| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1800586
klik op deze link en quote carn even dat zie je hoe hij het doet. |
|
|
||
|
Citaat:
̨̮͖͉͗͛̄ͥ ̛̛͎̌̚l̸̸̫̻̖͍̯͇̦̅̐͌͌ą̲̰̮̝̩̫̣̈́̀̔͌̂̂c̡͍͍̹̩̱̹͚̣̙̎̂ͦͣ̈́̀̽h̴̷̪̣͚̹̘͚̗͌̓ͫ̋ͤͣ̚͝ ̘ę̨̦̪̖̱̎̍͒͑͝n͍͈͈͛ͦ̎̍ͤ̌͗͢͞ ̳͇͕͈͈̙̊ͪ̿̾̚j̛̳̙̲͓͕̽̓̃ͫ͠ǫͦ͗̏҉̲̠̙̞̗̱h̸̹͕̬̒ͤ̒͂̌ ̭̠̮̦̟̗̓͐́ͪ̇ͦͥ̚;̞̣̱̪̗̭̹̺ͯͣ͌̅͆)̨̨͈̜̔ͧ͛ͭ̽̃ ̭͉̮̩̫̮̪͑ͯ̂̊͐̾ͫ̈́
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
<3 Je moet het doen. Nog één keer. En er van leren. Dat zei ik gister ook al . En daarna is het klaar tenzij het nu anders is. cryptisch formuleren ftw. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en dat je dat gisteren ook al zei is dan blijkbaar niet helemaal tot me doorgedrongen. )
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was ook een beetje chaos aan tafel Maar toen verzuchtte je nog: BUUH IEDEREEEN ZEGT WAT ANDERS!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
T 'is wel maar een bijbaantje hoor, niet een van die prestigieuze stages waarvoor ik aan het bemiddelen was. Maar toch, heel fijn en goed voor mijn zelfvertrouwen.
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind het sowieso altijd fijner om dan even langs de bank te gaan om gewoon wat persoonlijke service te krijgen, daarnaast had ik een paar vragen waar ik op internet geen antwoord op kon vinden. Ik kon wel bellen, maar dat was een 0900 nummer en de bank is vijf minuutjes fietsen.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bio-Winkel. Niks bijzonders maar wel als oproepkracht (wat heel fijn is want ik wil niet iedere donderdagavond en zaterdag moeten werken) en tussen hele leuke mensen.
|
|
![]() |
|
|