Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh, maar die geruite cars tuinbroeken waren nog best geinig.
![]() Van mijn tiende tot mijn zestiende kon het me überhaupt niet veel schelen hoe ik erbij liep. Dus altijd spijkerbroeken, afgetrapte gympen, haar los en verwaaid en om het geheel af te maken oude truien, bij voorkeur van mijn vader. Daarna ging het wel aardig, op een zeker moment kwam ik op het idee om mijn haar een brandweerwagen kleurtje te geven. Wat best een leuk idee was, alleen jammer dat het zo snel lelijk werd en zo lang lelijk bleef. Rood houdt niet, al staat het best oké. Oh, en mijn moeder deed al mijn kleren in de droger, wat het geheel er ook niet op vooruit deed gaan. ![]()
|
Verwijderd
|
Hanekammen (mohawks) zijn leuk bij jonges, maar niet bij meisjes.
Een 'Corporate Deathhawk' vind ik soms wel nog mooi staan. @Ragdoll: moest een eindwerk gaan verdedigen, word je heus niet vrolijk van hoor. ![]() Goth kan je even stijlvol als marginaal toepassen eerlijk gezegd. Ik heb vrienden die langs alle kanten van het spectrum zitten. ![]() Velours is overigens in de huidige scene aan een forse terugweg begonnen. 'Afgezaagd'. Back To New Wave is de boodschap vandaag. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een ietwat dure term voor wat niet meer is dan een 'semi Deathhawk' die nergens de schedel bloot maakt en nog min of meer aan de term klassiek kapsel voldoet. populair bij goths die tussen 9 en 17u op kantoor worden verwacht. ![]() ![]() Froxeanne haar kapsel is het nog niet helemaal, maar het gaat er wel naartoe. ![]() Ter vergelijking de standaard Death Hawk: ![]() Daar moet je dus niet mee op de bank mee afkomen. ![]() Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 19:36. |
![]() |
|
![]() |
ik had een "echte" jaren 80 hawk, duurt een tijdje voor ik een foto kan vinden maar hier is een van de laatste foto's van mij met hawk.
![]() hier was ie een beetje dunnetjes maar de enige die ik van later heb was ie niet goed gelukt en dus zag ie er toen nog slechter uit. een 80s hawk van +- 50 cm..... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Moest je een man zijn zou ik zeggen dat het een perfecte look was...
...alleen ben je dat dus niet ![]() Al heeft het kapsel op zich wel potentieel. Praktisch is wel anders natuurlijk. Moest ik u zijn zou ik gaan voor één van Siouxie haar elegantere kapsels. ![]() Denk dat dat jou meer recht gaat aandoen. ![]() |
![]() |
|
Jongen, FA, het gaat hier niet over haaradvies.
Ik.. moet toegeven dat ik een felgroen singlet heb gehad met Diddl er op en waar ik heel erg blij mee was. Stond ook zo leuk bij mijn spijkerbroek met wijduitlopende pijpen waar onderaan ook nog bloemen op geprint waren. Gelukkig heb ik mij nooit schuldig gemaakt aan T-shirts met bijdehante teksten. Verder.. ten tijde van de Spice Girls was ik héél blij op mijn Spice Girls T-Shirt met bijpassend zwart glimmend fietsenbroekje waar de bandnaam opstond. Tsja ![]()
||
![]() |
Citaat:
en dat losse haar is saai...... ik ben het ondertussen echt zat en denk dat ik in Engeland en van de dames uit het huis ga vragen mijn haar weer te doen, er zijn genoeg mannen die wel op hanekammen vallen ![]() Anyway.... ik weet eigenlijk niet of ik eigenlijk grote blunders begaan heb, ik heb nooit kleren of spullen gehad van merken of bands die bestempeld kunnen worden als zeer fout en alles wat ik droeg had een zekere uniekheid.... alhoewel ik wel een keer een rood pentagram heb gestikt op een van m'n broekspijpen.... denk dat dat mag geden als zeer fout XP |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor 'echte mannen' zit je in de verkeerde scene eerlijk gezegd.
iedereen is hier beetje 'verwijfd' ![]() Ik had een rood pentagram op mijn boekentas. ![]() ...om dan later opeens heel katholiek te worden... ...En vandaag opnieuw agnostisch te zijn. Religie he ![]() Ik heb er nooit gewoon willen uitzien, zelf niet in mijn nedrie ijd dusja, allicht ben ik één grote stijlblunder op zichzelf. Een zeer beruchte profielfoto die ik vroeger op VF had: ![]() En maar blijven comments ontvangen of ik ofwel homofiel ofwel pervert zou zijn. ![]() |
![]() |
|
Erg leuk allmaal hoor FA en aanhang, maar zou het mss mogelijk zijn om niet élk topic in een Goth/Wave topic te veranderen?
Verder erg sexy hoor. ![]() ot: Ik was in mijn puberjaren van het type 'regenboog-alto' (niet altoow, ik kon wél schrijven en hield niet van lievigheid.) Ik had roze/paars haar en droeg massively baggy broeken met bandshirts erboven (Reel Big Fish of QOTSA bijvoorbeeld). \ Soms als ik er iets minder baggy en lomp uit wou zien droeg ik een rokje met daaronder een gestreepte kleurtjes maillot en kisten met neon-kleurige veters en een shirt met duizent kleuren erin. En natuurlijk had ik ook allerlei arbandjes om en een dikke ketting met een slot om m'n nek. En van m'n 13e tot ongeveer een jaar geleden had ik ALTIJD een uber portomonneeketting aan m'n rechterbeen hangen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook heel lang iets gehad met zware ijzeren kettingen. ![]() Terug in mijn eerste Gothperiode (eigenlijk doommetal, maar wist toen het verschil nog niet). Deze is vlak na de periode dat ik nog lang haar had. En de ultra korte coup was niet bepaald geslaagd. Merk ook op dat anno 2003, ik één van de weinige personen was die strakke skinny black jeans droeg. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
... snapt ge. i really dont give a fuck (nor does anyone else) anyway, ontopic: Ik had spicegirl schoenen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik luister ze vandaag alle twee, maar het zijn elk genres met elk hun eigen diepe roots, en het loont de moeite ze goed weten te plaatsen. Meer uitleg: zie muziek. ![]() Ontopic: ik droeg vroeger vaak van die witte rucanor sportschoenen. Dat was toen eigenlijk al heel fout. XD Laatst gewijzigd op 26-04-2010 om 18:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hou dat dan op muziek.
Mijn grootste blunder was wel naar mijn grootmoeder te luisteren toen ik 12 was en naar de middelbare school ging. Ik ging naar een meisjesinternaat en een meisjesschool met uniform. En bomma wist te vertellen dat het hoorde dat je rok 10 cm onder de knie hing en dat je daar onder donkerblauwe of witte kniekousen droeg. En ik had samen met mijn ouders nette zwarte schoenen uitgezocht, vierkant met een hak. Jaren later werd ik nog geplaagd met dat ik de eerste weken Mary Poppinsschoenen droeg. En ik nieuwe schoenen vragen, maar die kreeg ik niet, want ik had ze tenslotte zelf uitgezocht. Het probleem rok was snel opgelost, die werd opgerold van boven, ook door mijn medesukkelaars die zich het aan hadden laten smeren ![]() |
![]() |
|
Ik heb een hele korte periode ook meegedaan aan het kleine trendje van maar één oorbel in. Of twee verschillenden. Zoals Kelis en andere hippe (zwarte) vrouwen deden. En het kwam nog mooi uit ook, want ik had verschillende incomplete setjes.
|
Verwijderd
|
Als kind droeg ik wat toen alle kinderen droegen: felgekleurde oversized truien, een kuif in mijn haar, etc. Maar daar kon ik niets aan doen
![]() Toen ik 12 was vond ik dat kleren vooral comfortabel moesten zijn en droeg ik altijd leggings met schipperstruien. Hum, dat is nu hip. Maar toen dus niet ![]() Maar toen ik naar de middelbare school ging vond ik dat ik modieuzer moest worden dus droeg ik van die fietsbroekjes van de coolcat met t-shirts in bijpassende kleuren. Wat ook niet echt hielp. Later was ik de eerste van de school met Mags, per toeval want ik was geen trendsetter. Integendeel, rond mijn 14e-16e was ik iets richting alto, maar dat vind ik geen blunder dus dat hoort niet in dit topic. Daarna ging het een tijdje goed. Toen ik ging studeren vond ik dat ik niet zo veel geld aan kleren hoefde uit te geven omdat ik immers een kast vol had, wat er toe leidde dat ik na een aantal jaar in steeds meer verstelde en verwassen kleren liep ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() FA, hoezo is iedereen op dit forum wel een beetje verwijfd? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Bespreek dit onderwerp maar via PM, niet hier. Ik vroeg niet voor niets aan FA om het niet constant over Goth/Wave te hebben, dus een discussie over dat onderwerp is ook onnodig. Hou het ontopic aub. *boos FB-hoofd opzet*
||
Citaat:
Net zoals sommige kiddos in de UK doen met hun schooluniformen?
|
Verwijderd
|
Nou ja, het enige standaard was, was dat iedereen dezelfde grijze rok droeg. De rest was donkerblauwe trui, witte polo of bloes en witte of donkerblauwe kousen en donkere schoenen (zwart/bruin/blauw). Maar natuurlijk werden de rokjes al flink ingekort en geen enkele gek wilde met een polo lopen (misschien komt daar mijn hekel aan die dingen vandaan
![]() ![]() Het jaar erop werden we gemengd en mochten we buiten de winter ook broeken aan en de rokken mochten donkerblauw zijn. Maar natuurlijk werd de grijze rok toen een statusitem, want dan werd je als ouder bekeken, want de eerstejaars hadden die natuurlijk niet meer. Zo heb ik hetzelfde gehad met gym, ik ben een jaar blijven zitten en de jaren na ons hadden allemaal rode broekjes als uniform, maar ik had nog een zwart broekje en dat ben ik stug blijven dragen in het jaar erna. Toen er een vervanglerares kwam, vroeg die natuurlijk waarom ik een zwart broekje droeg, en toen begon ik over dat ik niet een nieuw broekje ging kopen omdat ik was blijven zitten. Zo'n broekje kost natuurlijk geen reet, maar ik wou niet gezien worden met zo'n rood broekje en ik was er trots op dat ik ouder was en ik was ánders natuurlijk en dat mocht gezien worden ![]() Oh we hadden trouwens een tuchtprefect die erop toezag dat we de regels zoveel mogelijk in acht hielden. Ik ben een keer bij haar moeten komen: Mijn rok was te kort, mijn trui had een logo, ik had restjes nagellak op en mijn hakken (plateauzolen) waren te hoog ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook een mode'misser' was dat ik door mijn enkel was gegaan en loopgips kreeg, maar dat was te smal voor zo'n voetje en te breed voor een schoen. Dus ons ma en ik zijn toen ergens goedkoop schoenen op de kop gaan tikken en dat waren knalgele sportschoenen, maat 40, want ergens anders pas je niet in en het moest goedkoop zijn, want ik zou ze maar 2 weken nodig hebben. En ik zat dus nog op die uniformschool. Nu wisten ze het probleem, alleen kwam de 2e week de tucht naar me toe en vroeg wat ik nog met die schoenen aan deed. Ik zeg: 'ik zit nog in het gips, wat denk je? Dat ik die schoenen nog uit vrije wil erna ga aantrekken terwijl ze 3 maten te groot zijn gewoon om jou te treiteren?' Oh nou nee, ze wist niet dat ik 2 weken ermee rond moest lopen, maar ik had wel een grote mond
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Krijg ik geen schouderklopje? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pas op, ik was een héél brave jongen. Maar mij zo naar andermans regelsm oeten gedragen en mijn persoonlijkheid onderwerpen aan een fascistoïd systeem? Nee, ik zou allicht uitgebroken zijn. ![]() Vive la liberté! ![]() Mijn leeftijdsgenoten zagen er evenwel ook 'uniform' uit. Op zijn Blankenbergs dan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Probeer 't vol te houden. ![]()
||
Citaat:
ik wilde hier bijna cynisch op reageren tot ik het woord 'tuchtprefect' in mutant's epistel las ![]() en ben verheugd te horen dat er meer mensen door een hoerenfase heen zijn gegaan. let's start group therapy yeah. ook had ik trouwens haarmascara. blauw.
||
Leuk Mutant.
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar evenzeer in hoe ik mij hier bvb gedraag (zeer tot de ergernis van de forumraad die massaal zilverne kogels is beginnen inslaan ![]() Mij is het eerder principieel. Ik wil het recht te zijn wie ik ben en ik wil dat ook tonen. Als ik voor één oorlog zou willen sterven, zou het wel die oorlog zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
iig alles beter dan die bloedeloze hollandse massa in hun shirtjes, jeans en allstars ![]()
|
Wacht eens, ik zei niet dat er iets mis was met uiterlijk vertoon. Ik trek ook aan wat ik op dat moment toevallig leuk vind, en daar kan ik dan heel blij mee zijn. Maar denken dat je je niet meer uit kunt drukken als je niet aan mag wat je wilt, daar is wel iets mis mee. Dan hang je je persoonlijkheid weer te veel aan je kledingkeuze.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Natuurlijk. Een blauw/wit geruiten van Cars. Op latere leeftijd (ook tien ofzo?) heel stoer met één gesp los. Ik wilde er alleen maar witte T-shirts onder dragen, andere combinaties vond ik niets.
|
Verwijderd
|
Ja ik had schijnbaar enorme modemissers als kind/jonge tiener maar dat ging grotendeels langs mij heen, dus echt een groot probleem heb ik dat nooit gevonden. Nou ja wel bijvoorbeeld dat ik een knaloranje broek had gekregen van mijn moeder die zij vreselijk leuk vond en ik wist in de brugklas wel dat dat vrij fout was toen maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem niet aan te doen, zo zielig
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |