Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat sneu van hem.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Bij sommige dingen merk je ook wel verschil, zo was een vriend van me die geschiedenisdocent is geschokt toen bleek dat hij 9/11 moest gaan behandelen. In de geschiedenisles. Maar toen bedacht hij dat zijn leerlingen ook pas 2 waren toen dat gebeurde.
En basisscholen zien er nu echt futuristisch uit, met enorme touchscreens in plaats van schoolborden. Wij hadden 2 computers voor de hele school. Dat is wel een raar idee dat dat in vijftien jaar zo snel kan gaan ![]() Mensen die nu op de middelbare school zitten weten niet beter of internet was altijd al aanwezig en goedkoop en telefoons waren altijd al dingen die in je tas zitten ipv aan de muur te hangen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was toen euh, 7 al. Jeetje. Ik vind dat recente geschiedenis veel eerder moet worden behandeld. Ik bedoel, ik heb nu nog steeds niets na de tweede wereldoorlog gehad. Terwijl dat toch kennis is waar het ook in het nieuws nog wel eens over gaat. |
![]() |
|
|