Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2010, 18:51
Verwijderd
Hmm, ik zie dat ik net drie vier posts over de 37000 heen ben.
Advertentie
Oud 23-04-2010, 18:55
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik werk er pas net en er is echt een zo'n hele leuke jongen
en mmm wat moet ik doehoen?
Pijp jezelf omhoog!
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-04-2010, 19:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net Trimm gemeet en ze maakte een hele lekkere frappuchino voor me
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-04-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
ik werk er pas net en er is echt een zo'n hele leuke jongen
en mmm wat moet ik doehoen?
Als het maar veilig is!
Oud 23-04-2010, 19:32
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb een Koetjesreep
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-04-2010, 19:34
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ik heb een Koetjesreep
Jaloers.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 23-04-2010, 19:35
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Duidelijk veel stoerder dan de mensen die nu aan het bier zitten
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-04-2010, 19:52
Verwijderd
old spice reclames, ik heb er nu zoooo veeeeeel gezien en ik blijf zo hard lachen

Oud 23-04-2010, 20:02
Verwijderd
Avond mensjes
Oud 23-04-2010, 20:15
Verwijderd
Hoi sann
Oud 23-04-2010, 20:16
Verwijderd
Hoi Sigmund. Ik dacht net jeetje er is echt NIEMAND op het forum. Hoe is het?
Oud 23-04-2010, 20:24
Verwijderd
Wtf, Loverboys op Ned3

Gaat een wijf van 35 wraak nemen op haar ex door hem te confronteren met een dossier vol vermeende feitjes over zijn vreemdgaan Wat kinderachtig
Oud 23-04-2010, 20:26
Verwijderd
N00dles! *dans*
Oud 23-04-2010, 20:27
Verwijderd
het is vrijdag avond, waarom is er niets leuks op tv?
Oud 23-04-2010, 20:27
Verwijderd
Ecnelis! *dans*

Bweuh verveling. Ik twijfel of ik bier ga drinken vanavond of dat ik verstandig thuis blijf & morgen fris en fruitig ben op familiedag.
Oud 23-04-2010, 20:28
Verwijderd
En dan wil hij niet voor de camera met haar praten, loopt hij weg, en dan roept zij hem na: "Ik wil dat je me niet meer sms't! of belt!........Dat is zijn manier van volwassen zijn..."
Oud 23-04-2010, 20:28
Verwijderd
Hoi sann Alles goed?
Oud 23-04-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
En dan wil hij niet voor de camera met haar praten, loopt hij weg, en dan roept zij hem na: "Ik wil dat je me niet meer sms't! of belt!........Dat is zijn manier van volwassen zijn..."
Oud 23-04-2010, 20:29
Verwijderd
Jezus, wat een rotdag is het vandaag
Oud 23-04-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
En dan wil hij niet voor de camera met haar praten, loopt hij weg, en dan roept zij hem na: "Ik wil dat je me niet meer sms't! of belt!........Dat is zijn manier van volwassen zijn..."
Oud 23-04-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat een rotdag is het vandaag
What's up?
Oud 23-04-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Hoi sann Alles goed?
Prima, een beetje verveeld Jij?
Oud 23-04-2010, 20:31
Verwijderd
Ik heb zo hard geen zin in mijn scriptie dat de onwil zich bijna fysiek manifesteert in een soort vervelende kale man die naast me zit en telkens als ik wil beginnen zo doet van "HE HE YO HE HIER KIJK EENS HIER HEEEEEEEEEEEEYYYYYYY je hebt toch zeker wel iets beters te doen, of niet dan?"
Oud 23-04-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat een rotdag is het vandaag
Waarom? Vertel maar aan het internet
Oud 23-04-2010, 20:32
Verwijderd
Oud 23-04-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Prima, een beetje verveeld Jij?
Lotgenoot!
Oud 23-04-2010, 20:34
Verwijderd
ik kom een foto van mezelf tegen op flickr in een groep van iemand zeg maar. Dat is wel een kleine wtf ervaring.
Oud 23-04-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Lotgenoot!
Oud 23-04-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Vertel maar aan het internet


Nou goed;
- vannacht naar gedroomd, over dat mijn vader ging verhuizen en huilend afscheid nam van het huis van m'n ouders. Bah.
- toen repeteren in Antwerpen, duurde heel lang voordat we gingen beginnen en toen kenden mensen hun tekst weer niet en ik wel die van hen
- toen hadden we een doorloop waarbij ik helemaal onder de yoghurt kwam, misselijk ervan werd en echt slechter speelde. ik was niet de enige; het was een superslechte doorloop.
- daarna veel te lang nabespreken, allerlei commentaar en ik was echt op, kon er na een uur echt niet meer naar luisteren.
- toen met de auto terug. Mini-autootje, met drie achterin. Alle andere vier rookten als een ketter in de auto.
- file, uur langer gedaan over de terugreis, en toen ook nog net de trein in Eindhoven gemist.
- in de trein begon een of andere achterlijke rotterdamse conducteur te zeiken dat je een boete kan krijgen als je je tas op de bank zet. WTF
- 9 uur was ik in Tilburg, ik viel echt om van de honger.
- nu thuis, pizza in de oven. En mijn rottige huisgenoot zit weer nare gitaarmuziek met versterker te spelen.

Bah. Ik ben echt even niet leuk op het moment
Oud 23-04-2010, 20:37
Verwijderd
Mijn ouders hebben een tv van bioscoopafmetingen gekocht. Volgens mij is ie echt 1,5 bij 1 meter (en dat is een reeele schatting, niet overdreven)
Oud 23-04-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:


Nou goed;
- vannacht naar gedroomd, over dat mijn vader ging verhuizen en huilend afscheid nam van het huis van m'n ouders. Bah.
- toen repeteren in Antwerpen, duurde heel lang voordat we gingen beginnen en toen kenden mensen hun tekst weer niet en ik wel die van hen
- toen hadden we een doorloop waarbij ik helemaal onder de yoghurt kwam, misselijk ervan werd en echt slechter speelde. ik was niet de enige; het was een superslechte doorloop.
- daarna veel te lang nabespreken, allerlei commentaar en ik was echt op, kon er na een uur echt niet meer naar luisteren.
- toen met de auto terug. Mini-autootje, met drie achterin. Alle andere vier rookten als een ketter in de auto.
- file, uur langer gedaan over de terugreis, en toen ook nog net de trein in Eindhoven gemist.
- in de trein begon een of andere achterlijke rotterdamse conducteur te zeiken dat je een boete kan krijgen als je je tas op de bank zet. WTF
- 9 uur was ik in Tilburg, ik viel echt om van de honger.
- nu thuis, pizza in de oven. En mijn rottige huisgenoot zit weer nare gitaarmuziek met versterker te spelen.

Bah. Ik ben echt even niet leuk op het moment
Bah *knuffel*
Oud 23-04-2010, 20:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Rode ster? Hihi.

Maar Elea, hoor jij nu niet te dichten?
Ja, ik noem de briefjes die zij schrijft nu ook de nazibriefjes. Ik ben een statement aan het maken

dichten?
Oud 23-04-2010, 20:41
Verwijderd
rare conducteur !
Oud 23-04-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:


Nou goed;
- vannacht naar gedroomd, over dat mijn vader ging verhuizen en huilend afscheid nam van het huis van m'n ouders. Bah.
- toen repeteren in Antwerpen, duurde heel lang voordat we gingen beginnen en toen kenden mensen hun tekst weer niet en ik wel die van hen
- toen hadden we een doorloop waarbij ik helemaal onder de yoghurt kwam, misselijk ervan werd en echt slechter speelde. ik was niet de enige; het was een superslechte doorloop.
- daarna veel te lang nabespreken, allerlei commentaar en ik was echt op, kon er na een uur echt niet meer naar luisteren.
- toen met de auto terug. Mini-autootje, met drie achterin. Alle andere vier rookten als een ketter in de auto.
- file, uur langer gedaan over de terugreis, en toen ook nog net de trein in Eindhoven gemist.
- in de trein begon een of andere achterlijke rotterdamse conducteur te zeiken dat je een boete kan krijgen als je je tas op de bank zet. WTF
- 9 uur was ik in Tilburg, ik viel echt om van de honger.
- nu thuis, pizza in de oven. En mijn rottige huisgenoot zit weer nare gitaarmuziek met versterker te spelen.

Bah. Ik ben echt even niet leuk op het moment
Oei oei oei. Ja, dat klinkt wel als een rottige dag. Hier heb je een mooi theater om je op te vrolijken:

Oud 23-04-2010, 20:43
Verwijderd
Haha, para is duidelijk aan de sog
Oud 23-04-2010, 20:44
Verwijderd
Over sog gesproken: Iemand behoefte aan een uitnodiging voor thebox?
Oud 23-04-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Oei oei oei. Ja, dat klinkt wel als een rottige dag. Hier heb je een mooi theater om je op te vrolijken:

[afbeelding]
Para, je bent een schat <3
Oud 23-04-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Para, je bent een schat <3
Hoera!

En tevens: waarom moest er met yoghurt worden gegooid in dat stuk? Het klinkt een beetje als vanuit je flanken moeten spelen.

Citaat:
Haha, para is duidelijk aan de sog
Ik kan er niks aan doen, het ligt aan de vervelende kale man uit m'n eerdere post
Oud 23-04-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Hoera!

En tevens: waarom moest er met yoghurt worden gegooid in dat stuk? Het klinkt een beetje als vanuit je flanken moeten spelen.
Nee hoor, dat is het niet
Ik speel een vrouw die nogal bezeten is door eten, en ze houdt een monoloog (over eten) terwijl ze yoghurt eet. En omdat ze zo druk praat en verder niet zo oplet, vliegt die yoghurt alle kanten op.
Oud 23-04-2010, 20:55
Verwijderd
Ik ga wijntjes drinken met mijn moeder & vakantieverhalen aanhoren. Fijne avond allemaal!
Oud 23-04-2010, 20:58
Verwijderd
Sannnn hoe heette die rose?
Oud 23-04-2010, 20:58
Verwijderd
Veel plezier en proost!
Oud 23-04-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, dat is het niet
Ik speel een vrouw die nogal bezeten is door eten, en ze houdt een monoloog (over eten) terwijl ze yoghurt eet. En omdat ze zo druk praat en verder niet zo oplet, vliegt die yoghurt alle kanten op.
Ah, dat klinkt weer een stuk logischer Enigszins amusant, zelfs. Was dat het absurdistische toneelstuk waar je 't een tijd geleden over had, met al die monologen vol arbitraire voedselproducten?
Oud 23-04-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ah, dat klinkt weer een stuk logischer Enigszins amusant, zelfs. Was dat het absurdistische toneelstuk waar je 't een tijd geleden over had, met al die monologen vol arbitraire voedselproducten?
Yup

Maar ik vind dus dat er vandaag regiekeuzes zijn gemaakt (los van die met de yoghurt) waar ik helemaal niet zo achtersta
Oud 23-04-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Als het maar veilig is!
whut?

hahah loverboys is echt grappig, die man van 36 en de giechelmeisjes
Oud 23-04-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Yup

Maar ik vind dus dat er vandaag regiekeuzes zijn gemaakt (los van die met de yoghurt) waar ik helemaal niet zo achtersta
Ah, welke dan? Beroerde regiekeuzes zijn altijd frustrerend Werkt het bij theater net zo hiërarchisch als bij film? Want dan moet je je maar vasthouden aan het idee van 'als ik de touwtjes in handen heb ga ik het anders aanpakken, maar nu heeft die-en-die de leiding dus is er niks aan te doen'.
Oud 23-04-2010, 21:14
Verwijderd
Nu ook Franse, Duitse, Spaanse en Turkse boeken bij bol.com.
Oud 23-04-2010, 21:15
Verwijderd
Vooral die eerste twee talen komen mij goed uit.
Oud 23-04-2010, 21:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee hoor, dat is het niet
Ik speel een vrouw die nogal bezeten is door eten, en ze houdt een monoloog (over eten) terwijl ze yoghurt eet. En omdat ze zo druk praat en verder niet zo oplet, vliegt die yoghurt alle kanten op.
Is dat die monoloog waar een vrouw naar de supermarkt vertelt te gaan en allemaal dingen koopt en alles opeet, ook bevroren dingen en rauw vlees enzo en dan alles er weer uitgooit?
Oud 23-04-2010, 21:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh Absinthe absinthe, even om je op te vrolijken!!
Van onze (opera)regisseuse moest iemand vandaag uit zijn hoofd en zakken en in zijn buik spelen en vanuit die tussenruimte en alles dat zijn toch BIJNA je flanken!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.