![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je hebt wel talent voor zwanger raken ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zus is vandaag toch eindelijk bevallen
![]() ![]() Hij is 51 cm en weegt 4 kilo. En hij heet Simeon en heeft Alexander als tweede naam. En ik ben heel nieuwsgierig naar hoe hij er uit ziet, maar ik kan hem helaas pas dinsdag zien. Hopelijk stuurt mijn zus of iemand anders me snel een foto! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() In ieder geval, geniet maar met volle teugen van je kleine neefje! ![]()
|
Ik kan hier ook een klein beetje meepraten
![]() dit weekend maakt de broer en vriendin van mijn vriend bekend dat ze een kindje krijgen ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Van mij mag er ook wel iemand in mijn omgeving zwanger worden, lijkt me echt leuk om dat van dichtbij mee te maken. Maargoed, dat zit er waarschijnlijk de komende tijd nog niet in
![]()
|
Verwijderd
|
Ook hier gefeliciteerd, snoopy, Andijvie en drukknoopje!
![]() @Luna: Is er al een baby in aantocht/gearriveerd? ![]() Jinthe is alweer bijna 1...gaat echt hard... ![]() ![]() |
![]() |
|
jaaa, mijn beste vriendin heeft vanavond een zoon gekregen!!! Ze belde 10min. na de bevalling dus een naam is er nog niet maar hij is gezond en de bevalling was binnen 5 uur gedaan. ik ben zo trots op haar en kan niet wachten hem te zien!!!
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gefeliciteerd!
![]() En waarom is de naam er nog niet? Hadden ze niet al een naam voor de geboorte? Of heeft ze hem gewoon nog niet verteld? (Ik belde na de bevalling 'iedereen' met de mededeling dat 'ze was geboren en Jinthe heette' en mijn beste vriendin belde met de mededeling dat 'ze was geboren en Evi heette', voor mij is de naam dus een heel logische boodschap in dat eerste telefoontje. ![]() |
![]() |
|
Mijn vriendin is gisteren ingeleid. Kreeg rond 17.30 nog een smsje dat ze vanaf het middaguur af en toe weeën had maar dat het 'bevaltechnisch' nog niet echt zoden aan de dijk zette, en dat het waarschijnlijk een meerdagenplan zou worden. Maar vannacht om 00.25 is hun dochter al geboren, dus uiteindelijk toch nog snel gegaan! Ben superblij voor ze, en superbenieuwd naar het kindje.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16 Verwijderd | 500 | 24-09-2012 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15 Verwijderd | 500 | 09-03-2012 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14 Verwijderd | 500 | 02-09-2011 22:08 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic nummer 7! Verwijderd | 499 | 02-09-2009 12:43 |