Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eerder gek dat jij het niet irritant vindt. Ze vallen nu al het hele spel elkaar aan, zonder dat er echt iets gebeurt. Ik zei dat ik vond dat ze óf elkaar wat minder zouden moeten aanvallen en meer ook naar de andere spelers moeten kijken, of er inderdaad beter een van de twee eruit kan. De kans is namelijk goed aanwezig dat één van de twee slecht is. Ik wil ze er dus niet uitgooien omdat ik ze persoonlijk irritant vind, maar juist omdat ze de kansen van de dorpelingen sterk verminderen op deze manier.

Wat betreft jouw stemronde lijstje.. de eerste ronde stemde ik op Mean omdat ze vorig spel een maandban aanvroeg aan het begin van het spel, niet omdat ik haar verdacht vond. Op Wammus stemde ik omdat hij zich vreemd gedroeg, iets wat geloof ik wel meer mensen vonden. Hoe dan ook, allebei de spelers op wie ik stemde gingen eruit omdat ze een meerderheid hadden. Om het even te vergelijken met jouw stemmen, jij stemde de eerste ronde op Biertank 52 en de tweede ronde op ggcy8, beide keren dus niet in een rijtje van iemand die eruit ging. Je zou dus heel gemakkelijk een veilig spelende wolf kunnen zijn, die steeds in een ander rijtje staat. Slim wel.

Verder pleitte ik er dus voor dat men wat meer samen zou spelen in plaats van zo tegen elkaar in te gaan. Maar ik snap dat bad guys liever chaos hebben onder de dorpelingen, dus jij stijgt met deze post flink in mijn verdachtenlijstje.
Samen spelen in een spel gaat heel lastig omdat je nooit weet wie de goeden en de slechterikken spelen. Als ik wolf zou zijn, had ik veel feller gespeeld, en onrust gestrooid. Naar mijn mening doe ik dit niet, en ik zie dit ook niet in.

Echter door je laatste post nogmaals de aandacht op mij te richten puur alleen om die ene post van mij vandaag vind ik bizar. Ik zie wel wat er vanavond gebeurd

@ toddish: ik vind de posts inhoudelijk soms op elkaar lijken van soirin en DP en mijn gevoel daarbij zegt dat er niet iets pluis is

ik zal zien!
Advertentie
Oud 25-04-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Er gebeurt niets, omdat ik geen anderen met me meekrijg in mijn verdenkingen. Als je dat irritant vindt, had je er al iets aan kunnen doen, namelijk met mij en Queasy meestemmen

Ze stemde op ggcy8 met gegronde reden, namelijk dat ze het met me eens was. Ik stond ook in het rijtje van ggcy8. Dus dat vind ik een beetje een rare theorie.

Ja, goeie redenatie man

Je vindt haar posts wolfachtig en alles wat ik heb aangehaald vindt je normaal? Volgens mij doe jíj juist heel erg je best om mensen (Siorin, ggcy8) te beschermen.

Op wie ik ga stemmen, weet ik nog niet. Ik ga nog even het topic doorlezen en proberen een aantal feiten op een rijtje te zetten voor mezelf.
ja dikke rolloog, ik weet zeker dat jij een badguy bent
Oud 25-04-2010, 14:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heb je ook nog argumenten? Want ik weet toch wel zeker van niet
Oud 25-04-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
ik volg ook helemaal niks meer van jou posts. Eerst zit je heel raar te doen, en nu ben je sneaky aanwezig en schreeuw je loze kreten

maar algemeen wat stemt de rest, wat is het voorlopige lijstje?
Oud 25-04-2010, 14:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zal het even opzoeken Queasy.
Oud 25-04-2010, 14:31
Verwijderd
Nou komt tot mij over dat je zo hard je best doet om jezelf veilig te kletsen terwijl ggcy8 jou niet hard onder vuur nam of dergelijke. Je bent in mijn ogen verdacht en verder heb ik een vies gevoel bij jou wolfmens!

Ik ben ook wat meer van de lakse kant, als iemand me verdacht lijkt dan is mijn keuze snel gemaakt. Kan wel elke post opnieuw lezen, verbanden maken etc maar dan blijf je bezig.

+ De vorige keer had ik jou en wammus op mijn lijstje: verdacht! , wammus is nu dood en jammergenoeg dorpeling (was wel een verassing) maar waarom zou ik nu opeens mijn vinger naar iemand anders wijzen?
Oud 25-04-2010, 14:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Voel je vrij om het te controleren (doe het maar gewoon)

Toddish
ggcy8 --

Dark Phoenix
Queasy

Little Phoebe
Rode Panda

Queasy
Dark Phoenix --

Niet gestemd
Dott
Little Phoebe
Heksjuh
Biertank52
Neko*
Toddish
Daboman
Siorin

-- is voorlopige/onduidelijke stem

Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 14:51. Reden: Siorin's stem aangepast
Oud 25-04-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de zogenaamde oorlog tussen LP en ggcy8 helemaal niet irritant. Ze zijn allebei gewoon fel, en laten duidelijk hen mening horen. Dus omdat zij volgens jou irritant doen moeten wij de gok nemen om een van hun op te hangen? Oke in het tweede stuk hervat je het, maar toch. Heel erg krom beredeneert, en nergens opgebewoud. Als jij hen verdacht vindt wil ik toch echt wel betere argumenten horen.

Mijn verdachten zijn tot nu toe: Dark phoenix.
Dit omdat hij in de 1e ronde stemde op mean. De tweede ronde op wammus.
Allebei dorpelingen. Hetzelfde geld voor soirin. Ik denk niet dat de 3 wolven onder 1 iemand gaan zitten, maar met zijn tweeën onder een iemand is wel aannemelijk, zodat het groter is dat die persoon de meerderheid van de stemmen krijgt.

Verder benoemd soirin ook de oorlog tussen LP en ggcy8.
Net zoals DP dus. De posts van hen zijn vrijwel gelijk aan elkaar, en ik denk ook dat zij onder een hoedje spelen.

Dus voor mij tot nu toe: soirin en dark phoenix
Je draait steeds de i en de o om in mijn naam.

Verder heb ik nooit gezegd dat de oorlog tussen ggcy8 en Little Phoebe 'irritant' is. Het is juist goed dat ze zo actief zijn. Ik bedoelde meer dat het lastig is voor ons, want als twee mensen zo hard tegen elkaar ingaan wordt het een beetje lastig om uit te vinden wie van de twee nou slecht is, en of ze überhaupt wel slecht zijn. Dit is trouwens gewoon mijn mening en ik kan er niets aan doen dat iemand het toevallig met mij eens is (en ik denk dat er wel meer mensen zijn die het ermee eens zijn). Mijn stemgedrag, ja daar kan ik dan weer weinig over zeggen. In de eerste ronde Mean. Ik moest toch iemand stemmen en er was niets waarop ik mijn keuze kon baseren, dus soit. En de tweede ronde Wammus. Ik twijfelde heel erg, maar hij had dan ook wel echt een hele gigantische blunder begaan. Je hoeft het natuurlijk niet te geloven, maar het is gewoon toevalligheid dat ik daarmee hetzelfde stemgedrag vertoon als DP. Maar in dit spel is zo'n beetje alles een reden om iemand verdacht te vinden. Als ik iemand verdedig is dat verdacht, als ik het met iemand eens ben is dat verdacht, als ik tegen iemand in ga is dat verdacht. Ja, dan wordt het moeilijk spelen, hoor. In één van mijn vorige spellen was ik het ook met iemand eens en werd daardoor vanaf het begin al verdacht, terwijl ik op dat moment nog gewoon leerling was.

Wat betreft mijn verdachten heb ik nu werkelijk geen idee meer. Er zijn een paar mensen die ik helemaal niet verdenk, zoals Dott en Daboman, maar dan zijn er vooral een heleboel mensen waarbij ik gewoon mijn twijfels heb. Dan zijn er allereerst ggcy8 en Little Phoebe, waarvan ik dus nog steeds geen idee heb wie er slecht is. En verder vind ik het gedrag van Rode Panda ook een beetje vreemd.

En als laatste: @ Little Phoebe: Ik heb nergens gezegd dat ik op Neko* zou stemmen, hoor.
Oud 25-04-2010, 14:39
Verwijderd
nu doe ik wat acktiever mee en dan is het raar?

Als je voor het eerst meedoet met dit spel ga je natuurlijk veranderen, had eerst een houding van "Ach eens kijken wat het is" maar het is wel leuk opzich Dan ga je ook wat serieuzer aan de slag.
Oud 25-04-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
nu doe ik wat acktiever mee en dan is het raar?

Als je voor het eerst meedoet met dit spel ga je natuurlijk veranderen, had eerst een houding van "Ach eens kijken wat het is" maar het is wel leuk opzich Dan ga je ook wat serieuzer aan de slag.
Nee, het is niet de activiteit die raar is, maar de manier waarop je post. En dan heb ik het vooral over dingen als dit:
Citaat:
Echt zo'n zware beschuldiging zegmaar, zonder argument of onderbouwing.

Maar het kan ook gewoon jouw speelstijl zijn natuurlijk, en dat weten wij niet want dit is pas je eerste spel.
Oud 25-04-2010, 14:49
Verwijderd
Natuurlijk een zware beschuldiging, als er 1 iemand dood gaat op mijn lijstje: Verdacht! en die blijkt een dorpeling te zijn dan heb ik meer zoiets van "Ja! Ze moet wel een wolf zijn, hoe groot is de kans dat er nog een goodguy dood gaat in mijn lijstje van 2 personen? Sowieso zijn er alleen goodguys dood en dat is dikke kak maar dan daarbij is er ook een grotere kans ontstaan om een badguy eruit te pikken.

Dus stem op Little Phoebe, als wij de goede mensen willen redden van de ondergang dan hangen we dat mensenwolfgeval op! Ze maakt de buurt onveilig voor ons en ik durf haar geen blaadjes meer aan te geven.
Oud 25-04-2010, 14:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou komt tot mij over dat je zo hard je best doet om jezelf veilig te kletsen terwijl ggcy8 jou niet hard onder vuur nam of dergelijke. Je bent in mijn ogen verdacht en verder heb ik een vies gevoel bij jou wolfmens!

Ik ben ook wat meer van de lakse kant, als iemand me verdacht lijkt dan is mijn keuze snel gemaakt. Kan wel elke post opnieuw lezen, verbanden maken etc maar dan blijf je bezig.

+ De vorige keer had ik jou en wammus op mijn lijstje: verdacht! , wammus is nu dood en jammergenoeg dorpeling (was wel een verassing) maar waarom zou ik nu opeens mijn vinger naar iemand anders wijzen?
Ik klets mezelf niet veilig hoor, ik klets hem onveilig. Vind het opvallend dat je hem zo hard verdedigt door mij eruit te willen hebben. We zullen zien Pandaatje!
Oud 25-04-2010, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk een zware beschuldiging, als er 1 iemand dood gaat op mijn lijstje: Verdacht! en die blijkt een dorpeling te zijn dan heb ik meer zoiets van "Ja! Ze moet wel een wolf zijn, hoe groot is de kans dat er nog een goodguy dood gaat in mijn lijstje van 2 personen? Sowieso zijn er alleen goodguys dood en dat is dikke kak maar dan daarbij is er ook een grotere kans ontstaan om een badguy eruit te pikken.

Dus stem op Little Phoebe, als wij de goede mensen willen redden van de ondergang dan hangen we dat mensenwolfgeval op! Ze maakt de buurt onveilig voor ons en ik durf haar geen blaadjes meer aan te geven.

Wat een waterdichte redenering heb je weer. Het is onmogelijk dat jij per ongeluk twee onschuldige mensen verdacht vindt?
Oud 25-04-2010, 14:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En als laatste: @ Little Phoebe: Ik heb nergens gezegd dat ik op Neko* zou stemmen, hoor.
Sorry, daarom had ik gevraagd om controle. Het is aangepast

Citaat:

Omg je bent wel heel erg overtuigd van jezelf he?
Oud 25-04-2010, 14:55
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik Rode Panda wel vermakelijk vind , maar ik begin nu wel echt mijn twijfels bij hem te krijgen, dus zet mijn stem voorlopig maar op hem.

Ik heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen bij een weerwolfspel en hiermee bedoel ik niet uitlachen, maar ik vind het echt grappig. en dat kan ik wel waarderen.
Oud 25-04-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik klets mezelf niet veilig hoor, ik klets hem onveilig. Vind het opvallend dat je hem zo hard verdedigt door mij eruit te willen hebben. We zullen zien Pandaatje!
Verdedig ik hem? ga geen kromme vingers naar mij wijzen met zulke rare statements. Het enige wat ik doe is erop hopen dat mensen gaan kijken hoe jij post en dan inderdaad gaan zeggen "verrek! hmz een grote kans dat ze inderdaad een badguy is"

Ik focus mijn aandacht nu sjuust op jou wolf gezien je de overlevende bent van mijn lijstje: Verdacht. Dan wacht ik wel met andere verdenkingen en richt mijn aandacht op dat mensen op jou gaan stemmen.
Oud 25-04-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:

Wat een waterdichte redenering heb je weer. Het is onmogelijk dat jij per ongeluk twee onschuldige mensen verdacht vindt?
Ik zeg alleen dat die kans wel heel klein moet zijn. Sodeju wat een spel, nu stemt er iemand op mij! (ghehe grappig, doe hoe dan mee met het volgende WW-spel , wat een wendingen!)
Oud 25-04-2010, 14:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Verdedig ik hem? ga geen kromme vingers naar mij wijzen met zulke rare statements. Het enige wat ik doe is erop hopen dat mensen gaan kijken hoe jij post en dan inderdaad gaan zeggen "verrek! hmz een grote kans dat ze inderdaad een badguy is"

Ik focus mijn aandacht nu sjuust op jou wolf gezien je de overlevende bent van mijn lijstje: Verdacht. Dan wacht ik wel met andere verdenkingen en richt mijn aandacht op dat mensen op jou gaan stemmen.
Door mij eruit te stemmen, zeg ik toch

Voorlopige stemlijste hangronde 3:

Toddish
ggcy8 --

Dark Phoenix
Queasy

Little Phoebe
Rode Panda

Queasy
Dark Phoenix --

Rode Panda
Siorin

Niet gestemd
Dott
Little Phoebe
Heksjuh
Biertank52
Neko*
Toddish
Daboman

-- is onduidelijke stem
Oud 25-04-2010, 15:02
Verwijderd
Hallo, een -- bij mijn naam gezien Siorin nog niet zeker weet of ze op mij gaat stemmen.

Nu ben je nog verdachter, vindt je het gek?
Oud 25-04-2010, 15:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hallo, een -- bij mijn naam gezien Siorin nog niet zeker weet of ze op mij gaat stemmen.

Nu ben je nog verdachter, vindt je het gek?
-- is onduidelijke stem aangezien alle stemmen voorlopig zijn.

@Siorin: Ik lach me ook kapot ja ik vind het een briljant spel.
Oud 25-04-2010, 15:07
Verwijderd
Maar als iemand iets niet zeker weet is het toch onduidelijk.

"Peter R. De Vries weet niet zeker of hij een appeltaart of een kersenvlaai wilt, maar voorlopig gaat zijn keuze naar de kersenvlaai."

Dan is het nog niet zeker of diegene voor de volle 100% die kersenvlaai kiest.

Appeltaart

Kersenvlaai
Peter R. De Vries--

zo
Oud 25-04-2010, 15:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar als iemand iets niet zeker weet is het toch onduidelijk.

"Peter R. De Vries weet niet zeker of hij een appeltaart of een kersenvlaai wilt, maar voorlopig gaat zijn keuze naar de kersenvlaai."

Dan is het nog niet zeker of diegene voor de volle 100% die kersenvlaai kiest.

Appeltaart

Kersenvlaai
Peter R. De Vries--

zo
Dan hou je toch lekker zelf het stemlijstje bij, Peter
Oud 25-04-2010, 15:11
Verwijderd

Toddish
ggcy8 --

Dark Phoenix
Queasy

Little Phoebe
Rode Panda

Queasy
Dark Phoenix --
ggcy8

Rode Panda
Siorin --
Little Phoebe

Niet gestemd
Dott
Heksjuh
Biertank52
Neko*
Toddish
Daboman

-- is onduidelijke stem

Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 15:48.
Oud 25-04-2010, 15:14
Verwijderd
En hij doet het ook nog.

Maak dan nog wel even die namen bold, van degenen waarop gestemd wordt.
Oud 25-04-2010, 15:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En hij doet het ook nog.

Maak dan nog wel even die namen bold, van degenen waarop gestemd wordt.
Ik kan er ook niet over wakker liggen hoor

Maar goed, ik ga nu even naar de zonnebank, maar ik ben op tijd terug om mijn stem door te geven.

Voorlopig stem ik 'voor het gemak' op Rode Panda.

Tot vanavond!
Oud 25-04-2010, 15:34
Verwijderd

ow.... my..... GOD!!!! IK WIST HET!
Oud 25-04-2010, 15:36
Verwijderd
Oud 25-04-2010, 15:37
Verwijderd
Ik doe wel niet mee met het spel, maar ik moet het even kwijt:
:')
Oud 25-04-2010, 15:40
Geel
Geel is offline
;;d Ik ga zometeen mijn theorieën spuien
Oud 25-04-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
;;d Ik ga zometeen mijn theorieën spuien
theorieen? Het bewijs ligt pal voor je neus!
Oud 25-04-2010, 15:42
Geel
Geel is offline
Hmm, pssst, RP, het hoeft nou ook niet zo debiel...
Oud 25-04-2010, 15:44
Geel
Geel is offline
Ik stem op Queasy. Dat vooral omdat ik haar 'opeens' zo raar zie spelen. Ik vroeg me al af wanneer de evilziener en/of verrader hints zouden geven. Ik merk vandaag iets op wat er op zou kunnen wijzen dat er een evilziener bezig is.

Deze post:
Spoiler

Hier valt Queasy wel heel erg DP aan. Vind ik verdacht. Ik denk dat zij de evilziener is.

Mijn stem gaat naar haar.
Oud 25-04-2010, 16:22
Verwijderd
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over mijn stem. Ik vraag me echt af of RP wel zo vreemd en opvallend zou gaan doen als hij wolf was. En ik denk ook niet dat de andere wolven dat zo op prijs zouden stellen en die hadden er dan waarschijnlijk wel iets van gezegd. Maar dat kan ook weer reversed zijn, natuurlijk.

Maar ik weet dus ook nog steeds niet wie van de twee nou slecht is (dan heb ik het over ggcy8 en Little Phoebe) en van andere mensen krijg ik helemaal geen hoogte omdat ze juist zo onopvallend, stil of inactief zijn en dat zit me ook wel een beetje dwars.

Ik vind Queasy dan eigenlijk weer helemaal niet verdacht.

Voorlopig laat ik mijn stem op Rode Panda daarom even staan. Granted, het is bij gebrek aan beter, maar misschien komt er nog iets naar voren dat het iets meer duidelijkheid verschaft.

Wat me trouwens wel opvalt is dat nu plotseling zo'n beetje alle aandacht weg is van ggcy8 en Little Phoebe (vooral als je nu naar stemgedrag kijkt - en that includes myself.) en dat doet mij dan denken aan de post van Heksjuh die aangaf dat ze ook nog allebei slecht zouden kunnen zijn:
Citaat:
Ik heb alles doorgelezen maar echt iets nuttigs heb er niet uit kunnen halen.
Little Phoebe vind ik niet echt verdacht. Ze post fanatiek, niks mis mee toch? Al ben ik het wel eens met 'offense is the best defense' (ik heb het eerder in het topic voorbij zien komen maar ik weet zo even niet wie het gezegd heeft). ggcy8 en zij reageren wel fel op elkaar. Misschien juist om iedereen te laten denken dat ze niet beide wolf zijn.
Dus misschien moeten we dat ook een beetje in de gaten houden. Ik zou me echt meesterlijk genaaid voelen als zij opeens echt allebei slecht blijken te zijn.
Oud 25-04-2010, 16:32
Geel
Geel is offline
Maar Siorin (en nu probeer ik je niet te overtuigen met me mee te gaan, want mijn verdenkingen zijn ook niet 100% zeker), vind je het niet vreemd dat de evilziener/verrader zo stil zijn? En vind je die post die ik heb gequote geenszins verdacht?
Oud 25-04-2010, 16:34
Verwijderd
Ik had van wammus moeten hebben geleerd:
Hoe meer je mee doet met het spel, des de liever mensen je ophangen.

maar.... screw dat leven in het spel blazen is mooi.

Hoe dan ook, verassend dat niemand op Little Phoebe stemt terwijl ik met keihard bewijs kom aangezet.. hmz
Oud 25-04-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Maar Siorin (en nu probeer ik je niet te overtuigen met me mee te gaan, want mijn verdenkingen zijn ook niet 100% zeker), vind je het niet vreemd dat de evilziener/verrader zo stil zijn? En vind je die post die ik heb gequote geenszins verdacht?
Ik ben het met je eens dat Queasy mij tot die tijd niet is opgevallen, maar persoonlijk vind ik haar niet echt verdacht. Ik vond het wel jammer dat ze mij ging verdenken omdat DP en ik het toevallig met elkaar eens waren, maar ik vind het dan ook weer zo kinderachtig om haar daarom te gaan verdenken. Zo van "jij verdenkt mij, dus verdenk ik jou terug."

Dit wil overigens niet zeggen dat je geen gelijk kunt hebben hoor. Het is inderdaad opvallend om iemand zo opeens te gaan verdenken (vooral na een eetronde, want dan zou het inderdaad kunnen dat ze een functie heeft opgevraagd ofzo). Misschien moet ik eventjes de posts van Queasy in dit hele topic lezen, want ze is me eigenlijk niet opgevallen tot vandaag. Misschien dat daar iets uit af te leiden is..

Citaat:
Ik had van wammus moeten hebben geleerd:
Hoe meer je mee doet met het spel, des de liever mensen je ophangen.

maar.... screw dat leven in het spel blazen is mooi.

Hoe dan ook, verassend dat niemand op Little Phoebe stemt terwijl ik met keihard bewijs kom aangezet.. hmz
Alleen is jouw 'harde' bewijs gebaseerd op jouw overtuiging dat jij toch echt niet twee onschuldige mensen verdacht kan vinden.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze per sé onschuldig is, maar als ik die redenering aan zou houden, zou ik op ggcy8 moeten stemmen want die vond ik eerst ook verdacht en ik kon toch zeker niet twee onschuldige mensen (Wammus en ggcy8) verdenken!!??
Oud 25-04-2010, 16:58
Geel
Geel is offline
Ok, jongens dit is geen crusade agains Queasy, maar enkel een paar posts van haar(nou ja eigenlijk zowat alle vanaf pagina 6). Die vind ik potentieel hebben, als posts van een verrader of evilziener.

Spoiler

Lijkt me best een nutteloze post die misschien bedoelt kan zijn om de wolven een hint te geven dat ze weet wie de wolven zijn (of één van de wolven als ze evilziener is).

---
Spoiler

Hier zou je ook uit kunnen lijden dat ze weet wie de wolven dan wel zijn.
---

Spoiler

Ook al zo'n post van, eh... dûh.. Het viel me gewoon op.
---
Spoiler

Hier begin ik wel te twijfelen, dit zou kunnen betekenen dat ze de ziener is ipv de .
---
Spoiler

Deze had ik al gequote, maar nu valt me ook op (misschien omdat paranoia nu een beetje toeslaat) dat ze doet alsof ze heel erg zeker weet dat de oorlog (jullie blijven het maar een oorlog noemen, terwijl ik LP helemaal neit verdenk!!) niet irritant is...
---

Spoiler

Dit is een post waarbij ik het gevoel heb dat er een verrader bezig is. Ze noemt heel veel namen, namen van spelers die nu nog leven. Het zou een hint kunnen zjin.
---
Spoiler

Dit is nog de meest zinloze post evah... Het zou een wolvenpost kunnen zijn.
---

Ok, mensen. Ik probeer dus niet iedereen om me heen verdacht te maken. Ik probeer alleen maar wat stof tot denken te geven. Ik weet dat ik mezelf hiermee niet echt minder verdacht maak. Maar dit meost ik gewoon kwijt.
Oud 25-04-2010, 16:58
Geel
Geel is offline
Ik geef mijn post op Queasy nu door, aangezien ik niet weet of ik vanavond nog online kan komen.
Oud 25-04-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
*knip*

Alleen is jouw 'harde' bewijs gebaseerd op jouw overtuiging dat jij toch echt niet twee onschuldige mensen verdacht kan vinden.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze per sé onschuldig is, maar als ik die redenering aan zou houden, zou ik op ggcy8 moeten stemmen want die vond ik eerst ook verdacht en ik kon toch zeker niet twee onschuldige mensen (Wammus en ggcy8) verdenken!!??
Hoeveel mensen had je dan op je verdacht-lijstje?

ggcy8 + nog 1 of ggcy8 + meer
Oud 25-04-2010, 17:05
Verwijderd
Okay, ik heb even de posts van Queasy doorgenomen en er is iets dat wel heel erg opvalt.

Hier verdedigt ze Little Phoebe:
Citaat:
Ik vond inderdaad dat little phoebe overdreven reageerde, maar ik denk niet dat dat haar verdacht maakt. Omdat ze buiten dit topic wel vaker op die manier reageert. wil jou niet beledigen little phoebe.
Hier verdedigt ze ggcy8 en in die laatste zin valt ze LP een beetje aan:
Citaat:
ik vraag me sterk af of ggcy8 wel een wolfje is. écht verdachte posten maakt hij nou ook weer niet.
En little phoebe jij doet net zo hard je best om ggcy8 verdacht te maken als hij jou.
Hier zegt ze opeens op LP te gaan stemmen, omdat zij Rode Panda eventjes heeft verdacht (dat deden veel mensen omdat hij zo onschuldig deed in het begin) en daarna ggcy8.
Citaat:
Mijn stem gaat uit naar LP dit omdat zij vanaf het begin steeds iemand anders verdacht vindt.
Eerst had ze RP op haar verdachtenlijstje staan, en later ggcy8. Ik zie dit als een poging tot verwarring zaaien
En dan verandert ze hier opeens haar stem weer naar ggcy8, terwijl ze dus eerst LP verdacht vond en haar nu opeens weer soortvan verdedigt:
Citaat:
Ik gooi het spul even om. Mijn definitieve stem gaat uit naar ggcy8.
Omdat ik absoluut niet geloof dat wammus wolf is. Hij/zij is een van de die op wammus stemt.
ggcy8 schiet daarvan het meeste in de verdediging, en ook zijn reactie op de post van LP voelt bij mij niet helemaal lekker.
En hier vindt ze dan opeens ggcy8 en LP helemaal niet meer verdacht en verandert ze opeens naar DP en mij.:
Citaat:
Ik vind de zogenaamde oorlog tussen LP en ggcy8 helemaal niet irritant. Ze zijn allebei gewoon fel, en laten duidelijk hen mening horen. Dus omdat zij volgens jou irritant doen moeten wij de gok nemen om een van hun op te hangen? Oke in het tweede stuk hervat je het, maar toch. Heel erg krom beredeneert, en nergens opgebewoud. Als jij hen verdacht vindt wil ik toch echt wel betere argumenten horen.

Mijn verdachten zijn tot nu toe: Dark phoenix.
Dit omdat hij in de 1e ronde stemde op mean. De tweede ronde op wammus.
Allebei dorpelingen. Hetzelfde geld voor soirin. Ik denk niet dat de 3 wolven onder 1 iemand gaan zitten, maar met zijn tweeën onder een iemand is wel aannemelijk, zodat het groter is dat die persoon de meerderheid van de stemmen krijgt.

Verder benoemd soirin ook de oorlog tussen LP en ggcy8.
Net zoals DP dus. De posts van hen zijn vrijwel gelijk aan elkaar, en ik denk ook dat zij onder een hoedje spelen.

Dus voor mij tot nu toe: soirin en dark phoenix
Ze lijkt dus een beetje wispelturig. ggcy8, Little Phoebe, ggcy8, Little Phoebe. Alsof ze geen kant kan kiezen. En dan opeens zijn die twee helemaal niet meer interessant en verandert ze compleet van verdachten. Wel een beetje raar.

Edit: ggcy8 heeft dit al gedaan zie ik, terwijl ik aan het typen was..
Edit2: Oh zijn post heeft toch wel een andere strekking.
Oud 25-04-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Hier begin ik wel te twijfelen, dit zou kunnen betekenen dat ze de ziener is ipv de .
Dat zou dan betekenen dat jij wolf bent, want zij veranderde opeens haar stem naar jou. Dus dat zou jou dan weer heel verdacht maken. Maar als ze echt ziener is dan zou ze niet zijn gestopt met jou verdacht maken, zegmaar.

If you catch my drift.
Oud 25-04-2010, 17:20
Verwijderd
ik stelde een vraagje siorin
Oud 25-04-2010, 17:22
Daboman
Daboman is offline
Wat mij eigenlijk nogal opviel is dat biertank niet meer zo de weerwolf uithangt. Biertank, waar blijft die *grom* nou?

Ik vind queasy niet echt verdacht. Little phoebe verdenk ik nog wel, maar dat zou ook best nog wel eens enthousiasme kunnen zijn. Dan stem ik liever een stille speler eruit. Die krijg je nooit door als ze wolf zijn en als ze dorpeling zijn heb je ook niet echt wat aan ze.
Oud 25-04-2010, 17:25
Dott
Dott is offline
Ik heb weinig verdenkingen momenteel, alles blijft vrij: zou kunnen.
Nergens iets overtuigends.
Ik moet ook zeggen dat ik de spelers dit spel vrij irritant vind.. sorry jongens
Daarom stem ik net als de vorige keer weer op ggcy8
Oud 25-04-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
ik stelde een vraagje siorin
Ik vond jou eventjes verdacht om dat onschuldige gedoe in het begin. En daarna ggcy8 en Wammus. Als ik jouw redenering moet aanhouden is ggcy8 dus wolf, omdat mensen niet twee onschuldige spelers kunnen verdenken? Dat is echt... niet waar.
Oud 25-04-2010, 17:26
Verwijderd

Toddish
ggcy8 --

Dark Phoenix
Queasy

Little Phoebe
Rode Panda

Queasy
Dark Phoenix --
ggcy8

Rode Panda
Siorin --
Little Phoebe

ggcy8
Dott

Niet gestemd
Dott
Heksjuh
Biertank52
Neko*
Toddish
Daboman

-- is onduidelijke stem
Oud 25-04-2010, 17:31
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn stem gaat naar ggcy8. Omdat hij eerst een hele 'oorlog' met Little Phoebe voerde, en nu tegen Queasy (nadat er opmerkingen/irritaties kwamen over de verdachtmakingen van LP en ggcy8 naar elkaar) die ik verder niet verdacht vindt. Lijkt een poging om de aandacht nu weer van zichzelf af te leiden.
Oud 25-04-2010, 17:32
Verwijderd
Dan maar even een lijstje: Als het goed is klopt het zo:

Dark Phoenix
Queasy

Little Phoebe
Rode Panda

Queasy
Dark Phoenix --
ggcy8

Rode Panda
Siorin --
Little Phoebe

ggcy8
Dott
Heksjuh

Niet gestemd
Biertank52
Neko*
Toddish
Daboman

-- achter naam: Nog niet definitief / onduidelijk.

Overigens is wat Daboman zegt ook wel weer een beetje waar. Stille wolven slippen heel vaak en heel lang overal tussendoor omdat ze helemaal niet opvallen en dus ook sowieso geen verdachte dingen zeggen (juist, ze zeggen amper wat).

Maar dit lijstje ziet er weer lekker verdeeld uit. Ben benieuwd wat dit wordt.

Edit: Dubbel lijstje, sorry. Hij postte het toen ik nog aan het typen was.
Oud 25-04-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vond jou eventjes verdacht om dat onschuldige gedoe in het begin. En daarna ggcy8 en Wammus. Als ik jouw redenering moet aanhouden is ggcy8 dus wolf, omdat mensen niet twee onschuldige spelers kunnen verdenken? Dat is echt... niet waar.
Maar als je 2 personen verdacht vindt, 1 van die personen wordt opgehangen, ook nog eens diegene waar je nog mee wou wachten een dorpeling blijkt te zijn is het toch niet heel gek dat je denkt van "Ja goffer die is overgebleven in mijn lijstje moet wel een wolf zijn, ach kom dat kan toch haast niet nog een goodguy zijn?"

Ik zou zo hard balen, mocht ik iemand anders hebben gekozen, een goodguy blijkt te zijn. Sowieso vondt je diegene al verdacht dus waarom zou je dat opeens helemaal gaan veranderen?

Offfff mijn manier van keuzes maken is gewoonweg raar en zie ik dat zelf niet.
Oud 25-04-2010, 17:34
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Overigens is wat Daboman zegt ook wel weer een beetje waar. Stille wolven slippen heel vaak en heel lang overal tussendoor omdat ze helemaal niet opvallen en dus ook sowieso geen verdachte dingen zeggen (juist, ze zeggen amper wat).

Maar dit lijstje ziet er weer lekker verdeeld uit. Ben benieuwd wat dit wordt.
Maar ik vind het ook nu ook wel een beetje tricky om stille spelers eruit te stemmen nu er al redelijk wat good guys uit liggen.

Regels voor berichten