Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2010, 14:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denkd at het meevalt vergeleken met hoe het hier was . Maar nu gaat het wel weer. Of eigenlijk is het nog niet helemaal netjes, maar ik heb er genoeg van
Ik zal er even een foto van maken voor je
Oud 26-04-2010, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ook en er waren heel erg veel mensen die dachten dat ik het daadwerkelijk met sterrenstanden deed. Wat een n00bs!
oh dat dacht niemand bij mij volgens mij. Maar wij hadden themaschoolkranten en de horoscopen waren altijd in het thema, dus dat zou ook wel gek zijn
Verwijderd
Oh nu is het Ein twei
Verwijderd
Citaat:
Dat is erg jong! Nou sann, voel jij je geroepen dan?
nee, ik doe niet mee aan de dk'er kus hype .
Verwijderd
Citaat:
Ik zal er even een foto van maken voor je
is goed
Oud 26-04-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ie in z'n geheel 144 jaar oud is, o.a. omdat er in de Tweede Wereldoorlog heel wat bruggen zijn gesneuveld en het me erg onwaarschijnlijk lijkt dat deze brug een uitzondering was, gezien de toch wel behoorlijk strategisch belangrijke positie.

EDIT: de brug is inderdaad verwoest in de de Tweede Wereldoorlog.
Nou, gedeeltes dus blijkbaar wel. De fundering misschien?
Oud 26-04-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
nee, ik doe niet mee aan de dk'er kus hype .
Ik kus niet
Oud 26-04-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat Mientje vijftien was heur
kan ook dan moet ze een leeftijd bij dr naam zetten want ik kan dat allemaal niet onthouden hoor
Oud 26-04-2010, 14:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
is goed
Niet schrikken he
Oud 26-04-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik kus niet
nou andere sletgerelateerde dingen doe ik al helemaal niet met dk'ers!
Verwijderd
Citaat:
Niet schrikken he
ik zal mijn best doen!
Verwijderd
Citaat:
Oh nu is het Ein twei
mean belde even met de duitse taalunie en die wilden geen swei er van maken
Oud 26-04-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Nou, gedeeltes dus blijkbaar wel. De fundering misschien?
He zou kunnen dat een deel wel zo oud is, maar het is ook mogelijk dat de spoorverbinding op zich bedoeld wordt, en dat nu.nl gewoon weer niet zo nauwkeurig is.
Oud 26-04-2010, 14:45
Verwijderd
Citaat:
kan ook dan moet ze een leeftijd bij dr naam zetten want ik kan dat allemaal niet onthouden hoor
ja dat vind ik nou ook wel, je kunt tegenwoordig aanklikken dat je leeftijd bij je naam staat zonder dat je geboortedatum openbaar is ontdekte ik.
Verwijderd
Citaat:
He zou kunnen dat een deel wel zo oud is, maar het is ook mogelijk dat de spoorverbinding op zich bedoeld wordt, en dat nu.nl gewoon weer niet zo nauwkeurig is.
Dat zou inderdaad ook niet de eerste keer zijn ja
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik zal mijn best doen!
Nou denk dat het tevergeefs is
Oud 26-04-2010, 14:46
Verwijderd
Citaat:
nou andere sletgerelateerde dingen doe ik al helemaal niet met dk'ers!
Ik wil er wel wat voor geven hoor dan hoef je geen sletgerelateerde dingen meer te doen
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik dacht trouwens dat Mean veel ouder was
Verwijderd
als mensen geen leeftijd bij de naam hebben neem ik gewoon aan dat ze dertien zijn
Oud 26-04-2010, 14:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
als mensen geen leeftijd bij de naam hebben neem ik gewoon aan dat ze dertien zijn

Mean komt helemaal niet 15 op mij over
Oud 26-04-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik word zo duidelijk serieuzer genomen dan met leeftijd.
Oud 26-04-2010, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ik word zo duidelijk serieuzer genomen dan met leeftijd.
maar jij was toch al zestien, zeventien ofzo?
*ahum*
Ja geen wonder als je pas dertien bent!
Oud 26-04-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
maar jij was toch al zestien, zeventien ofzo?
*ahum*
Ja geen wonder als je pas dertien bent!
15
Oud 26-04-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
15
oh kijk dan werkt het
Oud 26-04-2010, 14:50
Tink*
Tink* is offline
De meeste mensen weten toch wel hoe oud je bent omdat dat er in het begin wel stond.
Oud 26-04-2010, 14:50
Verwijderd
Ja, dat bewijs lever ik maar weer he
Oud 26-04-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
De meeste mensen weten toch wel hoe oud je bent omdat dat er in het begin wel stond.
Bij deze nick heeft het er nog niet gestaan en mensen vergeten vaak en snel.
Oud 26-04-2010, 14:53
Verwijderd
Nouja beter dan erover liegen, zoals FA die 20 is maar er 26 van heeft gemaakt omdat hij continu dingen zegt als 'in mijn tijd ging dat niet zo!!' waarop één iemand reageerde met iets als 'huh jouw tijd je bent zelf 20'.
Oud 26-04-2010, 14:54
Verwijderd
Ik ga er zelf altijd graag vanuit dat dit nog steeds 'mijn tijd' is ondanks dat ik sinds een paar dagen echt ontzettend oud ben.
Oud 26-04-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik wil er wel wat voor geven hoor dan hoef je geen sletgerelateerde dingen meer te doen
OMG you didn't just say that!
Oud 26-04-2010, 14:57
Verwijderd
hahhahahah is FA 20?
Rivka
Rivka is offline
Noah, er was gebleken dat je van alle leeftijden het slimst zou zijn op je vijfentwintigste .
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Oh nu is het Ein twei
Oud 26-04-2010, 14:58
Tink*
Tink* is offline
Wat sneu van hem. Echt come on, ik vind dat je best dingen over vroegah kan zeggen, maar ligt er gewoon aan wat het is. Ik kan bv wel iets zeggen over de tekenfilms van vroegah die beter waren dan die van nu, dat zou niemand raar vinden.
Oud 26-04-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Nouja beter dan erover liegen, zoals FA die 20 is maar er 26 van heeft gemaakt omdat hij continu dingen zegt als 'in mijn tijd ging dat niet zo!!' waarop één iemand reageerde met iets als 'huh jouw tijd je bent zelf 20'.
Oud 26-04-2010, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ga er zelf altijd graag vanuit dat dit nog steeds 'mijn tijd' is ondanks dat ik sinds een paar dagen echt ontzettend oud ben.
Ik voel me nog niet aangesproken als het over 'mijn tijd' gaat. Of 'mijn generatie'. Daar hobbel ik nog achteraan ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Noah, er was gebleken dat je van alle leeftijden het slimst zou zijn op je vijfentwintigste .
kijk, daar moet ik gebruik van maken door, eh, aan mijn scriptie te gaan werken ipv te forumen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik voel me nog niet aangesproken als het over 'mijn tijd' gaat. Of 'mijn generatie'. Daar hobbel ik nog achteraan ofzo.
Duh, je bent 15
Oud 26-04-2010, 15:00
Verwijderd
You think you know fashion
Well, fashion's a stranger
You think fashion's your friend
My friend, fashion is danger

Oud 26-04-2010, 15:02
Verwijderd
Bij sommige dingen merk je ook wel verschil, zo was een vriend van me die geschiedenisdocent is geschokt toen bleek dat hij 9/11 moest gaan behandelen. In de geschiedenisles. Maar toen bedacht hij dat zijn leerlingen ook pas 2 waren toen dat gebeurde.
En basisscholen zien er nu echt futuristisch uit, met enorme touchscreens in plaats van schoolborden. Wij hadden 2 computers voor de hele school. Dat is wel een raar idee dat dat in vijftien jaar zo snel kan gaan
Mensen die nu op de middelbare school zitten weten niet beter of internet was altijd al aanwezig en goedkoop en telefoons waren altijd al dingen die in je tas zitten ipv aan de muur te hangen!
Oud 26-04-2010, 15:02
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
kijk, daar moet ik gebruik van maken door, eh, aan mijn scriptie te gaan werken ipv te forumen.
Oud 26-04-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
OMG you didn't just say that!
nee! het was mijn maag die sprak
Oud 26-04-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Bij sommige dingen merk je ook wel verschil, zo was een vriend van me die geschiedenisdocent is geschokt toen bleek dat hij 9/11 moest gaan behandelen. In de geschiedenisles. Maar toen bedacht hij dat zijn leerlingen ook pas 2 waren toen dat gebeurde.
Nou je 't zegt, dit is wel behoorlijk raar, ja. Nouja, de andere dingen zijn ook wel raar, maar dit 't meest.
Oud 26-04-2010, 15:06
Verwijderd
ja!
Maar ik heb de val van de muur ook gehad bij geschiedenis. En toen was ik toch al vier ik denk dat je het daar wel mee kunt vergelijken.
Oud 26-04-2010, 15:06
Verwijderd
Ik heb zojuist een dwergpapegaaiensekstape gefabriceerd.
Oud 26-04-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
nee! het was mijn maag die sprak
Tijd om je maag eens bestraffend toe te spreken lijkt me zo!
Oud 26-04-2010, 15:07
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
En basisscholen zien er nu echt futuristisch uit, met enorme touchscreens in plaats van schoolborden. Wij hadden 2 computers voor de hele school. Dat is wel een raar idee dat dat in vijftien jaar zo snel kan gaan
Mensen die nu op de middelbare school zitten weten niet beter of internet was altijd al aanwezig en goedkoop en telefoons waren altijd al dingen die in je tas zitten ipv aan de muur te hangen!
Op mijn school heb je dat niet maar op mijn oude idd wel, in het wiskundelokaal zeker, die man had een speciale touchscreenstift. En in elk lokaal was er een beamer .
Oud 26-04-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Tijd om je maag eens bestraffend toe te spreken lijkt me zo!
Zou ik tegen mijn maagje dan zeggen dat hij geen eten meer krijgt?
Oud 26-04-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:

Ik was toen euh, 7 al. Jeetje.

Ik vind dat recente geschiedenis veel eerder moet worden behandeld. Ik bedoel, ik heb nu nog steeds niets na de tweede wereldoorlog gehad. Terwijl dat toch kennis is waar het ook in het nieuws nog wel eens over gaat.
Oud 26-04-2010, 15:13
Rivka
Rivka is offline
Eens.

Regels voor berichten