Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou komt tot mij over dat je zo hard je best doet om jezelf veilig te kletsen terwijl ggcy8 jou niet hard onder vuur nam of dergelijke. Je bent in mijn ogen verdacht en verder heb ik een vies gevoel bij jou wolfmens!
Ik ben ook wat meer van de lakse kant, als iemand me verdacht lijkt dan is mijn keuze snel gemaakt. Kan wel elke post opnieuw lezen, verbanden maken etc maar dan blijf je bezig. + De vorige keer had ik jou en wammus op mijn lijstje: verdacht! , wammus is nu dood en jammergenoeg dorpeling (was wel een verassing) maar waarom zou ik nu opeens mijn vinger naar iemand anders wijzen? |
![]() |
|
Voel je vrij om het te controleren (doe het maar gewoon)
Toddish ggcy8 -- Dark Phoenix Queasy Little Phoebe Rode Panda Queasy Dark Phoenix -- Niet gestemd Dott Little Phoebe Heksjuh Biertank52 Neko* Toddish Daboman Siorin -- is voorlopige/onduidelijke stem
Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 14:51. Reden: Siorin's stem aangepast |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder heb ik nooit gezegd dat de oorlog tussen ggcy8 en Little Phoebe 'irritant' is. Het is juist goed dat ze zo actief zijn. Ik bedoelde meer dat het lastig is voor ons, want als twee mensen zo hard tegen elkaar ingaan wordt het een beetje lastig om uit te vinden wie van de twee nou slecht is, en of ze überhaupt wel slecht zijn. Dit is trouwens gewoon mijn mening en ik kan er niets aan doen dat iemand het toevallig met mij eens is (en ik denk dat er wel meer mensen zijn die het ermee eens zijn). Mijn stemgedrag, ja daar kan ik dan weer weinig over zeggen. In de eerste ronde Mean. Ik moest toch iemand stemmen en er was niets waarop ik mijn keuze kon baseren, dus soit. En de tweede ronde Wammus. Ik twijfelde heel erg, maar hij had dan ook wel echt een hele gigantische blunder begaan. Je hoeft het natuurlijk niet te geloven, maar het is gewoon toevalligheid dat ik daarmee hetzelfde stemgedrag vertoon als DP. Maar in dit spel is zo'n beetje alles een reden om iemand verdacht te vinden. Als ik iemand verdedig is dat verdacht, als ik het met iemand eens ben is dat verdacht, als ik tegen iemand in ga is dat verdacht. Ja, dan wordt het moeilijk spelen, hoor. In één van mijn vorige spellen was ik het ook met iemand eens en werd daardoor vanaf het begin al verdacht, terwijl ik op dat moment nog gewoon leerling was. Wat betreft mijn verdachten heb ik nu werkelijk geen idee meer. Er zijn een paar mensen die ik helemaal niet verdenk, zoals Dott en Daboman, maar dan zijn er vooral een heleboel mensen waarbij ik gewoon mijn twijfels heb. Dan zijn er allereerst ggcy8 en Little Phoebe, waarvan ik dus nog steeds geen idee heb wie er slecht is. En verder vind ik het gedrag van Rode Panda ook een beetje vreemd. En als laatste: @ Little Phoebe: Ik heb nergens gezegd dat ik op Neko* zou stemmen, hoor. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar het kan ook gewoon jouw speelstijl zijn natuurlijk, en dat weten wij niet want dit is pas je eerste spel. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Natuurlijk een zware beschuldiging, als er 1 iemand dood gaat op mijn lijstje: Verdacht! en die blijkt een dorpeling te zijn dan heb ik meer zoiets van "Ja! Ze moet wel een wolf zijn, hoe groot is de kans dat er nog een goodguy dood gaat in mijn lijstje van 2 personen? Sowieso zijn er alleen goodguys dood en dat is dikke kak maar dan daarbij is er ook een grotere kans ontstaan om een badguy eruit te pikken.
Dus stem op Little Phoebe, als wij de goede mensen willen redden van de ondergang dan hangen we dat mensenwolfgeval op! Ze maakt de buurt onveilig voor ons en ik durf haar geen blaadjes meer aan te geven. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat een waterdichte redenering heb je weer. Het is onmogelijk dat jij per ongeluk twee onschuldige mensen verdacht vindt? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet zeggen dat ik Rode Panda wel vermakelijk vind
![]() Ik heb volgens mij nog nooit zo hard gelachen bij een weerwolfspel en hiermee bedoel ik niet uitlachen, maar ik vind het echt grappig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik focus mijn aandacht nu sjuust op jou wolf gezien je de overlevende bent van mijn lijstje: Verdacht. Dan wacht ik wel met andere verdenkingen en richt mijn aandacht op dat mensen op jou gaan stemmen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voorlopige stemlijste hangronde 3: Voel je vrij om het te controleren (doe het maar gewoon) Toddish ggcy8 -- Dark Phoenix Queasy Little Phoebe Rode Panda Queasy Dark Phoenix -- Rode Panda Siorin Niet gestemd Dott Little Phoebe Heksjuh Biertank52 Neko* Toddish Daboman -- is onduidelijke stem
||
Citaat:
![]() @Siorin: Ik lach me ook kapot ja ![]()
|
Verwijderd
|
Maar als iemand iets niet zeker weet is het toch onduidelijk.
"Peter R. De Vries weet niet zeker of hij een appeltaart of een kersenvlaai wilt, maar voorlopig gaat zijn keuze naar de kersenvlaai." Dan is het nog niet zeker of diegene voor de volle 100% die kersenvlaai kiest. Appeltaart Kersenvlaai Peter R. De Vries-- zo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Voorlopige stemlijste hangronde 3:
Voel je vrij om het te controleren (doe het maar gewoon) Toddish ggcy8 -- Dark Phoenix Queasy Little Phoebe Rode Panda Queasy Dark Phoenix -- ggcy8 Rode Panda Siorin -- Little Phoebe Niet gestemd Dott Heksjuh Biertank52 Neko* Toddish Daboman -- is onduidelijke stem Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 15:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik ga nu even naar de zonnebank, maar ik ben op tijd terug om mijn stem door te geven. Voorlopig stem ik 'voor het gemak' op Rode Panda. Tot vanavond!
|
Ik stem op Queasy. Dat vooral omdat ik haar 'opeens' zo raar zie spelen. Ik vroeg me al af wanneer de evilziener en/of verrader hints zouden geven. Ik merk vandaag iets op wat er op zou kunnen wijzen dat er een evilziener bezig is.
Deze post:
Spoiler
Hier valt Queasy wel heel erg DP aan. Vind ik verdacht. Ik denk dat zij de evilziener is. Mijn stem gaat naar haar.
||
Verwijderd
|
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over mijn stem. Ik vraag me echt af of RP wel zo vreemd en opvallend zou gaan doen als hij wolf was. En ik denk ook niet dat de andere wolven dat zo op prijs zouden stellen en die hadden er dan waarschijnlijk wel iets van gezegd. Maar dat kan ook weer reversed zijn, natuurlijk.
Maar ik weet dus ook nog steeds niet wie van de twee nou slecht is (dan heb ik het over ggcy8 en Little Phoebe) en van andere mensen krijg ik helemaal geen hoogte omdat ze juist zo onopvallend, stil of inactief zijn en dat zit me ook wel een beetje dwars. Ik vind Queasy dan eigenlijk weer helemaal niet verdacht. Voorlopig laat ik mijn stem op Rode Panda daarom even staan. Granted, het is bij gebrek aan beter, maar misschien komt er nog iets naar voren dat het iets meer duidelijkheid verschaft. Wat me trouwens wel opvalt is dat nu plotseling zo'n beetje alle aandacht weg is van ggcy8 en Little Phoebe (vooral als je nu naar stemgedrag kijkt - en that includes myself.) en dat doet mij dan denken aan de post van Heksjuh die aangaf dat ze ook nog allebei slecht zouden kunnen zijn: Citaat:
|
![]() |
|
Maar Siorin (en nu probeer ik je niet te overtuigen met me mee te gaan, want mijn verdenkingen zijn ook niet 100% zeker), vind je het niet vreemd dat de evilziener/verrader zo stil zijn? En vind je die post die ik heb gequote geenszins verdacht?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit wil overigens niet zeggen dat je geen gelijk kunt hebben hoor. Het is inderdaad opvallend om iemand zo opeens te gaan verdenken (vooral na een eetronde, want dan zou het inderdaad kunnen dat ze een functie heeft opgevraagd ofzo). Misschien moet ik eventjes de posts van Queasy in dit hele topic lezen, want ze is me eigenlijk niet opgevallen tot vandaag. Misschien dat daar iets uit af te leiden is.. Citaat:
![]() Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze per sé onschuldig is, maar als ik die redenering aan zou houden, zou ik op ggcy8 moeten stemmen want die vond ik eerst ook verdacht en ik kon toch zeker niet twee onschuldige mensen (Wammus en ggcy8) verdenken!!?? |
![]() |
|
Ok, jongens dit is geen crusade agains Queasy, maar enkel een paar posts van haar(nou ja eigenlijk zowat alle vanaf pagina 6). Die vind ik potentieel hebben, als posts van een verrader of evilziener.
Spoiler
Lijkt me best een nutteloze post die misschien bedoelt kan zijn om de wolven een hint te geven dat ze weet wie de wolven zijn (of één van de wolven als ze evilziener is). ---
Spoiler
Hier zou je ook uit kunnen lijden dat ze weet wie de wolven dan wel zijn. ---
Spoiler
Ook al zo'n post van, eh... dûh.. Het viel me gewoon op. ---
Spoiler
Hier begin ik wel te twijfelen, dit zou kunnen betekenen dat ze de ziener is ipv de . ---
Spoiler
Deze had ik al gequote, maar nu valt me ook op (misschien omdat paranoia nu een beetje toeslaat) dat ze doet alsof ze heel erg zeker weet dat de oorlog (jullie blijven het maar een oorlog noemen, terwijl ik LP helemaal neit verdenk!!) niet irritant is... ---
Spoiler
Dit is een post waarbij ik het gevoel heb dat er een verrader bezig is. Ze noemt heel veel namen, namen van spelers die nu nog leven. Het zou een hint kunnen zjin. ---
Spoiler
Dit is nog de meest zinloze post evah... Het zou een wolvenpost kunnen zijn. --- Ok, mensen. Ik probeer dus niet iedereen om me heen verdacht te maken. Ik probeer alleen maar wat stof tot denken te geven. Ik weet dat ik mezelf hiermee niet echt minder verdacht maak. Maar dit meost ik gewoon kwijt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ggcy8 + nog 1 of ggcy8 + meer |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Okay, ik heb even de posts van Queasy doorgenomen en er is iets dat wel heel erg opvalt.
Hier verdedigt ze Little Phoebe: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Edit2: Oh zijn post heeft toch wel een andere strekking. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
If you catch my drift. |
![]() |
|
Wat mij eigenlijk nogal opviel is dat biertank niet meer zo de weerwolf uithangt. Biertank, waar blijft die *grom* nou?
![]() Ik vind queasy niet echt verdacht. Little phoebe verdenk ik nog wel, maar dat zou ook best nog wel eens enthousiasme kunnen zijn. Dan stem ik liever een stille speler eruit. Die krijg je nooit door als ze wolf zijn en als ze dorpeling zijn heb je ook niet echt wat aan ze.
|
Ik heb weinig verdenkingen momenteel, alles blijft vrij: zou kunnen.
Nergens iets overtuigends. Ik moet ook zeggen dat ik de spelers dit spel vrij irritant vind.. sorry jongens ![]() Daarom stem ik net als de vorige keer weer op ggcy8
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voorlopige stemlijste hangronde 3:
Voel je vrij om het te controleren (doe het maar gewoon) Toddish ggcy8 -- Dark Phoenix Queasy Little Phoebe Rode Panda Queasy Dark Phoenix -- ggcy8 Rode Panda Siorin -- Little Phoebe ggcy8 Dott Niet gestemd Dott Heksjuh Biertank52 Neko* Toddish Daboman -- is onduidelijke stem |
![]() |
|
Mijn stem gaat naar ggcy8. Omdat hij eerst een hele 'oorlog' met Little Phoebe voerde, en nu tegen Queasy (nadat er opmerkingen/irritaties kwamen over de verdachtmakingen van LP en ggcy8 naar elkaar) die ik verder niet verdacht vindt. Lijkt een poging om de aandacht nu weer van zichzelf af te leiden.
|
Verwijderd
|
Dan maar even een lijstje: Als het goed is klopt het zo:
Dark Phoenix Queasy Little Phoebe Rode Panda Queasy Dark Phoenix -- ggcy8 Rode Panda Siorin -- Little Phoebe ggcy8 Dott Heksjuh Niet gestemd Biertank52 Neko* Toddish Daboman -- achter naam: Nog niet definitief / onduidelijk. Overigens is wat Daboman zegt ook wel weer een beetje waar. Stille wolven slippen heel vaak en heel lang overal tussendoor omdat ze helemaal niet opvallen en dus ook sowieso geen verdachte dingen zeggen (juist, ze zeggen amper wat). Maar dit lijstje ziet er weer lekker verdeeld uit. Ben benieuwd wat dit wordt. Edit: Dubbel lijstje, sorry. Hij postte het toen ik nog aan het typen was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou zo hard balen, mocht ik iemand anders hebben gekozen, een goodguy blijkt te zijn. Sowieso vondt je diegene al verdacht dus waarom zou je dat opeens helemaal gaan veranderen? Offfff mijn manier van keuzes maken is gewoonweg raar en zie ik dat zelf niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 68 #2 Verwijderd | 442 | 15-05-2010 22:36 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |