens ieder spel in de eerste ronde doe) niet.
Ik trek niet alleen jouw random stem in twijfel, ook van anderen die later kwamen (zoals Dott en degene die jij noemt), maar toen ik mijn post aan het maken was, posten Daboman en Rode Panda hun stem. Ik heb dat wel meegenomen in mijn stemlijst omdat ik controleerde of er nog andere stemmen waren voordat ik postte.
Ik heb niet gezegd dat ik Dark Phoenix vertrouw, maar dat doet er verder niet zoveel toe. Ik snap je punt wel.
Oud 23-04-2010, 10:46
Dingaantouwtje
Citaat:
Dingaantouwtje was me trouwens ook opgevallen, niet zozeer omdat hij zijn stem bekend maakte in de nacht, maar vooral omdat hij dat probeerde te verdoezelen.
Het lijkt me logisch dat als je een fout maakt, dat je die probeert weg te halen? Ik had alleen het ongeluk dat iemand het gezien had in die paar minuten.
Ik zie echt totaal niet hoe het verdacht kan zijn: Hoe zou iemand met een slechte functie er profijt van kunnen hebben perongelijk de stem door te geven in het topic?
Oud 23-04-2010, 10:50
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Het lijkt me logisch dat als je een fout maakt, dat je die probeert weg te halen? Ik had alleen het ongeluk dat iemand het gezien had in die paar minuten.
Ik zie echt totaal niet hoe het verdacht kan zijn: Hoe zou iemand met een slechte functie er profijt van kunnen hebben perongelijk de stem door te geven in het topic?
Corrigeren wel, maar weghalen niet. Vergissingen over nacht/dag komen wel vaker voor dus zo verdacht vind ik het nou ook weer niet. Had gewoon een post erachteraan gedaan dat je je vergist had in de nacht/dag, dan had ik je stukken minder verdacht gevonden. Dan kom je niet over als iemand die iets te verbergen heeft, maar als iemand die een fout maakte en de gevolgen onder ogen durft te zien. Stukken minder verdacht wat mij betreft.

Misschien later nog eens teruglezen, want ik vind "hij post in de nacht zijn stem dus hij is wolf" nogal cheesy. Let op, dat is dus ook niet de reden dat ik je verdenk

Hmm, tussen heksjuh en wammus zit er ook iets volgens mij. Ze kunnen volgens mij nooit beiden wolf zijn aangezien hun discussie nogal fel op me over komt. Kan volgens mij alleen als ze van elkaar niet weten dat ze slecht zijn.

Goed, ik stem op wammus.

Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 10:56.
Oud 23-04-2010, 11:05
Wammus
Wammus is offline
Ik heb even geknipt in je post omdat ik alleen wil reageren op hetgeen je over mij te zeggen hebt

Citaat:
1. Wammus: De redenen zijn wel obvious, denk ik zo. Ik weet dat ik net Dingaantouwtje heb lopen verdedigen voor een foutje, maar wat dat betreft vind ik de 'missers' van Wammus van een heel ander niveau. Hij schrijft het af als foutjes, maar iemand die niet meedoet verdacht maken en iemand anders beschuldigen van het spellijstjes verknoeien terwijl dit niet het geval was, is wel erg wolverig. En vooral omdat hij dan in zijn 'verdediging' opeens allemaal andere namen noemt, zoals ggcy8, Rode Panda, Daboman en Dark Phoenix. Dat lijkt mij behoorlijk op aandacht willen afleiden door het op anderen te richten. Overigens dit stukje van Wammus:

Dit lijkt ook wel erg op verwarring zaaien. Het zou een domme reden zijn om haar te eten omdat ze Little Phoebe verdacht vond, want in de eerste ronde is er helemaal nog niet echt iets concreets waarop je mensen kunt verdenken. Zoals hij zelf al aangeeft zouden het dan wel hele domme wolven zijn. Volgens mij hebben de wolven net als de dorpelingen helemaal geen 'reden' om te eten in de eerste eetronde. Maar dat maakt hen ook niet uit, want de dorpelingen gaan er toch wel redenen aan vast knopen. Dan hadden ze beter Dingaantouwtje kunnen eten om mij verdacht te maken, denk je niet?
Dat je me niet geloofd is je goed recht maar ik vind het wel jammer. Jammer omdat het het vorige spel namelijk ook zo ging en toen werd er nauwelijks naar mijn verweer gekeken. Uiteindelijk werd ik opgehangen en toen ik dorpeling bleek te zijn hoorde je er ineens helemaal niemand meer over en is er ook niet alsnog naar mijn posts gekeken. Ik spreek wederom de hoop uit dat die fout niet nog een keer gemaakt word. Ik zal hierbij zelf wel even aangeven dat dat wat in het vorige spel gebeurd is natuurlijk geen reden is om me in dit spel ineens wel te gaan vertrouwen voordat daar over gezeurd word maar ik hoop toch dat ik je hiermee enigszins op het juiste spoor zet.

Ik noem inderdaad een hoop namen maar schijnbaar lees je niet goed want je trekt het behoorlijk uit de context door te zeggen dat het erop lijkt dat ik de aandacht af wil leiden door het op anderen te richten. Ik zeg nergens dat ik de personen die ik noem verdacht vind maar geef enkel argumenten waarom ik het verhaal van Heksjuh om mij te verdenken maar vreemd vind aangezien er ook anderen waren die laat stemden op een persoon waarvan het vrij zeker was dat die eruit zou gaan. Ja ik heb een paar snelle conclusies getrokken aan het begin van het spel maar zoals gezegd heb ik besloten van mijn gebruikelijke tactiek van eerst een paar rondes af te wachten af te stappen en gelijk in de aanval te gaan. Dat ik daarbij fouten maak en overhaast conclusies trek zij dan maar zo.

Dan mijn theorie:

Ik zat duidelijk fout met Creativemusic maar ondanks het feit dat ik ook fout zat met de fout in de stemlijst omtrent Rode Panda blijf ik het raar vinden dat hij zulke domme vragen stelt. Van Heksjuh blijf ik het raar vinden dat ze mij wel noemde maar de rest niet terwijl ze wel later in de stemlijst stonden. Daarnaast weet ook ik niet zo goed wat ik van ggcy8 en Little Phoebe moet denken. Ik heb nu geen tijd meer om de rest nog door te nemen want ik moet werken. Ik geef daarom mijn stem door op Heksjuh omdat die in mijn ogen het meest verdacht is.
Oud 23-04-2010, 11:30
Toddish
Toddish is offline
Oei zo weinig tijd vandaag, mijn opleiding bestaat 25 jaar en als bestuur van de studie vereniging ben ik wel even onder de zoden hier mee. Ik heb nog niet echt een theorie dus ik zal gewoon maar weer stemmen op de persoon waar ik de vorige ronde ook een stem op heb uitgebracht. In dit geval wil ik weer een stem op Dott uitbrengen.
Oud 23-04-2010, 11:36
Dingaantouwtje
Citaat:
Dit moet je juist wel doen? Wat is nou de lol van spelen als je te bang bent om theorieën te posten omdat je wel eens opgehangen kunt worden?
Ik bedoelde meer dat ik nóg niet wou plaatsen, wou eerst even afwachten.

Voor de rest ben ik erg benieuwd wie van de twee (LP of ggcy8) daadwerkelijk slecht blijkt, of er überhaubt iemand slecht is. Ik heb niet een duidelijke voorkeur, maar ik vind dat ggcy8 het spel meer bevorderd (positieve reacties). Misschien is één van de twee ziener? Dat zou echter ook een tactiek kunnen zijn, en dus wacht ik even af wat de stemlijstjes zometeen zeggen.

RP vind ik op het moment nog niet zo interessant, en Wammus geef ik deze ronde nog het voordeel van de twijfel.

Siorin vind ik naar aanleiding hiervan:
Citaat:
Dan hadden ze beter Dingaantouwtje kunnen eten om mij verdacht te maken, denk je niet?
opvallend. Niet zozeer verdacht, maar stél ze is een wolf, dan zou dit iets heel slims zijn om te zeggen. Iets om in de gaten te houden, maar niet een directe aanleiding tot verdenking.

Je blog ziet er goed uit!
Oud 23-04-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Siorin vind ik naar aanleiding hiervan:

opvallend. Niet zozeer verdacht, maar stél ze is een wolf, dan zou dit iets heel slims zijn om te zeggen. Iets om in de gaten te houden, maar niet een directe aanleiding tot verdenking.

Je blog ziet er goed uit!
Hier had ik zelf dus helemaal niet aan gedacht. Het was meer ter illustratie bedoeld. Mensen probeerden meteen redenen te zoeken voor het eten van testout, zoals het verdacht maken van Little Phoebe enzo, terwijl ik dus eigenlijk wil zeggen dat we er (vooral in de eerste ronde) niet zoveel achter moeten zoeken, en met mijzelf als voorbeeld wilde ik het punt maken dat er wel betere keuzes zouden zijn geweest voor de wolven. But I get your point.

Oh, en dankje.

Ik weet nu eigenlijk helemaal niet meer wat ik moet denken van Wammus. Hij stond bovenaan mijn verdachtenlijstje vanwege zijn vreemde missers, maar naar aanleiding van zijn laatste post twijfel ik toch weer een beetje. However, ik moet zeggen dat mijn andere twee verdachten (Rode Panda en ggcy8) veel minder alarmbellen laten rinkelen dan Wammus, en 'bij gebrek aan beter' zou ik dan alsnog op Wammus stemmen. Ik zet hem er hier vrijblijvend bij in het lijstje.

Hangronde 2.

ggcy8
Little Phoebe
Dott
Femke Sjekkie

Wammus
Daboman
Siorin --
Dark Phoenix

Heksjuh
Wammus

Dott
Toddish

Little Phoebe
Dingaantouwtje --
Queasy --

-- achter de naam: Nog niet definitief.

Nog niet gestemd
Dark Phoenix
ggcy8
Heksjuh
Biertank 52
Neko*
Rode Panda

@Queasy: Ik weet niet of jouw stem definitief is of niet. Let me know.

Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 13:07.
Oud 23-04-2010, 12:15
Verwijderd
Twijvel tussen Wammus en Little Phoebe, vooral LP nu op ggcy8 heeft gestemd.
Waarom Wannus, dat spreekt voor zich. De man is verdacht.

Nog even erover nadenken.
Oud 23-04-2010, 12:18
Dingaantouwtje
Ik stem nog niet definitief op Little Phoebe.

Zoals ik al zei ben ik nieuwsgierig of één van de twee (ggcy8 en LP) daadwerkelijk slecht is, en ik vind LP het meest storend in het spel (ook omdat hij elke reden aangrijpt om wie dan ook te verdenken). Als het spel me echter dwingt op ggcy8 mee te gaan zal ik dat ook doen (als het dan makkelijker word om een wolf te vinden in de lijstjes bijvoorbeeld) maar ik hou het eerst bij LP.

Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 12:32.
Oud 23-04-2010, 12:21
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik zie nog geen goede redenen om niet op ggcy8 te stemmen, dus ik stem ggcy8.
Oud 23-04-2010, 12:32
Verwijderd
wauw ik zie dat er al veel gepost is.
Mijn stem gaat uit naar LP dit omdat zij vanaf het begin steeds iemand anders verdacht vindt.
Eerst had ze RP op haar verdachtenlijstje staan, en later ggcy8. Ik zie dit als een poging tot verwarring zaaien
Oud 23-04-2010, 13:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@Dark Phoenix: ik heb het ook druk met andere dingen. Maar ik heb nu niet echt de indruk dat ik minder post ofzo. Ik vind het ook een beetje jammer dat je dat elke keer benoemt, activiteit hangt namelijk niet echt bepaald samen met je rol. Neko was me ook al opgevallen als stil, ik vind het jammer, maar niet verdacht.

Misschien lijk ik ook niet zo actief omdat ik m'n posts kort probeer te houden, zeker in het begin. Redenen daarvoor zijn dat ik niet te ver wil zoeken, lange posts slecht of niet gelezen worden en dat in lange posts je woorden sneller verdraaid worden.
Citaat:
Verder wil ik nog even het bestaan van spelers als Neko*, Daboman en Biertank opmerken, die vrijwel nog niks hebben gepost. (respectievelijk 3, 7 en 8 posts) De posts die ze geplaatst hebben zijn bovendien niet echt inhoudelijk, misschien met uitzondering van Daboman. Is er een reden dat jullie drie zo weinig posten?
Je had 7 of 8 posts, je stond (tenzij ik iemand in de gauwigheid heb gemist) bij de 3 minst actieve posters. Dat heeft dus niks met de lengte van je posts te maken en dat weet je zelf ook (want ik heb erbij gezet hoeveel je had gepost. )

Verder heb ik niet gezegd dat ik je verdacht vind erom, enkel dat je weinig postte. Oftewel je haalt een hoop dingen uit mijn post die ik nooit heb gezegd. Ik was alleen benieuwd waarom jullie zo weinig posten, jullie zijn normaal gesproken best actief.

Hoe dan ook, ik stem vanavond op Wammus. Het zit me niet lekker wat hij post en ik heb het idee dat hij bewust heel veel mensen aanvalt om de aandacht van hem af te leiden.
Oud 23-04-2010, 13:10
Verwijderd
Vindt LP het meest verdacht uiteindelijk, mijn stem gaat naar haar.
Oud 23-04-2010, 13:15
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Citaat:
Hoe dan ook, ik stem vanavond op Wammus. Het zit me niet lekker wat hij post en ik heb het idee dat hij bewust heel veel mensen aanvalt om de aandacht van hem af te leiden.
Kan je dit misschien voor een leek als ik uitleggen? Waar hij het doet en waarom dat hem wolf zou maken?
Oud 23-04-2010, 13:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik stem nog niet definitief op Little Phoebe.

Zoals ik al zei ben ik nieuwsgierig of één van de twee (ggcy8 en LP) daadwerkelijk slecht is, en ik vind LP het meest storend in het spel (ook omdat hij elke reden aangrijpt om wie dan ook te verdenken). Als het spel me echter dwingt op ggcy8 mee te gaan zal ik dat ook doen (als het dan makkelijker word om een wolf te vinden in de lijstjes bijvoorbeeld) maar ik hou het eerst bij LP.
Waarom vind je mijn storend, kun je me dat uitleggen? Je zegt namelijk OOK omdat ik 'verdachten maak', in mijn woorden theorieën spui, wat ik ook overigens een betere tactiek vind dan maar afwachten wat er gebeurt en meeschapen met de mening van anderen.
Kan het niet gewoon zijn dat je je bedreigd voelt, omdat ik je in de gaten hou door je domme post van eerder?
(Ik ben trouwens een zij he )

Citaat:
wauw ik zie dat er al veel gepost is.
Mijn stem gaat uit naar LP dit omdat zij vanaf het begin steeds iemand anders verdacht vindt.
Eerst had ze RP op haar verdachtenlijstje staan, en later ggcy8. Ik zie dit als een poging tot verwarring zaaien
Oh, dan heb je me verkeerd begrepen! Ik heb nog steeds RP op mijn lijstje staan, Dingaantouwtje trouwens ook, maar omdat ik die theorieën al had gepost en daarin geen progressie is gekomen, vond ik het een beetje onlogisch om die nóg eens te noemen.
En ik zag ineens hoe ggcy8 te werk ging en besloot om voor mezelf (en jullie) een lange post te maken met al zijn quotes, in de hoop dat ik niet de enige was die dit opgevallen was.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat RP en DaT niet meer op mijn lijstje staan, maar ggcy8 heeft hen ingehaald door alles wat ik heb gepost.
Als het feit dat ik niet graag in herhaling val, of dat ik een actieve speler ben, me verdacht maakt, so be it.
Oud 23-04-2010, 13:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sorry voor de dubbele post, maar ik heb hier overheen gescrolld.

Citaat:
Vindt LP het meest verdacht uiteindelijk, mijn stem gaat naar haar.
Kun je me ook precies vertellen waarom je mij het meest verdacht vind?

Regels voor berichten