Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Oh en mensen, ik heb al bijna 1000 woorden

En ik moest minimaal drie filosofen noemen en dat gaat RUIMSCHOOTS lukken
Yes!
Advertentie
Oud 23-04-2010, 11:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik ging viool studeren en hij was een klein beetje vals, en ik heb net leren stemmen, dus ik ging hem stemmen, maar toen draaide ik een stemknop helemaal los per ongeluken toen wu ik hem aandrukken en toen duwde ik er een andere los en toen verschoof de kam en toen was alles zo ontstemd dat ik een halfuur bezig was het ding weer bespeelbaar te krijgen. Anders laat ik voorlopig nog even mijn leraar die viool stemmen.
Oud 23-04-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Soms wel! Maar het leek echt alsof mn nek de bloedtoevoer naar mn hoofd blokkeert of zo en ik daardoor misselijk wordt, wat uiteraard vette onzin is, maar zo kwam ik er op.
ja dat kunnen nekspieren niet doen
Oud 23-04-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Pf, ik ging viool studeren en hij was een klein beetje vals, en ik heb net leren stemmen, dus ik ging hem stemmen, maar toen draaide ik een stemknop helemaal los per ongeluken toen wu ik hem aandrukken en toen duwde ik er een andere los en toen verschoof de kam en toen was alles zo ontstemd dat ik een halfuur bezig was het ding weer bespeelbaar te krijgen. Anders laat ik voorlopig nog even mijn leraar die viool stemmen.
oei
misschien moet je voortaan de viool zelf stemmen maar dan waar de leraar bij is, daar leer je 't meest van
Oud 23-04-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
ja dat kunnen nekspieren niet doen
Daarom zeg ik dat het vette onzin is. Ik kan alleen niet anders benoemen wat ik voel.
Oud 23-04-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Daarom zeg ik dat het vette onzin is. Ik kan alleen niet anders benoemen wat ik voel.
Ja ik kan me wel voorstellen dat het zo voelt, met de combinatie van strakke stijve nekspieren en misselijkheid en misschien een beetje licht in je hoofd? Maar het is waarschijnlijk gewoon een reactie van je lichaam op pijn.
Oud 23-04-2010, 11:51
Verwijderd
ik heb vannacht weer geen oog dicht gedaan en de hele tijd koorts dromen gehad over websites bouwen, dingen schilderen en plaatjes bekijken van fotomodellen
Oud 23-04-2010, 11:51
Verwijderd
Dat zal wel zo zijn ja. Alleen een beetje jammer dat het al een aantal dagen duurt.
Oud 23-04-2010, 12:16
Rationeel
Rationeel is offline
baaaaaaahhhhhhhhhh

ik dacht dat ik water in mijn mok had, maar het was nog een buts ijskoude koffie
Oud 23-04-2010, 12:18
Verwijderd
Goeiemiddag.
Oud 23-04-2010, 12:27
Carn
Carn is offline
Goedemiddag Panda! Alles wel?
Oud 23-04-2010, 12:30
Verwijderd
Zekers, de dag begon goed!

Bij de Plus kun je je kassabon in een pot stoppen met je naam en adres erop.
Natuurlijk ga ik niet voor de trekking op zondag naar de Plus. Maar kon het niet
laten om dit achter te laten:

God
Fictielaan 221
7581 XL
Fantasialand

Ik hoop zo hard dat ze 'm trekken.
Oud 23-04-2010, 12:32
Carn
Carn is offline
heiden! pas maar op, dadelijk wordt je nog gelyncht door christelijke extremisten!
Oud 23-04-2010, 12:33
Verwijderd
oei
Oud 23-04-2010, 12:34
Carn
Carn is offline
Ik las gisteren dat het firefox logo gebasseerd is op de Rode Panda!
Oud 23-04-2010, 12:35
Verwijderd
Wie heeft het ontworpen denk je?
Oud 23-04-2010, 12:36
Carn
Carn is offline
Stephen Desroches
Oud 23-04-2010, 12:38
Verwijderd
kak ;x ik wou het ongeloofwaardige geloofwaardig maken maar de kans op fail was skyrocking!

Hoe is het met Carn dan?
Oud 23-04-2010, 12:42
Carn
Carn is offline
Bijna weekend! Wat lastige klanten op mn bord vanmiddag, dus het is nog even doorbijten en dan de week afsluiten met wat alcohol. Vanavond naar 90's Now in Tivoli dus dat zal wel weer een dolle boel worden
Oud 23-04-2010, 12:44
Verwijderd
kaklanten ook altijd

90's even wat muziek zoeken uit de 90's
Oud 23-04-2010, 12:45
Verwijderd
ik speel accordeon en het lukt ook nog!
Oud 23-04-2010, 12:49
Verwijderd
Citaat:
ik speel accordeon en het lukt ook nog!
Moet me ook zo'n ding halen, geniaal geluid komt eruit.
Oud 23-04-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
het is bijna weekend! nog even een college straks volgen en ik ben klaar voor het weekend
Echt. en college faalt nog eens. Zat liever op een terrasje met een lekker koud drankje.
Oud 23-04-2010, 12:57
Verwijderd
Goodmorning!
Oud 23-04-2010, 12:58
Verwijderd
Kutjiiive Gaan we dan nog een gele rakker bij de kraag pakken de zomer?
Oud 23-04-2010, 12:59
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb net in de zon zitten lezen over Spinoza En nu ga ik weer verder schrijven.
Verwijderd
Wat En ik hou wel van gele rakkers!
Verwijderd
grl
Oud 23-04-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Wat En ik hou wel van gele rakkers!
Nou dan.

Met babd'rbie?
Oud 23-04-2010, 13:01
Verwijderd
Ikvindallesprima
Oud 23-04-2010, 13:01
Martiño
Martiño is offline
Hmm, ik heb zin in komend weekend, eindelijk eens niet heen- en weer reizen, maar bijna een normaal weekend, behalve dan dat ik met de trein naar mn werk moet.
Oud 23-04-2010, 13:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
grl
Hoi

Wat is er?
Oud 23-04-2010, 13:04
Verwijderd
Edwin zoekt lange vloei. Edwin ligt op de bank en bij het voeteneinde staat "de box" gevuld met tipjes en lange vloei.
Maar eerst zoekt de Edwin 5 minuten lang om zich heen naar vloei in handbereik. Zodra alle moed is opgegeven zal
de Edwin moeite nemen om te pakken wat hij wil.

Wat een wezen, wat een luiaard.
Oud 23-04-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Hoi

Wat is er?
Ik zie je als een zomermeisje, maar is dat ook zo?
Oud 23-04-2010, 13:07
Martiño
Martiño is offline
Onze aardappel maakt homo
22-04-2010 | nieuws

Onze piepers zijn de veroorzakers van homoseksualiteit volgens de president van Bolivia.

Volgens de Boliviaanse president Evo Morales is de nederlandse aardappel een duivelse variant op de oorspronkelijke aardappel uit de Andes. Volgens de president zou men homo worden door het eten van onze aardappels, mede dankzij genetische manipulatie.

"Er zit zoveel gif in dat je hem moet schillen", zei Evo Morales op een klimaatbijeenkomst in zijn land. Nederlandse aardappelen zijn volgens Morales weliswaar 'groot en mooi', maar onderdeel van een 'kapitalistisch dieet' dat homoseksualiteit en haaruitval veroorzaakt.

Kale homo's

"Kaalheid is een ziekte in Europa, bijna iedereen wordt kaal. Wij indianenvolkeren niet", zei de 50-jarige Boliviaan wijzend op zijn eigen weelderige haardos.En ook homoseksualiteit is volgens hem een ´afwijking´die door alle hormonen in onze piepers wordt veroorzaakt.
Oud 23-04-2010, 13:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zie je als een zomermeisje, maar is dat ook zo?
Wat versta jij onder een zomermeisje?
Oud 23-04-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
22-04-2010 | nieuws

Onze piepers zijn de veroorzakers van homoseksualiteit volgens de president van Bolivia.

Volgens de Boliviaanse president Evo Morales is de nederlandse aardappel een duivelse variant op de oorspronkelijke aardappel uit de Andes. Volgens de president zou men homo worden door het eten van onze aardappels, mede dankzij genetische manipulatie.

"Er zit zoveel gif in dat je hem moet schillen", zei Evo Morales op een klimaatbijeenkomst in zijn land. Nederlandse aardappelen zijn volgens Morales weliswaar 'groot en mooi', maar onderdeel van een 'kapitalistisch dieet' dat homoseksualiteit en haaruitval veroorzaakt.

Kale homo's

"Kaalheid is een ziekte in Europa, bijna iedereen wordt kaal. Wij indianenvolkeren niet", zei de 50-jarige Boliviaan wijzend op zijn eigen weelderige haardos.En ook homoseksualiteit is volgens hem een ´afwijking´die door alle hormonen in onze piepers wordt veroorzaakt.
Maar volgens diezelfde redenering voorkomt het eten van Europese aardappelen dan wel weer kindersterfte en wordt het BNP er hoger van
Oud 23-04-2010, 13:16
Verwijderd
je zult maar in Bolivia of Zuid-Afrika wonen en geregeerd worden door een ei er zijn vast wel meer presidentiele eieren maar daar kom ik nu niet op.
Oud 23-04-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Wat versta jij onder een zomermeisje?
Skappeltje is het ultieme zomermeisje, perfect voor rokjes en het groene gras past perfect bij haar rode haar.

De zomer doet haar tot doen stralen!

Dat zijn zomermeisjes, meisjes die in de zomer wat extra's hebben.
Oud 23-04-2010, 13:18
Lorelei
Lorelei is offline
Oh. Nou. Dat weet ik niet hoor.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
je zult maar in Bolivia of Zuid-Afrika wonen en geregeerd worden door een ei
Ja, of Italië, of Venezuela, of voorheen de VS... Dan hebben we het zo slecht nog niet hier (en dan nog, we krijgen binnenkort toch een andere),
Verwijderd
Citaat:
22-04-2010 | nieuws

Kale homo's

Oud 23-04-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, of Italië, of Venezuela, of voorheen de VS... Dan hebben we het zo slecht nog niet hier (en dan nog, we krijgen binnenkort toch een andere),
die van ons is wel een zacht eitje, maar gelukkig geen ei
Oud 23-04-2010, 13:20
Martiño
Martiño is offline
Ik heb het partijprogram van Wilders gelezen. Echt Je bent er wel zó doorheen.
Oud 23-04-2010, 13:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
die van ons is wel een zacht eitje, maar gelukkig geen ei
Nee, hij is niet dom idd.
Oud 23-04-2010, 13:22
Lorelei
Lorelei is offline
Is Kazet, Luciano of iemand anders van natuurkunde aanwezig?
Oud 23-04-2010, 13:23
Martiño
Martiño is offline
Ik kan ook wel een beetje natuurkunde hoor Moet je wel snel zijn, ik moet zo weg!
Oud 23-04-2010, 13:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weet iemand of Trimm Trabb aan het werk is
Oud 23-04-2010, 13:26
Martiño
Martiño is offline
Zou best kunnen, kom je maar op een manier achter he! Doe haar de groetjes als je haar ziet.
Oud 23-04-2010, 13:26
Martiño
Martiño is offline
Ik ga mn bus halen! Tabee kinders!

Regels voor berichten